بازدید 4994
۳

تصادف ساختگی برای سرقت از رانندگان

کد خبر: ۱۰۶۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶ 28 July 2021

3 سارق که با ایجاد تصادف ساختگی از 20 راننده زورگیری کرده بودند توسط کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند.

به گزارش ایران، ساعت 10 صبح هفدهم تیر یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و اظهار داشت در بزرگراه شهید چمران از سوی سه نفر مورد زورگیری قرار گرفته است.

پس از آن مأموران گشت کلانتری 125 یوسف آباد به محل اعزام شدند و مالباخته در توضیح ماجرا گفت: در اتوبان شهید چمران از جنوب به شمال در حال تردد با خودروی سراتو بودم که ناگهان یک دستگاه خودروی پراید با 3 سرنشین به عمد به خودروی من کوبید پس از آن هر 3 سرنشین از خودرو پیاده شدند و در حالی که من به این تصادف اعتراض می‌کردم ناگهان آنها با حمله به من پول‌های نقد، تلفن همراه و کیفم را سرقت کردند و پس از آن هم بسرعت از محل متواری شدند.

پس از اظهارات مالباخته، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه سوم آگاهی قرار گرفت و مأموران موفق شدند 2 نفر از سارقان به‌نام‌های یوسف و شهروز را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

سرهنگ قاسم دستخال رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: پیگیری مأموران آگاهی حاکی از آن بود این باند سرقت به شکل سریالی و پی در پی اقدام به سرقت‌های خشن و زورگیری می‌کنند، بنابراین از متهمان دستگیر شده بازجویی‌های تخصصی به عمل آمد.

در ابتدا هر دو متهم سعی داشتند با ضد و نقیض گویی حقیقت را کتمان و مسیر تحقیقات را منحرف کنند اما وقتی با شواهد و مستندات مواجه شدند به ناچار به جرم خود با همدستی یکی از دوستانشان به‌نام غفور اعتراف کردند.

سرهنگ دستخال در ادامه خاطرنشان کرد: مأموران با اطلاعاتی که از 2 متهم به دست آوردند توانستند متهم دیگر این سرقت‌ها را نیز در محله فلاح شناسایی و دستگیر کنند که وی نیز پس از بازداشت به 20 فقره سرقت به شیوه تصادف ساختگی با همدستی 2 دوستش اعتراف کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان اظهار کرد: در بررسی سوابق کیفری متهمان مشخص شده که هر 3 متهم دارای سوابق متعدد سرقت بوده‌اند و تاکنون 10 نفر از مالباختگان آنها شناسایی شده‌اند.

تحقیقات درباره جزئیات بیشتر سرقت‌های احتمالی این باند ادامه دارد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اینا به چه درد این جامعه می خورند بندازینشون تو دریا
سابقه کیفری متعدد دارند اصلاح پذیر نیستن
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان اظهار کرد: در بررسی سوابق کیفری متهمان مشخص شده که هر 3 متهم دارای سوابق متعدد سرقت بوده‌اند.
عجب
الان چی میشه؟؟
تحویل دادگاه میدنشون و بعد زندانی بعد آزاد بعد باز دزدی و زورگیری و بعد بازداشت و بعد زندان و بعد آزاد میشن و باز دزدی و زورگیری و ............
مسخشو دراوردین
باتوجه به روند پزشک قانونی افرادی که یکباردیه گرفتند دوباره می تواننددرتصادف بعدی باظاهرسازی دیه عضو قبلی رابگیرند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان