بازدید 101745

حاشیه جدید نمایندگان در مجلس؛ زیارت عتبات با پرواز اختصاصی!

انتشار تصویری از نامه رسمی درخواست تشریفات مجلس شورای اسلامی برای تدارک پرواز اختصاصی سفر سه نماینده مجلس به همراه خانواده شان جهت زیارت عتبات عالیات در فضای مجازی با واکنش‌های گسترده‌ای از سوی فعالان این بخش روبه رو شد که عمدتاً بر نقد و تقبیح این درخواست و توضیح و پاسخگویی از سوی مجلس تکیه داشت.
کد خبر: ۱۰۶۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵ 20 July 2021

انتشار تصویری از نامه رسمی درخواست تشریفات مجلس شورای اسلامی برای تدارک پرواز اختصاصی سفر سه نماینده مجلس به همراه خانواده شان جهت زیارت عتبات عالیات در فضای مجازی با واکنش‌های گسترده‌ای از سوی فعالان این بخش روبه رو شد که عمدتاً بر نقد و تقبیح این درخواست و توضیح و پاسخگویی از سوی مجلس تکیه داشت.

به گزارش تابناک، امروز تصویری از نامه‌ای با امضای محمد یثربی مدیر کل تشریفات مجلس شورای اسلامی منتشر شده که در آن، وی خواستار تدارک پرواز اختصاصی جهت زیارت عتبات عالیات در کشور عراق برای سه نماینده به همراه اعضای خانوداه‌هایشان شده است؛ این نامه خطاب به کمال دهقانی مدیرکل امور مجلس وزارت امور خارجه نوشته شده و رونوشت آن خطاب به مسجدی سفیر ایران در بغداد است.

حاشیه جدید نمایندگان در مجلس؛ زیارت عتبات با پرواز اختصاصی!

سه نماینده مورد اشاره در این نامه، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی و نماینده کرمان، محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران و نماینده جهرم و سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، نماینده مشهد و رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و عراق هستند؛ علاوه بر موضوع درخواست برای پرواز اختصاصی، نکته دیگری که توجهات را در این نامه به خود جلب کرده، درخواست تشریفات مجلس از سفارت ایران در عراق برای «استقبال و بدرقه» این نمایندگان در بدو ورود به این کشور و هنگام بازگشت به ایران است.


البته این سفر ۵ روزه که از دوشنبه ( ۲۸ تیر) تا جمعه (یکم مرداد) برای این نمایندگان در نظر گرفته ‌شده بود، انجام نشد. درباره این ماجرا و حاشیه‌هایش، قاضی زاده هاشمی در صفحه توییتر خود با انتشار تصویری از خودش در هواپیمایی مملو از مسافر با اشاراتی کنایی به انتشار تصویر این نامه نوشت: «دیشب در پرواز اختصاصی! به همراه مردم عزیز به مقصد حوزه انتخابیه‌ام‌ مشهد مقدس با سه ساعت تأخیر و حکایت معروف «حسن و حسین هر سه دختران معاویه هستند! در روز عرفه در حرم مطهر رضوی دعاگوی شما خواهم بود.»


همچنین رضایی کوچی دیگر مسافر این سفر انجام‌نشده و انتقادات مطرح درباره آن توضیح داد: «قرار بود برای شرکت در مراسم روز عرفه کربلا به عتبات عالیات سفر کنیم که به دلیل شلوغی سفرها، بلیت پرواز عادی برای ما پیدا نشد.» او همچنین تاکید کرد: «قرار بود با پرواز سیستمی سفر کنیم و حرفی از پرواز خصوصی و تشریفات در میان نبود.»


رضایی همچنین با اشاره به مخالفت های خود و همسفرانش با انجام پرواز اختصاصی ادامه داد: «در زمان مراجعه به فرودگاه، به به ما گفته شد پرواز اختصاصی است و با تشریفات انجام می شود، ما مخالفت و مقاومت کردیم و نهایتاً سفر لغو شد و شبانه با پرواز عادی به مشهد رفتیم. ما اساسا خبری از پرواز خصوصی و تشریفات اینچنینی نداشتیم به همین دلیل سفر را لغو کردیم.»
و در نهایت پورابراهیمی سومین نماینده مسافر این پرواز هم در توضیحاتی که زوایای دیگری از این ماجرا را بازگو می‌کرد، چنین گفت: «در آستانه عرفه از هواپیمایی ماهان خواسته بودیم یک پرواز اضافه برای مسیر کربلا اختصاص دهد؛ با این شرط که هرکس متقاضی سفر به کربلا در آستانه عرفه است، بتواند از این پرواز بلیت تهیه کند. با مراجعه به فرودگاه متوجه شدیم برای عموم مردم امکان تهیه بلیت نیست و به همین جهت اصل پرواز را لغو کردیم و سفر ما به کربلا منتفی شد.»

او‌ با رد این ادعا که هزینه‌های این سفر «شخصی» نبوده‌، تصریح کرد: «اینکه گفته می شود هزینه این سفر شخصی نبوده دروغ است و همه همراهان ما هزینه شان را خودشان پرداخت کرده بودند اما وقتی متوجه شدیم پرواز عمومی نیست آن را لغو کردیم.»
با همه توضیحات، صرف انتشار تصویر این نامه‌ گویای وجود ظرفیت‌های بالقوه اینچنینی برای نمایندگان جهت داشتن سفر اختصاصی آن هم از بودجه بیت المال است؛ هرچند این نمایندگان بگویند با آن مخالفت کرده‌اند و سفر هم لغو شده باشد؛ آن هم در دوره‌ای که نمایندگان مجلس با ادعای انقلابی‌گری و مبارزه با تجمل‌گرایی و خاصه‌پروری قبول مسئولیت کرده‌اند و انتقاد از چنین رفتارها و برخوردهایی را شعار خود برای ورود به مجلس قرار دادند و مدعی صیانت از حق مردم و بیت‌المال هستند.

اکنون که اداره کل تشریفات مجلس شورای اسلامی وجود چنین نامه ای را تکذیب نکرده، بنابراین اصل این درخواست وجود داشته و به نظر می رسد به دلیل رسانه ای شدن آن یا با قبول کردن توضیحات آقایان نماینده این سفر لغو شده است؛ دلیل لغو سفر هر چه باشد، یک سوی ماجراست. سوی دیگر وجود چنین درخواست هایی است که انتظار می رفت حداقل جایی در این دوره مجلس نداشته باشد؛ گویی این انتظار بیهوده است و مجلس یازدهم هم راه ادوار گذشته را می رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۱
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۹۰
مجلسیان،
آیا الحمدالله وضع مالی مملکت خیلی خوب شده است؟
که اینطور درخواست بریز و بپاش دارید؟
اگر خوب است، که حرفی نیست، فقط از پول های زیاد، به ما هم بدهید!!!
اگر نیست، باید توضیح بدهید که چرا این درخواست را داده اید؟

در ضمن شما مجلسی هستید، وگرنه وکیل و نماینده مردم نیستید!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
تابناک اینا حاشیه های مجلس نیست
اصل مجلسه
اصلا میرن مجلس برا همین کارا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
برادران جهادی و انقلابی و دشمن ستیز که هرکدام با چند هزار رای اقلیت در کرسی مجلس نشسته اند. آیا هنری بهتر از این هم دارند؟
البته طرح و نقشه برای بستن فضای مجازی و امثالهم نیز از هنرنمایی ایشان است.
امان از دست این مسلمانان غیر معتقد به اسلام در این وانفسا که امت ایران در آتش تورم و گرانی می سوزد اینطوری حیف و میل می کنند
"مجلس یازدهم هم راه ادوار گذشته را می رود."!
اینکه از خیلی وقت هست مشخصه
آقای قاضی زاده که توی فیلمش سفره رو تکون میداد احتمالا فکر اینجا رو توی فیلمش نکرده بود
مجلس انقلابيه ديگ
جایی دیگه برای دفاع نگذاشتن
مردم خواستار محاکمه نمایندگان مجلس و اخراج آنها هستند
روز قيامت را ميخوان چكار كنن؟!! من كه شخصا جلوي پل صراط يقه همه شون را ميگيرم.
شما بفرما اصلا چرا سفر؟!!! آنهم با اینهمه توصیه و خواهش و تمنای متخصصین مبنی بر سفرنرفتن!!!
هه هه هه هه هه
فقط بخندیم به بخت و اقبال مون
مردم در سطل آشغالها دنبال یک لقمه نان بعد آقایون برای زیارت کربلا رفتن از پول بیت المال هواپیمای اختصاصی بگیرند تازه با تشریفات سفارت. قبول باشه زیارتتون. واقعا که مجلس انقلابی را معنا کردید. رئیس مجلس چرا سکوت کرده؟ این بود مبارزه با فساد و اشرافیت شما؟
برای انجام کار مستحب هم رانت ورانت بازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجلس انقلابی با رئیسی انقلابی. البته تشکر میکنیم از آقای قاضی زاده هاشمی که باز هم ثابت کردند جزو نمایندگان منصف هستند
بعد انتظار دارند ما باور کنیم اینها هنوز واکسن نزده اند.
احسنت به این مجلس ولایی فساد ستیز
تحریم برای مردم هواپیمای اختصاصی برای آقایان و خانواده هایشان. چه انصاف و عدالتی؟ واقعا طعم عدالت اسلامی را چشیدیم
به این میگن
امداد غیبی
که هر سه نفر اصل قضیه سفر رو تکذیب نمیکند
اما امداد غیبی باعث میشود
هر سه نفر هم زمان بت این سفر مخالفت کند
بعد میگن امداد غیبی نیست
خونه نشستن و جایی نرفتن فقط برای مردم عادیه !
یعنی می شود نمایندگان محترم از نوع پرواز بی خبر باشند...نامه لو رفت دیدند گندش در میاد لغو کردند وگرنه خودشان هم از این نامه قطعا مطلع بودند و استقبال هم می کردند....تو رو خدا با شعور مردم بازی نکنید ..دیگه به این رانت ها عادت کردیم..اما میگن اخرتی هم هست البته کم کم دارید این بارهای ما را هم به فنا می دهید
عالی نوشتید
نمایندگان انقلابی، مبارزه با تحمل گرایی و...
فقط حرف و شعار.
خداوند دروغگویان را بدجور رسوا میکند.
تا سیه روز شود هرکه در او غش باشد
این سه نماینده به هر دلیلی ترجیح دادن که به این مسافرت با چنین شرایطی نروند . این نمایندگان عزیز ایثار و یا فداکاری نکرده اند به وظیفه خود عمل کرده اند ! اما چیزی که مهم است و شما هم به آن به خوبی و درست اشاره کردید ، چرا باید یک چنین امکانات و ظرفیتی فراهم باشد ! آیا یک چنین ظرفیتی موجب اغفال افراد ضعیف نفس نمی گردد ؟
پاسخ ها
یادگار
| Iraq |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
شما دیگه کاسه داغ تر از آش نشوید یعنی چی میگید که نمایندگان با جنین شرایطی ترحیج دادند نروند اصلا همین شرایط را خودشون تنظیم کردند آقایون از چند روز قبل برنامه ریزی کرده بودند و در آخرین لحظه بدلیل انتشار نامه در فضای مجازی سفر لغو شده اینقدر سرتون رو مثل کبک تو برف فرو نکنید و بگوئید که نماینده خبر نداشته - تمام برنامه ها استقبال در فرودگاه عراق هم تنظیم شده بود آشپز هم میدونست که برای چند نفر و چه غذایی بپزه اونوقت شما میگید نمایندگان خبر نداشتند!
زحمت میکشن حق دارن ازرانت استفاده کنند مخصوصا هاشمی که درتبلیغات امده بود برای مبارزه بافساد تمام مسئولین ومدیران ووزرا ونمایندگان مجلس از اول انقلاب عین هم هستند وباید جوابگو اعمالشان باشند
زیارت قبول ....چشمم روشن ...سفر بعدی منو هم با خودتون ببرین ۵۰ سالمه هنوز قسمت نشده
این مجلس فقط ادعا میکند قوانین بایداجر ا شود البته برای مردم وانگار خودشان در عمل نه تنها خادم مردم نیستند بلکه باید بهترینها براشون فراهم شود
این مجلس فقط ادعا میکند قوانین بایداجر ا شود البته برای مردم وانگار خودشان در عمل نه تنها خادم مردم نیستند بلکه باید بهترینها براشون فراهم شود
متاسفم که نمایندگان این ملت مظلوم و دردمند، بواسطه موقعیت و پست و مقامشان، برای خود و خانواده شان سفری را در این شرایط ویژه کرونایی تدارک دیده اند، درحالیکه مردم عادی که مشتاق زیارت عتبات هستند یا ناتوان از پرداخت هزینه‌ها هستند یا از مسافرت در این شرایط منع شده اند. ایکاش که لااقل کمتر سنگ مردم محروم را به سینه می زدند و برای خود و خانواده محترمشان امتیازاتی که مردم عادی فاقد آن هستند را قائل نشوند.
علی برکت الله
چرا خوزستان نمی رن مگه نماینده مردم نیستند توی این وضعیت اقتصادی درخواست پرواز اختصاصی میکنند. مگه جنگ اقتصادی نیست.هر کجای دنیا بود اگه اعدام نمی شدند از مسئولیت برکنار میشدند
استغفرالله .تکذیب کنید حله
کاش کاره ای بودم و قدرت داشتم تا جهان را از وجود امثال شما فرصت طلبان پاک کنم
تازه مشخص شد چرا پور ابراهیمی اصرار بر افزایش مالیات داره تا هزینه هواپیمای اختصاصی به آمریکا را تامین کنه
یکی از ایرادات نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه این است که سند خوانی (مطالعه نامه و پرونده بلد نیستند)
نامه کاملا مشخص است.
مدیر کل تشریفات مجلس، ضمن اطلاع رسانی نسبت به سفر برنامه ریزی شده و شرایط آن به مدیر کل امور مجلس در وزارت امور خارجه، از او می خواهد که دستورات لازم برای انجام تشریفات لازم در فرودگاه مقصد در عراق را صادر کند.
مطابق این دستور باید نمایندگان در عراق، مورد استقبال و بدرقه قرار گیرند (وظیفه سفارت ایران در عراق که به دلیلی نامشخص به صورت مستقیم در قالب رونوشت به این سفارتخانه نیز ابلاغ شده است) به نظر می رسد که مکاتبه همزمان با اداره کل امور مجلس در وزارت خارجه و سفارت ایران در عراق دلایلی دارد که شاید انجام هماهنگی ها در سطحی بالاتر از سفیر و تأمین هزینه های برنامه بخشی از آنها باشد
قطعا برای هماهنگی پرواز اختصاصی در این سفر و شیوه خروج و ورود مسافران ویژه ی آن در فرودگاه ایران، با مراجعه ذیربط مکاتبه شده بوده است
نتیجه گیری: این نامه ناظر به بخشی از برنامه است و صرفا مساله ی استقبال و بدرقه در فرودگاه عراق را شامل می شود. بهتر است از مجلس خواسته شود تمام سوابق را منتشر کند. مکاتبه با شرکت هواپیمایی، مکاتبه با بخشهای مالی مجلس برای تأمین هزینه های پرواز، برآورد احتمالی از هزینه های استقبال و بدرقه، هزینه های هتل و اقامت و احتمالا پول تو جیبی برای آقایان و ...
جناب نماینده ی محترم و انقلابی عزیز الان بهترین زیارت کار شبانه روزی و بدون تعطیلی برای مبارزه با افزایش افسار گسیخته ی قیمت مرغ و سیمان و میلگرد و حل معضل برق و آب کشور است . زیارت عتبات و عالیات را هرزمان می توان انجام داد البته با هزینه ی شخصی و نه از بیت المال . انشاالله که این اخبار شایعه است .
این جناب قاضی زاده هاشمی ، همانی نیستند ، که خواستند

سوء استفاده کنند گان از سفره انقلاب را تکان بدهند ؟!!!؟؟؟؟

خوب شد که رییس جمهوری نشدند
بجای سفر به کربلا به کربلای خوزستان سفر کنند تا حانواده هاشون کربلای واقعی رو ببینند!!
البته از این مثلا نماینده ها بیش از این انتظار نمی رود
این سفربخاطر رفع خستگی تلاشهایی است که درانتخابات داشته اند
مجلس انقلابی!!!! حتما دیده اند نامه لو رفته اجبارا با پرواز عادی رفته غند
در ضمن اگر سفر شخصی است نامه نگاری و بدرقه و استقبال به خرج مردم چه معنی دارد ؟؟؟؟؟
از مجلسی که رئیسش سابقه مشعشع بخشش زمین شهرداری به خیریه همسرش را داره این انتظارها هم میرود
هردم از این باغ بری میرسد تازه تراز تازه تری میرسد
به به اقایان پرمدعا ....
این اتفاق تو یه کشور قانونمند میوفتاد،چه بلایی سر این سه نفر می آوردند؟
باکری سوی غرب وخاوری سوی غرب هردو رفتند اما تین کجا وآن کجا
حناب قاضی زاده شما دیگه چرا؟در حالیکه دشت آزادگان تشنه است وگروه های جهادی با کمکهای مردمی با تانکر آبرسانی می کنتد نگفتی این پول بیت المال باید در راه لبان تشنه امام‌حسبن در دشت آزادگان این خادمان طریق الحسبن خرح شود؟پیشنهاد می کنم رسما پوزش بخواهید
باپول بیت المال به زیارت می روید ؟زیارت قبول نماینده انقلابی
این نمایندگان باید هر چه سریع تر از مردم عذرخواهی کنند
واقعا جای تاسف داره...باید گریست
چون که افشا شد تقبیح شد
وگرنه الان اقایان به همراه خانواده با تشریفات در عراق بودند
بیخود که خودشون رو نمی‌کشند که وارد مجلس بشوند
در پس پرده چه ها میگذرد ...
آفرین بر آقای قاضی زاده، نذر کرده بود که اگر رییس جمهور بشه بده کربلا، با اینکه حاجت نگرفته ولی نذرش را ادا کرده
آقای قاضی زاده حداقل یک ماه صبر می کردی از وعده های انتخاباتی بگذرد!!!!!! یعنی یک هواپیما با تشریفات برای این افراد و عیال و فرزندان! خدا قبول کند طاعات و عبادات را
آقا جان به خدوم ملت و مجلس و نیرو های متعهد و برجام و فقرا کار نداشته باشید، اصلا مشکل خوزستان هم علنی نکنی و سیستان و بلوچستان هم مخف باشه بهتره وگرنه آق می شید، گفته باشم که بعد نگید که نگفت،
کاش خدا نعمت نمایندگی ملت رابه من هم اعطا میکرد تا روز و شب به مردم خدمت کنم!
آقای قاضی زاده هاشمی شما به اتفاق دو نفر دیگر با استفاده از موقعیت فعلی (سوء استفاده از موقعیت) عملا تقاضای پرواز اختصاصی با تشریفات به خارج از کشور کرده اید و حالا که انجام نشده به دیگران متلک می گوئید. لطفاً دست از ادا بازی بردارید.
سفر، به درخواست نماینده ها و با مخالفتشون نسبت به اختصاصی بودن پرواز لغو شده. این یعنی بین این نماینده های انقلابی و اونایی که خودشون و خانواده هاشون مثل آب خوردن از این اختصاصات استفاده میکردن و بازم طلبکاربودن تفاوت وجود داره.
هرچند مرغ شما یه پا داره و شما دوست داری حرف خودتو بزنی و منطق "همه شون مثل هم هستن" رو به کرسی بنشونی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
............بابا تودیگه چقدر
اگر سفر لغوشده ونمایندگان گفته سفر نرفته اند من از نوشته خودعذر وطلب بخشش از هر سه نمتینده دارم .
با توجه به اینکه نمایندگان محترم شبانه روز و سه شیفت کار می‌کنند تا مشکلات مملکت حل شود اینگونه مسافرت‌ها و تشریفات براشون واجبه چون اینقدر زحمت کشیدن که همشون پوست و استخون شدند
این گونه رفتارها دیگر برای مسیولین کشور عادی شده است اگر نبود ترس از افشای آنها ورسواییهای بعدی ابعاد بیشتری نیز پیدا میکرد شعارهای انقلابی وقیل وقالهایی از این دست نیز دیگر خریدار ندارد
امیدوارم اقای قالیباف با این شعارهای تند وتیز خود پاسخی برای این رسوایی داشته باشد چرا که نامه از طرف دوایر زیر مجموعه او صادر شده است
آقای قاضی زاده هاشمی نیز سخنان یک ماه پیش خود را بیاد آورد و......
این نامه درخواست نیست، اطلاع رسانی پرواز جهت استقبال و مشایعت عالیجنابان در عراق هست، حالام که تکذیب نکردن یعنی برنامه ش رو داشتن، پز مردمی بودنشون خراب شده چون برا مردم عادی استقبال و مشایعتی در کار نیست
جدا از همه این مسایل تو این بحبوحه شیوع کرونا در ایران و عراق می خواهند با خانواده برن چه کار کنند؟ معلومه با خانواده همگی واکسن زدند‌. از نوع خوبش هم زدن!!!
ما مخالفت و مقاومت کردیم ...........اره شما گفتی ماهم باور کردیم ....
خدا را شکر از مجلس انقلابی
اینهم ششمین خدمت مهم مجلس انقلابی
تکوندن سفره انقلاب توی خانه یعنی همین جناب قاضی زاده مدعی مبارزه با فساد...
سه نفر هرکدوم یه چیز گفتن
کربل نبود کربلاااااااااااااااااااااااااااااااااااا کربلا با هواپیمای تشریفاتی وترانسفرتشریفاتی نبود هواپیما اماده حرکت فقط مسافران جهادی وانقلابی میتوانند سوار شوند تا دعاااااااااااااااااااااااااااااای عرفه را درکنار بارگاه اقا امام حسین ع تلاوت کنند وبرای من وشماها دعای بهبودی معیشت وبرای خوزستانی های عزیز دعای باران کربلااااااااااااااا نبود کربلااااااااااااااااااااااکربلا کربلا ماداریم میایئم دراین سفر پورابراهیمی قاضی زاده رصایی هااااااااااااا داریم کربلا کربلا ماداریم میاییم نمایندگان انقلابی جهادی ها داریم کربلا کربلا انقلابی ها دارن میایند
به والله قسم هركس به نام مردم وبه اسم انقلاب از بيت المال براي خودش وخانواده اش هزينه كند خير نميبيند فرقي هم ندارد كه قصد كربلا كند يا كاليفرنيا هردو حق الناس است ودر نهايت گناه نابخشودني
من نبودم آستین ام بود
بعد از دو هفته تعطیلات تابستانی مجلس دوستان خسته شون شده میخواستن یه ثوابی جمع کنن چقدر ما ملت بی دین و ایمون شدیم که این عزیزان رو هم نمیزارین برن به ثوابشون برسن خدا از گناه ما بگذره نمایندگان انقلابی حلالمون کنید
شما گفتی و ما باور کردیم؟
دیدن نامه لو رفته دارن ماله میکشن که خودمون لغو کردیم.دگ این کارا فایده نداره
خوب بنده خدا برای زیارت رفته نه تفریح.
سریع، انقلابی و فوری با پرواز اختصاصی به زادگاه و وطن اصلیشون برگشتون
مگه کرونا نیست؟ اینا کجا بلند شدن رفتن؟رعایت پروتکل فقط برای دیگرانه؟
احسنت
من شخصاً برای روی کار آمدن یک مجلس و دولت انقلابی خیلی تلاش کردم ولی اگر قرار باشد از این مجلس و دولت هم همان مسیر تجمل‌گرایی را پیش بگیرد اولین مخالفتشان من خواهم بود
خوب حقشونه
این هم یک فساد دیگر از نمایندگان که افشا شد. معلوم نیست چقدر از این گونه فسادها رو نمی شود
بیچاره ملت ! فقط همین
جز تاسف از اینهمه ریاکاری وسوی استفاده از بیت‌المال آنهم توسط کسانی که درمجلس و صداو سیما دایما دم از مردم وفشارهای اقتصادی به آنها میزنند،چه میتوان گفت؟ چه بسیار از این نمونه‌ها که
دهها برابر هزینه از حق مردم برداشت می‌شود و کسی خبر ندارد،
این وقایع روز به روز مردم را ا دورتر وناامیدتر میکند
دیوار حاشا بلند است!
چقدر مضحک!!! اگر شما خودتان شخصا بلیط خریده بودید حتما میدانستید که پرواز عمومی است ولی وقتی مشخصات خانواده را در اختیار تشریفات مجلس قرار داده اید ادعای اطلاع نداشتن از پرواز اختصاصی و مراسم بدرقه و استقبال از شما و خانواده غیر قابل باور است.آیا اصولا خرید بلیط جهت زیارت و نه سفر کاری برای نماینده و اعضای خانواده نماینده، وظیفه اداره تشریفات مجلس است؟!!! از شما انتظار نداشتیم!!!
هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری می رسد.
این هم از مجلس انقلابی و نمایندگان انقلابی که قرار است خدمتگذار مردم باشند!
ماحصل انقلاب ما چی می خواستیم چی شد
مجلس انقلابی !!!
این نماینده ها که نرفتند و نشون دادند انقلابی هستند. اما حتماً مجلس قبل مکرر از این سفرها نه به عتبات بلکه به اروپا و آمریکا داشتند اون رو هم بررسی کنید
آقای پورابراهیمی چطورهمراهان شما هزینه سفر را پرداخت کرده بودند که نمیدانستند باهواپیمای خصوصی سفر خواهند کرد
سفررا هم بخاطر رسانه ایی شدن ولو رفتن لغو کردید نه چیز دیگه
وقتی ظاهر و باطن افراد یکی نباشد این چنین می شود
پرواز اختصاصی جهت زیارت عتبات عالیات در کشور عراق برای سه نماینده به همراه اعضای خانوداه‌هایشان...!
واقعا که... همه چیز مشخصه، این ماست مال کردنشون و دلایل لغو پرواز اختصاصی دیگه خییییییییییییلی خنده داره.... خجالت هم خوب چیزیه اونم تو این اوضاع کرونا بازی. احتمال زیاد باید فایزری باشند.
#مجلس_انقلابی
حکومت اسلامی
اخه نامه رسمی از یک مرجع رسمی ؟ یکی تایید ودیگری تکذیب؟ دم خروس یا قسم حضرت عباس؟
خیلی ساده لوحانه است که فکرکنیم ،این دوره بابقیه دوره هافرق دارن،چهل ساله مسئولیتها وپستها بین یه عده خاص دست به دست میشه،اوضاع اسفبارفعلی حاصل مدیریت همین عده ی خاصه،وهمشون مقصرن
حالا فهمیدید چرا سفره را وسط اطاق تکان داد. مجلس انقلابی ها ها ها.....؟
اگر درست باشد ماشاالله گفتن دارد؟!!!!
خسته نباشید نمایندگان انقلابی ،،،برای ریخت وپاش شماها پول هست برای همسان سازی حقوق بازنشستگان بیچاره پول نیست این هست عدالت شما،،،چطوری میخواهید در پیشگاه خداوند متعال جوابگو باشید ،،،البته مقصر مردم هستند که به شماها رای دادند،،دیگه مردم آگاه شدند
وای به روزی که گدا معتبر شود
اگر از اینجا هم سلام دهید امام حسین )ع( پاسخ می دهند نیاز به حضورتان نیست
اینا همون نماینده های انقلابیند ای ول
شرم بر این جماعت
اینامیخوان مشکلات ملت ایران راحل کنن آیا
این رو بنویس تابناک با پول بیت المال با پرواز اختصاصی می رین بعد ادعای انقلابی بودن می کنیم
اقای پور ابراهیمی عزیز میگن دروغ.. کم حافظه اس .مگه شما یادت نبود سفر به کشور عراق بعلت شرایط کرونایی ممنوعه و کسی عملا نمیتونه بره عتبات .لطفا حداقل صادق باش .هرچند توضیحات دو عزیر دبگه هم عذر بدتر از گناه بود .
أَ تَأْمُرُونَ اَلنّٰاسَ بِالْبِرِّ وَ تَنْسَوْنَ أَنْفُسَكُمْ وَ أَنْتُمْ تَتْلُونَ اَلْكِتٰابَ أَ فَلاٰ تَعْقِلُونَ
آیا مردم را به نیکى فرمان مى دهید و خود را فراموش مى کنید، با اینکه شما کتاب [خدا] را مى خوانید؟ آیا[هیچ ] نمى اندیشید؟
وای به حال ملتی که نان ۲۰۰۰۰تومانی برای سیر کردن خانواده ندارن بسی شبها گرسه میخوابن البته همشان با پرواز اختصاصی رفتن ولی چون رسانه ای شد تکذیب کردن
همین مزایای نمایندگی خوبه وگرنه بقیه اش که باید همش در صحن مجلس حاضر باشید و چرت بزنید
پرواز رالغو نکردید
بلکه این قدرت فضای مجازیست که رسوایتان کرد
مجلس انقلابی!!!
دیگه در فضای مجازی بطور حتم بسته خواهد شد.
چون بدجوری داره اسرار هویدا می کنه.
خب چیکار دارید
بنده خدا نماینده مجلس ده میلیارد هزینه کرده رفته مجلس که از این چیزا استفاده کنه دیگه.نکنه توقع دارید فقط به حقوق سربرج اکتفا کنن و اگر کفاف نداد اضافه کاری کنن؟؟
واقعا که ملت پر رو و پرتوقعی هستیم
الان خوبه این خبرها درز می کنه، چند وقت دیگه یک دست که بشن دیگه هیچ کس نمی فهمه توی این مملکت کی میاد و کی میره و چه خبره!
وقتی از طبقه متوسط مردم فاصله بگیرید رفتارهای ابن چنینی دور از انتظار نیست
ولله خدایی که ما میپرستیم با خدای اینها فرق داره!
سلام. چه چیزی باعث شد فکر کنید این مجلس متفاوت رفتار میکنند یا رییس جمهور بعدی مسیر متفاوتی خواهند رفت؟ صرفا چون خودشان گفتند؟ فکر میکنم مردم به اندازه کافی مطلع شده اند که چه خبر است.
هر دم از این باغ بری می رسد
قلب انسان به درد میاد
خوزستان عطش یک جرعه آبست
افرین به مسئولین وظیفه شناس.دارن میرن عتبات تا دست بدامن آقا امام‌ حسین ع شوند تا خوزستان وخوزستانی سیراب شوند.
این هواپیما را چه کسی چارتر مرده مجلس بدون درخواست متقاضی که چنین کاری را نمیکند چرا به شعور مخاطب توهین میکنید رفتیم فرودگاه دیدیم هواپیما چارتر است انصراف دادیم!!!!
هر دم از باغ بری می رسد
مجلس خواص
فضای مجازی چقدر خوب نقاب ها رو کنار میزنه!
سلام
امیدواریم هواپیمایی ماهان نیز اطلاع رسانی کند هزینه هواپیمایی اختصاصی توسط چه کسی پرداخت شده و باوجود کنسلی سفر توسط مسافرین در پای پرواز مطابق مقرراتی که برای عموم مردم هست آیا هزینه هواپیمای اختصاصی به مقصد عراق و برگشت آن دریافت شده یا نه و چه کسی هزینه آنرا پرداخت کرده است
سلام ... ممنون از خبری که اطلاع رسانی کردید .... مگر نمایندگان محترم از جیب شخصی خود هزینه های این سفر را پرداخت نکرده بوده اند ؟.... چطور متوجه هزینه های سفر خود نشده اند ؟ ... که این پرواز اختصاصی است یا عمومی ..... فقط لطف کنید و از هواپیمایی ماهان هم سئوال کنید که خسارت عدم پرواز را چه کسی پرداخت کرده و چه مبلغی خسارت دریافت کرده است ..... ممنون
حالا همه متوجه شدیم این نمایندگان دلسوز چرا بدنبال محدود کردن فضای مجازی هستند تا این گونه خبر ها به بیرون درز نکند احتمالا بعد از این ماجرا طرح مذکور با جدیت بیشتری توسط ایشان دنبال خواهد شد
از نماینده مجلس چه انتظاری میشه داشت؟؟؟
اونجایی که گفت ما مخالفت و مقاومت کردیم منو کشت!!!!
اینا مردم رو چی فرض کردن؟
کلا چرا همچین امکانی برای مجلس به اصطلاح انقلابی وجود داره چه فرقی بادیگران دارن
ننگ بهتون، واقعا ننگ
مجلس انقلابی!!
وقتی نامه در فضای مجازی لو رفت ابن آقایان خودشان را به بی خبری و .... زدند حنای شما دیگر رنگ ندارد توجیه نکنید وقتی نامه ای با این محتوی نوشته میشود یعنی بلفعل است
مسلمه اگه نامه رو نمیشد اقایان تشریف برده بودن
ما به این سفرا عادت کردیم از جیب ملت بدبخت
احسنت. بترکونیدشون
مجلس همان مجلس سابق است و حتی نمایندگانش نیز عوض نشده!!!
اگه نامه رو نشده بودن که با پرواز اختصاصی میرفتن
سلام نمایندگان برای خودشان ازپروازاختصاصی استفاده کنند آنوقت گیربدهندبه متناسب سازی حقوق مستمری بگیران و قشر محروم جامعه این است مجلس انقلابی به به
بابا اصلا وقاحت ی حد و مرزی داره ، خوب میخوای بری زیارت رو چه حسابی باید برات از پول مردم پرواز اختصاصی بزارن و از پول مردم استقبال و بدرقه رسمی وزارت خارجه بشه ؟
خیلی جالبه هیچکدام اصل نامه و مکاتبه را رد نکردن ، با دروغ گفتن شاخ دار میخوان خود را تبرئه کنن ٪
انهایی که هوادار دو آتشه این آقایان هستند، انشالله می بینند و معنی مجلس انقلابی را درک می کنند.
آین آقایان حتی برای دعای عرفه نیز هزینه میلیاردی رو دوش ملت می گذارند. لامصبا توی خونه تون هم می تونید دعای عرفه را بخونید اخه سو استفاده از مناصب تا کجا؟
یادت کلیپهای تبلیغانی قاضی زاده هاشمی می افتم. دم خروس زد بیرون.
مرد باشید و اسامی این نماینده نماها را اعلام کنید.
این هم از مجلس انقلابی تون!
سلام.وای خدا......پس بگو که چطور خودشان را می کشند برای ورود به مجلس انقلابی...
خصوصیات مجلس جهادی این یک نمونه اش هست وای بر مردم و مملکت با این نمایندگان
مگر مسافرت رفتن ممنوع نیست. قانگذاران محترم در این شرایط کرونایی سفر باید رفت. شاید واکسن فایزر دریافت کرده اید ما خبر نداریم.
آن قوانین که برای سال 1400تصویب کردن و گفتن افزایش حقوق مزایا بیشتر از 2/5میلیون نشه خودشون ودولت لغوش کردن فقط تبلیغاته
وای چقدرخندیدیم به این مدعیان حامی مردم
مجلس انقلابی انقلابی همین بود
در زمان مراجعه به فرودگاه، به ما گفته شد پرواز اختصاصی است و با تشریفات انجام می شود، ما مخالفت و مقاومت کردیم و نهایتاً سفر لغو شد.
فقط دروغ تحویل مردم بدید
تمام کسانی که تواین نظام میخوان واردسیستم بشن وشعارمیدن واحساس تکلیف میکنن،فقط بفکرخودشون ومنافع جیبشون وآقازاده هاشون هستن،ازهمون داستان دناپلاس اول کارشون معلوم بود ....
این نمایندگان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان و رتبه بندی معلمان هزار جور بامبول در میارند آنوقت با هواپیمای اختصاصی با پول همین بازنشستگان ننه مرده به مسافرت میروند دست آنهایی که به اینها رای داده درد.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
کسی به اینها رای نداده، اینها منتخب شورای نگهبان هستند.
ان شاء الله که این سه نماینده هم قرار بود با سفر عمومی برن زیارت و هم با بودجه خودشون اما اصل سوال اینه چرا باید نمایندگان درروز عرفه برند به کربلا مگر مسافرت از تهران به دیگر شهرها چه برسد به کشورها ممنوع نیست؟؟؟؟؟؟
نمایندگان با شعار انقلابی رفتند مجلس، دیگر قرار نبود انقلابی بمانند
برخوردی که با افزایش حقوق بازنشستگان کردند نمونه اش
شعار به نرخ روز
اول خواهان دایمی شدن همسان سازی حقوق شدند، حالا که دولت دست خودشان افتاد زدند زیرش
من که به عنوان یک کرمانی می دانم پورابراهیمی از هزار رانت بالاتر از این هم استفاده می کند
انقلابی چهل سال بعد
اای قالیباف انقلابی چرا صدات در نمیاد یک کلمه از مردم تشنه خوزستان چیزی نمی گی اگر صداقت داری مدیر کل تشریفاتت را برکنار کن که ااینجوری با احساسات مردم بازی میکنه
ای انقلابی
بعد همین نمایندگان مجلس مانع لغو تحریمها میشن ... جناب اقاق رئیسی خواهش میکنم به این مجلس توجه نکنید و همه تلاشتون رو برای رفع تحریم و برطرف کردن مشکلات مردم بکنید
من دیگه تابناک را نخواهم خواند! فقط سانسور میکنید!
من بعنوان یک موکل فقط منتظر توضیح عاجل و کامل رییس مجلس پیرامون این اقدام خلاف شرع و قانون وکلای خود در مجلس در اولین روز کاری و جلسه علنی هستم
البته توضیحی متفاوت با توضیح این سه نفر
تا رانتخواری در خون وگوشت مدیران است این وضع ادامه دارد
تبریک به اقای جنتی با این انتصابهایی که در مجلس انقلابی داشته اند
پورابراهیمی آبروی مردم کرمان را برد شرم بر شما . اقتصاد رو که نابود کردید حداقل ظاهر رو نگه میداشتید
یک دهم این پول میدادید به من که واسه دارو بچه ام نرم دم‌اونه همسایه ام نصف شب والتماس کنم واسه پول داروی بچه ام این هم‌کربلا
اخه ای خوزستانم
عجب مجلس انقلابی
همه ای الکی اینا ی خبری میدن بدن میگن بزار مردم خودشون خالی کنند بد یادشان میره مردم ساده حرومشون باشه خدا جوابشان بده
تغاری بشکند ماستی بریزد ......جهان گردد بکام کاسه لیسان
خاک بر سر کسانی که به این افراد سود جو و فرصت طلب را که ایران داره تو اتش میسوزه اینها فقط منعت خودشان را میخواهند و عافیت طلب هستن برای شان رای دادند و بعنوان نماینده بمجلس فرستادن تا برای من وشما قانون وصع کنند ....
در کشورهای اروپایی مانند سوئد حداکثر چیزی که به نمایندگان مجلس بعد حضور در مجلس داده می شود یک کارت مترو برای رفت و آمد به مجلس است.
در اینجا با اینهمه بدبختی و فلاکت مردم، از صدها میلیون تومان هزینه مسکن و واگذاری خودرو در ابتدای کار شروع و با پروازهای اختصاصی بهمراه خانواده و مجوزهای شهرک های صنعتی و سهام رانتی و ... ادامه می یابد. انتظار بیشتری از این کوتوله های سیاسی مجلس حداقلی نمیرود.
ایکاش جزییات سفرتون لونمیرفت وباتجملات وتشریفات بیشتری انجام میشد،بهترازاین بودکه متلک باراین ملت کنیدوبه ریش وریششون بخندید
شما که نماینده مردم هستید، الان نباید می رفتید خوزستان ببینید مردم برای چی دارند می میرند؟
واقعا متأسفیم که حضرات نماینده خودشان را خیلی خوب ورود نشان دادند چقدکار وتزویر کار هستند آیا آقایان اینقدر مسلمان مخلص هستند که برای یک دعای غرفه آنهم مستحب نه واجب که باید به کربلا مشرف بشوند آیا از اینجا خدا دعای اینهار ا ااصلا به نوع سفر این حضرات کاری نداریم اصل موضوع سفر چند ایراد دارد اول اینکه چرا تواین بحران کرونا باید سفر کنند دوم آیا از اینجا دعا مقبول نمیشود سومچرا باهواپیما با پول بیت المال مگر این حضرات حقوق نمیگیرند واقعا متأسفیم برای این مجلس که پاساژی برای پر کردن جیب خودشان هست دروغ وریا کاری بسته دیگه جوون ها همه بیکار و درمانده آمد خجالت بکشید از خون جوونهاییکه جانسون درراه این خاک دادند شرم کنید بخدا اینها جواب داره نزد پروردگارمتعال
بیخود نیست مجلس انقلابی در حال بستن در فضای مجازیه
به نظرم همه این جوسازی ها علیه مجلس انقلابی برای سرپوش گذاشتن به افتضاحات دولت فشل و بی عرضه افسادطلبان و تزویر و ریاست ولی کور خوانده اند
واقعا جای تاسف داره ،حرف راست اینها انگار دروغ میگن ، حرف و حساب دروغ هم هم چی با دلیل وبرهان تحویل مردم میدن که از حرف راست هم راستر نشون میدن. انتظار فرج ظهور امام زمان عج.
در ایام کرونا و بی آبی و بی برقی
زیارت قبول
دستمزد مجلس انقلابی
اقای پور ابراهیمی اینست افزایش مالیات بر مردم و کسبه؟
پولش خرج تشریفات و پرواز اختصاصی شود
اقتصاد هم که 8 سال بدست شما نابود شد
اتاق شیشه ای در مدیریت یعنی همین که شما خیلی کارها را دوست داری ولی از افکار عمومی ترس دارید و انجام نمی دهید.!!!!!!!!!!!!!!
سه تا نماینده انتصابی هم پرواز اختصاصی و هم مراسم استقبال .خدا را شکر که توقع نداشته اند امام حسین(ع) به استقبالشان بیاید ....
این سفر که انجام نشده ولی کلا این کارا وقتی برای خودی ها باشه اشکال نداره فقط این اصلاح طلبهای کافر نباید این کارا را بکنند
چرامامردم اینقدر درکمون اومده پایین؟؟؟جای واکسن خارجی درد داره.کارکردن تومجلس خستگی شدید میاره.خرج کردن حقوق های آنچنانی زحمت داره.زندگی کردن توخونه های بزرگ ولاکچری ضعف اعصاب میاره.نماینده ها بااینهمه مشکل که دربالاتوضیح دادم سر وکله میزنن.....اونوقت مامردم چشم نداریم ببینیم یک سفر اختصاصی برن.عجب مردم بدی شدیم.آقایون برید وخوش باشید.به شما ربطی نداره که کسی مثل من سه ساله نتونسته مشهد بره ونذرش رو ادا کنه.راستی کسی هست بدونه کجاوام دوملیونی سفر به مشهد بدون ضامن کارمند میدن؟؟؟؟ ارادتمندشما جانباز جامانده از رفقا وبدقول به آقام امام رضا
بیخود می کنند مجلس دارد این حاتم بخشی را از زباله گرد ها به این فرصت طلب ها میده ...
آقا نکن این کارها را ملت راضی نیستند کی متوجه میشن
یعنی واقعا فکر میکرین این افراد به خاط شوق خدمت به مردم توی سرو کله هم میزنن و همدیگرو جرو واجر میکنن که برن مجلس ؟!!!
واعظان کاین جلوه بر محراب و منبر میکنند// چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند.
در منظر عموم سفره خالی می‌تکانند ولی در خلوت سفره‌های رنگین می‌گسترانند.
مجلس انقلابی مساوی با عوامفریبی
رؤسای عزیز، جناب قاضی زاده هاشمی و دو نفر دیگر که تلاشگر نمونه شده اید ، فقط یک سؤال ازتون می پرسم،،، آیا معنی خون سرخ شهیدان وطن تا به حال به گوشتون خورده و آیا میدونید مضحکۀ عام وخاص شدین هم در ایران و هم در کشورهای دیگه،،،، فکرمیکنم هزاران نفر مدیران ارشد مثل شما رو اخراج کنند و افراد باوجدان رو جایگزین کنند، مملکت رو به پیشرفت و آبادانی قدم برمیدارد ...
از اثرات فضای مجازی واینکه چرا اصرار دارند واتساپ و اینستاگرام را تعطیل کنند؟ اگر نامه در فضای مجازی بازنشر نشده بود آیا باز سفر را لغو می کردند؟
خودمون خواستیم
خودمون این وضع انتخاب کردیم
پس همه ساکت بشن لطفا
باورش خیلی سخته.
هنوز یک کار اساسی از نمایندگان دیده نشده.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر