افت شاخص بلای جان سهام عدالت

در جریان معاملات بازار سهام امروز شنبه ۱۹ تیرماه، ارزش سهام عدالت قابل فروش با ۱.۳ درصد افت به ۷ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۲۸۲ تومان کاهش یافت.
کد خبر: ۱۰۶۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 10 July 2021

به گزارش بورس تابناک، شاخص بورس در ابتدای معاملات امروز قرمزپوش و کار خود را در مسیر نزولی آغاز کرد ودر پایان معاملات امروز شنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ با کاهش ۱۱ هزار و ۳۰۸ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۷۰ هزار و ۷۲۷ واحد رسید. امروز شاخص کل ۰.۸۸ درصد کاهش داشت، و شاخص هم‌وزن تنها ۰.۰۲ درصد کاهش پیدا کرد. «فارس»، «شستا» و «فولاد» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند و «رمپنا»، «پارس» و «مبین» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند. «ولکار»، «برکت»، «شپنا» سه نماد پرتراکنش بورس و «لطیف»، «فتوسا»، و «گدنا» سه نماد پرتراکنش فرابورس امروز بودند.

بیشتر نماد‌های شاخص‌ساز در معاملات امروز بازار سهام  منفی بودند و در همین راستا ارزش سهام عدالت کاهشی بود.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۲۸۲ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۳ درصد معادل ۱۰۸ هزار و ۱۶۵ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۷۶۹ تومان رسیده است.

آخرین صورتحساب سهام عدالت | افت شاخص بلای جان سهام عدالت
 

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

آخرین صورتحساب سهام عدالت | افت شاخص بلای جان سهام عدالت
 
 

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۱۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۲۰۵ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۴۱ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۵۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۱۵۱ تومان معامله شد.

آخرین صورتحساب سهام عدالت | افت شاخص بلای جان سهام عدالت

 

منبع: نبض بورس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان