بازدید 8527

دوره MBA

مطلبی که برایتان آماده کرده ایم، ضمن اینکه شما را بیش تر با این دانش آشنا می کند، برای ورود و پیشرفت در آن راهنمایتان خواهد بود. دکتر شیخ مدیر هلدینک نیک اندیشان و مدرس این دوره است.
کد خبر: ۱۰۶۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ 28 July 2021

گسترش انواع کسب و کارها و تنوع آنها سبب شده که دیگر به روش های سنتی نتوان سبب رونق بخشیدن به شغل و حرفه خود شد. در این دوره برای دیده شدن، رونق گرفتن و ماندگاری در عرصه کسب و کار باید از مهارت ها و دانشی بهره جست که در حوزه مدیریت کسب و کار جای می گیرد. MBA نامی است که برای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار گذاشته اند و مهارت هایی در این رشته نهفته است که می تواند از صفر تا صد، رشد و رونق را در کسب و کارها ایجاد کند. افرادی که در این رشته متخصص می شوند، در کلیه مراکز کار و فعالیت جایگاه ویژه ای پیدا خواهند کرد و در صورت حرفه ای شدن، درآمد های بسیار ایده آلی را کسب می کنند. اما این دوره MBA چیست و کجا برگزار می شود؟ گام صفر ورود به این عرصه کجاست و برای متخصص شدن در این دانش، کدام مرکز انتخاب ایده آلی برای یادگیری آن است؟ مطلبی که برایتان آماده کرده ایم، ضمن اینکه شما را بیش تر با این دانش آشنا می کند، برای ورود و پیشرفت در آن راهنمایتان خواهد بود. دکتر شیخ مدیر هلدینک نیک اندیشان و مدرس این دوره است.

دوره MBA

دوره MBA چیست؟

در این قسمت به توضیح این پرسش می پردازیم که دوره MBA چیست؟

MBA که مخفف عبارت Master of Business Administration می باشد، به معنای کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار است. این دانش شما را قادر خواهد ساخت تا بتوانید کسب و کاری را از نقطه صفر راه اندازی کرده و با ایده ها و نظریه های مختلفی که به آن مسلط می شوید، آن را به رونق چشم گیر برسانید. هم چنین برای کسب و کارهایی که در مسیر زوال هستند، مناسب بوده و می تواند با ارائه راهکارهای علمی و ثابت شده، رونق و شکوفایی را به آنها بازگرداند. کلیه کسب و کارها در هر حوزه ای که هستند، برای بقا، پیش بینی تحولات و منطبق ساختن خود با تغییرات روز اقتصاد، به کارشناسان ارشدی در زمینه مدیریت کسب و کار نیاز دارند که بتواند به خوبی از پس بحران ها، چالش ها و اتفاقات عادی که در هر حرفه ای بروز می کند، برآیند. در بررسی اینکه دوره MBA چیست؟ و چه جزئیاتی در آن نهفته است، باید گفت که این دانش ریشه در مذاکره، فن بیان، شناخت اوضاع و تحولات اقتصادی و کار با نیروی انسانی دارد. اگر به مدیریت و رهبری علاقه دارید، احتمالا رشته MBA گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. اما جزئیات این رشته و نحوه ورود به این عرصه را در ادامه بخوانید.

دوره MBA

دروس دوره MBA کدامند؟

این رشته مدیریتی از چند بخش تشکیل شده است که متخصصان این دانش، باید به آنها مسلط باشند. در واقع انتظار از مراکز مهارتی برگزار کننده این دوره هاست که بتوانند مطالب نام برده در ادامه را به خوبی به دانشجویان خود بیاموزند.

  • علاقه مندان باید در طول دوره MBA، اصول مذاکره را بیاموزند و با فن بیان و کنترل هیجان و احساسات در مذاکره آشنا شوند.
  • آشنایی با فروش و مهارت های بازاریابی از دیگر مهارت هایی است که انتظار می رود دروس دوره MBA آن را تحت پوشش در آورد. بازاریابی حضوری و مجازی دو دسته مختلف بازاریابی است که متخصصان MBA باید به آن مسلط باشند.
  • مدیریت استراتژیک از دیگر مواردی است که باید در دروس دوره MBA، به آن پرداخته شود. هم چنین بهره مندی از هوش اقتصادی و آموزش نکات لازم در این زمینه از دیگر الزامات رشته مدیریت کسب و کار می باشد.

اگر به دنبال مرکزی برای دوره آموزش MBA هستید، باید مطلع باشید که این موارد از نکاتی است که در بازار کار از شما خواسته خواهد شد. بنابراین در مرکزی دوره MBA را سپری کنید که این موارد را به طور کامل پوشش دهد. اما چه کسانی می توانند در دوره مدیریت کسب و کار شرکت کنند؟ آیا شرکت در این دوره برای همگان آزاد است یا نیاز به مدرک و تخصص خاصی است؟ ادامه این مطلب، پاسخ این سوالات را به شما خواهد داد.

شرایط شرکت در دوره MBA

تخصصی بودن این رشته و عنوان کارشناسی ارشد در نام آن، این باور را ایجاد کرده است که شاید شرکت در این دوره نیازمند گذراندن پیش نیاز و یا داشتن مدرک خاصی است. واقعیت این است که شما می توانید صرف داشتن علاقه به این دانش، در دوره های MBA شرکت نمایید. این دوره ها باید به گونه ای تنظیم شده باشند که برای کلیه افرادی که در آن ثبت نام می کنند، قابل فهم و درک باشد. به عبارت دیگر افراد مبتدی و بدون هیچ پیش زمینه هم باید بتوانند در انتهای دوره در زمینه مدیریت کسب و کار حرفی برای گفتن داشته باشند. این مساله اهمیت فن بیان مدرس را آشکار می سازد. در صورتی که مدرس دوره از فن بیانی شیوا و گویا بهره ببرد، می تواند شرایطی را فراهم آورد که کلیه دانشجویان به مفاهیم تدریس شده مسلط گشته و توانایی کسب درآمد از این حرفه را داشته باشند. با این تفاسیر می توان ادعا کرد که شرایط شرکت در دوره MBA تنها علاقه مند بودن به این حوزه است و با اندکی تلاش و پشتکار می توان به موفقیت در این دانش دست یافت. در بین مراکزی که در حال حاضر دوره MBA را برگزار می کنند، مرکزی به نام نیک اندیشان وجود دارد که ضمن بهره مندی از اساتید حرفه ای توانسته، مبتدی ترین افراد را در این حوزه به موفقیت برساند. این مرکز تمام تلاش خود را در جهت آموزش کاربردی کلیه رشته های مهارتی و از جمله MBA نموده است تا به این شیوه ضمن تربیت متخصصان حرفه ای، در زمینه کاهش میزان بیکاری گامی برداشته باشد. با این مرکز در ادامه بیش تر آشنا خواهید شد.

بهترین دوره MBA در ایران

شاید بتوان به جرات ادعا کرد که در حال حاضر بهترین دوره MBA در ایران، در موسسه نیک اندیشان در حال برگزاری است. این موسسه آموزش رشته مدیریت کسب و کار را در طول مدت یکسال و با بهره گیری از اساتید مجرب با سابقه کار درخشان در این حوزه برگزار می کند. دانشجویان دوره MBA موسسه نیک اندیشان در انتهای دوره توسط موسسه به مراکز کار و فعالیت حرفه ای معرفی می شوند و به این شیوه ورودشان به بازار کار حتمی خواهد بود. هم چنین از دیگر مزیت های موسسه علمی و آموزشی نیک اندیشان می توان به مدرکی که به دانشجویان اعطا می کند، اشاره کرد. این مرکز مدرکی دانشگاهی و دارای مهر و هولوگرام به دانشجویان خود ارائه می کند و در کنار آن مدرکی بین المللی از موسسه URS نیز به آنها خواهد داد که در سراسر دنیا دارای اعتبار می باشد. با شرکت در دوره MBA موسسه نیک اندیشان می توانید مدرک کوچینگ یا مربی گری نیز به صورت رایگان دریافت نمایید که برای راه اندازی کسب و کار به کارتان خواهد آمد. از دیگر مزیت های این مرکز باید به پرداخت قسطی شهریه، امکان شرکت مجدد در دوره MBA به صورت رایگان، در صورت نیاز به تکرار مطالب و قیمت مناسب دوره اشاره کرد. با این تفاسیر می توان بر این ادعا صحه گذاشت که نیک اندیشان در حال حاضر برگزار کننده بهترین دوره MBA در ایران است و دانشجویان این موسسه در بازار کار این حوزه حرف های زیادی برای گفتن دارند.

دوره MBA

در نهایت آنکه دوره MBA

در موسسه نیک اندیشان راهی برای ورود شما به بازار کار این رشته است. اگر در زمینه مدیریت کسب و کار صفر کیلومتر هستید و یا اطلاعات کم و یا در سطح متوسطی در این حوزه دارید، پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره های مدیریتی موسسه نیک اندیشان است. شما در طول این دوره به صورت بنیادی با کلیه اطلاعات لازم برای کسب تخصص در این زمینه آشنا می شوید. حرفه ای بودن مدرس دوره سبب می شود تا  اضافه گویی در این دوره جایی نداشته باشد و کلیه مطالب کاربردی و منطبق بر نیازهای بازار کار باشد. مدرس دوره نه تنها در طول زمان برگزاری کلاس ها، بلکه پس از اتمام آن هم برای ارائه راهنمایی و کمک به شما آماده خواهد بود و این به معنای پشتیبانی موسسه از شماست. هم چنین این مرکز هیچ مدرک و پیش زمینه خاصی برای شرکت در دوره MBA از شما طلب نخواهد کرد. نیک اندیشان از معدود مراکزی در کشور است که از ابتدا با هدف علم آموزی به علاقه مندان تاسیس شد و تمام تلاش خود را در جهت آموختن مهارت های کاربردی و پولساز به دانشجویان به کار بست. خوشبختانه این تلاش ها به بار نشست و امروزه افراد زیادی با شرکت در دوره های مهارتی این مرکز و از جمله دوره MBA، به موفقیت های چشم گیر دست پیدا کرده اند. این به معنای کاستن از درصد بیکاری کشور و کسب موفقیت در جهت شکوفایی استعدادهاست. این اطمینان را به کلیه علاقه مندان می دهیم که با شرکت در دوره MBA، ضمن یادگیری کامل این مهارت، قادر خواهند بود به سرعت پله های موفقیت در این حوزه را طی کرده و به درآمد های ایده آلی برسند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار