بازدید 9572
۳

آغاز بازپخش فصل دوم گاندو در آخرین روزهای دولت

پخش مجموعه تلویزیونی «گاندو ۲» به کارگردانی جواد افشار که اوایل بهار امسال نیمه‌کاره مانده بود، از روز پنجشنبه از شبکه سه از سر گرفته شد.
کد خبر: ۱۰۶۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵ 23 July 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین ، فصل دوم «گاندو» که پس از موفقیت خیره‌کننده فصل اول تولید شده بود، نوروز امسال روی آنتن شبکه سه رفت و قرار بود پخش آن پس از تعطیلی‌های سال نو هم ادامه یابد اما در کمال شگفتی روی تصاویر قسمت ۱۳ عبارت «قسمت آخر» نقش بست و خیلی زود به پایان راه رسید.

در همان دو هفته هم البته تاخیر در نمایش «گاندو» به ماجرایی تکراری تبدیل شده بود و به نظر می‌رسید «مشکل فنی» پوشش و توجیه تلویزیون برای فشارهای خارج از سازمان است. در نهایت هم کار به جایی رسید که فصل دوم حتی به نیمه نرسیده از جدول پخش بیرون رفت و اعلام شد شاید پخش سریال پس از انتخابات ریاست جمهوری ادامه یابد.

انتخابات سیزدهم با پیروزی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی به پایان رسید و از آنجا که تهیه‌کننده «گاندو» در اردوگاه نامزد پیروز حضور داشت، گمانه‌زنی‌ها درباره عاقبت به خیر شدن سریال او بالا گرفت. در این میان، جنگ و جدل میان هواداران و منتقدان «گاندو» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ادامه داشت و البته اوضاع به سود دوستداران سریال در جریان بود.

چند روز پیش خبری از تهیه‌کننده «گاندو ۲» رسانه‌ای شد مبنی بر اینکه قرار است سریال در آینده نزدیک دوباره در جدول پخش قرار بگیرد. پس از آنکه آخرین قسمت «کلبه‌ای در مه» با عبارت «پایان فصل اول» روز عید قربان روی آنتن شبکه سه رفت، ناگهان نوبت به «گاندو» رسید و قسمت اول حوالی ساعت ۲۰:۴۵ روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه به نمایش درآمد.

همزمان با پخش «گاندو ۲» زیرنویس شبکه سه این مژده را به دوستداران سریال داد که پس از پایان ۱۳ قسمت تکراری، ۲۷ قسمت تازه و باقیمانده فصل دوم هم روی آنتن می‌رود و پرونده «گاندو ۲» در ۴۰ قسمت بسته می‌شود. حدود دو هفته تا پایان دولت دوازدهم مانده و طبعا ۲۷ قسمت «گاندو ۲» در شرایطی به نمایش درمی‌آید که دولت سیزدهم آغاز به کار کرده و زمام امور مملکت را دست گرفته است.

داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، خسرو شهراز، مجید نوروزی، پندار اکبری، شهرام قائدی، حسن میرباقری،‌ محمد مختاری، شهرزاد کمال‌زاده، امیریل ارجمند، سارا منجزی، سوگل طهماسبی، بهمن دان،‌ شاهد احمدلو، حسن اسدی، پیام دهکردی، جواد طاهری، روح‌الله مهرابی، بیاینا محمودی، نسرین نکیسا، حسین پارسایی و… در «گاندو ۲» ایفای نقش کرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
واقعا سرگردان می شویم که کی راست می گوید و کی دروغ می گوید.
خدایا مهدی را برسان.
روحانی و جهانگیری خودتون را برا محاکمه آماده کنید
خيلي سريال قشنگيه، خوشحال شدم از خواندن اين خبر
هركسي هم دوست نداره تماشا نكنه، كسي را مجبور به تماشا نكردند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر