بازدید 10972
۴

ممنوعیت تردد به کدام استان ادامه دارد؟

ممنوعیت‌های کرونایی در ۶ مبادی ورودی یک استان همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۶۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ 15 July 2021

به گزارش تابناک به نقل از میزان، سرپرست پلیس راه مازندران گفت: تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در ۶ مبادی ورودی این استان توسط ماموران پلیس با قوت تداوم دارد.

هادی عبادی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران گفت: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است که بررسی‌ها نشان داده ترددها کمتر از هفته‌های گذشته است.

وی در ارتباط با وضعیت جوی محورهای مازندران، افزود: شاهد کاهش دید در ارتفاعات گدوک سوادکوه و ولی‌آباد کندوان هستیم.

سرپرست پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در ۶ مبادی ورودی استان توسط ماموران پلیس با قوت تداوم دارد، اضافه کرد: ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی توسط ماموران پلیس راه و همچنین پایش دوربین‌های هوشمند در دستور کار قرار دارد.

عبادی با بیان این که در شبانه‌روز گذشته ۳۵۵ دستگاه خودرو بازگردانده شده و ۴۷۶ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند، افزود: از ابتدای امسال نیز تاکنون ۴۴هزار و ۵۵۶ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۱۴ هزار و ۳۱ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

وی با هشدار اینکه ناخوانا، محو و مخدوش کردن پلاک خودروها یکی از مواردی است تخلف محسوب می‌شود، اظهار کرد: رانندگان متخلف به دادگاه معرفی می‌شوند و برای آنها از ۶ ماه تا یک سال حبس تعریف شده است.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار و ۴۹۷ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۴ دستگاه خودرو به دادگاه معرفی شده‌اند.

گفتنی است طبق آخرین رنگ‌بندی اعلام‌شده ازسوی اپلیکیشن ماسک وزارت بهداشت، هم‌اکنون ۲ شهرستان مازندران شامل بابلسر و تنکابن در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و آمارهای کرونا در این استان رو به افزایش است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ممنوعیت تردد فقط با خودرو شخصی بدون پلاک بومی با هر وسیله نقلیه دیگر آزاد است!!
متن خبر با عنوان همخواني ندارند
مشهد نياين كه بنزين نيست
از ما گفتن
پنجشنبه ٢٤ تير ١٢٠٠
هر جا به نفع مسئولان باشه کرونا هست.هر جا هم به نفعشون نباشه کرونا نیست.جالبه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها