بازدید 4871

زمان بازگشت اسکوچیچ به تهران مشخص شد

فدراسیون فوتبال برنامه ریزی کرده است اسکوچیچ سرمربی تیم ملی سه شنبه هفته آینده وارد تهران شود و برای شروع تمرینات تیم ملی برنامه ریزی کند.
کد خبر: ۱۰۶۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸ 19 July 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ سرمربی تیم ملی بعد از بازگشت از منامه و چند روز استراحت در تهران بدون اینکه نشستی با رییس فدراسیون فوتبال داشته باشد راهی زادگاهش شد تا چند روزی را در کنار خانواده استراحت کند. همزمان با ترک تهران از سوی اسکوچیچ سایت فدراسیون فوتبال در بیانیه ای اعلام کرد اسکوچیچ در بازی های دور دوم و پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ هم همراه تیم ملی خواهد بود و به تازگی هم اعضای هیات رییسه در نشستی که داشتند این موضوع را تایید کردند و مصوبه آن نیز امضاء شد. حالا قرار است در بازگشت اسکوچیچ به تهران و نشستی که با فدراسیون فوتبال خواهد داشت جزییات این همکاری مورد بررسی طرفین قرار گیرد.

اسکوچیچ در هر ۷ مسابقه ای که همراه تیم ملی انجام داده موفق به شکست حریفان شده است. ماه های فشرده و سختی در انتظار او و تیم ملی است به این خاطر که تیم ملی باید ۱۰ بازی دور نهایی مقدماتی را شهریور ماه آغاز و فروردین ماه سال آینده به پایان ببرد؛ یکی از نکات آزار دهنده برای سرمربی تیم ملی و هم چنین اهالی فوتبال این است که شانس میزبانی استادیوم آزادی به دلیل نداشتن VAR و دیگر مسایل کم است و تیم ملی باید هر ده دیدار خود را در خارج از کشور انجام دهد که تعدد سفرها می تواند خستگی ملی پوشان را به همراه داشته باشد. با این حال نگاه سرمربی تیم ملی به آینده امیدوارانه است و همان طور که تیم ملی در بازی های منامه با اقتدار حریفان را شکست داد امیدوار است این بار هم به همراه ایران صعود جانانه ای به جام جهانی ۲۰۲۲ داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار