بازدید 59258
دو هزار و پانصد و بیست و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

سیدهادی خامنه ای: مقدار موی یک دختر خانم مهم‌تر است یا گرسنگی و تا کمر دولا شدن او در سطل زباله؟ /فلاحت پیشه: موساد رقیب اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران است/ حمله تند حسین شریعتمداری به منتقد حامیان آیت الله مصباح: مرتکب گناه بسیار بزرگی شده‌اید

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند محسن هاشمی: خسارت تاخیر در واکسیناسیون، از هزینه تامین واکسن بیشتر است/ اصلاح‌طلبان به وضعیت بی‌تدبیری دچار شدند/ علوم پزشکی زاهدان فوت شهروند زاهدانی پس از دریافت واکسن برکت را تکذیب کرد و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸ 11 July 2021

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند محسن هاشمی: خسارت تاخیر در واکسیناسیون، از هزینه تامین واکسن بیشتر است/ اصلاح‌طلبان به وضعیت بی‌تدبیری دچار شدند/ علوم پزشکی زاهدان فوت شهروند زاهدانی پس از دریافت واکسن برکت را تکذیب کرد و... را می‌خوانید.

زهره الهیان: ویروس ولنگاری در غرب بیشتر از کرونا آدم می‌کشد!
باید به دختران، جوانان و نوجوانان‌مان این امر را یادآوری کنیم که آنچه در غرب امروز حتی بدتر از ویروس کرونا آسیب ساز شده، ویروس ولنگاری و ویروس بی‌بندوباری است؛ چیزی که امروزه پایه‌های تمدن غربی را به لرزه درآورده است. باید مواظب باشیم که خودمان و دختران‌مان را با دادن بینش، تحلیل از وضعیت موجود و تاکید بر نقش دختران و جوانان‌مان در ساخت آینده ایران اسلامی آنها در برابر این ویروس واکسینه کنیم.

مردم بعد از دیدن طالبان به جان اصولگراها دعا می‌کنند!
عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در توییتی نوشت: مردم ما رفتار طالبان را ببینند، بعد بگویند خدا پدر اصولگرایان ایرانی را بیامرزد و به وجود آنها دعا کنند که این اندازه خشن و بسته و عقب‌مانده نیستند.

موساد رقیب اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران است
حشمت‌الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم با بیان اینکه «موساد رقیب اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران است» ادامه داد: کلیت اقدامات امنیتی علیه ایران از طریق موساد صورت می‌گیرد لذا این مساله در کشور وجود دارد و فکر جدی‌ هم برای آن نشده است. او اضافه کرد: این دوگانگی در حوزه اطلاعاتی به صورت روشن ضد منافع جمهوری اسلامی ایران بوده و بخش عمده‌ای از توان اطلاعاتی و امنیتی کشور به جای اینکه صرف مقابله با تهدیدات خارجی شود، صرف چالش «پرونده‌سازی» داخلی می‌شود. فلاحت‌پیشه در این باره توضیح داد: جریان‌های سیاسی مختلف برای حذف یکدیگر از یکسری گزارش‌ها و پرونده‌سازی‌های امنیتی استفاده می‌کنند و بخش اعظم نیرو و انرژی در حالی صرف امور داخلی می‌شود که دشمنان خارجی ما فعال و جان دانشمندان ما در خطر است.

سیدهادی خامنه ای: مقدار موی یک دختر خانم مهم‌تر است یا گرسنگی و تا کمر دولا شدن او در سطل زباله؟
سید هادی خامنه‌ای: آنچه باید در این دولت پیگیری شود، بهبود زندگی مردم متناسب با‌ شأن انقلاب اسلامی است. اینکه مردم یک زندگی شرافتمندانه و همراه با عدالت داشته باشند. این همان چیزی است که اصلاحات می‌خواهد. اینکه حقوق معیشتی، اجتماعی و سیاسی مردم تأمین شود و عدالت در همه جنبه‌ها برقرار باشد. این خواسته پیش شرط‌هایی دارد؛ اینکه جلوی بی‌قانونی، اختلاس، رانت و دزدی را بگیریم. جلوی مقررات فریبنده‌ای که به یک مدیر اجازه می‌دهد، به راحتی قانون را دور بزند، بگیریم، اینکه شفاف‌سازی کنیم. همه اینها پیش شرط‌های تأمین زندگی خوب برای مردم است. حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) یکی از افتخاراتی که در خطبه‌هایش مطرح کرده، این است که وضع مردم را بهبود بخشید. کسانی که خواستار حکومت اسلامی هستند، باید بدانند که اسلامی کردن یعنی همین. یعنی خیر دنیا و آخرت مردم را فراهم کردن. انسان‌های خردمند جامعه درجه‌بندی مسائل را تشخیص می‌دهند که در مسائل فرهنگی آیا مقدار موی یک دختر خانم مهم‌تر است یا گرسنگی و تا کمر دولا شدن او در سطل زباله؟ تشخیص این مسائل و راهکار داشتن برای آنها در یک دولت با به کار گرفتن افراد خردمند، قابل تحقق است و ما امیدواریم این دولت بتواند از عهده تحقق وعده‌ها برآید. در این صورت، وظیفه همه ما این است که از این دولت حمایت کنیم. ما امیدواریم این کار محقق شود، چون هدف ما از اصلاحات چیزی نیست، جز بهبود زندگی مردم، ساماندهی معیشت شان، رفع تبعیض، امنیت داخلی و مناطق مرزی، وجود اعتماد متقابل میان مردم و مسئولان و تأمین آزادی‌های سیاسی و عقیدتی به‌ عنوان مصادیق عدالت.

اصلاح‌طلبان به وضعیت بی‌تدبیری دچار شدند
غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با ارتباط و تماس از سوی رئیس‌جمهور منتخب با برخی از افراد معتدل و اصلاح‌طلب و درخواست ارائه پیشنهاد از آنها گفت: همانطور که آقای رئیسی مطرح کردند، رئیس‌جمهوری که انتخاب می‌شود، رئیس‌جمهور کل ملت ایران است و از این جهت باید باب را برای رابطه و گفت‌وگو باز کرد و این اقدام باید به گونه‌ای باشد که همه به رئیس‌جمهور احساس تعلق کنند. وی افزود: این رفتار کاملاً مثبت، مناسب و شایسته است و موجب همبستگی ملی و کاهش شکاف و انشقاق در جامعه می‌شود. از طرف دیگر، این اقدام به وحدت ملی کمک می‌کند و در نهایت مثبت ارزیابی می‌شود. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تجربه نشان می‌دهد اصلاح‌طلبان راه‌حل روشنی برای مدیریت کشور خصوصاً در شرایط حاضر ندارند، گفت: اصلاح‌طلبان حتی برای ورودشان در عرصه انتخابات نیز، به وضعیت بی‌تدبیری دچار شدند. مصباحی‌مقدم تصریح کرد: اخیراً دیدم در یکی از روزنامه‌ها پیشنهاد شده بود که اصلاح‌طلبان به تدوین یک مانیفست اقدام و مواضع خود را در آن بیان کنند و اصلاح‌طلبی را توضیح دهند و بگویند، قصد دارند چه چیزهایی را اصلاح و خود را از گروه‌های برانداز جدا کنند تا مشخص باشد چه مواضعی دارند که به نفع مصالح ملی است، اگر چنین اتفاقی بیفتد کمک می‌کند که هواداران آنها از ابهام خارج شوند و برانداز و اصلاح‌طلب تفکیک شوند که این کار خوبی است.

عذرخواهی حریرچی بابت تاخیر در واکسیناسیون کرونا
معاون کل وزارت بهداشت ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در انجام فرایند واکسیناسیون کرونا در عین حال بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا حصول ایمنی جمعی تاکید کرد. دکتر ایرج حریرچی گفت: ما مشکلات مردم، کسبه، کارگران، کشاورزان، افراد بیکار شده و... را می‌دانیم و درک می‌کنیم و هم درد و عذرخواه مردم هستیم که هنوز نتوانستیم واکسیناسیون کامل را انجام دهیم. وی افزود: متواضعانه از مردم می‌خواهیم تا چندین هفته و چند ماه آینده که پوشش واکسیناسیون در کشور بسیار سریع رشد کند و ما به ایمنی جمعی ناشی از واکسیناسیون برسیم، صبوری کرده و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را انجام دهند.

علوم پزشکی زاهدان فوت شهروند زاهدانی بعد از دریافت واکسن برکت را تکذیب کرد
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان: ساعاتی پیش توییتی منتشر شد که مدعی است یکی از هموطنان بلوچ بنام محمد نور اربابی ۷۱ ساله در روز ۱۶ تیرماه واکسن کووبرکت را دریافت و پس از ۲۴ ساعت از تزریق واکسن در روز ۱۷ تیر فوت کرده است. برای اثبات دروغ بودن این خبر کافی است بدانیم در تاریخ ۱۶ تیر هنوز تزریق واکسن کوو برکت در سیستان و بلوچستان شروع نشده بود و تزریق این واکسن در روز ۱۷ تیر، بصورت نمادین برای استاندار سیستان و بلوچستان معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این استان و چند تن از خانواده محترم شهدا شروع شد و طبیعتا فوت این هموطن عزیزمان ارتباطی با واکسن کووبرکت نداشته است. اطلاعات افرادی که تاکنون واکسن دریافت کرده‌اند نیز کاملا موجود و محفوظ است و با وجود تزریق بیش از چهار هزار دز از این واکسن در شهر زاهدان، نه تنها موردی از فوت اتفاق نیفتاده بلکه حتی عارضه جدی نیز گزارش نشده است. با شروع گسترده تزریق واکسن ایرانی به افراد بالای پنجاه سال در سیستان و بلوچستان و استقبال گسترده و دلگرم‌کننده هموطنان انتظار داشتیم تا تحرکات رسانه‌ای اپوزیسیون خارج‌نشین برای محروم کردن مردم عزیزمان از این فرصت ارزشمند شروع شود، امّا نه اینقدر با عجله و ناشیانه.

حمله تند حسین شریعتمداری به منتقد حامیان آیت الله مصباح: مرتکب گناه بسیار بزرگی شده‌اید
چندی پیش حسین قدیانی از نویسندگان سابق روزنامه کیهان در یادداشتی به نقد برخی مواضع مرحوم آیت الله مصباح یزدی و حامیانش پرداخت. چندی پیش حسین قدیانی از نویسندگان سابق روزنامه کیهان در یادداشتی به نقد برخی مواضع مرحوم آیت الله مصباح یزدی و حامیانش پرداخت. شریعتمداری نوشته: شما چگونه به خودتان اجازه می‌دهید، اذعان و تاکید صدها عالم دین شناس و فرهیخته را که جایگاه برجسته علمی و انقلابی حضرت ایشان را ستوده‌اند، نادیده بگیرید و نظر خودتان را که می دانید به لحاظ علمی و اسلام شناسی با آنان حتی قابل مقایسه هم نیست از نظر آنها برتر بدانید؟! حسین آقایی که برایم عزیز بوده‌ای و انشاءالله با جبران گناه بزرگی که مرتکب شد‌ه‌ای همچنان عزیز باشی، جنابعالی در نوشته های خود، بی‌وقفه به پدر بزرگوار و شهیدتان که مانند سایر شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند استناد کرده و می‌کنید ولی باید به این نکته بدیهی نیز توجه داشته باشید که مکتب شهدا و از جمله پدر بزرگوار شما، معیار و ملاک های شناخته شده ای دارد و شما فقط هنگامی می توانید و باید به آن عزیز شهید و اینکه فرزند ایشان هستید، استناد و افتخار کنید که در راه و مسیر آن عزیز گام بردارید و در غیر این صورت فقط فرزند جسمانی آن شهید بزرگوار هستید و نه فرزند روحانی و ایدئولوژیک ایشان!

محسن هاشمی: خسارت تاخیر در واکسیناسیون، از هزینه تامین واکسن بیشتر است
رییس شورای شهر تهران با تاکید بر وجود برخی مشکلات در پروژه های تامین واکسن تولید داخل همچون تحریم ها گفت: رسانه ها نباید دو قطبی تامین واکسن از داخل و خارج کشور ایجاد کنند. هاشمی ادامه داد: لازم است در کنار پروژه داخلی نسبت به تامین واکسن از کشورهای خارجی هم اقدام شود، چون برخی کشورهای همسایه به مرز ۵۰ درصد واکسیناسیون رسیده اند و ما هنوز کمتر از ۵ درصد دنبال می کنیم و این می تواند خسارات روانی و اقتصادی و انسانی ایجاد کند که به مراتب فراتر از هزینه های تامین واکسن از خارج کشور است. وی تاکید کرد: باید استراتژی ملی در ستاد ملی کرونا در نظر گرفته شود و پروژه تامین واکسن به تاخیر نیفتد و در کنار این از رسانه ها نیز انتظار است، به این موضوع نگاه سیاسی نکنند و حمایت در فضای کارشناسی مطرح کنند که ایجاد دو قطبی بین تامین واکسن از خارج و داخل ایجاد نشود و به این صورت سلامت عمومی تحت الشعاع نگاه و مسائل سیاسی نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۱۱۵
شریعتمداری کارش به جایی رسیده که انتقاد فرزند شهید رو بر نمی تابه و معتقده اگر کسی نسبت به طرز فکر مصباح تردیدی داشته باشه از دین خارج شده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
هم دین هم انقلاب
اینکه کی انقلابیه هم دیگه اقایون تعیین میکنند
کشور عجیبی داریم مسولین کشور مردم گرسنه ایران را نمی بیند ولی مردم هند را که کمبود تخت دارند را میبیند و میخواهند به انها کمک کند
ما درجهان تنها کشوری هستیم که مسولان ما بیشتر فکر مردم کشورهای دیگر هستند تا مردم خودشان
از قل دوستانم می گویند که اگر موی زنی در ایران بیرون بماند اسلام در خطر خواهد افتاد ولی اگر هزاران انسان حتی نتوانند شکمشان را سیر کنند و بخاطر ان تن فروشی می کنند مهم نیست و به اسلام ضربه ای نمی زند
مصباحی مقدم اصولگرا : اصلاح‌طلبان به وضعیت بی‌تدبیری دچار شدند) اصلاح طلبا بی تدبیر نیستند اصولگراها حاضر به پذیرش حتی اعتدالیون در قدرت نیستند حتی علی لاریجانی. قدرتهای مجری انتخابات و تریبونها و صدا و سیما و ..... هم که دستشونه هر جا هم که لازم باشه و کم بیارند سریع اونجا رو خط قرمز تعیین میکنن
کاشکی خانم زهر به جای دید به جهان غرب به مردم ایران هم نظری داشت . خانم های که برای سیر کردن بچه هایشان تا کمر در سطل زباله دنبال غذا میگردند کاش نگاهی به فرزندان مسولین میکرد که اکثران در همان غرب با پول بیت المال زندگی میکنند
اقای هادی خامنه ایی. مگه اصلاحطلبان چند دوره راس دولت نبودند کدامیک از گفته های امروز شما را عملی کردند دوما مردم کوی و برزن ازادیهای اجتماعیشون را میخوان ازادی سیاسی مال سیاسیون است....
سیدهادی خامنه ای: مقدار موی یک دختر خانم مهم‌تر است یا گرسنگی و تا کمر دولا شدن او در سطل زباله؟
به این می گویند مسلمان واقعی
زهره خانم دوست داشتم بگویم خواهر ولی متاسفانه افکارت جز فشار به مردم کار دیگری نمیکند و فقط مردم را درگیر چیزهای دیگر میکند من نمیدانم چه مسولیتی دارید و اگر مسولی هستی فکر بانوانی باش که هیچ در امدی ندارند به قول معرف شما در ماه رمضان دنبال کسی میگردی که روزه خواری کرده باشد ولی 12 ماه را دنبال کسی که غذا ندارد بخور نمیگردی
زهره الهیان: ویروس ولنگاری در غرب بیشتر از کرونا آدم می‌کشد!) انچه در ایران از کرونا بدتره نخبه کشی و فرار نخبه ها و مقام پرستی و خود برتر بینی ...است
آقای شریعتداری معضل خود انقلابی پنداری دردیست که خیلی ها را گرفتار کرده است اینکه بنشینید وبرای آدم وعالم نسخه بپیچید فقط نتیجه بیکاری ویا تفکرات سطحی است اگر قرار باشد دو نفر صد درصد مثل همدیگر فکر کنن قطعا یک نفرشان زیادیست و گذشته از آن نتیجه این همسانی در جا زدن و تکرار است ، هیچ نو آوری و کشفیات ذهنی جدیدی وجود نخواهد داشت اگر دنیا مانند شما فکر میکرد هنوز ترسیم عکس موجود جاندار گناه بود ، هنوز بانوان حق درس خواندن نداشتند ، کالبد شکافی مسلمان گناه کبیره بود ، آب لوله کشی پاک نبود وبایست سر هشت وجب بودن آب داخل حوض بحث میکردیم ، انرژی برق حاصل تسخیر اجنه توسط جادوگران بود ووو برادر عزیز از چهار دیواری وحصار انجماد خارج شوید تا بتوانید قدرت بی منتهای حضرت حق را درک نمائید . اگر شما در اسرائیل متولد میشد ی هیچگاه بخود فرصت وشهامت خواندن اعتقادات دیگر انسانها را نمیدادی وتا آخرین لحظه زندگی خود ، حضرت موسی را تنها نجات دهنده ذات بشر فرض مینمودید .
من تا حالا خارج از کشور نرفتم . اونهایی که رفتند بگویند آیا در آنجا هم این همه حرف وجود دارد ؟ در فوتبال ، در سیاست ، در اقتصاد ، در فرهنگ ... فقط این رو می دونم که وقتی در متن خبری نباشد ، حاشیه پررنگ می شود .
این چه حرفیه معلومه اول مسئله حجاب مهم است بعد اقتصاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
اگه اقتصادت خوب نباشه که نمی تونی روسری بخری حجاب کنی
این کیهان غیر از حمله ، کار دیگه ای بلد نیست؟
محسن هاشمی سرش به جای اینکه توی کار خودش باشه و ازشهرتهران که داره به ویرانه ای تبدیل میشه مراقبت کنه وارد فاز واکسیناسیون شده یکی نیست بهش بگه آخه به توچه؟
آق سید هادی کار از این حرفها گذشته است و با این سلام صلواتها درست نمی شود
سلام جالب است که وزرای گرامی و مدیرانشان این اواخر فقط عذر خواهی می کنند پس نتیجه گیری اینکه وزیر و وکیل شدن خیلی راحت است به خدا!!!!
اقای حسین شریعتمداری چرا هرگز به خودت نهیب نمی زنی که حتی حسین قدیانی هم بر علیه همفکران شما شورید و شما ایشان را گنهکار خطاب میکنید و رهنمون به توبه . ولی چرا خود و همفکران خود را گنهکار نمی پتندارید توجه دارید که اگر اکثریت دانش اموزان نمره کم بگیرند مقصر استاد است!!!!!!!
دیر اومدی خانوم الهیان عزیز این حرفا رو از سی سال پیش دارم میشنوم این چه پایه ایه سی ساله داره میلرزه پایه تمدنه یا منارجنبونه؟
یکم بروز باش
آقای هادی خامنه ای. اصلاحات زندگی شرافتمندانه همراه با عدالت. برای مردم میخواهد
شما کور خود و بینای مردمید ؟. در طول هشت سال دولت روحانی. همه دولتمردان اصلاح طلب
بودند ؟. کو عدالت. ؟. كو. زندگی شرافتمندانه. برای مردم. ؟. همان دختری که مثال زدید تا. کمر. خم. شده تو. سطل آشغال. نتیجه. هشت سال مدیریت روحانی و حمایت بی دریغ شما
بلکه. چهل سال مدیریت شما در. عرصه. اقتصاد کشور. است
اولش یک مقدار مو فقط پیدا میشه بعد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
....اولش میگردند دنبال یه لقمه نون تو سطل آشغال و بعدش
آقای هادی خامنه ای عزیز یک مقدار مو مشکل برادران است مشکل ما اینه که انتخاب پوشش حق هرانسانه بحث از یک مقدار موگذشته این حرفا دیگه بازارشو از دست داده برادر
حاج‌ حسین یادش رفته که معجزه هزاره سوم دستپخت چه کسی بود. از روزی که ان اقا امد و سازمان‌ برنامه را دور زد این بدبختی ها شروع شد.
زهره الهیان! نظر مبارک را در مورد اختلاس هم می فرمودید.
جناب دکتر حریرچی
راجع به برنج و روغن و گرونی و بیکاری و هزار بدبختی دیگه ، که حرف نمیزنین تا بشه چند ماهدیگه هم ،، باز صبر کرد !!!
راجع به واکسیناسیون انسانهائی که ولینعمت شما هستند ،دارین حرف میزنین ،، صبری که مستقیما با از دست دادن بیشتر جان این مردم در ارتباطه!!!
چه کسی ازشماها قادره تا یک روزی در محضر خداومند متعال حاضر بشه و جواب ،اضافه مرگ و میر روزانه این مردم رو ، تا انجا که صرفا مربوط به سهل انگاری در امر تامین واکسن هست رو به پروردگار بده ؟؟؟؟؟اونجا که دیگه با ماله کشیدن بی جهت ،، نمیشه ،، تا درب خروجی و فرار از حقیقت رو ،، به راحتی پیدا کرد
وقتی همچنان در شغل خودت پا برجا موندی ،،معنیش اینه که همه تصمیمات رو قبول داری و پیه همه چیز رو هم ، به تنت مالیدی،،،،،
ازما گفتن بود،،،
این بازی واکسن و اینکه صرفا از داخل استفاده کنیم ضربه بسیار سنگینی به کشور و مسئولین زده است. مردم را قربانی سیاسی بازی کردن و هر روز صدها گشته میدهیم
یکبار هم که شده درد دل من کارمند دادگستری را منتشر کن به خدا ما هم آدم هستیم....
مگر نمی گویید از آقایان رئیسی و اژه ای انتظار عدالت را داریم... خوب یک نگاهی به دادگستری و دادسرا ها بیندازید تا میزان تبعیض بین قضات و کارمندان دادگستری را ببینید
در گرمای سوزان قم به قضات کولر گازی داده اند اما کارمندان باید در گرما بمیرند و کار کنند و دم نزنند... حقوق قضات سه تا چهار برابر کارمندان شده. اصلا کارمند در دادگستری آدم به حساب نمی آید.... این همان عدالتی هست که شما انتظار دارید؟
یکبار هم نظر ما را نشر دهید.
آقای تابناک واقعا خجالت داره. این توهین بزرگیه. آیا حسین قدیانی از حامیان آیت الله مصباح فقط یه نقد ساده کرده بود؟ نامه بی ادبانه ایشان سراسر فحش و ناسزا بود. به نظرم نامه را یا نخواندید یا عمدا اینگونه مینویسید. صداقت شرط اوله در مسلمانی. بنده منتظر توضیحتان میمانم. هرچند که پیشگویی از آینده افراد هم کار اشتباهی است و من در زمره پایداریها نیستم ولی خداوند فقط به صداقت برکت میدهد. العاقبة للمتقین
حاج حسین تو اصلا معنی گناه رو میدونی؟
گیر دادن به مو راحت تر هست. نیاز به فکر کردن و دانش هم ندارد!
شریعتمداری زیاد جوش نزن آقای مصباح رو مردم از روی سوابق و فتواهاشون بهتر از شما میشناسن !..مدتهاست که دیگر چیزی فراموش نمی شود !!!
تازه بعد از ٤٢ سال به اين سوال رسيده ايد كه دو تار مو مهمتر است يا فقر تندگدستي صاحبان آن تار موها؟!واقعا خسته نباشيد!
نکته ی مهم این هست. الان دیگه تار مو نیست کل بدن خانوم هاست. دوم این که این بلا رو همفکراتون به سر مردم آوردند و سوم این که آیا حرف جدیدی برای فرار از پااسخگویی دارید؟
توی این گرمای کشنده و کلافه کننده تحمیل روسری به زنان واقعا ظلمه
خدا حجاب را اجباری نکرده و برای بی حجابی مجازات تعیین نکرده
پیامیر و ائمه به هیچ عنوان سختگیری روی حجاب سر نداشته اند
چرا عقاید خود را تحمیل می کنید ؟؟
جناب خامنه ای ،خداوند یک بار به ایران لطف کرده وجمهوری اسلامی را درآن مستقر نموده با وجود نمونه این همه ادعاهای رنگا رنگ خدای نکند که از لطف خود برگردد. واما جواب سئوال شما ، هردو مهمند. به قول همرزم شما ۳۲ سال قدرت اجرای جمهوری اسلامی در دست حزب ودار و دسته شما بوده است ، آن که از نظر شما مهم بود حلش می کردید که نیاز به این گونه مغلطه ها نباشد.
کاسبان تحریم کمبود، کاسبان کرونا بهش اضافه شد، علی برکت الله
طالبان پدر معنوی گروه های خونخوار داعش و القاعده است و در سبعیت از فرزند خواندگانش کم نمی آورد! این گروه واپسگرا جز به بصرف قدرت اندیشیه دیگری ندارد و برای رسیدن به قدرت از هر وسیله ای استفاده می کند!
حاج اقا هادی خامنه ای
اکثریت مردم با شما هم عقیده و مخالف این رویه هستند
لطفا موافقان انرا توجیه و قانع و روشن کنید
ای تابناک بی انصاف
قدیانی نقد نظرات آقای مصباح کرده بود یا سراسر توهین و هتاکی؟
درود و رحمت خدا بر آیت حق مصباح عزیز
این خبرا مهم نیست. واکسن چی شد؟
آقای شریعتمداری این همه انرژی را چطوری برای حمله تامین میکنه؟؟@@
باید بجای رونمایی های پی در پی از واکسنهای متعدد، فعلا همه امکانات و زیرساختهای موجود مثل پاستور و رازی و وزارت دفاع و برکت و ... را در خدمت تولید انبوه یک نوع واکسن قرار می دادیم و ملت را ضرب الاجلی واکسینه می کردیم.
زهره الهیان: ویروس ولنگاری در غرب بیشتر از کرونا آدم می‌کشد
سرکار خانم من شاید ۱۵ سال است که در کانادا زندگی می‌کنم چیز هایی که شما می فرمایید هرگز ندیده ام، هیچ کس جرات ایجاد مزاحمت برای خانم ها ندارد، برابری کامل وجود دارد و خانم ها در همه رده های شغلی کار می‌کنند.خانم ها امنیت کامل دارند.خانم با حجاب داریم بی حجاب داریم کسی به کسی کاری ندارد، بهتر است شما یک سری به اینجا تشریف بیاورید مطمنا نظرتان عوض میشود.
با اینکه اکثریت جامعه بی حجاب هستند ولی این حق را به خود نمیدهند که برای افراد محجبه مزاحمت ایجاد کنند.
اینجا مساجد شیعه و سنی وجود دارد.معبد هندو و دیگر معابد آزادانه فعالیت دارند.
بعضی ها فقط با دیدن موی خانم‌ها غیرتمند میشن. فقر و گرسنگی براشون مهم نیست.
آقای خامنه ای اگر پیشرفت و ترقی قیمت هاادامه ‌پیداکند دولا شدن سهله به جای لباس یا لنگ کمر از برگ درختان همانند حضرت آدم و حوا استفاده خواهد شد
جناب شریعتمداری شما و طرفداران مرحوم مصباح سابقه مبارزاتی قبل از انقلاب و سابقه حضور در جنگ ۸ ساله رو اول بیارید بعد از گناه و ثواب حرف بزنید.
جون مادرتون ایران کلی دشمن داره بیاییم متحد باشیم
منتظر تحول عظیم در آینده نزدیک هستیم

یکدست شدن قوای سه گانه هیچ عذر و بهانه ای برای کم کاری باقی نمی گذارد

به مردم ایران رسیدگی و خدمت کنید
خانم الهیان واقعا اموزه های دینی شما اینگونه است که انواع و اقسام فساد و دزدی مسئولین و فقر و گرفتاری مردم را میبینی و سکوت کنی؟
دولت به مجوزی داره به هر استاد دانشگاه دوباره ۵ تا ۱۲میلیون اضافه میکنه ؟؟ آقای نوبخت این اخری به فکر پر کردن جیب خودش و دوستان افتاده که مملکت رو به فلاکت کشوندن ؟؟ ولله بالله تالله امثال نوبخت باید محاکمه بشن
اینجانب کامنت بیات
چندین سال پیش یکی از دوستان که استاد دانشگاه بود گفت روزی حقوقم ۲۰ میلیون خواهد شد ، به او خندیدم گفتم به عمر ما نخواد رسید چند روز پیش حکمش رو نشون داد گفت دیدی به اخر دولت روحانی نکشید ؟؟ باید فاتحه مملکت رو اوند که اختلاف طبقاتی داره به گسل طبقاتی تبدیل میشه ؟؟ آقای رییسی این وضعیت نابودگر مملکت است و هر روز باعث تحریک جامعه می‌شود. کارگر معدن ۳ میلیون بگیره بعد مفت خورها بیت المال رو خالی کنند
خانه تکانی در وزارت خارجه
باقری وزیر خارجه
عبداللهیان معاون
جلیلی دبیر شورای امنیت
امریکا ماتم گرفته
اروپا وحشت زده شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
اکثریت مردم هم سکته خواهند کرد

خدا به داد مان برسد
خبر مهم
تیم دولت حسن روحانی به کل از مذاکرات کنار گذاشته شد و استراحت مطلق و ممنوع الخروج ، اخوندی،محاکمه ، جهانگیری زندان,
باز هم معلمان و اش نخورده و دهن سوخته ؟؟ اساتید دانشگاه ۸۰ درصد به حقوقشون از اسفند ۹۹ اضافه شد حال کیهان گیر داده به معلمان جناب شریعت مداری حیا کن ؟
عجب همچنین چیزی توی ایران نیست که یک دختر خانم اصلأ یک انسان برای غذا سرش را توی سطل زباله کرده باشد این فیلم‌ها ساخته و پرداخته دشمنان هست توی ایران همه بالاترین و بهترین زندگی را دارند
عجب همچنین چیزی توی ایران نیست که یک دختر خانم اصلأ یک انسان برای غذا سرش را توی سطل زباله کرده باشد این فیلم‌ها ساخته و پرداخته دشمنان هست توی ایران همه بالاترین و بهترین زندگی را دارند
اگر غرب بد است چرا فرزندانتان در آنجا زندگی میکنند؟؟ سال ها از بدی غرب بگویید . ساعت ها نطق کنید و سخن پراکنی کنید. وقتی فرزندانتان آنجا هستند یعنی کذب میگویید
با سلام.در مورد نوشته آقای شریعتمداری در کیهان باید عرض کنم که توهین به ساحت همسر شهید قدیانی- مادر حسین قدیانی- اشکالی نداره؟
هر کلامی که شریعتمداری با آن مشکل داشته باشد ، ریشه آن طرف را می خشکاند
آقای مدیر مسئول کیهان داریم برای دموکراسی تمرین میکنیم اجازه بده همه نظرشون را بدهند،
هر روز برای توجیه کردن تفکر خود و مصادره کردن خانواده شهدا به نفع تفکر خود، اصطلاح جدید اختراع می کنند. مثل فرزند جسمانی و فرزند روحانی شهید.
چون فرزندان برخی از بزرگان شهید این انقلاب اندیشه مطابق رای این آقایان نداشتند، به مقام فرزند جسمانی شهید تنزیل پیدا کردند.
خانم زهره الهیاری نمیدونند که در غرب امنیت و ارامش زنان هزار برابر بیشتر از ایران است،پیچیدن خانمها در حجاب هیچ وقت ایمنی نمیاره،اگر میاورد این همه نا امنی برای زنان در خیابانهای تهران و... نبود! غرب مدینه فاضله نیست،اما بواسطه رفا نسبی و عقل و تدبیر و دمکراسی هزار بار بیشتر از ایران مردم ارامش دارند و عدالت اجتماعی در حد خیلی بالا وجود داره.
دیدیدعبدی چی گفت!؟همان مثل معروفه خودمونه دیگه:
به مرگ بگیریدتابه تب راضی بشوند!!
الان كه این مدت بخاطرقرنطینه تو خونه افتادم و هيچ كار مفيدى نكردم يكم دارم حال مسئولين رو درك ميكنم...
هيچكارى نكردن واقعاً سخت و ديوانه كنندس...
حق دارن انقد حقوق بگيرن
یعنی اقای قدیانی شما از شریعتمداری اجازه نگرفته شروع به انتقاد می کنید هر چه ایشان می فرمایند عین طیبات است از ایئ گناهها نکن که خدای ناکرده جهنمی میشی زود برو توبه کن انتقاد حرام و گناه کبیره است و مواظب باشید که حسین اقا شما را به جهنم نفرستد
از نظر شریعتمداری انتفاد از یکی یعنی گناه بزرگ؟؟
خدا وکیلی اونایی که با شریعتمداری در ارتباط هستن از خواب بیدارش کنن و بهش بگن حداقل این اخر عمری خواب نباش
نمیدونم تو جمهوری اسلامی چرا همه از مردم سوال می کنند! پس شماها چه کاره بودید تو طول این مدت؟؟
مردم بعد از دیدن طالبان به جان اصولگراها دعا می‌کنند!


مردی بود كه از راه دزدیدن كفن مردگان و فروختن آنها امرار معاش می كرد و هركس كه فوت می كرد او شبانه می رفت قبرش را می شكافت و كفنش را می دزدید.

این مرد روزی حس كرد كه تمام عمرش گذشته و پایش لب گور است. پسرش را كه تنها فرزندش بود صدا زد و گفت: پسر جان من در تمام عمرم كاری كردم كه لعن و طعن همه را به خودم خریدم. هیچكس در این دنیا نیست كه بعد از مردنم ذكر خیری از من بكند. از تو می خواهم كاری كنی كه مثل من وقتی پیر شدی از كارهایت پشیمان نشوی و همه ذكر خیر تو را بر زبان داشته باشند.

پسر گفت: پدر! من كاری خواهم كرد كه مردم پدر بیامرزی برای تو هم كه پدرم هستی بدهند.
پدر گفت: نه، دیگر هیچكس پدر بیامرزی برای من نمی فرستد.
پسر گفت: گفتم كه كاری می كنم تا همه مردم یك صدا ذكر خیرت را بگویند و بگویند خدا پدرت را بیامرزد
از این موضوع چندی گذشت. مرد كفن دزد مرد. مردم او را خاك كردند و رفتند. پسرش شب آمد و كفن او را از تنش در آورد و جسدش را هم بیرون كشید و ایستاده توی قبر نگهداشت.
فردای آن روز كه مردم برای خواندن فاتحه به قبرستان آمدند و این وضع را دیدند و گفتند: خدا پدر كفن دزد اولی را بیامرزد. اگر كفن را می دزدید مرده مردم را از قبر بیرون نمی انداخت.
در ایران هم ویروس بی مسیولیتی مسیولین آدم میکشد
آقای فلاحت پیشه یه نوشابه دیگه برای خودت بازکن .
چرا این به اصطلاح ،اصلاح طلبان و حامیان آنها
دربرابر تمامی قوانین و مقررات و هنجارهای کشور، فقط بحث موی دختران را مطرح میکنند
جناب سیدهادی خامنه ای ،مگر چه کسی گفته که بیرون بودن موی دختران از شکم گرسنه مهمتر است که شما بدون هیچ وجه ارتباطی این دو را بهم پیوند می زنید؟؟!!
پاسخ ها
دانشجوی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
الان دوره ساندیس شده باز
جناب آقای هادی خامنه ای ، انصاف این بود که در بیاناتتان به وضع موجود که ثمره هشت سال بی تدبیری در اداره کشور میباشد اشاره میفرمودید و مطالباتتان را از رفقای گرمابه و گلستان در طول این هشت سال به سمع و نظر ایشان میرساندیداگر گوش شنوایی بود!! اما در خصوص موی بانوان ، این که گفته میشود جنابعالی و امثال شما در کف جامعه نیستید بی حکمت نیست ، بروید و در خیابانهای شهر قدم بزنید تا وضع پوشش بانوان را ببینید البته اگر معصیت نشود ، آخر الان چه کسی به خانمها تذکر میدهد !!؟؟ دست بردارید از سخنان دم دستی و عوام پسند .
فقر و گرسنگی خیلی مهم است. بیرون بودن موی دختران هم مهم است.
البته دیگه این شعارها قدیمی شده. یه حرف اقوا کننده جدیدتر بزنید.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
اغوا
آقای محسن هاشمی
کدام یک از کشورهای همسایه؟
واکسن زدن به 50% از جمعیت دو سه میلیونی که هنر نیست.
واکسن ساختن هنر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
فقط ساختن کافی نیست به موقع ساختن و جلوی فاجعه را گرفتن هنر است
آقای حسین شریعتمداری "شما چگونه به خودتان اجازه می‌دهید، اذعان و تاکید صدها عالم دین شناس و فرهیخته را که جایگاه برجسته علمی و انقلابی حضرت (آیت الله سیستانی) را ستوده‌اند، نادیده بگیرید و نظر خودتان را که می دانید به لحاظ علمی و اسلام شناسی با آنان حتی قابل مقایسه هم نیست از نظر آنها برتر بدانید؟! " توهین به عقاید دیگران از هرکسی نکوهیده است و حسین شریعتمداری و حسین قدیانی استثنا نیستند.
یک تار موی دختر برای سرپوش گذاشتن به سوء مدیریت، ناتوانی و فساد اوجب واجبات است
مردم و کارکنان زحمت کش کیهان چه زمانی از دست آین آقای شریعتمداری خلاص می شوند به کدام مسئول و فرشته درخواست کنیم ایشان را بازنشسته کنند. خودش هم خسته شده باید برود خانه و ساعاتی را در پارک محل شان با سایر مردم هم کلام شود
اقا هادی چرا دیر بفکر افتادهای در طول هشت سال گذشته شاهد این وضع بودید اما سکوت نمودید حلا اشک تمساح میربزید؟!...
واقعا مردم ایران نااگاه... که دو روزه هیچ احدی نظری نداد
همیشه امثال هادی خامنه ای و بقیه غربزدگان همفکر یا همان قوم اصلاح طلب که خود باعث فقر ملت در این چهل سال هستند می‌گویند موی دخترها بیرون باشد مهمتر است یا معیشت.
امام علی ع می‌فرمایند از هر دری فقر وارد شود از درب دیگر ایمان می‌رود. اما آقای هادی خامنه ای و آقایان هاشمی و خاتمی و موسوی و احمدی نژاد و مخصوصا حسن روحانی، مگر نه اینکه باعث فقر ملت امثال شما و بانک های ربوی هستید. همش یا مغلطه یا سفسته و یا دروغ
دختری که حجاب نداره باید بمیره
حتی غذای سطل آشغال برایش حرامه !
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
اتفاقا بی حجاب ها معمولا نجیب ترند.
دانشجوی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
ساندیس کیلوی چنده ؟
ناشناس
| Romania |
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
از کی تا حالا طالبانی ها هم تابناک می خونند؟
آقای هادی خامنه ای بعد از 8 سال از خواب بیدار شده و شعار میده که زندگی مردم باید چنین باشد و چنان باشد . تا حالا کجا بودی اخوی اصلا چه ربطی داره موی دختر و معیشت مردم هر کدام جای خود را دارد مثل این است که کسی بگوید چون اقتصاد و معیشت مردم در اولویت است پس قوانین راهنمائی و رانندگی را رعایت نکنیم
مد شده هر کس میاد میگه موی زنها مسئله نیست و فلان وبهمان
مسئله رو خودتون بوجود اوردید حالا منتقد هم هستید خودتونو در نقش منجی نشون میدید؟
خودتون تبدیلش کردید به بحران و حالا انتقاد میکنید؟
این بازیا دیگه خریداری نداره مردم خودشون میدونن پشت این حرفای شما چیه
زهره الهیان که کلا غربو برده زیر سوال بدون اوردن یه دلیل و ما هم حتما بهترین و پاکترین کشور دنیاییم

هادی خامنه ای هم کلا مردمو ساده فرض کرده که با پیش کشیدن مسئله حجاب و ... خودشو موجه جلوه بده و مطالبه گر

مصباحی مقدم هم که خودشو تحلیل گر سیاسی دونسته و بجای اینکه بشینه به گرایش خودش فکر کنه سعی کنه ارتقا بده و درست کنه خطاها رو برای جبهه مثلا مقابل تعیین تکلیف کرده طبق معمول اون هم با استدلال های آبدوغ خیاری

تکذیب اون خبر زاهدان و فوت یه نفر بعد از واکسن هم که بیشتر مردمو میبره به سمت قبول کردنش تا اینکه قانع بشن شایعه بوده چون کلا هر چی تکذیب شده بعدا اثبات شده

شریعتمداری رو هم کلا نظری ندیم در موردش سنگینتریم اصلا معلوم نیست تو چه دنیایی سیر میکنه
ازکرامات شیخ ماچه عجب ..
جناب حسین خان شریعتمداری باید بدانی که وقتی بذر کینه و بدگویی بزرگان را بکاری همان را درو می کنی
"سیدهادی خامنه ای: مقدار موی یک دختر خانم مهم‌تر است یا گرسنگی و تا کمر دولا شدن او در سطل زباله؟"
این حرفهای همیشه قشنگ، پدر مملکت را درآورده است. آخر آن دختری که تا کمر داخل سطل زباله است که نشکل موی بیرون ندارد. مشکل موی بیرون در دخترانی است که تا کمر که هیچ، حتی نزدیک سطل هم نمی شوند. آنهایی که مدل و مانکن می شوند. آنهایی که پول می گیرند تا حرمت شکنی و قبح شکنی کنند. یعنی حاج آقا این را نمی دانند؟
قطعاً موی سر، آقا هادی
جناب عبدی شما دیگه چرا ؟!!
طالبانها همه ...حرام ... هستند و باید همشونو به همراه همه خانوادههاشون مثل سوسک زیر پا له کرد ...
کاش آمریکا با بمبهای اتمی و میکروبی و شیمیایی نسل این ولد ... ها رو از روی زمین بر میداشت ...
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
اخیش دلم خنک شد
سیدهادی خامنه ای: مقدار موی یک دختر خانم مهم‌تر است یا گرسنگی و تا کمر دولا شدن او در سطل زباله؟

میتونی سئوالتو از هم حزبی های تکرارچی بپرسی که چه به روز این ملت آوردند؟
باز یه سوپاپ اطمینان جدید!!!

هادی خوان، از بیست و اندی سال پیش تا حالا کجا بودی؟

دیگه این حنا ها رنگ نداره
همه از اینکه کسانی تا کمر در سطل زباله خم هستند ناراحتیم ولی این راه حل دارد کافیست شهرداری یک دست لباس مرتب و دستکش و چرخی در اختیار این افراد بگذارد همراه کارت شناسایی سپس هریک از اینها را مامور یک محله کند تا از در خانه ها ومغازه ها زباله ها خشک را جمع کنند
سیدهادی خامنه ای: مقدار موی یک دختر خانم مهم‌تر است یا گرسنگی و تا کمر دولا شدن او در سطل زباله؟
دیر متوجه شدید اعتبارتون رو از دست دادین
آقای محسن هاشمی
تا کی فرار به جلو می کنید
شما به عنوان شورای شهر پاسخگوی عملکرد خود باشید
بعد اظهار نظر در مورد وزارت بهداشت دولت مورد حمایت خود نمایید
آقای هادی خامنه ای تا به حال کجا بودی به روحانی اعتراض کنی چرا مردم را بیچاره کردی حالا او دارد می رود از لانه هایتان بیرون می آیید بیرون نیایید بگذارید مردم درحال خود باشند
تابناک قسمت نظر خواننده گان را حذف کن تو که وجودش را نداری که انتقاد را درج کنی چرا جای نظر گذاشتی حتما باید تعریف و تمجید کنیم تا نظر را پخش کنی؟نظر را خواننده داده مسئولیت نظرش هم با خودش هست .
من کلیپ آن را در واتس آپ دیدم. کلانتری که به موی آن دختر ایراد گرفته واقعا خودش را به نااگاهی(...) زده. این طرز برخورد فقط و فقط نفرت مردم را بیشتر می کند.
آقای شریعتمداری چرا می زنی به صحرای کربلا و بعد کوچه علی چپ.هر انسانی ودر جایگاه خودش نظرش محترم هست. اینکه فلان کس چون بچه فلان کس است پس باید نظرش این باشه رو از کجا آوردی؟
اگر خدا کمک میکرد از این مملکت گل و بلبل و بهشت میرفتم توی اون غرب بر اثر ویروس ولنگاری می مردم چه خوب میشد
سید بعد از 43 سال ؟؟؟؟؟؟ حالا دیگه ؟؟؟؟ بابا ایول شما چقدر طول میکشه یه چیزی رو یاد بگیرید. حالا که دارید ملت رو از ترس سلطه طالبان تو استرس جدید میزارید ؟؟؟؟
واکسنتون هم که اینطور یه و خلاصه هر چی فکر میکنم میبینم که کشور ما رو نباید با کشور های دیگه مقایسه کرد . یه چیزی پیدا کنید که بشه باهاش مقایسه کرد. حد اقل اختلاف 0 تا 100 نباشه همون 0 تا 95 خوبه.
سید جان ۴۳ ساله همین شعار ها رو دادید، به شعار دادن باشه که بهترین رفاه و زندگی رو توی جهان داریم
خانم زهره الهیان ویروس فقر و بدبختی و گرسنگی بیشتر باعث ولنگاری و بی بند و باری میشه و دین و ایمان مردم رو از بین میبره. از هر دری فقر بیاد تو، ایمان هم از در دیگه میره بیرون
یک سوم نظرات روسانسورکردی!پس این ستون روبردار!!
500 هزار میلیارد بدهی و اوراق قرضی
مسکن نساخته
افزایش وحشتناک حقوق در اواخر دولت
8 سال طول میکشه تا گند کاری های دولت گذشته را درست کند
روحانی را محاکمه کنید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی