بازدید 5415

رقابت آنلاین میان قهرمانان هوش جهان به ایران رسید

بازی موبایلی "رقابت قهرمانان"، به تازگی به زبان فارسی ارائه شده و قهرمانان هوش ایرانی می توانند در این بازی به رقابت بپردازند.
کد خبر: ۱۰۶۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹ 03 July 2021

بازی موبایلی Quiz of Heroes "رقابت قهرمانان"،  یک بازی آنلاین گروهی است که در سبک تریویا ارائه شده است. بازی های تریویا Trivia نوعی از مسابقات اطلاعات عمومی هستند که بازیکنان باید به سوالاتی در موضوعات مختلف پاسخ دهند و بر اساس تعداد پاسخ های صحیح، برنده یا "قهرمان حافظه" مشخص می شود.

بازی های تریویا در سال های گذشته به صورت مسابقات تلفنی و یا تلویزیونی برگزار می شدند. حتما همه شما برنامه رادیویی "صبح جمعه با شما" و یا برنامه تلویزیونی "مسابقه هفته" با اجرای مرحوم منوچهر نوذری را به یاد دارید. اما در سال های اخیر این مسابقات بیشتر به صورت بازی های موبایلی رونق گرفته اند چراکه بیشتر افراد زمان زیادی را با گوشی های موبایل خود می گذرانند و می توانند در هر زمان و مکانی در این بازی ها به رقابت بپردازند و امتیاز کسب کنند.

 

رقابت آنلاین میان قهرمانان هوش جهان به ایران رسید

 

بازی های تریویا از نظر علوم ذهنی و مغزی، مورد تایید هستند. عموم  مردم در طول روز با انواع اطلاعات در موضوعات مختلف روبرو می شوند. در صورتی که مغز به روش های مختلف آموزش و تمرین داده نشود، یادآوری مطالب گذشته و یادگیری مهارت ها و اطلاعات جدید برای مغز سخت تر می شود. حتی امکان ابتلا به زوال مغز و فراموشی افزایش می یابد. یکی از راه های تمرین دادن مغز، شرکت در مسابقاتی است که ذهن را به کار می اندازند. روانشناسان سرگرمی هایی مثل مسابقات سوال و جواب را نوعی ورزش مغز می نامند. با این حساب، بازی های تریویا برای سنین 10 سال تا 100 سال مناسب است.

این سبک بازی علاوه بر بهبود و گسترش اطلاعات عمومی، باعث تفریح و سرگرمی شرکت کنندگان نیز می شود. اغلب در این مسابقات جوایزی برای برندگان نهایی تعیین می شود.

بازی Quiz of Heroes "رقابت قهرمانان"،  یک بازی گرجی و محصول کشور گرجستان است که بازیکنان به سوالات با موضوعات مختلف پاسخ می دهند و امتیاز بیشتری دریافت می کنند. رقابت بر سر امتیاز بیشتر است.

بازی Quiz of Heroes "رقابت قهرمانان"،  تا پیش از این به سه زبان انگلیسی، گرجی و روسی فعالیت می کرد و به تازگی نسخه فارسی این بازی به بازار بازی های موبایلی ایران ارائه شده است. در حال حاضر این بازی برای سیستم آندروید وجود دارد.

بازی Quiz of Heroes "رقابت قهرمانان"،  به صورت سوالات 4 گزینه ای است که با پاسخ صحیح، امتیازات محاسبه شده و در پایان روز و همچنین پایان هر هفته، قهرمان رقابت ها معرفی می شود. دانلود و نصب این بازی رایگان است و از امکان پرداخت درون برنامه ای برخوردار است که برای خرید سکه و یا قلب از فروشگاه قهرمانان استفاده می شود.

بازیکنان برای شرکت در "رقابت قهرمانان" باید در بازی ثبت نام کنند تا رکورد امتیازات به نام آنها ثبت شود. راه های مختلفی برای افزایش سکه و قلب وجود دارد، مثلا بازیکن می تواند دوستانش را به این بازی دعوت کند و یا در روند طراحی سوال همکاری کند.

اگر شما هم از آن گروه افرادی هستید که خیلی چیزها در مورد خیلی چیزها می دانید، پیشنهاد می کنیم این بازی را از کافه بازار یا گوگل پلی  دانلود کرده و اطلاعات عمومی خودتان را محک بزنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم