بازدید 38525
مدیران استان خراسان در راه ساختمان سئول

دو گزینه نهایی وزارت ورزش در دولت ابراهیم رییسی

از مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر احتمالی ورزش نام برده شد اما رییس فعلی دیوان محاسبات هیچ واکنش مثبتی به این خبر و گمانه نشان نداد و حالا طی روزهای اخیر گفته شده که او به وزارت کار و رفاه خواهد رفت. آخوندی سخنگوی اسبق سازمان تربیت بدنی هم با توجه به رای بالا در انتخابات شورای شهر روی مباحث پایتخت متمرکز شده است
کد خبر: ۱۰۶۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ 13 July 2021

با نزدیک شدن به نیمه مردادماه و زمان اعلام کابینه ابراهیم رییسی و دولت سیزدهم، رایزنی ها و گمانه زنی ها برای صندلی های مختلف هیات دولت شدت گرفته است و در این میان وزارت ورزش و جوانان که با مدیریت سلطانی فر اصلا شرایط خوبی ندارد، منتظر شناخت وزیر جدید است.

به گزارش تابناک ورزشی، مسعود سلطانی فر با کارنامه ای بسیار ضعیف و تصمیماتی شائبه برانگیز و جنجالی در ورزش کشور، میراثی برای جانشینش برجای گذارده و کار وزیر جدید را سخت می کند. در ورزش با انبوهی از معضلات مواجهیم و در بخش جوانان تقریبا با حوزه ای رها شده طرف هستیم.

در حالی که قبل از انتخابات ریاست جمهوری از کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش دولت رییسی نام برده می شد اما بعد از اعلام نتایج و جدی شدن بررسی اعضای احتمالی کابینه، این کاندیدای کم حرف و محجوب اما شکست خورده انتخابات فدراسیون فوتبال بخت کمتری برای پوشیدن ردای وزارت پیدا کرد. در مقابل از مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر احتمالی ورزش نام برده شد اما رییس فعلی دیوان محاسبات هیچ واکنش مثبتی به این خبر و گمانه نشان نداد و حالا طی روزهای اخیر گفته شده که او به وزارت کار و رفاه خواهد رفت.

سومین گزینه محمد آخوندی سخنگوی اسبق سازمان ترتبیت بدنی و عضو سابق هیات مدیره باشگاه های پرسپولیس، نساجی قائمشهر و سایپا بود که در انتخابات اخیر شورای شهر تهران در لیست شورای ائتلاف حضور داشت و به عنوان یکی از کاندیداهای پر رای و بالای لیست، به بهشت راه یافت. آخوندی شناخت مناسب و جامعی از فضای کنونی ورزش کشور و بحران های این عرصه داشت اما گویا با توجه به میثاق منتخبان مردم تهران برای حضور در مدیریت معضلات پایتخت تا پایان دوره، این چهره از معادلات انتخاب وزیر انصراف داد.

دو گزینه نهایی وزارت ورزش در دولت ابراهیم رییسی

به این ترتیب جهت گیری مباحث به طور کامل تغییر کرد و حالا طی جدیدترین اخبار از تقدیم برنامه گزینه ها به ابراهیم رییسی، گفته شده که رایزنی‌ها حول «مهدی منصوری» و «عبدالله ارجائی شیرازی» به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان می چرخد.

سید عبدالله ارجائی شیرازی متولد ۱۳۵۹ در مشهد و نوه سید عبدالله شیرازی از مراجع تقلید تشیع است. او مدیر عامل فعلی بنیاد پانزده خرداد است که نکته بارز کارنامه او فارغ از چند پست سیاسی متوسط در استان خراسان، حضور وی به عنوان بازیکن و عضو هیات رئیسه هیات بسکتبال و رییس خانه ورزش مشهد می‌باشد. او از دانشگاه فردوسی مشهد کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد.

رقیب شیرازی مدیرعامل ۳۸ساله بنیاد علوی یکی از نهاد‌های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان، یعنی محسن منصوری است. او با مدرک کارشناسی مهندسی و کارشناسی ارشد مدیریت تجربه مدیرعاملی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی در زمان تولیت رئیسی را داشت و فرمانداری شهرستان ورامین، مشاور استاندار تهران و معاونت حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش را در کارنامه اجرایی‌اش دارد. نام منصوری علاوه بر وزارت ورزش و جوانان برای وزارت میراث فرهنگی و گردشگری هم مطرح است.

دو گزینه نهایی وزارت ورزش در دولت ابراهیم رییسی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۴
یعنی تو مملکتی که صدها دکترای تربیت بدنی داره از توش یه وزیر نمی تونه بیاد بیرون که باید بریم سراغ نوه فلان آیت الله با مدارک تحصیلی نامرتبط.باز هم دارم از انتخابم ناامید میشم.قرار بود شایسته سالاری فرهنگ این دولت باشه.
فاتحه!
بابh یعنی تو این مملکت چهارتا جوان یا آدم با لیاقت متخصص و متعهد بدون پست و مقام وجود نداره که فلانی را از فلان سازمان یا مجلس میارن تو دولت؟!!!
فقط، جوراین وزارت ورزش، را آقای دادکان متواند بکشدوتوانایی آن دارد که ورزش کشوررا به روزهای اوج برساندواقتدارداشته باشدآقای رئیسی هوشیارباش فرد ورزشی وعادل وبدون ازگونه هیچوابستکی بخ گرایش خاص وتیم خاصی وعدالت محورومردمی پیدا کن خودت وبازیجه این آن نکن قراربود مملکت ازدست افراد سودجو واختلاسگردربیاورید نه خدایی نکرده بازروزازنوع روزی ازنوع اگربفکرورزش وحتی دیگراعضای کابینه خودهستید به امید آن روزکه وعده همه ی کاندیداهای متخب بود بخصوص حضرتعالی
بهترین گزینه آقای دادکان است اگر قبول کند
خوش باحال بذر پاش هنوز جا پاش خشک نشده چند پست برای رزرو میکنن
باید یک روحانی بزارن وزیر ورزش
دقت کردید اکثر کسانی که معرفی میکنند بچه مشهد و به آستان رضوی یجورایی همه ربط دارن ؟؟!!!!
عالیه! به این میگن شایسته سالاری! افراد متخصص ، ورزشکار، خاک ورزش خورده و.... سالی که نکوست از بهارش پیداست. مشت نمونه خروار!!!!!!!!!!!!!!
اقای رئیسی نون به نوه ایت الله ها قرض نده کشورما درهمین جا درگیر تبعیض شد فلانی نوه ایت الله هست باشه منم نوه پدربرگمم فلانی درتولیت استان قدس بود باشه چرا نفرات راازاین سازمان به اون سازمان جابجا میکنید ؟ چرا کشوررا محدود به فرزندان ایت الله ها ونوه انان وخانواده شهدا میکنید؟ بخدا روز قیامت باید پاسخگوی فرزندان من واین سرزمین باشید این همه تحصیل کرده دنبال فرزند ایت الله ها می گردی؟ شماها خیلی به همدیگر نون قرض میدهدی چون کشوررا متعلق بخودتان میدانید وازطرفی اللهم کل لولیک الفرج میخوانید باین رفتارتان توقع ظهور اقا را هم دارید ......
واقعا فاجعه اس!!!
آقای رییسی اگه میخوای توی این مملکت کاری نکنی بگو بدونیم!!!
متاسفانه انگار درب بر همان پاشنه دولتهای قبلی می چرخد و قرار نیست نیست از نخبگان تحصیلکرده غیر سیاسی در مناصب بالای دولت استفاده بشه الا باید فرزند فلان‌و برادر فلان یا مدیر فلان بنیاد و موسسه باشه. بنظر می رسد آبی از دولت شکوفایی آقای رئیسی برای مردم گرم نخواهد شد. فکر کنم گول خوردیم
فاتحه مملکت در زمان اعلام نتایج صلاحیت ها توسط شورای نگهبان خوانده شد ....
وزیر ورزش که قرار یکی از این دو نفر که هیچ عقبه و هیچ تجربه آیی ندارن تکلیف بقیه وزارت خانه ها مشخصه، پس چرا سامانه راه میندازه مردم برن اشخاص رو معرفی کنند.
از اول هم معلوم بود که سهم خواهی جناهی اعمال میشه
انتخاب مديران در طي اين سالها به روابط بستگي داشته تا توانمندي وتخصص
یکیشون متولد مشهده و تمام پست های مشهد رو یه دور قبضه کرده. مگه چندسالشونه که وقت کردن اینهمه پست و مقام داشته باشن، اون یکی هم درآستان قدس مشهد کار می کرده. ضمن اینکه قیافه ش هم شبیه آقای فروغی مدیرشبکه سه هست. بالاخره نوبتی هم که باشه بعد از آقای قالیباف که همه ی دوستانش دور سفره ی شهرداری بودن الان نوبت آقای رئیسیه که اطرافیانشو به نون و نوای بیشتری برسونه. پرپگانی هم نکردم واقعیته
سلام متاسفانه به نظر می سدمعیاردرواگذاری مشاغل ومناصب اصالت خانوادگی ،آقازادگی ووو وروابط فامیلی است این همه ما مدیران ورزشکارعالی رتبه داریم ازآنها چرا استفاده نمی کنندجناب آقای علی دایی را بگذارندوزیر ورزش ببینیدچه بازتاب اجتماعی ارزشمندی خواهدداشت .
یعنی قحط الرجال اومده که اینا رو جار می زنید
آقای رئیسی شخصی را انتخاب کند که اولا تخصص ورزشی داشته باشد دوما رعایت عدالت و بی طرفی سرلوحه کارش باشد تا ورزش دچار تفرقه وکشمکش گذشته نگردد و روز از نو،روزی از نو
سعید فائقی
فقط امیر رضا خادم ... هیچکدوم از این گزینه ها نزدیک بهش هم نیستن . اگر آقای رئیسی میخواد دولتش در این زمینه بدرخشه ، خادم مرد این عرصه اس .

بقیه ورزشی نیستن و مضحکه اهالی و پیشکسوتان ورزش میشن . مردم هم میفهمن و موضع میگیرن .
کسی را وزیر انتخاب کنند که وجدان داشته باشه وبا بی عدالتی تمام ورزش وپهلوانی را زیر سوال نبره انشالا این دفعه یه جوانمرد وزیر بشه که ناله ونفرین پشت سر وزارت خونه نگذاره
اگه این ها به وزارت ورزش برسند من ابزاز پشیمانی میکنم به ریسی رای دادم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل