بازدید 4814

توزیع کننده تریاک جنوب تهران دستگیر شد

کد خبر: ۱۰۶۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ 29 June 2021
جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک مواد فروش در جنوب تهران و کشف ۱۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین باباپور جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک مواد فروش در جنوب تهران خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی گفت: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم به تازگی مقادیر قابل توجه‌ای مواد مخدر را از مرز‌های شرقی کشور وارد و پس از انتقال آن به مخفیگاه خود در صدد است تا در فرصتی مناسب مواد را در شهر تهران توزیع کند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بیان کرد: به دنبال این موضوع مراتب به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم صادر شد در ادامه با توجه به اینکه بیم خروج سوژه از رصد مامورین متصور بود بلافاصله تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به مخفیگاه متهم در جنوب تهران اعزام و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری وی آغاز شد.

این مقام انتظامی گفت: ماموران با اشراف اطلاعاتی کامل در نهایت روز گذشته در یک عملیات ضربتی ضمن دستگیری متهم در مخفیگاهش در بازرسی از از داخل کیف مشکی که زیر تخت خواب متهم مخفی شده بود ۱۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: متهم پس از انجام تحقیقات پایانی و باز جویی‌های تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست