بازدید 5466
۱

کودک گناوه ای در آبهای ساحلی غرق شد

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان گناوه از حادثه غرق شدگی دو کودک در این شهرستان خبر داد و گفت: دو کودک گناوه‌ای در آب‌های ساحلی دچار حادثه غرق شدگی شدند که یکی از آنها نجات یافت.
کد خبر: ۱۰۶۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 26 June 2021

به گزارش «تابناک»، رضا شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی تماس تلفنی در ساعت ۲۰: ۱۸ روز جمعه چهارم تیر ماه با مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان گناوه مبنی بر غرق‌شدگی دو پسربچه پنج و ۸ ساله در ساحل روستای مال قائد اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و اقدامات اولیه برای نجات جان این دو کودک که توسط مردم از آب‌گرفته شده بودند انجام گرفت.

وی با بیان اینکه کودک ۵ ساله پس از تلاش نیروهای اورژانس از مرگ نجات یافت، افزود: متأسفانه پسربچه ۸ ساله با حال عمومی بد به بیمارستان اعزام شد ولی تلاش‌های کادر درمان بی‌ثمر ماند و نتوانستیم این کودک را نجات دهیم.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان گناوه توصیه کرد: خانواده‌هایی که خانه‌های آنها فاصله زیادی با ساحل ندارند باید بیشتر مراقب کودکان خود باشند. کودکان بدون آنکه به والدین خود اطلاع بدهند به شوق آب‌تنی در ساحل از خانه خارج‌شده و بی‌محابا به آب می‌زنند. در این موارد شاهد اتفاقات دلخراش این‌چنینی هستیم.

شفیعی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و موقعیت ساحلی شهرستان و علاقه کودکان به آب‌تنی در ساحل والدین حتماً از جلیقه نجات برای آنها استفاده کرده و بر آب‌تنی آنها در ساحل نظارت داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چه خبر مهمی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ازاین خبرها در طول روز هزارهااتفاق میفته.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل