بازدید 19535
جوابیه جمعیت هلال احمر به یک خبر و پاسخ «تابناک»

هلال احمر: رئیس جمعیت درخواست اقامت از امارات را نداشته/ تابناک: «از کوزه همان برون تراود که در اوست»!

در پی درج خبری با عنوان «رئیس جمعیت هلال احمر به دنبال اخذ اقامت امارات متحده عربی»، جمعیت هلال احمر کشورمان جوابیه‌ای صادر کرد که وفق قانون عینا درج می‌گردد، اما از آنجایی که جوابیه یاد شده بی شباهت به بیانیه، آن هم از نوع سیاسی نیست و ارتباط چندانی به خبر منتشر شده ندارد، پاسخ «تابناک» به آن پیوست می‌گردد.
کد خبر: ۱۰۶۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴ 01 July 2021
تابناک اجتماعی
در پی درج خبری با عنوان «رئیس جمعیت هلال احمر به دنبال اخذ اقامت امارات متحده عربی»، جمعیت هلال احمر کشورمان جوابیه‌ای صادر کرد که وفق قانون عینا درج می‌گردد.

به گزارش «تابناک»، این جوابیه که به امضای روح اله استاک، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی این جمعیت رسیده، بی شباهت به بیانیه، آن هم از نوع سیاسی نیست و در کمال تعجب، ارتباط چندانی به خبر منتشر شده ندارد. بدین ترتیب چاره‌ای باقی نمی‌ماند جز اینکه نکاتی در پاسخ به آن متذکر شویم که در ادامه خواهد آمد.
 
هلال احمر: رئیس جمعیت درخواست اقامت از امارات را نداشته/ تابناک: «از کوزه همون برون تراود که در اوست»!

متن جوابیه جمعیت هلال احمر بدین شرح است:

نشر اکاذیب پایگاه خبری تابناک برای سرپوش گذاشتن بر یک اتفاق انتخاباتی است.

وب سایت [؟!] تابناک امروز بدون ارائه هیچ گونه مستندات، خبری با عنوان «رئیس جمعیت هلال احمر به دنبال اخذ اقامت امارات متحده عربی!» منتشر کرده است که بیشتر از آنکه خبررسانی باشد، خبرسازی علیه اقدام به موقع مسئولان جمعیت هلال احمر برای پیشگیری از سوء استفاده رئیس ستاد انتخاباتی یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری از ظرفیت اعضاء جمعیت به نفع این نامزد بوده است.

پرهیز از فعالیت‌های سیاسی یکی از اصول همیشگی جمعیت هلال احمر در تمامی موقعیت‌ها بوده و هست و در همین راستا همزمان با حضور پررنگ اعضاء جمعیت هلال احمر در پیشگیری و کنترل شیوع کرونا در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، مسئولان جمعیت هلال احمر با اطلاع بافتن از تلاش رئیس ستاد یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری جهت سواستفاده از شبکه اعضای جمعیت هلال احمر در چند استان غربی کشور، اقدام به برخورد قاطع و پیشگیرانه کردند و مانع از بهره برداری سیاسی از این نهاد عام المنفعه شدند. اقدامی که تیم رسانه‌ای این نامزد ریاست جمهوری را بر آشفت.

حال بعد از برگزاری شکوهمند انتخابات ۲۸ خرداد، تیم رسانه‌ای نامزد شکست خورده به جهت انتقام، بدون اطلاع دقیق و داشتن ادله لازم اقدام به نشر اکاذیب کرده است تا به گمان خویش از مدیر قانونمند و پاکدست هلال احمر انتقام بگیرد. مدیری که بعد از انتصاب در اسفند ۱۳۹۸ توانست با مدیریت جهادی و شبانه روزی، اعتبار و سرمایه اجتماعی هلال احمر در اذهان مردم شریف ایران را بازسازی کند و با کوتاه کردن دست مدیران فاسد، گامی بلند در راستای کار آمدی این نهاد عام المنفعه بردارد.

مدیری که با همفکری و همیاری کارکنان، امدادگران، داوطلبان و جوانان در ۱۶ ماه گذشته و در شرایط تحریم توانسته است ظرفیت انبار‌های امدادی را ارتقاء بخشد. ناوگان زمینی و هوایی جمعیت هلال احمر را به روز رسانی کند و طرح عظیم و ماندگار خانه‌های هلال را به ثمر نشاند.

مدیری که با کار جهادی توانست در زلزله سی سخت، در کمتر از یک ساعت نیرو‌های امدادی را برای کمک به زلزله زدگان به این شهر گسیل کند و در پاندومی [منظور پاندمی است!] کرونا با اجرای طرح‌های متعدد به یاری مردم بشتابد و آن گاه که نیاز به واردات واکسن شد با دلسوزی و کار شبانه روزی، چند ملیون دز واکسن کرونا را در شرایطی که کشور از تحریم‌های ضد انسانی رنج می‌برد وارد کشور کند.

در این میان، اما برای رفع اتهام وارد شده و تنویر افکار عمومی لازم به ذکر است که روسای سابق جمعیت هلال احمر بر اساس جایگاه حقوقی و به جهت بازدید فصلی از مجموعه‌های تحت مدیریت هلال احمر در کشور امارات، مجوز اقامت موقت را دریافت می‌کردند تا تردد به این کشور تسهیل شود و بعد از پایان مسئولیت، این مجوز به صورت خودکار لغو می‌شد، ولی دکتر کریم همتی ریاست فعلی جمعیت هلال احمر بر خلاف روسای سابق از دریافت این امکان جهت رسیدگی به مراکز هلال احمر ایران در آن کشور خودداری کرد. گرچه اگر این امتناع نیز صورت نمی‌گرفت؛ هیچ اقدام غیرقانونی و خلاف عرفی رخ نداده بود. اما او هیچ گاه از این اختیار استفاده نکرد و تاکید می‌شود که در خواست هیچ نوع اقامتی را از کشور امارات متحده عربی نداشته است.

مجددا به مدیران وب سایت تابناک و همچنین تیم رسانه‌ای نامزد شکست خورده انتخابات که از اقدامات قانونی مدیر ارشد هلال احمر در دوران رقابت‌های انتخاباتی برآشفته شدند؛ یاد آور می‌شویم که طبق اصول هفتگانه نهضت صلیب سرخ و هلال احمر جمعیت‌های ملی حق هیچ گونه جهت گیری نسبت به ملیت، نژاد، عقیده مذهبی، طبقه با عقاید سیاسی ندارند و تلاش می‌کنند تا با توجه به نیاز افراد، رنج ایشان را التیام بخشیده و موارد حیاتی جوامع انسانی را در اولویت خود قرار دهند. در همین راستا جمعیت هلال احمر به منظور بهره بردن از اطمینان همگانی، در رقابت‌های سیاسی از هیچ طرفی جانب‌داری نمی‌کند و در هیچ زمانی در مناقشه‌های سیاسی، نژادی، مذهبی و یا ایدئولوژی شرکت نخواهد کرد. طبق همین قواعد و اصول حاکم بر جمعیت‌های ملی، استقلال جمعیت هلال احمر نیز باید حفظ شود. نمایندگان محلی ضمن آن که در خدمت انسان دوستانه دولت‌های خود نقش کمکی را ایفا خواهند کرد و منطبق با قوانین کشور متبوع خود خواهند بود؛ باید همواره استقلال خود را حفظ کرده و در مسائل سیاسی دخالت نکنند تا بتوانند منطبق با اصول این نهضت عمل کنند. بر همین اساس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز همواره تلاش کرده که با وجود متعهد بودن به قوانین جمهوری اسلامی ایران از ورود به کنش‌های سیاسی خودداری کند. نمونه بارز این مهم را می‌توان در انتخابات ۱۴۰۰ مشاهده کرد که رئیس و دبیرکل جمعیت هلال احمر، کلیه پرسنل و زیرمجموعه‌ها را از استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات هلال احمر به نفع هر کدام از نامزد‌ها منع کردند. اما با تمام توان در کنار مجریان انتخابات حاضر شدند و بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شعبه‌های اخذ رای نظارت کردند تا مردم بتوانند با آسودگی خاطر در این انتخابات شرکت کنند و این عاملی ضروری برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و پیشگیری از افزایش بیماری کرونا بود که توسط این جمعیت انجام شد.


پاسخ «تابناک» به جوابیه هلال احمر: «از کوزه همان برون تراود که در اوست»!


چرا بر این باوریم که مدیران هلال احمر به جای جواب، بیانیه نوشته اند و به چه دلیل این بیانیه را از نوع «سیاسی» می‌دانیم؟ برای یافتن پاسخ این سوالات بد نیست یکبار دیگر خبر درج شده در «تابناک» را بخوانیم و ببینیم آیا در آن حرفی از انتخابات به میان آمده بود که در جوابیه، بیش از ۱۰ بار از لغت «انتخابات» به صورت مستقیم استفاده کرده‌اند؟! آیا این تلاش وافر ایشان برای فرافکنی ماجرا و انحراف افکار عمومی از واقعیت‌ها را ثابت نمی‌کند؟

اما دلیل تاکید وافر جمعیت هلال احمر بر مقوله انتخابات و تلاش برای ارتباط دادن امری سیاسی که چند هفته است پایان یافته و مقدمات انتقال قدرت به دولت بعدی در حال انجام است چیست؟ آیا غیر از این است که ظرف فکری ایشان چیزی جز مسائل سیاسی نیست و نتیجه چنین تفکراتی است که منجر به صدور بیانیه سیاسی به جای صدور جوابیه شده و مصداق ضرب المثل «از کوزه همان برون تراود که در اوست» شده؟

با یادآوری این نکات، بد نیست شیوه‌ای متفاوت با روش و منش ایشان در پیش گرفته و به جای یادآوری فعالیت‌های انتخاباتی برخی افراد شاغل در جمعیت هلال احمر کشورمان و زیردستان کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان که حتی به قلم برخی نزدیکانش در بعضی رسانه‌ها نیز بازتاب یافته، توضیحاتی پیرامون جوابیه ایشان ارائه دهیم که می‌تواند ابعاد ماجرا را روشن‌تر از قبل نماید.

به عنوان مثال بد نیست به آن بخش از مطلب «تابناک» اشاره کنیم که حکایت از صدور حکم ماموریت خارج از کشور برای فردی با ۳۲ سال سابقه کار و در آستانه بازنشستگی دارد، در حالی که مقصد وی کشوری با زبان عربی است، حال آنکه این فرد نه به زبان عربی آشنایی دارد و نه به رسم معمول بین الملل، قادر به تکلم به زبان انگلیسی است! فردی که دست بر قضا نسبت نزدیکی با رئیس جمعیت دارد و در جوابیه دو سه صفحه‌ای هلال اثری از وی به چشم نمی‌خورد!

البته این تنها نکته‌ای نیست که به بیانیه مطول و تفصیلی هلال احمر راه نیافته و ترجیح ایشان این بوده که اساسا به هیچ یک از مثال‌های مطرح شده در گزارش «تابناک» از جمله اعزام پزشک عمومی به بیمارستانی در خارج از کشور برای جلب برخی نمایندگان مجلس، پاسخ ندهند، چه بسا به این دلیل که می‌دانند مردم آگاه‌تر از آن هستند که با طرح مسائل سیاسی مانند انتخابات یا حتی کرونا و واکسن بشود نصب اقوام و آشنایان در سمت‌های مهم را در چشم شان توجیه کرد.

نکته‌ای کلیدی که حتی موجب شده جوابیه غیررسمی منتشر شده توسط یکی از نزدیکان رئیس جمعیت هلال احمر هم به رغم شباهت‌های فراوان به جوابیه رسمی (از جمله تلاش برای آسمان و ریسمان کردن‌های انتخاباتی و تاکید بر قانونی بودن دریافت اقامت امارات متحده عربی برای رئیس جمعیت و تقدیر و تشکر فراوان از آقای رئیس)، هیچ اشاره‌ای به انتصابات شگفت آور وی نداشته باشد.

مساله‌ای کلیدی که به جای پرداختن به آن، ترجیح داده‌اند از همتی و مدیریتش تقدیر مفصل به عمل آورده و برای شاخ و برگ دادن به این تقدیر، پای کرونا و حتی رعایت پروتکل‌های کرونایی در انتخابات را هم به میان بکشند؛ کانه هرکسی اگر در کرونا خدمتی کرده (اگر کرده باشد!) مجاز است برای اقامتش در دیگر کشور‌ها اقدام نماید و هر کسی را با هر تجربه و سواد و دانشی به هر ماموریتی در زیرمجموعه سازمانی که امانتی در دست وی است، بگمارد!

اقدامی که ظاهرا این بار و در سایه خبر «تابناک» در به انجام رساندنش دچار مشکل شدند و از انجام سفر خارجی روز یکشنبه هفته آتی انصراف دادند! سفر مدیری که بر اساس جوابیه فوق، موفق شده در کمتر از یک ساعت و با کار جهادی، نیرو‌های امدادی را راهی یکی از مناطق زلزله زده در کشوری نماید که روی نوار زلزله جهانی قرار دارد و اگر اعزام امدادگران به مناطق زلزله اش ملاک باشد، همه مدیرانش رزومه‌هایی چندین صفحه‌ای خواهند داشت؟!
 
انتظار می‌رفت دکتر همتی خبر «تابناک» را هشداری برای اصلاح اشتباهات قرار دهد و به تعهدی که در پایبندی به ارزش‌ها در عدم تکرار اشتباهات فاحش خود به گزینش دانشگاه داده بود وفادار باشد، ولی متاسفانه خود و مشاورانش در این جوابیه نشان دادند که اینطور نیست. لذا «تابناک» در گزارش تکمیلی به زودی اقدام به روشنگری بیشتری پیرامون رئیس فعلی جمعیت هلال احمر خواهد نمود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۹
تابناک مدرکی ال بر درخواست اقامت امارات متحده عربی از سوی همتی ارائه نکرد که اونام بخوان در جواب مدرک ارائه بدن دوما دادن ماموریت به کسی که زبان اون کشور رو بلد نیست خلاف قانون نیست هر چند از کارایی شخص کم میکنه، کما اینکه علی آبادی معاون احمدی نژاد هم زبان انگلیسی بلد نبود ولی نماینده ایران در اجلاس مهم بود، تاج هم در AFC پست داره ولی زبان بلد نیست تازه تاج با رای کشورای دیگه پست گرفته،
جوابیه هلال احمر یک نکته مهم دارد که در پاسخ های شما هم به آن پرداخته نشده است و آن اینکه چرا ستاد کاندیدای مورد اشاره، قصد داشته از هلال احمر به نفع خود بهره ببرد؟!!!!
این سوالی است که شما به آن جواب نداده اید ولی هلال احمر به اصلی ترین مسئله شما یعنی اخذ اقامت مدیرش در امارات، به صراحت پاسخ داده و آن را رد کرده و گفته حتی اقامت موقت هم نگرفته است!
مردم میفهمند!
تابناک» در گزارش تکمیلی به زودی اقدام به روشنگری بیشتری پیرامون رئیس فعلی جمعیت هلال احمر خواهد نمود.
خیلی کار خوبی می کنید.
شما هم این همه دستگاه و افراد گردن کلفت را رها کردی گیر دادی به این بدبخت.
یعنی شماها هیچکدوم نقطه ضعفی ندارید. دوران بگم بگم تمام نشده
ما یک کانال افشاکننده به نام پیداوپنهان داشتیم که شفاف سازی می کرد. متاسفانه اخیرا، ادمین شناسایی و دستگیر شد. مواظب باشید به گونه ای عمل کنید که فردا قربانی افشاگری نشوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
اگه آدمی با این کارهاش بدبخته حتما ما مردم گرسنه و زجر کشیده ظالمیم. بسه بابا معلومه از خودشونی
اصلا دلیل درج خبر انتخابات بوده. مردم که سازمانهای دولتی رو خوب میشناسن!
مدیریت آدم های خیلی کوچک بر جایگاهی بسیار رفیع و بلند عاقبت غیر از این ندارد
انبارها خالی خالی ، آمبولانس ها بی گازوئیل و بی بنزین ، کارمندان و امدادگران سر خورده و مایوس ، خزانه خالی ،مدیران سیاسی تحت امر جبهه مشارکت ایران اسلامی !! همه جا در دبیرکلی و معاون پشتیبانی و سازمان جوانان و درمان توانبخشی گمارده شده اند حالا دنبال جلب نظر آیت الله رییسی هم هستند
این همه وقت و انرژی ات رو واسه خیلی چیزهای مهمتر و فسادهای بیشتر بزاری، حال دکتری رفته خارج عضو هلال احمر، این می تونه هر کسی باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
تو هم لطفا انرژینو صرف حمایت از ظالمو فاسد هدر نده که خدا همه آدم‌های ظالمو یه روزی نابود می‌کنه. آقا اگه زورتون به ما مردم بدبخت میرسه ، بدونین که زورتون به دست عدالت و انتقام خدا نمیرسه
سلام
رئوس مدیریت جهادی کریم همتی:
۱- آوردن هم ولایتی ها و هم قوم ها از ایلام و فراخوان سراسری هم نژادان از سراسر کشور و دادن منازل سازمانی، جایگاه اداری ، خودرو و …. به آنها
۲-فرافکنی و شلوغ بازی با شعار مبارزه با فساد جهت سرگرم کردن پرسنل غاقل ازاینکه همه دستش را خوانده اند
۳-آوردن بیش از ۴۰ نفر نیروی سفارشی و رانتی در هیات مدیره شرکت های تابعه
۴-تلاش و آشتییاق فراوان برای رفتن به ماموریت های خارج از کشور
۵-کم کردن حقوق و دریافتی های پرسنل از یک طرف و ادعای جلوگیری از فساد های میلیاردی با بازگشت پول آنها به سیستم از طرف دیگر( دم خروس یا قسم حضرت عباس)
۶- مشغول کردن پرسنل و کلیه امکانات جمعیت به انتخابات مجامع و سیاسی کاری بجای پیگیری اهداف جمعیت
پاسخ ها
ابویاسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
با سلام و احترام
برادر عزیزی که می نویسی فساد، شما آیا فسادی کشف کردید و یا خلافی پیدا کردید خواه تابناک و دیگری
اولا از نظر شرع تهمت زده ای که باید همانجا که تهمت زده از ایشان حلالیت بگیرید، دوما چیزی را که نمی دانید جو ندهید
جمعیت هلال احمر بر اساس اساسنامه این سازمان اگر اموراتی که در وظیفه اش مشکل ایجا نماید می تواند در شورای عالی که از اکثر وزارتخانه ها و افراد دارای سطح مدیریتی بالا از دیگر نهاد مطرح و به طرح مشکل بپردازد و بعد در صورت نظر مثبت آقایان به صورت مصوبه می شود. اینکه فرمودید یک مدیری را بعد از چندماه تودیع و مدیر دیگری را منصوب نمودند این از اختیارات رئیس جمعیت می باشد، از اصول اصلی جمعیت دوری مطلق از حمایت و همکاری با جریان های سیاسی است و این کار آقای همتی که جلوگیری از انجام امور سیاسی در مجموع انتخابات در راستای اهداف و اصول این جمعیت بوده است.
شمایی که می گویی دوستان و هم ولایتی آورده، همین الان یک پست وزارتی یا در حد آن به شما بدهند بدون یار و آشنا اگر بروید که همان اول راه ضربه فنی می شوید.
شما را به خدا این جمعیت را به سیاسی کاری و حاشیه مشغول نکنید تا بتواند با تمام توان به اهدف و فعالیت هایش برسد و نیروی آن را تضعیف ویا هدر ندهید.
به آن خدای رحیم قسم جلاله می خورم که از دوستان و نزدیکان نه ایشان و دیگر دوستان نیز نیستم.
جواب تابناک هم مسخره بود
پاسخ ها
ابویاسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
با سلام و احترام
برادر عزیزی که می نویسی فساد، شما آیا فسادی کشف کردید و یا خلافی پیدا کردید خواه تابناک و دیگری
اولا از نظر شرع تهمت زده ای که باید همانجا که تهمت زده از ایشان حلالیت بگیرید، دوما چیزی را که نمی دانید جو ندهید
جمعیت هلال احمر بر اساس اساسنامه این سازمان اگر اموراتی که در وظیفه اش مشکل ایجا نماید می تواند در شورای عالی که از اکثر وزارتخانه ها و افراد دارای سطح مدیریتی بالا از دیگر نهاد مطرح و به طرح مشکل بپردازد و بعد در صورت نظر مثبت آقایان به صورت مصوبه می شود. اینکه فرمودید یک مدیری را بعد از چندماه تودیع و مدیر دیگری را منصوب نمودند این از اختیارات رئیس جمعیت می باشد، از اصول اصلی جمعیت دوری مطلق از حمایت و همکاری با جریان های سیاسی است و این کار آقای همتی که جلوگیری از انجام امور سیاسی در مجموع انتخابات در راستای اهداف و اصول این جمعیت بوده است.
شمایی که می گویی دوستان و هم ولایتی آورده، همین الان یک پست وزارتی یا در حد آن به شما بدهند بدون یار و آشنا اگر بروید که همان اول راه ضربه فنی می شوید.
شما را به خدا این جمعیت را به سیاسی کاری و حاشیه مشغول نکنید تا بتواند با تمام توان به اهدف و فعالیت هایش برسد و نیروی آن را تضعیف ویا هدر ندهید.
به آن خدای رحیم قسم جلاله می خورم که از دوستان و نزدیکان نه ایشان و دیگر دوستان نیز نیستم.
هردم از این باغ بری میرسد.مردم ما مستحق اینهمه ظلم وفساد نیستن.خدایا تو به دادشون برس
دعوای سیاسی، واقعا تابناک باید برای همچون متنی دلایل کافی داشته باشه، چون خیلی متنش سنگین بود
حقش بود تابناک بابت اشتباه در مورد اقامت حداقل یه عذرخواهی میکردی بعد میگفتی سوالات دیگه رو چرا جواب ندادن
مرسی تابی بابت افشاگری
رسانه ها اگر آزاد باشند می توانند اینگونه خلافکاری ها را عیان کنند و نگذارند آب خوش از گلوی خلافکاران پایین رود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
چرا باید معذرت خواهی کنه؟؟؟ بابت افشای حق و حقیقت ؟؟؟؟ والا زمونه عوض شده. آدمهای ظالم و دروغگو باید معذرت خواهی کنن
هلال احمر مدتهاست دچار سیاسی کاری شده وبیشتر امکانات آن به جای اینکه صرف امداد ونجات شود صرف کارهای نمایشی و ظاهر سازی میشود وحیف ومیل بیت المال دران بیداد میکند مخصوصا در زمان زلزله سرپل ذهاب که بسیاری از کمک‌های مردمی توسط بعضی مدیران هلال غیب شد
حضور همتی در راس هلال احمر فقط برای تسویه حساب شخصی دولت با افرادی بود سر مسیله پیوندی
خوب كردي تابناك. دست غارتگر هاي بيت المال رو رو كن. كسايي كه از جيب ملت مستضعف حقوق هاي چند هزار دلاري برميدارن
ایشان هلال احمر را با میهمانی خانوادگی اشتباه گرفته اند
لطف کند تابناک و ادامه بدهد خودشان ارترسشان خودشان را معرفی می کنند
من یک داوطلب سازمان داوطلبان هلال احمرم
چیزی که الان در هلال احمر مشاهده میشود این است که علیرغم ادعای آقای همتی مبنی بر مبارزه با فساد، جمعیت هلال احمر به عنوان شعبه ای از ایلام و لرستان عمل می کند تمام مدیران را از این دو استان انتخاب کرده اند آش آنقدر شور است که حتی راننده را از ایلام و لرستان آورده اند انگار که تهران 8 میلیونی یک نفر حتی صلاحیت و شایستگی رانندگی را ندارد.
موضوع دیگر حقوق مدیران حوزه ستادی جمعیت است که همگی ظاهرا بالای 500 میلیون ريال می گیرند. اگر ممکن است اقایان لطف کنند فیش های حقوقی خودشان را بدون جعل سند منتشر نمایند. گو این که ظاهرا دیوان محاسبات هم به این موضوع ورود کرده است.
با سلام و احترام

در دوره آقای دکتر همتی در هلال احمر فساد مالی بشدت کم شده است
ایشان استاد دانشگاه هستند و اهل هیچ زدبند سیاسی نیست
در ضمن آیا واقعا به این توجه کرده اید که این بی اخلاقی های سیاسی در رسانه باید جوابگوی خدا باشید
اطلاعات تابناک کم بود ولی درست بود
جوابیه هلال اصلا جوابیه نیست
برای مردم متاسف هستیم که کوچکترین امیدی به خدمات هلال دارن.
متاسفانه به دلیل کم کردن مزایای کارمندان در ایام کرونا - از بین بردن انگیزه به دلیل مدیریتهای سیاسی - از کارانداختن بدنه جمعیت با مدیران کارنابلد- از بین بردن ظرفیتها و منابع با گروه بازی و باند بازی موجب شده اند که دیگر چیزی از این جمعیت باقی نماند.کاش تابناک هم به انتصاب اقای دکتر همتی و بودجه ای که از محل کم کردن حقوق کارمندان نسیب این تیم شده و مشخص نیست در کجا و چگونه صرف شده هم توجه میکرد- درواقع باید گفت اقامت تنها یک اقدام انحرافی است
راستی اگر هلال احمر سیاسی نیست.چرا اقای رئیسی پیامک میدن برای شرکت در انتخابات؟
چرا دائم تو سایت هلال پیام تسلیت مینویسن برای والده نایب رئیس مجلس و ........؟
اقای همتی واقعا شما سیاسی نیستی ؟
چرا دائم تبلیغ میکنی من دنباله رو اقای دکتر نور بالا هستم؟دکتر نوربالا مگه عضو مشارکت نبود؟البته از حق نگذریم بعد انتصاب سیاسی دکتر نور بالا به ریاست جمعیت ایشان از مشارکت استعفا دادند
سلام تابناک عزیز مطلبی را در این رابطه ارسال کردم، چرا مطالب همسو با مطالب خودتان را نشر می کنید. مطلبی را برایتان ارسال کردم و چون مخالف نظرتان بود نشر نکردید. این کار گزینشی قشنگ نیست ؛ مسئله را حذف نکنیم آستانه تحمل خود را بالا ببریم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان