بازدید 5826
به دلیل حذف بسیاری از برنامه ها در زمان پخش زنده مسابقات؛

شبکه دوم رادیو ورزش راه اندازی می‌شود

کد خبر: ۱۰۶۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ 03 July 2021

مدیر رادیو ورزش از راه اندازی شبکه دوم رادیو ورزش و آینده خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، آذرمکان در آغاز بیست و سومین سال فعالیت شبکه رادیویی ورزش ضمن تجلیل از زحمات پیشکسوتان رادیو ورزش که با همت و تلاش خود در این بیست و دو سال، این رادیو مسیر بالنده خود را ادامه داده است، تشکر کرد.

دکتر آذرمکان اظهار داشت: : جناب بهمنش در سالیان گذشته در جلسات رادیو ورزش می گفتند نمی توان روزی بیشتر از ۴ ساعت برنامه داشته باشیم ولی امروز با همت همکاران و تلاش آنها این رادیو به پخش ۲۴ ساعته رسیده است.

شبکه دوم رادیو ورزش راه اندازی می‌شود

وی ادامه داد: ما به دنبال راه اندازی رادیوی دوم برای شبکه ورزش هستیم. به دلیل پخش زنده مسابقات والیبال و یورو ما خیلی از برنامه های خود را مجبور بودیم که از کنداکتور خارج کنیم. اگر بخواهیم رسالت های خود را انجام دهیم ما نیاز به پتانسیل و ظرفیت های جدید داریم.

مدیر رادیو ورزش در تشریح برنامه‌های مختلف این کانال رادیویی گفت:  در رادیو ورزش یک رنگ آمیزی مناسبی در پخش برنامه وجود دارد. ما به همه اقشار جامعه توجه می کنیم. برنامه صبحگاهی به نام گلخونه که به ورزش خانواده می پردازد. برنامه قهرمان شو به موضوع ورزش نوجوانان و انعکاس ظرفیت و استعدادهای نوجوانان ایران زمین می پردازد. در حوزه ورزش دختران برنامه ایراندخت پخش می شود و در حوزه پیشکسوتان، تابستان امسال برنامه پنجره ای رو به شب که از ۱۱ تا ۲ بامداد خاطره بازی و خاطره گویی جالبی دارد.
ما در رادیو ورزش فقط به ورزش فوتبال توجه نکردیم. همه ورزش ها را اعم از والیبال، بسکتبال، هندبال و ... را پوشش می دهیم. همه ورزشها در کنداکتور ما سهم دارند. هر هفته مخاطبان خاص، برای یک ورزش خاص می توانند برنامه های ما را دنبال کنند.

آذرمکان افزود: برنامه به اضافه ورزش موضوعات مختلفی از جمله سیاست به علاوه ورزش، اقتصاد به علاوه ورزش، رسانه به علاوه ورزش و فرهنگ به علاوه ورزش را دارد.
امروز برنامه های رادیو ورزش هم به شکل اطلاع رسانی است و هم تحلیلی می باشد. ما دو برنامه چالشی در تابستان امسال را روی آنتن خواهیم برد که در آخر همین هفته پخش خواهد شد. برنامه مناظره ورزشی در پنجشنبه پخش خواهد شد و برنامه داورانه هم به مسائل داوری در ورزشهای مختلف می پردازد.

این مقام مسوول در صدای جمهوری اسلامی درباره ویژه برنامه های المپیک گفت: برنامه حالا المپیک ویژه برنامه مسابقات المپیک هست که از ابتدای خردادماه روی آنتن رفته تا پایان مسابقات پاراالمپیک ادامه خواهد داشت.
برنامه یک المپیک و هزار داستان روایت المپیکی ها گذشته ایرانی است که در یک مستند روایی از رادیو ورزش پخش خواهد شد.
برنامه های تحلیلی و اطلاع رسانی رادیو ورزش به مناسبت مسابقات المپیک منعطف خواهد شد. همچنین پخش زنده مسابقات المپیک با تمام ظرفیت و توان رسانه ای صورت خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست