بازدید 4992

اولین فینال چهارگانه پرسپولیس مقابل گربه سیاه

کد خبر: ۱۰۶۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ 10 July 2021

چهره مدعیان اصلی لیگ بیستم مشخص شده است و هر بازی در این چهار هفته پایانی، حکم فینال را برای بالانشین‌های جدول دارد. هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر نیز در همین شرایط آغاز خواهد شد و شاهد رقابت‌های حساسی در روز نخست از بازی‌های این هفته خواهیم بود.

اگرچه پرسپولیس امید زیادی برای قهرمانی در این فصل دارد، اما این هفته بازی سختی خواهد داشت. آلومینیوم اراک که در اولین فصل حضور در لیگ برتر و حتی با دو مربی متفاوت نتایجی جالب توجه گرفته، تنها گربه سیاه این فصل پرسپولیس بوده است. تنها شکست شاگردان یحیی گل‌محمدی در این فصل مقابل نماینده فوتبال اراک رقم خورده است و این مسئله برتری ذهنی را برای شاگردان منصوریان ایجاد می‌کند. منصوریان که یک بار سابقه گرفتن قهرمانی از پرسپولیس در لیگ پانزدهم با تیم نفت تهران را دارد، بدش نمی‌آید این بار هم دست به چنین کاری بزند تا دوباره نزد هواداران استقلال به محبوبیت برسد. این بار با یک تفاوت مهم که کسب سهمیه نیز برای تیمش دور از دسترس نیست و با پیروزی در بازی عصر امروز به آن نزدیک‌تر خواهد شد.

پرسپولیسی‌ها در شرایطی به مصاف آلومینیوم می‌روند که هرگونه لغزش از سوی آنها می‌تواند منجر به از دست رفتن صدر جدول شود. آنهم در شرایطی که سپاهان و با فاصله‌ای بیشتر استقلال منتظر یک شکست دیگر از پرسپولیس هستند تا پنجمین قهرمانی پیاپی این تیم را به خطر بیندازند. در چنین شرایطی که آنها در بازی رفت هم مقابل آلومینیوم شکست خورده‌اند، اصلاً دوست ندارند یک بار دیگر هم این اتفاق تکرار شود و برای کسب پیروزی خانگی دست به هر کاری خواهند زد.

شاگردان گل‌محمدی نیز به مانند آبی‌پوشان در حالی عصر امروز به میدان می‌روند که نیم‌نگاه‌شان به بازی روز پنجشنبه و دربی تهران است که شاید شکست در آن نمره‌ای منفی در کارنامه خوب‌شان تا به اینجای فصل جاری باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها