بازدید 5109

دستگیری سارق ۴۵ «کله پست » های مخابراتی جنوب تهران

کد خبر: ۱۰۶۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷ 13 July 2021

معاون مبارزه با سرقت ‌های خاص پلیس آگاهی تهران از دستگیری یک سارق و ۲ مالخر پست ‌های مخابراتی خبر داد و گفت: متهم به ۴۵ فقره سرقت کله پست در جنوب تهران اعتراف کرد.

به گزارش میزان، احمد نجفی افزود: چند روز قبل مرد جوانی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و مدعی شد که شاهد سرقت کله پست مخابراتی بوده است. شاهد ماجرای سرقت اظهار کرد، در حال عبور از خیابان بودم که مرد جوانی کله پست مخابرات را سرقت کرد و داخل خودروی ۲۰۶ خود گذاشت و محل را ترک کرد و من موفق شدم شماره پلاک خودرو را یادداشت کنم.

وی ادامه داد: به دنبال اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر وارد عمل شدند و سارق جوان را شناسایی و بازداشت کردند. معاون مبارزه با سرقت ‌های خاص پلیس آگاهی تهران گفت: متهم جوان که تنها به یک سرقت اعتراف کرد برای تحقیقات تخصصی‌تر در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

وی با بیان این که سرقت این اموال علاوه بر ارزش مالی و خسارت وارد شده به شرکت مخابرات، موجب قطعی خطوط تلفن و اختلال در ارائه خدمات شرکت مذکور و در نتیجه باعث ایجاد مشکلات عدیده برای شهروندان و سازمان‌ها می‌شود، افزود: متهم تحت رسیدگی ویژه قرار گرفت و به سرقت ۴۵ فقره کله پست مخابرات طی ۴ ماه اخیر اعتراف و اعلام کرد که این سرقت‌ ها را تنهایی انجام داده و اموال مسروقه را به ۲ مالخر می‌ فروخته است.

نجفی با اشاره به این که پس از هماهنگی ‌های قضایی و شناسایی مخفیگاه مالخران هر ۲ مالخر در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند، ادامه داد: تعدادی اموال مسروقه از مخفیگاه مالخران کشف و تحویل نماینده حقوقی شرکت مخابرات شد.

وی خاطر نشان کرد: با شناسایی محل‌ های سرقت در حوزه کلانتری ‌های ۱۵۳ شهرک ولیعصر، ۱۱۹ مهر آباد جنوبی و ۱۵۱ یافت آباد هر سه متهم برای تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم این پلیس قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی