بازدید 7052
۱

پیام امباپه بعداز پنالتی که منجر به حذف فرانسه شد

کد خبر: ۱۰۶۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲ 29 June 2021

تیم ملی فوتبال فرانسه شب گذشته (دوشنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا به مصاف سوئیس رفت و پس از تساوی ۳-۳ در ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ شکست خورد. کیلیان امباپه با هدر دادن آخرین ضربه پنالتی خروس‌ها، رویای قهرمانی فرانسه در این دور از رقابت‌ها را بر باد داد.

امباپه ۲۲ ساله در پی حذف فرانسه از دور رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نوشت: «ورق زدن این صفحه (از دوران حرفه‌ای‌ام) بسیار دشوار است. غم و اندوه بسیار زیادی بابت حذف‌مان وجود دارد، ما نتوانستیم به هدف خود برسیم. بابت پنالتی که هدر دادم، متأسفم. می‌خواستم به تیم کمک کنم، اما موفق به انجام این کار نشدم. استراحت کردن در این شرایط سخت است، اما متأسفانه این ریسک‌های این رشته ورزشی است که خیلی آن را دوست دارم».

یورو 2020| پیام امباپه در پی حذف فرانسه: می‌خواستم به تیم کمک کنم!

در بخش پایانی پیام ستاره پاری‌سن‌ژرمن آمده است: «می‌دانم شما هواداران ناامید شدید، اما همچنان دوست دارم بابت حمایت‌تان و اینکه همیشه به من باور دارید، تشکر کنم. مهمترین نکته حالا این است که برای چالش‌های پیش‌رو قدرتمندتر برخیزیم. تبریک و آرزوی موفقیت برای سوئیس».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این خلاصه ی روحیه واقعی یک ورزشکار است...
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی