بازدید 5472
۲

دزدان حرفه‌ای منازل تهران دستگیر شدند

کد خبر: ۱۰۶۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶ 05 July 2021

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از دستگیری اعضای باند ۹ نفره سرقت منازل پایتخت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: در پالایش‌های اطلاعاتی مشخص شد، یکی از سارقان حرفه‌ای منازل با تشکیل باندی ۹ نفره به صورت گسترده و حرفه‌ای در نقاط مختلف تهران به سرقت از منازل می‌پردازند.

وی افزود: در تحقیقات گسترده پلیسی مشخص شد اعضای این باند سابقه دار بوده، مخفیگاه آنان در نقاط مختلف جنوب شهر تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی و از اطمینان از حضور سارقان در مخفیگاهشان، در نهایت ۵ اکیپ از کارآگاهان به مخفیگاه سارقان اعزام شدند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران به دستگیری کلیه اعضای این باند اشاره کرد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲۲ دستگاه گوشی تلفن همراه، تعدادی تابلو فرش و ... کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۲۰ فقره سرقت منزل با همکاری یکدیگر در محله‌های مختلف تهران از قبیل منیریه، خانی آباد، بریانک، قصرالدشت و ... معترف و اظهار کردند در تیم‌های ۳ الی ۴ نفره با استفاده از موتورسیکلت و تخریب در ورودی ساختمان مرتکب سرقت اموال با ارزش از منازل می‌شدند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: تا کنون ۱۴ نفر از مال باختگان شناسایی و اعضای این باند تا تکمیل تحقیقات پلیسی و کشف جزئیات پرونده در اختیار این پایگاه قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مگه تخریب کردن درب به همین سادگیه؟ سارقین میخوان بی سر و صدا کارشون را بکنن و برن، اینجوری که پلیس میگه درب را تخریب کردن، همه فکر میکنند که سارقین با خودشون تبر و پتک میارن و درب را تخریب میکنند و برای همین فکر میکنند اگر از این دربها یا حفاظهای آکاردئونی که بهش میگن ضد سرقت نصب کنند دیگه دزدا نمیتونن وارد بشن!!! من واقعا نمیدونم چرا پلیس روش اطلاع رسانیشو اصلاح نمیکنه که مردم دچار توهم نشن، چون سارقین فقط قفلها را باز یا تخریب میکنند و اصلا به جنس درب کار ندارن و کافیه یک قفل ضد دیلم روی درب نصب کنند که بدون اما و اگر تمام روشهای ورود سارقین را غیر ممکن میکنه و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجره ها و دیگه حتی اگر سارقین تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدند و صاحبخونه هم خونه بود هم نیاز نباشه حتی از جاشون بلند شن یه به پلیس زنگ بزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
واقعا درست گفتی. تمام دزدیهایی که دزدا از در وارد شده بودن و تلویزیون هم نشون داده، درها از این ضد سرقتها بودن و تازه از این آکاردئونیهام جلوش بوده و فقط قفلهاشو خراب کرده بودن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست