بازدید 8482

نجات جان ۲۵ صیاد از غرق شدگی در دریای عمان

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات ۲۵ صیاد توسط تیم جستجو و نجات دریایی و همیاران ناجی سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 16 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، سیدحسن ابراهیمی اظهار داشت: به دنبال وقوع طوفان سنگین در آب‌های سواحل مکران و طی اعلام‌های متعدد از سوی صیادان و همیاران ناجی از ابتدای صبح روز پنجشنبه ۲۴ تیر ماه با اعلام نجات ۳ نفر غریق؛ اداره کل بنادر و دریانوردی استان سریعاً نسبت به اعزام شناور ناجی ۵ و همیاران به محل‌های اعلام شده اقدام که عملیات امدادرسانی تا پاسی از شب به صیادان حادثه دیده ادامه یافت.

وی بیان کرد: طی عملیاتی موفق با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) بندر چابهار ۲۵ نفر مصدوم، غریق و صیادان گرفتار در طوفان در محدوده عملیاتی استان سیستان و بلوچستان با حضور شناور ناجی ۵ و همیاران ناجی شرق و غرب استان، نجات یافتند.

ابراهیمی تأکید کرد: به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی؛ اخطاریه‌های بروز شده این مرکز (MRCC) در کانال VHF ۱۶ و ۶۹ دریایی، در فاصله زمانی هر دو ساعت یک بار، صیادان و شناورهای صیادی و تجاری را از شرایط جوی و اخطاریه‌های ایمنی و هواشناسی مطلع می‌سازد و شماره تماس ۱۵۵۰ در خصوص اعلام حوادث دریایی، ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات ایمنی به دریانوردان و صیادان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار