بازدید 4346

تقدیر وزیر بهداشت از نقش ناجا در مهار کرونا

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در بحران کرونا شاهد همراهی بیش‌از پیش عزیزانمان در نیروی انتظامی بودیم که از زحمات بی بدیل آنان تقدیر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳ 12 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا دکتر سعید نمکی روز دوشنبه در مراسم بهره‌برداری از بخش الحاق تنفسی بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان اظهارداشت: اقدام جهادی نیروی انتظامی در ایجاد ۶۴ تخت بیمارستانی و انتقال و راه اندازی یک اکسیژن ساز با ظرفیت ۶۰۰ لیتر در دقیقه قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: حضور ارزشمند نیرو‌های ناجا برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح کشور و همراهی با وزارت بهداشت فرآموش نشدنی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس کنار هم بودیم در این اپیدمی کرونا هم نشان دادیم با برادری و دلسوزی نخواهیم گذاشت هیچ بیماری پشت در‌های بیمارستان بماند.

وی تصریح کرد: بیمار مبتلا به کرونا با بیماران معمولی متفاوت است و علاوه‌بر امکانات معمولی و تخت بستری، نیاز ویژه‌ای به اکسیژن دارد که تمام تلاش وزات بهداشت بر این مساله معطوف شده است.

نمکی اظهارداشت: به امید خدا با همدلی و مشارکت همه عزیزان از پیک پنجم کرونا هم عبور خواهیم کرد.

معاون بهداری ناجا نیز در این مراسم گفت: تا هر زمان نیاز به کادر بهداشت و درمان ناجا باشد در خدمت مردم و مدافعان سلامت در سیستان و بلوچستان هستیم.

سردار محمدرضا حسینی اظهارداشت: این چند روز در بحث مقابله با کرونا و رسیدگی به مبتلایان به کرونا دوران دفاع مقدس را دوباره تجربه کردیم.

وی تصریح کرد: از زحمات رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مسوولان استانی که به صورت جهادی برای راه اندازی این بخش فعالیت کردند تقدیر و قدردانی می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل