بازدید 5084
۱

زنگ خطر افزایش کرونا در بهبهان و ماهشهر

تعداد بیماران سرپایی در شهر‌های بهبهان و ماهشهر افزایش یافت.
کد خبر: ۱۰۶۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰ 14 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: در چند روز اخیر میزان مراجعات به درمانگاه‌های تنفسی و بیمارستان‌های شهرستان‌های بهبهان و ماهشهر افزایش یافته است. زنگ خطر افزایش کرونا در بهبهان و ماهشهر

دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: تعداد بیماران بستری در این دو شهرستان ثابت است، ولی میزان مراجعه بیماران سرپایی افزایش داشته است.

وی ادامه داد: بر اساس تجارب گذشته در هر شهری که تعداد بیماران سرپایی افزایش داشته باشد در حدود ۱۰ تا ۱۴ روز بعد تعداد بیماران بستری افزایش می‌باید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: از مردم عزیز شهرستان‌های بهبهان و ماهشهر درخواست می شود ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کم کردن مراسم‌های خود از این وضعیت عبور کنند و شاهد خیز کرونا از جنوب شرق استان نباشیم.

دکتر ابول نژادیان گفت: تاکنون هیچ موردی از کرونای دلتا در استان مشاهده نشده است .

بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی کرونا از سوی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی سه شهرستان امیدیه، هندیجان و اندیمشک در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان‌های اهواز، شوش، ایذه، بندر ماهشهر، آبادان، خرمشهر، دزفول، رامهرمز، شوشتر، دشت آزادگان، مسجدسلیمان، بهبهان، کارون و رامشیر در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
در ماهشهر علاوه بر اینکه اکثریت مردم هیچ رعایتی انجام نمی دهند بعضی از شرکت های پتروشیمی و پیمانکاران آنها نیز با وجود الزام به حضور حداکثر 50 درصد نیروی بر سر کار همه نیروها را مجبور به حضور در سرکار می کنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار