بازدید 5489

همسر شاکی، همدست سارق منزل بود!

کد خبر: ۱۰۶۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰ 06 July 2021

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی خبر داد که با همدستی همسر شاکی اموال با ارزش منزل شاکی را سرقت کرده بود.

به گزارش میزان، علی کنجوریان افزود: دهم اسفند سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت از منزل به دادخواهی یکی از شهروندان در کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه تشکیل و با دستور قضایی برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی ادامه داد: اظهارات شاکی حاکی از آن بود، ساعت ۱۶:۳۰ نهم اسفند شاکی به همراه همسرش برای خرید منزل خود را ترک و پس از مراجعت در ساعت ۲۰:۳۰ مشاهده می‌کند قفل درِ واحد تخریب شده و منزل به هم ریخته و سارقان با ورود به داخل منزل اقدام به سرقت مقادیری از اموال شامل ۳۰۰ گرم طلاجات، یک دستگاه لپ تاپ و یک دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال کرده اند و در این خصوص به شخص خاصی هم مظنون نیستند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: با عنایت به اهمیت و حساسیت موضوع و لزوم انجام تحقیقات تا حصول نتیجه و دستیابی به کشف حقیقت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل قرار گرفت که در این راستا کارآگاهان برای انجام تحقیقات محلی و میدانی به محل سرقت عزیمت کردند و برابر بررسی و مشاهدات صورت گرفته مشخص شد سارق یا سارقان اقدام به تخریب قفل درِ آپارتمان کرده اند و سپس با ورود به اتاق خواب بخشی از اموال وی را به سرقت برده اند.

وی افزود: با توجه به ظواهر موجود این فرضیه که فرد یا افرادی که وارد منزل شاکی شده اند قطع به یقین از محل نگهداری طلاجات و سایر اموال اطلاع کافی داشته اند قوت گرفت چرا که بخش اعظمی از طلا و سایر اموال با ارزش دیگر در همان محل موجود بوده که سارقان می‌توانستند به سرقت ببرند و احتمالا سارق یا سارقان با هدایت و مساعدت شخص یا اشخاصی صرفاً برای سرقت این اموال به محل مراجعه کرده اند و با ایجاد صحنه سازی سعی در انحراف ذهن ماموران و به حاشیه کشاندن مسیر پرونده داشته اند.

کنجوریان تصریح کرد: در تحقیقات محلی نامحسوس از ساکنان مجتمع و سایر همسایگان مشخص شد مال باخته مدتی است با همسرش دچار اختلافات خانوادگی شده است و در صدد طلاق هستند.
وی با اشاره به این که در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد همسر شاکی با فردی سابقه دار ساکن صادقیه، در ارتباط است، افزود: با دستگیری متهم سابقه دار وی به سرقت از منزل شاکی و همکاری باهمسر شاکی معترف شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم معترف شد، همسر شاکی دخترخاله ام است که از کودکی عاشق یکدیگر بودیم و قصد ازدواج داشتیم اما با مخالفت خانواده‌ها و به رغم میل باطنی به ناچار با شاکی پرونده ازدواج کرد و پس از چند سال زندگی مشترک به دلیل اختلاف قصد جدا شدن از او را دارد، ولی همسرش حاضر به طلاق نیست و حتی یک بار نیز از منزل فرار کرده است تا این که طی تماس تلفنی از من درخواست کرد طلاجات، لپ تاپ و گوشی تلفن همراه او را که از دوران نامزدی، عقد و در مناسبت‌ های مختلف هدیه گرفته از محل سکونتش خارج کنم و با استفاده از کلید یدکی که در اختیارم قرار داد به محل وارد شدم و اقدام به سرقت و خروج اموال کردم و قبل از خروج با صحنه سازی و برهم زدن نظم اسباب داخل خانه و تخریب قفل در این گونه وانمود کردم که افراد غریبه سرقت را انجام داده اند.

وی افزود: متهم در ادامه اظهار کرد، اموال مسروقه را پس از سرقت به فردی به اسم فریدون ساکن ورامین به مبلغ 300 میلیون تومان به فروش رساندم و وجه حاصل از فروش آن را برای همسر شاکی یک باب آپارتمان واقع در خیابان جیحون اجاره و بقیه آن را لوازم خانگی خریداری کردم تا پس از طلاق از شاکی با یکدیگر در آن جا زندگی کنیم.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با بیان این که پس از هماهنگی‌های قضایی مالخر اموال سرقتی دستگیر شد، اظهار کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی همسر شاکی نیز دستگیر شد و هر سه متهم برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست