بازدید 12053
۵

تصادف ال۹۰ و اتوبوس در خط ویژه بی‌آرتی

رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت از تصادف یک دستگاه خودرو با یک اتوبوس بی‌آرتی در خط ویژه بزرگراه امام‌علی(ع) خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ 07 July 2021



به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ اسماعیل احسان‌پور رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت از تصادف و رویارویی یک دستگاه خودروی سواری ال‌نود با اتوبوس بی‌آرتی در خط ویژه بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: رانندگانی که در مسیر شمال به جنوب امام علی(ع) بعد از ایستگاه پیروزی حضور داشتند، شاهد تصادف شدید بین یک دستگاه سواری ال‌نود و یک اتوبوس بی‌آرتی در خط ویژه بودند.

رییس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ گفت: گزارش اولیه حکایت از این داشت که راننده سواری ال‌نود که در مسیر خط ویژه اتوبوس به صورت غیرمجاز در حال حرکت بود، به محض مشاهده تیم گشتی تغییر مسیر داده و به صورت خلاف جهت همان مسیر را رو به جنوب برمی‌گردد.

تصادف ال۹۰ و اتوبوس در خط ویژه بی‌آرتی

سرهنگ احسان‌پور افزود: در همین حین راننده یک ‌دستگاه اتوبوس بی‌آرتی که در مسیر صحیح خود در حال تردد بود، در مقابل خود، خودرو سواری ال‌نود را می‌بیند که با سرعت زیاد از روبرو هر لحظه به وی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: راننده باتجربه اتوبوس در موقعیت سختی قرار می‌گیرد و چنانچه کوچک‌ترین اقدام و حرکتی می‌کرد قطعا جان مسافران به خطر افتاده و فرصت جبران اشتباهی وجود نداشت. بنابراین راننده تمام حواس و تجربه خود را به کار گرفته و در یک اقدام به موقع توقف می‌کند تا از شدت تصادف کم کند و میزان خسارات را به حداقل ممکن برساند.

تصادف ال۹۰ و اتوبوس در خط ویژه بی‌آرتی

وی گفت: با اقدام به موقع راننده اتوبوس، تیم گشتی منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ به محل حادثه و تصادف رسیده و ضمن اعمال قانون راننده ال نود، مسافران متعجب را راهی ادامه مسیر کردند.

سرهنگ احسان‌پور از رانندگان در خواست کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به هیچ وجه داخل خطوط ویژه تردد نکنند. چراکه با ورود به این مسیر، ضمن برهم زدن نظم عبور و مرور و تداخل در جریان حرکت و اعمال قانون، باعث ترافیک و و اختلال در مسیر خطوط ویژه می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
باز دم ال نود گرم که ماشین محکمییه. اگه پراید بود مچاله میشد
چرا جنس پارچه ایربگش اینجوریه!!؟؟ جنس روبالشی نیست احتمالا :))))
داستان تعریف می کنی تابناک؟ یاد دهقان فداکار افتادم!


" راننده باتجربه اتوبوس در موقعیت سختی قرار می‌گیرد و چنانچه کوچک‌ترین اقدام و حرکتی می‌کرد قطعا جان مسافران به خطر افتاده و فرصت جبران اشتباهی وجود نداشت. بنابراین راننده تمام حواس و تجربه خود را به کار گرفته و در یک اقدام به موقع توقف می‌کند تا از شدت تصادف کم کند و میزان خسارات را به حداقل ممکن برساند."
سلام .پلیس محترم به نصیحت و توصیه خود به متخلفین ادامه بدهید ،یقینا به هیچ نتیجه ای تا الان نرسیده اید و از این به بعد هم راه به جایی نخواهید برد .در کجای دنیا فقط با نصیحت حکومت ها توانسته اند نظم ایجاد کنند ؟؟!!!لطفا دوربین های پلاک خوان و دارای کد جریمه را توسعه دهید و با جریمه های بازدارنده ،رانندگی بین خطوط ،احترام به خط ممتد را اجباری کنید .نصیحت خالی فایده ندارد .
پلیس محترم باید یکبار و برای همیشه یک تصمیم جدی مبنی بر بستن مسیر های ویژه بر روی موتور ها و خودروها بصورت جدی بگیرد والا میبینیم که جلوی پلیس محترم وارد خطوط ویژه میشوند؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی