بازدید 19482

تماشای آنلاین انیمیشن پونی کوچولو در aparatkids

انیمیشن پونی کوچولو از کاراکترهای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آن ها نماد مفهوم و عنصر خاصی است.
کد خبر: ۱۰۶۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ 24 July 2021

انیمیشن پونی کوچولو (my little pony) از پربیننده ترین انیمیشن های آمریکایی برای کودکان در سنین قبل از مدرسه است. این انیمیشن سریالی از سال 2010 تا 2019 ادامه داشت و در 9 فصل دوست داشتنی و جذاب برای کودکان ساخته شده است. این مجموعه داستان درباره ی چندین اسب شاخدار زیبا و مهربان است که در یک سرزمین جادویی زندگی می کنند و ماجراهای مختلفی را درکنار یکدیگر رقم می زنند و تجربه می کنند. عروسک های زیبایی که برند هزبرو ساخته است، آغاز کننده ی ساخت چنین انیمیشن هایی بود.

تماشای آنلاین انیمیشن پونی کوچولو در aparatkids

داستان پونی کوچولو درباره ی چیست؟

این انیمیشن راجع به زندگی یکی از شاگردان پرنسس سلستیا به نام توایلایت است که یک پونی کوچولوی دوست داشتنی و مهربان است که در سرزمینی جادویی با پونی های دیگر زندگی می کند و راجع به دوستی و ارتباط دوستانه روز به روز بیشتر می آموزد. این پونی کوچولوها که اسب های کوچک شاخداری هستند، هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، مثلا اپل جک یک اسب شاخدار سخت کوش است. یا رینبودش یک است شاخدار مهربان و فعال است. فلاترشای یک پونی کوچولوی ترسو است و همه ی این پونی کوچولوها در کنار یکدیگر به تجربیات مختلف می پردازند و راجع به دوستی و دوستی جادویی می آموزند. در هر قسمت با مشکلات متفاوتی مواجه می شوند و سعی می کنند آن ها را حل کنند و در این راه به یکدیگر کمک می کنند.

کاراکترهای مختلف پونی کوچولو و نمادهای آن

انیمیشن پونی کوچولو از کاراکترهای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آن ها نماد مفهوم و عنصر خاصی است.

توایلایت اسپارکل

این شخصیت، کاراکتر اصلی داستان است. او یک اسب شاخدار زیبا و بنفش رنگ است که دائما در حال مطالعه است و نیروهای خارق العاده ای دارد که او را متمایز و خاص می کند. او یکی از پرنسس های این سرزمین جادویی است و نماد جادو و قدرت های ماورایی می باشد.

اپل جک

یک اسب معمولی نارنجی رنگ است (اسبی که شاخ و قدرت های ماورایی ندارد) که قدرت بالایی دارد و ورزشکار است. او بسیار مهربان است و همیشه در انتظار کمک رساندن به باقی افراد در سرزمین جادویی است. اپل جک اهل یک خانواده ی بزرگ از پونی هاست که نام های آن ها به سیب (اپل) ارتباطی دارد و مزارع را مدیریت می کنند. او یک کلاه حصیری بر سر دارد و نماد راستگویی در میان پونی هاست.

رین بو دش

رین بو دش یک پونی پگاسوس (اسب بالدار) است که بسیار قدرتمند و شجاع است. او یک پگاسوس آبی رنگ با یال و دم رنگین کمانی است. او می توانید آسمان ها را از ابرها پوشیده و یا پاک کند. رین بو دش نماد وفاداری می باشد.

پینکی پای

پینکی پای یک اسب زمینی صورتی با یال و دم سرخابی است که بسیار سبک سر و شاداب است. او بسیار صحبت می کند و از آواز خواندن لذت می برد. پینکی پای در میان سایر پونی ها نماد خنده است.

فلاتر شای

فلاترشای یک پگاسوس پونی زرد رنگ است که یال و دم صورتی رنگ دارد. او بسیار خجالتی و آرام است، به خصوص وقتی در کنار دیگران قرار می گیرد، اما بسیار مهربان است و عشق بی حد و اندازه ای نسبت به حیوانات و دوستانش از خود نشان می دهد و به انان اهمیت می دهد. او نماد مهربانی است.

تماشای آنلاین انیمیشن پونی کوچولو در aparatkids

رریتی

او یک یونیکورن یا اسب شاخدار با بدنی روشن و یال و دمی بنفش است. رریتی بسیار زیبا و علاقمند به مد و فشن است. او همیشه منظم و مرتب است و بر روی زیبایی خود وسواس دارد. اگر چه بیشتر مواقع تمام نگرانی رریتی در معرض توجه بودن و زیبا بودن است، اما همیشه برای کمک کردن به دوستانش در دسترس است و به سرعت به یاری آن ها می شتابد. نماد رریتی دست و دل بازی و سخاوت است.

اسپایک

اسپایک یک اژدهای کوچک سبز و بنفش جوان است. او دستیار و بهترین دوست توایلایت است. این اژدهای دوست داشتنی از وقت گذراندن با پونی ها بیشتر از اژدهاها لذت می برد.

بیشتر درباره ی انیمیشین پونی کوچولوها بدانیم

این انیمیشن در قسمت ها و فصل های مختلف گردآوری شده است و برای تمامی سنین مناسب است. همچنین برای پسران و دختران مناسب است و اگر پسر کوچولوی شما از دیدن کارتون پونی کوچولو شگفت زده می شود، نباید نگران باشید که به خاطر رنگ های صورتی و بنفشی که در این کارتون زیادی دیده می شود و رفتار به اصطلاح دخترانه ی پونی ها، اختلالی در رفتار و علایق پسر شما وجود دارد.

این انیمیشن سریالی محصول مشترک کانادا و آمریکاست و توسط کمپانی ساخت اسباب بازی هزبرو ساخته شده است. اگرچه گفته شد این سریال مناسب تمامی سنین است اما گروه هدف آن کودکان پیش از دبستان و یا زیر هفت سال است.

منتقدین نظرات بسیار مثبتی درباره ی این سریال داده اند و همواره معتقد بوده اند که برای کودکان می تواند انیمیشنی مناسب و آموزنده باشد. یکی از مهم ترین نقاط قوت این کارتون که پدرها و مادرها می توانند به آن توجه ویژه ای بکنند، اهمیت و تاکید این کارتون بر دوستی و ارزش گذاری برای آن است. البته که این سریال کارتونی جایزه های بسیاری گرفته است و توسط بسیاری از منتقدین مورد تایید قرار گرفته است.

انیمیشن سریالی پونی کوچولو در آپارات کیدز در اختیار شماست و می توانید با خیال راحت آن را تماشا کنید. این سریال کاملا مناسب فرزند دختر و یا پسر شما که زیر 7 سال است (برای سنین بالاتر هم مناسب است) می باشد و می تواند او را سرگرم کرده و نکات آموزنده ی بسیاری به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، کودکان از همان ابتدا علاقمند به مطالعه و کتاب خوانی می شوند (همان طور که توایلایت همیشه از کتاب به عنوان یاری مهربان و راهنمایی همیشگی استفاده می کند.) و به دوستی و وفاداری در دوستی توجه ویژه ای نشان می دهند. مطمئنا با دیدن یکی از قسمت های پونی کوچولو در aparatkids به آن علاقمند شده و باقی قسمت ها را دنبال خواهید کرد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل