بازدید 45570
دو هزار و پانصد و بیست و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

اتهام دادستان آمریکا علیه چهار ایرانی و ادعای تلاش آدم‌ربایی و واکنش ایران/واکنش پلیس به ویدئوی درگیری با صاحب یک سگ در تهران: صاحب سگ فحاشی کرد/اصغر فرهادی، جملات جنجالی منسوب به خود را تکذیب کرد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند جواد امام: اینکه می‌گویند روحانی زمین سوخته تحویل می‌دهد، بهانه‌جویی است/روحانی ادمین پیج بهنوش بختیاری به قتل رسید/ سخنگوی ستاد کرونا: قرار بود «برکت» به ما واکسن بدهد، اما خط تولیدش دچار مشکل شد
 و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱ 14 July 2021

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند احضار دختران فیلم جنجالی به اداره پلیس/ شیرزاد: کسی از نابرابری که اصولگرایان را با رانت به قدرت می‌رساند نمی‌گوید/ نماینده چابهار: ترخیص بیماران کرونایی پیش از سفر نمکی به سیستان و بلوچستان و... را می‌خوانید.

اتهام دادستان‌ آمریکا علیه ۴ ایرانی و ادعای تلاش برای ربودن «مسیح علی نژاد»
دادستان‌ آمریکا چهار ایرانی را متهم به ربودن یک روزنامه‌نگار اهل نیویورک کرد.در کیفر خواست وزارت دادگستری آمریکا که به تازگی فاش شده است، مشخص شد دادستان‌ آمریکا ۴ ایرانی را به تلاش برای ربودن یک روزنامه نگار ساکن نیویورک (مسیح علی نژاد) متهم کرده است. وزارت دادگستری آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تایید خبر تلاش برای ربودن این خبرنگار از طرف ایران از اظهارنظر در این مورد خودداری کرد. آدری اشتراوس، دادستان آمریکا در نیویورک مدعی شد: این چهار ایرانی قصد داشتند این روزنامه نگار را به زور دستگیر و او را به ایران منتقل کنند.

واکنش ایران به اتهام آمریکا درمورد تلاش برای آدم‌ربایی در این کشور
سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص ادعاهای اخیر مطروحه توسط مقامات دولت آمریکا مبنی بر تلاش افرادی برای ربودن یکی از حقوق بگیران شناخته‌شده ایالات متحده و مرتبط کردن آنها با جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این ادعای جدید دولت آمریکا که دشمنی آشکار و پنهانش با ایران بر کسی پوشیده نیست، آن قدر بی‌پایه و مضحک است که واقعا ارزش پاسخگویی ندارد. سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: این اولین بار نیست که آمریکا به این قبیل سناریوسازی های هالیوودی که تنها هدف آن احیای ناامیدانه مهره های سوخته و بی ارزش‌شده خود می باشد، مبادرت می ورزد. البته از آمریکایی که تاریخ کوتاهش مملو از ترور، آدم‌ربایی و خرابکاری در کشورهای دیگر است، چنین داستان‌سرایی‌های خیالی بعید نیست، ولی مقامات آمریکایی این بار با این طراحی و پی‌رنگ ساده‌لوحانه واقعا به شعور جهانیان توهین کرده اند.

جواد امام: اینکه می‌گویند روحانی زمین سوخته تحویل می دهد، بهانه‌جویی است
جواد امام: اصولگرایان نمی توانند و نباید به سادگی دولت احمدی نژاد را فراموش و فکر کنند که مردم همه چیز را به فراموشی می سپارند، اصلاح طلبان منکر حمایت از آقای روحانی و دولت او نمی شوند؛ هرچند سهمی در سیاست های دولت و تصمیمات دولت نداشتند متقابلا اصولگرایان باید هزینه های دولت نهم و دهم را بپذیرند چون هم مجلس در اختیارشان بوده و هم دولت وقت، البته مجلس در دور گذشته نیز در دست اصولگرایان بود و اکنون هم در دست طیف تندروی اصولگرایان است که رای حداقلی به دست آوردند اینها مشخص است و قابل کتمان نیست. پیش بینی می کنم‌ علیرغم اینکه همه چیز در یدشان است باز هم احتمال می دهند که توفیق پیدا نکنند و به همین دلیل از زیر بار مسئولیت فرار می کنند. فعال سیاسی اصلاح طلب مطرح کرد: اینکه می‌گویند روحانی زمین سوخته تحویل دولت بعد می دهد بهانه جویی و توجیه است. کشور با چالش های جدی مواجه است؛ هم در حوزه سیاست خارجی و هم سیاست داخلی و اگر سازوکار لازم، منطقی و اصولی را اتخاذ نکنند و نتوانند با دنیا تعامل کنند، حتما گشایشی در حوزه اقتصاد شاهد نخواهیم بود. این یک اصل خیلی هم پیچیده نیست و کشور برای خروج از این وضعیت احتیاج به سرمایه گذاری دارد، برای خروج از این وضعیت برای اشتغال و برای معیشت مردم و کنترل بحران های اقتصادی و تورم ما حتما نیازمند سرمایه گذاری خارجی هستیم و سرمایه گذاری خارجی هم، بدون تعامل انجام نمی گیرد. بدون فراهم کردن امنیت، سرمایه وارد کشور نمی شود و ما باید در رفتارهایمان تعدیل کنیم، باید سیاست هایمان را به گونه ای تنظیم کنیم که هم اعتمادسازی شود و هم مردم از یک رفاه نسبی برخوردار باشند. اگر ما فکر کنیم که با عدم پذیرش برجام و با عدم تعامل با دنیا می توانیم این رفاه نسبی را برای مردم فراهم کنیم؛ من بعید می دانم این اتفاق بیفتد.


واکنش پلیس به ویدئوی درگیری با صاحب یک سگ در تهران: صاحب سگ فحاشی کرد
پلیس پایتخت توضیحاتی درباره ویدئوی منتشره از درگیری میان پلیس با تعدادی از شهروندان برای برخورد با سگ ارائه کرد. سرهنگ آذین سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این باره گفت: مدتی قبل شهروندان در تماس با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ نارضایتی خود را از حضور یک سگ در محل زندگی شان اعلام کرده و خواستار برخورد با صاحب این حیوان شدند. وی با بیان اینکه در همین راستا، مأموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان به محل مراجعه کردند، گفت: پس از حضور مأموران و تذکر لسانی افسر گشت متأسفانه صاحب سگ برخورد نامناسبی از خود بروز داده و فحاشی کرد. وی افزود: در همین راستا و به دلیل اقدام نامناسب و فحاشی صورت گرفته سرباز گشت کلانتری نیز رفتاری غیرحرفه ای از خود بروز داد که این موضوع در حال بررسی است. مرکز اطلاع رسانی پلیس نیز در همین راستا اعلام کرده، برخورد با سگ گردانی یک مطالبه مردمی است و نگهداری از سگ در مجتمع های مسکونی موجبات آزار و اذیت دیگر ساکنان نیز خواهد شد. همچنین حضور سگ ها در پارک ها نیز در مواردی منجر به احساس ناامنی در وحشت کودکان شده و از این رو پلیس پایتخت طرح برخورد با سگ گردانی را در دستور کار خود قرار داده است. گفتنی است طی روزهای اخیر انتشار ویدئویی از درگیری میان پلیس و فردی که گفته می شود صاحب یک سگ خانگی است حواشی زیادی را در فضای مجازی و در میان افکار عمومی به دنبال داشته است.


روحانی ادمین پیج بهنوش بختیاری به قتل رسید
بهنوش بختیاری در پیج اینستاگرامی خود از قتل ادمین خود خبر داد. بنا به استوری که بختیاری در پیج خود منتظر کرده، "حاج آقا همتی" ادمین بهنوش بختیاری به خاطر "دزدی" به قتل رسیده است. بهنوش بختیاری در ادامه ادعا کرده که عاملان قتل دستگیر شدند. شنبه ۱۹ تیرماه بود که ماجرای کشف جنازه یک مرد در چیتگر به ماموران کلانتری ۱۴۵ وردآورد مخابره شد و با دستور بازپرس وهابی از دادسرای امورجنایی تهران تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی وارد عمل شدند تا با شناسایی صاحب جنازه بتوانند رازگشایی کنند. معاینه جنازه نشان می‌داد مقتول با ضربات چاقو به قتل رسیده است و کارآگاهان با ردیابی مشخصات مقتول خیلی زود با یک زن متاهل برخوردند که می‌توانست کلید اسرار این قتل باشد. این زن جوان بازداشت شد و خیلی زود اقرار کرد با همدستی شوهرش دست به این قتل زده اند و در حالیکه فرضیه‌هایی مانند سرقت در انگیزه این زن و شوهر مطرح است، آنان رفتار‌های نادرست مقتول را انگیزه‌ای در قتل او دانستند. در حالی که تجسس‌ها نشان می‌داد مقتول یکی از فن پیج‌های، بهنوش بختیاری بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران است، اقدامات اطلاعاتی فاش کرد این فرد به هیچ عنوان روحانی و سید نبوده است و با پوشیدن لباس روحانیت خیلی‌ها از جمله بهنوش بختیاری را فریب داده است. بنا به این گزارش، تحقیقات همزمان پلیس با بازجویی از قاتلان روحانی قلابی روی اقدامات متقلبانه مقتول و فریبکاری هایش با سوء استفاده از لباس روحانیت متمرکز است.

اتهام دادستان‌ آمریکا علیه ۴ ایرانی و ادعای تلاش آدم‌ربایی و واکنش ایران/واکنش پلیس به ویدئوی درگیری با صاحب یک سگ در تهران: صاحب سگ فحاشی کرد/اصغر فرهادی جملات جنجالی منسوب به خود را تکذیب کرد

واکنش معاون حقوقی رئیس‌جمهور به ادعای تاخیر در ارسال پاسخ‌های دولت به مجلس درباره FATF: همه پاسخ‌ها فرستاده شده
معاون حقوقی رئیس‌جمهور در واکنش معاون حقوقی رئیس‌جمهور به ادعای تاخیر در ارسال پاسخ‌های دولت درباره FATF به مجلس توضیحاتی ارائه داد. لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت لوایح FATF گفت: دولت تمام مقدمات لازم را برای مجمع ارسال کرده است، فقط شنیدم گفتند به برخی سوالات پاسخ داده نشده یا دیر پاسخ داده شده است؛ اولا تا جایی که من اطلاع اطلاع دارم از زمانی که سوالات فرستاده شده که آخر اسفند بوده است تا ۱۰ روز اول سال پاسخ فرستاده شده و ثانیا این پاسخ‌ها قبلا هم فرستاده شده بود و ثالثا از همان آخرین پاسخ هم خیلی زمان گذشته است بنابر‌این مهم نیست تصور کنند این زمان کافی نبوده، چون می‌توانستند جلسه را تجدید کنند و برای این کار زمان داشتند. وی درباره سرنوشت شکایت‌های ایران از آمریکا، گفت: هر دو ادامه دارد و شکایت دستور موقتش همان موقع گرفته شد. از زمانی هم که دستور موقت گرفته شده، منظم معاونت با همکاری وزارت امور خارجه موارد نقض دستور را گزارش می‌کنیم و حتی معتقدیم این تغییری که در دادگاه دادگستری بین‌المللی به وجود آمده که تصمیم گرفتند کمیته‌ای از قضات برای رصد دستور موقت‌ها بگذارند به دلیل تلاش‌ها و پیگیری‌های ایران است. علاوه بر آن جلسه صلاحیتی هم برگزار و رای به صلاحیت هم داده شد؛ بنابراین همه منتظر هستیم تا رسیدگی ماهوی تمام شود. می‌دانم اطلاعات دارد مستندسازی می‌شود و کل دولت فارغ از مسائل فردی در حال کمک است.

اصغر فرهادی جملات جنجالی منسوب به خود را تکذیب کرد
شست خبری فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی در حالی در جشنواره کن برگزار شد که این فیلمساز اظهارات منتشره به نقل از خود در ورایتی را ناشی از ترجمه نامناسب این رسانه دانست. فرهادی در نشست خبری فیلم سینمایی «قهرمان» درباره اظهارات منتشرشده به نقل از خود در گفتگو با ورایتی درباره سرکوبگری در ایران نیز توضیح داد: با احترام به مصاحبه خبرگزاری ورایتی باید بگویم این تصور خبرنگاری بود که دیروز صحبت‌های من را شنید ترجمه کرد. ما درباره موضوعی صحبت کردیم که شاید در اروپا نباشد. اما در ایران وجود دارد. مردم خارج از ایران فکر می‌کنند فضای مجازی در ایران وجود ندارد بنابراین کسی که با من مصاحبه کرد از وجود فضای مجازی تعجب کرد و من هم گفتم البته که هست، حتی شاید پررنگ‌تر از کشورهای غربی باشد و از من پرسید چرا؟ که من گفتم زیرا فضای بسته‌ای برای بیان نظرات وجود دارد. پس مردم برای ابراز نظرات از فضای مجازی استفاده می‌کنند. در کشوری که می‌توان آزادانه اظهار نظر کرد قطعاً فضای مجازی استفاده کمتری دارد.

سخنگوی ستاد کرونا: قرار بود «برکت» به ما واکسن بدهد، اما خط تولیدش دچار مشکل شد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره اینکه چرا واکسن برکت به میزان کمی تحویل وزارت بهداشت شده است، گفت: قرار بود برکت به ما واکسن تحویل بدهد اما در خط تولید دچار مشکل شدند، از طرفی اکنون یک میلیون دوز واکسن تولید شده دارند اما از نظر فنی ۱۶ روز باید از زمان ورود واکسن به ویال‌ها بگذرد و پس از آن در صورتی که واکسن ‌ها رسوب نکند، بتوانند میزان تولیدی را تحویل وزارت بهداشت بدهند و بر این اساس از هفته اول مرداد ماه دوستان برکت می‌توانند یک میلیون دز واکسن هفتگی به وزارت بهداشت تحویل بدهند.

روحانی: چرا برای مذاکره‌کنندگان کف نمی‌زنید؟
حسن روحانی: چرا وقتی تیم ملی ما در مذاکرات پیروز می‌شود و سه گل می‌زند سختمان است که کف بزنیم و آفرین بگوییم؟ چرا سختمان است که در برابر بازیگران قوی صحنه بین‌المللی تعظیم کنیم، باید انجام بدهیم، این خط و آن خط، این جناح و آن جناح و این دولت و آن دولت ندارد.

هاشمی: صداوسیما در مقابل دولت قرار گرفت
محمد هاشمی رفسنجانی افزود: لزوماً این‌طور نیست که دولت روحانی دستاوردی نداشته باشد؛ دستاوردهای دولت نشان داده نشده و در نشان دادن ایرادات هم به اصطلاح کاهی را به کوهی تبدیل کرده‌اند. البته هر دولتی ضعف و معایبی دارد و این دولت هم استثنا نیست. رئیس پیشین سازمان صداوسیما با انتقاد از عملکرد صدا و سیما اذعان کرد: در سال‌های اخیر صداوسیما در مقابل دولت قرار گرفت و موفقیت‌های دولت تدبیر و امید را بازتاب نمی‌داد. صداوسیما رسانه ملی است ولی هم‌اکنون به رسانه جناحی تبدیل شده و علیه دولت روحانی عمل می‌کند. مواردی که تا پیش از این درخصوص مطالبه از دولت بیان می‌شد، با نزدیک شدن شروع به کار دولت جدید طبیعی جلوه داده شده و از آن سخنی به میان نمی‌آید. هاشمی رفسنجانی ادامه داد: عملکرد مجلس، رسانه‌ها، صداوسیما و تمام ارگان‌ها و نهادها، باید ملی و غیرجناحی باشد. متاسفانه در کشور ما علی‌رغم برچسب اسلامی، اخلاق اسلامی وجود ندارد. این مساله شامل دولت روحانی و تمام کشور هم می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۷
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۱۷
امریکایی ها هم بیکار ند الکی به ما اتهام میزنند
خود پیداست از زانوی تو
کسی فحاشی کرد باید اسلحه کشید اون را کشت !!!!!
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
خدار رو شکر که فیلمش موجوده . پلیس از پشت یکدفعه یقه بچه مردم رو گرفت و دستبند زد و روش نشست . پسره از ترس مامانشو صدا زد . در این بین هرکسی بچهشو ، جگر گوشو زیر پای پلیس ببینه چیکار می کنه. خب معلومه شاید حرفی ، فحشی بزنه اونم تازه مادر بچه. ایا باید پلیس اسلحه بکشه و ایجاد ترس و واهمه کنه. باید اون افسر 4 ستاره و اون سرباز چاق دادگاهی بشن. جونا چه تفریحی در این فضای کرونا و کشور دارن. بله مقابله کنید باسگ گردانی نه با سگ های خونگی . یکی سگ پیتبول میاره توی خیابون بله باید مقابله بشه چون خطرناکه. چرا در لواسان مقابله نمی کنید با سگ گردانی های خانواده های دولتی . یکیم انصاف داشته باشید . مطمئن باشید این جوانی که اینجوری با اون برخورد شد تا آخر عمر کینه را در دل خواهد داشت. عطوفت و مهربانی از واجبات حکومت اسلامی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
حالا مگر کسی کشته شده است.اگر سگی شما را گاز می گرفت یا زن و بچه شما را می ترساند دیگر این حرفها را نمی زدیدبسیاری از این سگ گردانان بی تربیتی می کنند ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
بابا همین سگ ها ی خانگی هم به مردم حمله می کنند. اصلا روی حیوانات حساب نکنید هر لحظه ممکن است حمله کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
به یاد مرحوم فلوید
مامور قانون در برخورد با فحش بایست اسلحه می کشید؟
برای رفتارهای مجرمانه از جمله فساد و فحشا و دزدی و ارعاب و ....... در قانون مجازات هایی برایش در نظر گرفته شده.در کجای قانون در مورد نگهداری سگ و گرداندن ان اشاره شده که پلیس راسا برای ان طرح میدهد و اجرا میکند؟تا کی مجریان قانون بجای برخورد با خاطیانی که به صورت مصرح در قانون اشاره شده راسا اقدام میکنند؟خواسته های مردم بسیار زیاد است و بیشترین درخواست ها هم مربوط به دزدی و جنایت و نا امنی است.ایا در این موارد پلیس به وظایفش عمل نموده؟چزا در این دوره و زمانه پلیس مسلح ما اسانترین راه ها را برای نمایش حضورش اجرا میکند؟
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
به خدا زیر پل اراذل و اباش جمع شده بودن و مزاحم نوامیس مردم میشدند و مواد مصرف می کردند 3 بار تل زدم به 110 که بابا بیایین برخورد کنید من خودم هم اینجا به عنوان شاکی استادم. دفعه آخر اوپراتور با من دعوا کرد آقا اعلام کردیم نمیاد به ما چه . حالا اگه یکی سگ داشته باشه یا هلیکوپتر و زمینی و هوایی و نیروهای نوپو میرزن و می برنش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
آقای محترم. سگ گردانان مزاحمت برای مردم ایجاد می کنند. زن حامله دارد رد می شود سگ می آید توی دست و پایش می ترس بچه اش را می اندازد. بسیاری از بچه ها از سگ می ترسند. این قدر قانون قانون نکنید . اگر قانون شفاف هم بگذارند باز یک بهانه ای می آورید.ضمنا مزاحمت هم جرم است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
پلیس را هر چه می گوییم نمی آید با سگ گردانها برخورد کند.
فضای مجازی همه را میتواند به چالش بکشد

حتی تابناک هم گاهی اوقات فریب شایعات فضای مجازی را خورده است

سعی کنید دانش ، درک و فهم خودتان را نسبت به خبرهای رسانه ها بالا ببرید و از چند مرجع خبری رسمی استفاده کنید

به یک مرجع رسمی خبر اکتفا نکنید
اتهام امریکا به ایران در ادم ربایی مضحکه ؟!!!! مثلا چه جوری زم را به ایران اوردید دعوت نامه دادید ؟!!
چهل پنجاه سال پیش که کودک بودیم و برای خرید با والدینمان بیرون میرفتیم یک تکه کاغذ در جیبمان میگذاشتند و یادمان میدادند که اگر گم شدیم خودمان را به یک پاسبان یا پلیس برسانیم و بگوییم گم شده ایم.اما مدت هاست که به فرزندانم گوشزد میکردم که اگر به دلیل ازدحام گم شدید فقط به فقط پیش یک مغازه دار بروید و بگویید گم شده اید و اصلا به کس دیگری مراجعه نکنند چون از جوانی و تا حال حاضر رفتارهای پلیس را که میبینم ان اعتماد و ارامش قبلی جایش را به عدم اعتماد و بی تفاوتی داده.قدیما لباس پلیس چقدر با ابهت و اطمینان بخش بود.
جمشید شارمهد و روح الله زم چطور سر از ایران در آوردن! اینبار هم همان روش استفاده شد ..
واقعا ادعای مضحکیه،آخه تا حالا کدوم فعال سیاسی یا روزنامه نگاری از کشور دیگه ای دزدیده شده و به ایران آورده شده و بعدش ازش اعترافات تلوزیونی گرفته شده که این مورد دوم باشه...
آخه این خانم علینژاد عددی نیست که کسی بخواد بدزددش -

فکر کنم عقده خود بزرگ بینی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
شما به یک روانپزشک مراجعه کن، انشاالله که شفا پیدا میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
اونی که برنامه ریزی میکنه برای دزدینش بزرگش میکنه خود به خود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
ایشون بلده با فحاشی به جمهوری اسلامی پناهندگی و کمک مالی بگیره
حتما جلوی سگ نگه داری در آپارتمان ها و خانه ها را همراه با سگ گردانی را بگیرید.
گذشته از این که تاکنون در آلمان از بالای دیوار کودکستانی به حیاط وارد شده و چند کودک را شدیدا مجروح و یکی را هم بقتل رسانید، روزی نیست که در روزنامه هااز این نوع حوادث موجود نباشد.
برنده اصلی سگ، کارخانه های غذای سگ و بیمه سگ میباشد که در سال مبلغ عظیمی میشود که متعلق به بانک ها است.
از این ها گه بگذریم، مدفوع سگ ها در خیابانها پس از خشک شدن تبدیل به گرد و غبار شده و به مردم خسارت سلامتی میزند. بهر صورت در ایران هم علامت لاکچری بودن است که مفهوم آن بار اجتماع بودن را به آدمی منتقل میکند.
آقای روحانی دست کم در این چند روزه اینقدر سییاه نمایی نکنید.
کجا تحریم ها برطرف شده است.
برجام را از ابتدا از مردم مخفی داشتید وقتی که کار از کار گذشته بود تازه به انگلیسی آنرا در اختیار مجلس خودی قرار دادید.
اصولا چرا شما اینقدر از گفتن حقایق فرار کرده و ترس دارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
آقاي حاج ملا حاجي
اول پاشو بيا ايران بعد نظر بده
با اون فاميلي ات!
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
این نام فامیل من است. بزودی هشتاد سال است که این نام را دارم و باوجودیکه حاجی ها را «دله دزدان» میدانم، اصالت نامی که مربوط بزمانی میشود که اولا تهران هنوز پاینتخت نبود، دوما نه هواپیما و نه خودرو های نفز بر وجود داشت.
پای پیاده بمکه میرفتند تا تیتل تاجر بودن(بوسیدن حجرالاسود و دیوار خانه خدا) یعنی حق خرید و فروش را طبق اراده خود بگیرند. و چون پدر بزرگ من پزشک پابرهنه بوده است و در زمان جنگ با کوشش و جدیت با اسب و قاطر به دهات میرفت سبب شد که مرگ و میر در اثر حصبه و عفونت های زمان جنگی در همند (جابان و آینه ورزان) و اطراف دماوند به نیمه رسیده بود، وی را ملا میدانستند. البته ملا ها و حاجی ها در آنزمان مفهوم دیگری نسبت به امروزه داشته اند. بنابراین برای من قابل فهم است که چرا شما به فامیلی من خرده میگیرید. حالا که خودمونیم شما بمن بگویید چرا اینهمه بزرگ تیتل داران دکتر و کارشناس ارشدی در بخش خرابکاری در سیاست گماشته اید.
ناگفته نماند در آلمان با چنین نامی نیم قرن بر راس سازمانی مهندسی بودن کار راحتی نیست. زنان ترک عرب و زنان ایرانی غرب زده چنان از خود بودن فرار میکنند که روزی یک سطل رنک زرد به موها و ابروهای خود میمالند تا مانند زن-بورها گردند!
آقای سرکلانتر دوم ، همین جمله ساده که شما به راحتی بیان می کنید ، سرباز رفتار و حرکت غیر حرفه ای انجام داده است ! می توانست عواقب بسیار بدی داشته باشد ! اگر متقابلا اون جوان رفتاری هم سطح سرباز انجام می داد ، الان یک خانواده داغدار و یک خانواده پشت در زندان بودند !!! آقای سرکلاننر عزیز ، جامعه پراسترس ، ملتهب و بشکه باروت است ! همیشه ختم به خیر نمی شود ! شاید اگر یک پدر ببیند روی فرزندش اسلحه گرفته شده است ، از ترس و نگرانی و خشم عکس العملی نشان دهد که !!! هرگز نباید به دست یک سرباز جوان ، احساسی و غیر حرفه ای سلاح گرم داد .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
در کل تاریخ که تاکنون دیده شده است، اکثریت مردم مسلح هستند و حتی یک نفر به ناحق کشته نمیشود.
شهر سایگون شبی که فردایش ویت کنگ آنجا را فتح کرد آرام ترین شب خود را گذرانیده بود. در ایران هم مدتهای مدیدی بطول انجامید تا وضع دگر گون شود.
در آمریکا وضعیت درست بر عکس است. قاتلان و دزدان مافیایی تا زمانیکه همه مسلح نباشند قادر به زور گویی و معاملات مواد مخدر نیستند که از طرف دولت اداره میگردند.
الیوا نورث ژنرال چند ستاره رییس گارد ملی آمریکا در واترگیت میلیارد ها دلار مواد مخدر فروخت ... این است که در کشور آمریکا آب سربالا میرود
فعلا که این سرباز وحشت رو با اسلحه کشی در منطقه گلستان بوجود اورده مثله اینکه هفته پیش هم اسپری فلفل زده تو صورت بچه ها ،
چون به حجاب ظاهر اعتقاد نداشته روحانی تقلبی نامیده شده است؟ یزودی در شبکه های اجتماعی ماهیت واقعیش روشن می شود .بالاخره خانواده و دوستانی دارد که تایید کنند او روحانی بوده یا خیر.

به شما چه ربطی داره که کسی سگ دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
به ما مردم کوچه و بازار که مرتب از دست سگ ها در آزار هستیم ربط دارد.باید سگ گردانها و سگ ها ولگرد را جمع کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
تو از دانشمندای کدوم منطقه هستی؟ به چه سرعتی درست و غلط رو تشخیص میدی؟ تو خودت قضاوتت خیلی سطحی تر از این شبکه هاست
آقای رئیس پلیس!!

همه فیلم رو دیدن و احتیاجی به تطهیر شما نیست

کاملا واضح و شفاف
مخصوصا اسلحه کشی مامور به روی مردم!
الان روح الله زم رو اعدام کردند مشکلات حل شد که رفتند دنبال ...؟
آن سرباز مانند اوباشی که وقتی دعوای خیابانی میکنند میروند از ماشینشان قمه بر میدارن رفتار کرد و کلاشینکف بدست اومده بود کری خوانی . و آن افسر نیروی انتظامی هم ایستاده بود تماشا میکرد .

چه دلیلی دارد که یک مشت سرباز مجرد را بیاورید در خیابانها و بازداشتگاهها و جاییکه نوامیس مردم حضور دارند بهشان قدرت بدهید ؟؟ هزار تا مفسده ازش در میاید .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
بچه مظلف های شمال شهری سگ چران هستند که برایشان این چنین سینه چاک مینکنید. ولی اگر یکی از جوانان ما حاشیه نشینان باشند اصولا زحمت نوشتن بخودتان نخواهید داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
صدها هزار مامور پلیس در کشور هست حالا یکی چنین اشتباهی کرده تو چطور به همه نیروی پلیس توهین میکنی؟! تو گناهت از اون سرباز بیشتره
تابناک تبلیغ مهاجرت فوری مدیران همراه خانواده به کانادا ت خیلی جذابه فقط مشکل اینکه کدام ایرانی ها می توانند با دلار 20 تومانی کانادا مهاجرت کنند ؟؟
آقای خطیب اولا همه چیز از نظر شما توطئه است باشه افکار عمومی هم قبول می کند !!!
این خانم بختیاری واقعا هنر پیشه است او هم برای مردم وهم برای سیستم خوب نقش بازی می کند مهم نیست آن آقا آخوند هست یا نیست غر نزنید
اتهام نیست کاملا صحیح است
هرکاری…..
ظاهرا خانم بهنوش بختیاری هم فریب حاج اقای قلابی را خورده اند!!!

عجب رسمیه ؟ رسم زمونه
طبق معمول امریکا اتهام می زند ما هم رد می کنیم.
ما نیز این ادعا را که این موضوع را باور کردیم به شدت تکذیب می کنیم !
علینژدها از سرنوشت نیما زم درس بگیرد
سربازان گمنام بیدارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
پس اتهام آدم ربایی رو قبول داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
هنوز فخری زاده را یادمان نرفته
فحاشی کرد؟ هر کسی فحاشی کنه روش اسلحه می کشن؟ اینجوری از صبح تا شب مردم و‌مسئولین باید رو هم اسلحه بکشن.
چرا قانون جلوی این بهنوش بختیاری رو نمیگیره و صداش رو خفه نمیکنه...شده عامل فتنه..ایشون احتمالا پشتشون به جایی انقدر گرم هست که فقط برای دیده شدن با خیال راحت دارد جو را بین مردم متشنج و نا امنی ایجاد میکند
همین صدا سیما در زمان احمدی نژاد کمترین اشاره ای به مشکلات نمی کرد وهمه چیز را خوب جلوه می داد در حالی که مردم در رنج بودند مطمئن باشید در مورد دولت جدید هم همین سیاست سکوت در برابر نا کار آمدی ها را پیش خواهد گرفت وهمه چیز را گل وبلبل نشان خواهد داد .
کار روحانیت به کجا رسیده که بشه فن پیج یک ملیج...
یعنی هیچکس متوجه نشده بود که آخوند قلابی بوده؟ عجب
صاحب سگ متهم به فحاشی شد؟؟؟حتما"مامور هم تشویق شد.
خوب در فیلم که همه چیز مشهوده .مامور این را نگه خوب پس چه بگه.خدا بهمون رحم کنه
البته مردم از پلیس مطالبات دیگری هم مثل دستگیری عوامل اسید پاش در اصفهان را نیز دارند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
اجازه ندارند
اگه ادعای دادستانی آمریکا درست باشه باید به حال خودمون تاُسف بخوریم،انگار دردمون امثال مسیح علی نژاد یا روح‌الله زمه که بگیریم دارشون بزنیم .خود شکن آیینه شکستن خطاست با علتها برخورد کنید هر روز یه چیزی قیمتش دو برابر میشه جلو تورمو بگیرید امثال علی نژادها خودشون ساکت میشن
آدم ربایی البته ادعا نبود واقعیت بود
یک مقدار میلیون دلار بدید بریم ترامپ را بیاریم به همین.اسونی .
ادعا و اتهام نیست

عین واقعیته
واقعا سگ گردانی که متاسفانه دور از فرهنگ عمومی در حال تبدیل شدن به یک معضل اجتماعی است و کار نیروی انتظامی بدون حمایت قانونی سخت است لطفا تا تبدیل به یک معضل بزرگ نشه که بعد بگوییم برای رفعش نیاز به عزم ملی است ! مقابله جدی بشود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
کاملا موافق هستم.سگ گردانان ،مردم آزار هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
معضل اجتماعی رانتخورها واختلاسگر ها وپارتی بازها وقاقا زاده های مال مردم خورو وریاکاران متظاهرن نه سگ
در سوئیس بسیاری از شرکتها در قرارداد خود مینویسند اگر حیوان خانگی داشته باشید باید از خانه بیرون بروید و در پارکها هم صاحبان حیوانات خانگی بدون قلاده حق ندارند سگهایشان را ول کنند . اگر صاحب حیوان به پلیس فحاشی کرده کار زشتی را مرتکب شده ولی پلیس هم نباید به زور متوسل شود .پلیس از بیت المال حقوق دریافت میکند و برای دفاع از مردم کار میکند . در چنین مواردی شخص خاطی باید احراض هویت شده و جریمه شود تا خطای خود را تکرار نکند
آقای روحانی ۸ سال زمان کمی برای ویرانی یه مملکت نبود ؟ ۸۰ سال زمان لازم است تا گند زدایی شود ، فساد ، حقوقهی نجومی ، گسل طبقاتی ، نا امیدی قشر عظیمی ا ز جامعه، نابودی اصلاحات ،، بی ابرو کرون خاتمی و...آیا کافی نیست ، جالبه تقصیر رو گردن مجلس انداخت ، ۶ دور مذاکره فرسایشی کافی نبود ؟؟؟
حالا فرهادی تکذیب هم بکند. یعنی در ایران آزادی وجود دارد؟ شما در همین سایت یک کلمه از مسیر مورد قبول شما خارج شوند - (نه بی احترامی نه فحش - فقط انتقاد از برخی )- کوچکترین تحملش رو ندارید.
احتمالااون خانوم رو اسراییلی ها می خواستن بدزدند
اصلا این وصله ها به ما نمی چسبه
آخه این مسیح علی نزاد لمپن بی خاصیت اصلا ارزش اینو داره که دزدیده بشه؟!
به گمانم این نقشه ی پامپئو و ملیجکش مسیح علی نژاد در آستانه ی توافق هسته ای است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
کدوم توافق؟ کجای کاری؟
انتظاری جز این نمیشه داشت . قبل از انتخابات رقصیدن توی خیابونها آزاد شده بود ولی بعد از انتخابات ، سگ گردانی میشه مشکل اصلی مملکت ما
آدم پنچری قطار بگیره ولی ، مثل بهنوش بختیاری خیط و کنف و رسوا نشه
و اصلا مثل او نشه ، صلوات
قانون بکارگیری اسلحه شامل فحاشی نمی شود. اسلحه زمانی باید مورد استفاده قرار بگیرد که جانی در خطر باشد.
چرا نیروی انتظامی از اولویت بندی و مقابله با جرایم جدی و خطرناک . مانند
کیف قاپی و موبایل قاپی و دزدی و شرارت های پر تعداد مسلحانه

و مزاحمت های رنگارنگ اراذل و اوباشی که در شهرها به تعداد هزاران مورد
روزانه اتفاق می افتد عاجز هستند ؟

و وقت و انرژی و امکانات و اعتبار با ارزش خودشان را در بر خورد خشن و دور از شان پلیس و آبروبر و پر هزینه ، با مالکان حیوانات خانگی صرف می کنند ؟
عاجز هستند
اینکه فرهادی بگوید در ایران آزادی بیان و اندیشه وجود دارد و یا ندارد مگر فرقی می کند؟ آیا واقعیتی را که همه می دانند را تغییر می دهد؟
هر کاری چالش های خودش را دارد تا انجام ندهی نمی دانی مخصوصا تولید واکسن.
به نظرم چون فحش داده با آرپی جی بزنن که دیگه بچه خوبی بشه و حرفهای بد بد نزنه

مردم خوبمون هم از نیروی انتظامی معزرت خواهیی کنند و قول بدن دیگه به افسر اسلحه بدست حرفهای بدبد نزن
آره بابا شماها فقط خوبین و هر کی هم علیه شما حرف زده یا خودش تکذیب کرده یا شما تکذیب کنین!!
توليد كنندگان واكسن بركت اعلام نموده اند كه در جريان پروسه انتقال مايع واكسن بداخل ويال ها حدود 000 200 1 واكسن بركت از بين رفته است . اگر اين خبر درست باشد كه يك فاجعه براي صنعت واكسن سازي كشور است و اگر دروغ باشد ، بايد ديد اين واكسنها كجا رفته اند ؟!!!
اصله قضیه مسخره است شما چه اجازه ای دارید که یه موجود زنده خداوند رو میگید حرکتش در شهر ممنوعه از خودتون قانون میزارید؟بعد هم هر کسی فحاشی کرد پلیس باید روش اسلحه بکشه و کتک بزنه؟دلیل هم میارید!عذره بدتر از گناه!!مردم رو خسته کردید از کارهاتون مردم رو آزار ندید با کارهای ....
آخ که چقدر این سلبریتی ها زودباور و سطحی نگر و احساسی هستند که حتی بی خانمانی گربه ها هم دل آنها رو به درد میاره چه برسه به آدما
حاج آقای قلابی
اگر آمریکا راست می گه هویت این 4 نفر رو آشکار کنه تا ببنیم از کجا آب می خوره احتمالاً کار اسرائیل برای بدنام کردن ایران و تخریب بیشتر ارتباط ایران و آمریکا هستش تا بتونه از آب گل آلود ماهی بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
هویتشونم افشا کرده... رسانه های ایرانی پخش نمیکنن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
هویتشان آشکار شده شما بی خبرید
علی
| United States of America |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
هویت چهار نفر را اعلام کرده و در تمام رسانه های غربی می توانید مشاهده کنید.
تو فیلم نشون نمیده صاحب سگ فحاشی کرده باشه!
از اون اول مأمور شروع به کتک زدن سگ گردان می کنه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
مامور خوب کاری می کند. برای اینکه سگ گردانها عادت کرده اند به همه توهین می کنند.
به جای این حرف و حدیث های الکی و متهم کردن همدیگر باید یک تیم اقتصادی درست و حسابی در این کشور ایجاد بشه تا بطور دقیق و استاندارد و کارشناسی شده حساب و کتاب اقتصاد کشور را از نو بازنویسی کنه بطوری که مو لای درزش نره و من فکر کنم اگر صداقت و اراده قوی در اینکار وجود داشته باشه این کار از موضوع هسته ای و موشکی و واکسن برکت سخت تر نیست
ما منابع مادی و انسانی در این کشور کم نداریم و اگر حتی مرزها را هم ببندیم می توانیم با این منابع عظیم کشور را گلستان کنیم و بنظر من با این مدیریت ضعیف و رانت خواران و شیفتگان کالاهای غربی که ما داریم اگر مرزها بسته باشه و ارتباط ما با دنیای خارج قطع باشه بهتر است مگر اینکه مدیریت کشور را درست کنیم و بعد بریم سراغ ارتباط با کشورهای خارجی که آنوقت امیدی به بهبود اقتصاد برتر هستش
اتهام؟؟ تقریبا همه عالم و ادم می دانند که این چقدر اتهام است. این هزینه های بیهوده نشان می دهد که پول در کشور هست ولی در جای درست هزینه نمی شود
ما در خصوص کالاهای استراتژیک نباید وارد کننده محض باشیم البته نه اینکه جلوی واردات آنرا بگیریم بلکه حتی اگر شده با سرمایه گذار خارجی و یا راه اندازی صنعت مونتاژ آنرا در داخل تولید کنیم
در گذشته خودرو و تلوزیون و یخچال و ... حتی اگر خودمان قادر به تولید آن نبودیم ولی با استفاده از سرمایه گذار خارجی و یا صنعت مونتاژ انجام می شد ولی بعد از انقلاب با وجود ادعاهای فراوان ولی در چنین کالاهایی ما وارد کننده محض شدیم که مهمترین آن همین موبایل و لبتاپ و کامپیوتر است و من یقین دارم اگ
من نمی دانم این مطالب عمومی مردم را شما از کجا میاورید . درخواست مردم مبارزه با زورگیرها سارقان اختلاسگران و کمک به مردم فقیر که در سطل زباله دنبال روزی هستند شما از کجا امار میاورید من خیلی کنجکاو هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
از لپ لپی که خودشان در امدند
اقای ریس پلیس شما فکر کنم کارتان مبارزه با سارقین باشد ولی متاسفانه اشتباه میروید و کار خود را مبارزه با مردم میدانید . شما حتی با سارقین و قاتلین اینگونه مبارزه نمیکنید . طرف سگ داشته انگونه طرف را زمین زدید که من در جنگ با عراقیها اینگونه حمله نکرده بودم . دوما طرف فحاشی کرده باید با اسلحه جنگی به طرفش گرفت
از این به بعد دوباره نشان میدهند مثل گزارشات صدا وسیما در زمان احمدی نژاد هر روز یک گزارش از کارخانه ها می گرفت که کارگران ۳ماه بود آمده بودن سرکار و خوشحال و احساس رضایت میکردند
چرا همیشهدر ایران پلیس ها در مقابل مردم برخورد بد دارند یعنی برخوری میکنند که فکر میکنند که با یک سارق مسلح طرف هستند . اما در مقابل اختلاسگرها یا اقازاده ها برخورد خیلی ملایم دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
یادته، نجفی اومده بود خودش رو تسلیم کلانتری کرده بود، براش چایی و میوه و شیرینی هم سرو کردن
اگرم میخوای قاتل باشی باید از نوع گردن کلفتش باشی تو این کشور
سلام اگر کسی فحاشی کرد باید اسلحه بکشیم ؟؟
صاحب سگ اگرفحاشی هم کرده باشه که معلوم نیست،بااسلحه جنگی واون برخوردزشت وبه دورازانسانیت بایدباهاش رفتارکرد؟اصولانیروهای انتظامی ماچون ازطریق خودسازمانشون به خشونت گرایی وسرکوب تشویق میشوندوازطرف مردم هم تابحال مقاومتی ندیدن،هرکاری که دلشون بخوادمیکنن،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
اگر سگ گازت بگیرد بعد می فهمی که پلیس کارش درست است
حالا اتهامه یا واقعیت رولی زم خودش نیومد ربایش شد
همچنین حضور سگ ها در پارک ها نیز در مواردی منجر به احساس ناامنی در وحشت کودکان شده !!!!!!!!!!!

منه 50 ساله هم میترسم .... پنجره کوچه را باز کردم ماشینمو ببینم یهو سگ بهم حمله و پارس کرد و در دم قلبم به تپش افتاد ....تازه از این سگ پشمالو ها ....

ترس از یک طرف ، احتمال آلودگی و بیماری از یک طرف ..... میگه دارو میدیم ...میگم بعد از چند روز تازه میفهمید بیماره و دارو میدید و همین چند روز کافیه برای شیوع بیماری ....عین یکی از همسایه های سابق که موها و ابرو پسر بچش ریخته بود و بعد از رفتنشون از ایوان داروی ضد شپش افتاده بود در حیاط و متجه شدم برای شپش بوده

از نیروی انتظامی تقاضا دارم لطفا قاطعانه برخورد نمایید و مردم را به محاکم قضایی هدایت نکنید و فقط با تماس با کلانتری موضوع پیگیری و سگ ها و حتی گربه ها را از داخل ساختمان ها جمع آوری و تحویل مراکز نگهداری دهید .... معابر و پارک ها هم همینطور .... این وظیفه نیروی انتظامی است و کسی هم حق گلایه ندارد .... در ضمن اگر همه ماموران به دوربین مجهز شوند جلوی خیلی مسایل گرفته خواهد شد .... و صد البت اعمال زور و برخورد قاطعانه اما توام با حفظ ادب و قانون طبیعت اجرای قانون است .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
دشمنی با انسانها را به سگ و گربه هم سرایت دادید؟؟؟؟ این گربه های بی ازار تنها زیبایی شهر زشت ما هستند
خدا وکیلی تنها و تنها توسیاست موفق هستید ولی تو اقتصاد و مدیریت معیشت مردم کشور هیچ توانایی ندارید
شما با شایعه... میتونید سیاست کشور رو مدیریت کنید ولی به خداوندی خدا با دروغ نمیشه اقتصاد رو مدیریت کرد نمیشه با دروغ سر سفره مردم نون گذاشت
ادعای ادم ربایی مضحک است همانقدر که ادعای سرقت مدارک و اسناد هسته ای مضحک بود !!!
اصلاعجیب بودکه کارگردانی که توی ایران آزاده فیلم بسازه وبااروپاهم دستی درفیلمسازی وخوش وبش داره این حرفها رازده باشه!اصغرحتی اشاره ای هم به همکارانش که ممنوع الکار شده اندنمیکندتاچه برسه بخوادازاین وزنه های سنگین بلندکند!!
اصلاعجیب بودکه کارگردانی که توی ایران آزاده فیلم بسازه وبااروپاهم دستی درفیلمسازی وخوش وبش داره این حرفها رازده باشه!اصغرحتی اشاره ای هم به همکارانش که ممنوع الکار شده اندنمیکندتاچه برسه بخوادازاین وزنه های سنگین بلندکند!!
بهنوش چندوقته خرابکاری می کنی مدتی ساکت شو
سربازه خود شیرینی مکیکنه که بعدا استخدام نیروی انتظامی بشه وخواستند ادای پلیس امریکارا دربیارند فقط پلیس وظیفه داشت جلب کند نه هفت تیر بکشد
روزنامه نگار فقط جمال قاشقچی و خلافکار فقط جرج فلوید
پلیس باید با سگ گردان ها برخورد جدی بنماید. برخی از این آقایان سگ گردان مزاحم مردم می شوند و تازه طلبکار هم هستند. مرتب از قانون هم می گویند. پلیس اصلا به این حرفها گوش ندهد و اجازه ندهد اینها همینطور با سگ هایشان مردم را در پارک ها و آپارتمانها بترسانند.
برخورد با سگ گردانی یک مطالبه مردمی است !این گفتار نادرست است چون نیروی انتظامی عادت کرده از طرف مردم صحبت کند ملت با سگ گردانی و داشتن حیوانات مشکلی دارند اگر تو دهات نیروی انتظامی مقصر بود الان تمام سگ گله رو تو روستا ها کشته بودند!!! بهتر سربازاشون میرفت کمی وزن کم میکرد تا تو سربازخونه میخورد و با ماشین میگشت . مردم حیوانات رو دوست دارند چشمها رو باید شست ....
احتمالا آدم ربایی زم هم فیلم هالیوودی بوده!!! خودش با پای خودش اومده ایران خودشو معرفی کرده!!!
اقا اصلا نه تقصیر سگ گردانه نه پلیس بیخود شلوغش نکنید تقصیر اون سگه که سگ افریده شده .
آقاي رئيس پليس نا امني بواسطه حضور سگ نيست .بواسطه حضور شماست داداش
اگر می خواهید بدانید پلیس یعنی چه بیاید پلیس بلژیک را ببینید واقعا چقدر با ادب و با شخصیت هستند و کارشان فقط کمک به مردم است زنده باد پلیس بلژیک
ای وای بخاطر سگ داشتن رو مردم اسلحه کشیدن!!!!؟؟؟؟؟؟ خدایا اینجا کجاست خودت نجاتمون بده:((((((((
خوب شما که واسه اسنودن کف وصوت میزدید اجازه بدید هرکسی انتقاد خودش رو بکنه قضاوتش هم بعهده مردم بزارید
انتخابات تمام شد و فعلا به مردم احتیاجی نیست
اگر عملیات موفق باشد از سربازان گمنام امام زمان عج تشکر می کنند اگر ناموفق باشد اعلام می کنند امریکا برچسب نخ نما می زند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر