بازدید 4563
عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس:

درد صنعت خودرو دخالت دولت در این صنعت است

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پر رنگ بانوان در قطعه سازی کروز حایز اهمیت بود و جایگاه این صنعت تولیدی را بیش از گذشته مورد توجه قرار داده است.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳ 06 July 2021

درد صنعت خودرو دخالت دولت در این صنعت است

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.
در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید گروه بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن‌ها نیز توسط نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

درد صنعت خودرو دخالت دولت در این صنعت است

معصومه پاشایی همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید این شرکت بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.

معصومه پاشایی عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به عنوان یک ایرانی موجب افتخارم بود که از واحدهای تولیدی گروه بهمن و قطعه سازی کروز بازدید کردم افزود: حضور پر رنگ بانوان در قطعه سازی کروز حایز اهمیت بود و جایگاه این صنعت تولیدی را بیش از گذشته مورد توجه قرار داده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حمایت از تولید بیان داشت: درد صنعت خودرو دخالت دولت در این صنعت است دولت به جای ورود مستقیم در این صنعت نظارت کند. بخش خصوصی این توانمندی را دارد که مسیرش را پیش ببرد و بازار و سایر ارکان هماهنگ شود.
پاشایی با انتقاد از اینکه در صنعت خودرو ممکن است یک حیات خلوت ایجاد شود و سکان داری این صنعت به دست اشخاصی بیفتد که صلاحیت لازم را ندارند خاطرنشان کرد: صنعت خودرو را باید به دست متخصصین و افراد دارای صلاحیت بسپاریم تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از گذشته این صنعت باشیم.

درد صنعت خودرو دخالت دولت در این صنعت است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی