بازدید 6709

قصاص مجازات قتل عمه

کد خبر: ۱۰۶۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲ 03 July 2021

پسرجوان که به قصد سرقت طلاهای عمه پدرش وی را به قتل رسانده بود به قصاص محکوم شد.

به ‌گزارش ایران، این جنایت عصر بیست و ششم اردیبهشت سال ۹۹ اتفاق افتاد و زن 79ساله به قتل رسید. پسر مقتول که جسد مادرش را پیدا کرده بود به پلیس گفت:از آنجا که مادرم به تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کرد و بیمار بود در خانه‌اش دوربین مداربسته کار گذاشته بودم تا همیشه او را ببینم. روز حادثه متوجه شدم دوربین مداربسته خاموش شده است. با مادرم تماس گرفتم اما پاسخ نداد. به همین خاطر سراسیمه به آنجا رفتم و با جسد او روبه‌رو شدم. طلاهای مادرم سرقت شده و گمان می‌کنم یک آشنا او را کشته است.

مأموران پلیس با شروع تحقیقات دریافتند قتل به‌ دست یکی از بستگان مقتول رخ داده و این پسر 23 ساله به بهانه تحویل بسته‌های معیشتی به خانه این زن که عمه پدرش بوده رفت و آمد داشته است و آخرین بار وی از خانه این زن خارج شده است.

وقتی متهم دستگیر شد و در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد نخست فرزندان قربانی برای وی درخواست قصاص کردند،سپس متهم در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: وضع مالی بدی داشتم و 10 میلیون تومان به صاحب کارم بدهکار بودم. می‌دانستم عمه پدرم طلا دارد و تصمیم به سرقت گرفتم روز حادثه به بهانه تحویل بسته معیشتی به خانه‌اش رفتم .

من واقعاً قصد قتل نداشتم و فقط به خاطر نیاز شدید مالی وسوسه شدم. الان هم پشیمان هستم و تقاضای بخشش دارم. پس از پایان جلسه قضات،متهم را به قصاص محکوم کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار