بازدید 16540
۸

توصیه روحانی اصولگرا به ابراهیم رئیسی

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب می‌تواند از وزرای قبلی و افراد کارآمد پیشین استفاده کند حتما لازم نیست نیروهای جدید و بی تجربه بر سر کار باشند.
کد خبر: ۱۰۶۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ 27 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از برنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز، در رابطه با کابینه احتمالی رئیسی و نحوه انتخاب افراد توسط رئیس جمهور منتخب اظهار کرد: ایشان باید کابینه ای کارآمد، کاردان و مجرب انتخاب کنند و دولتی کارآمد تشکیل بدهند. رییس جمهور نمی تواند به تنهایی کار کند و باید برای هر کدام از شاخه های صنعت، تجارت، خارجه، داخله، اقتصاد و معیشت دولتی قوی و کارامد با نیروهایی مجرب و دلسوز انتخاب کند تا دولتی مستقل، تشکیل شود.

او افزود: امروز کشور دچار مشکلات اقتصادی و سیاسی بوده و با بیماری درگیر است؛ بیماری مسیر پزشکی را طی می کند و با جدیت بیشتر کرونا ریشه کن می شود ولی مساله بیکاری و رکود تولید باید حل شود تا جوانان جذب شوند. آقای رییسی در زمانی که در دستگاه قضا بودند ۲۰۰۰ کارخانه تعطیل شده را راه اندازی کردند و مشخص است که دغدغه این کارها را دارند. در مورد گرانی ها باید نظارتی بر تولید وجود داشته باشد این گرانی، بیکاری و بیماری جان مردم را به لب آورده است.

رهبر خاطرنشان کرد: دولت جدیدی بر سر کار آمده و باید شش ماهی به دولت مجال داد تا ببینیم برنامه ها چیست و چگونه کارها را طراحی می کنند. چون ایشان انسانی پر تلاش و خوش سابقه ای هستند انشاالله موفق می شوند و عزت کشور را در رابطه با سیاست خارجی و کرامت کشور را در رابطه با مسائل داخلی، حفظ می کنند. کشور باید بر پای خود تکیه کند کشور ما قوی است و اگر خوب مدیریت شود امیدواری های زیادی وجود دارد.

توصیه روحانی اصولگرا به ابراهیم رئیسی: در تشکیل کابینه از صفر کیلومترها استفاده نکنید /از وزرای قبلی کمک بگیرید

عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید براینکه نگاه رئیسی در انتخاب کابینه باید فراجناحی باشد، تصریح کرد: اعتقاد من بر این است که باید از نیروهای کارآمد و شایسته در هر جناحی استفاده کنند همین سبب وحدت ملی می شود و به وحدت گروه ها می‌انجامد. اگر یک فرد کارآمد و فعال است و سوابق کاری خوبی داشته و مورد اعتماد جناح ها بود فعالیت کنند چون کارامدی و عملکرد صحیح ملاک است تا بشود وحدت ملی را حفظ کنیم. اگر تلاش در این جهت باشد مناسب تر خواهد بود.

رهبر ادامه داد: اولین کار تشکیل کابینه ای قوی با وزرای کارآمد است، می توانند از وزرای قبلی و افراد کارآمد پیشین استفاده کنند حتما لازم نیست نیروهای جدید و بی تجربه بر سر کار باشند؛ در نامه حضرت علی به مالک اشتر آمده است که از نیروهای اهل تجربه استفاده کن. کسانی که صفر کیلومتر نباشند و باید نیروهایی باشند که تجربه کرده اند و نقطه سیاهی بر پرونده آنها نیست بنابراین می‌توان از هر جناحی استفاده کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۸
خوب حرف شما درست
اما همونها که میگید باتجربه اند، تجربه اونا مارو به این حال و روز انداخته!!!!!
اقای رهبر میشه یقرمائید این 2000کارخانه با دستور وحکم چه ارگان ونهادی توقیف وپلمپ شده؟ شک نکنید هرچقدر بانکها از صاحبان تولید طلبکار باشند واقسط معوقه داشته باشند بدون حکم قضائی نمیتواند کارخانه ای را توقیف وتعطیل کند پس اگر حکم قاضی درتعطیلی کارخانجات درست ومسیرقانونی بود چرا رئیسی حکم قاضی را لغو کرد ؟ اگر حکم قاضی غیرقانونی بود چرا بااقاضی متخلف که ضررمادی ومعنوی به صاحبان کارخانه وکارگران ان محموعه ها وارد ساخت اقدامی صورت نداد؟ لطفا این کاررئیسی را نه جهادی بنامید ونه قانونی بلکع هدفی بود برای تبلیغات ریاست جمهوری وگرنه چرا درسال 92که معاون اول دستگاه قضا بود ساکت ومنفعل بود ودراین راستا حرکتی نداشت؟
یک مثال که 1 موردش کارآمد بوده باشه اصلا هست ؟!
وزرای قبلی اگر جواب داده بودن وضع این نبود
اگر وزرای قبلی کار بلد بودند وضع کشور این نبود!
مگه اول انقلاب مسئولین ما چقدر تجربه داشتند همه هم جوون بودند حالا که نوبت جوونها شد بی تجربه شدند تورو خدا این نسل سالخورده رها کنید این مسیولیتهارو بذارید جوونها بیان اگه نتونستند دوباره به شما تحویلش میدن
روحانیت حرف زنان خوبی هستند و دریغ از کار همون ضرب المثل قدیمی که میگه به عمل کار برآید به سخندانی نیست مصداقش یکی همین روحانیون هستند.
در مورد گرانی ها باید نظارتی بر تولید وجود داشته باشد این گرانی، بیکاری و بیماری جان مردم را به لب آورده است.

وظیفه ی علما در این برهه از زمان که گرانی جان مردم را به لب آورده است چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی