بازدید 6615

دستگیری راننده ای که زوج جوان کرمانشاهی را زیر گرفت

کد خبر: ۱۰۵۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ 24 June 2021

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری راننده‌ای خبر داد که به تازگی با زیر گرفتن یک زوج جوان در شهر کرمانشاه که به فوت آن ها انجامید، از صحنه حادثه متواری شده بود.

به گزارش خراسان، سرهنگ محمدرضا آمویی به ایرنا افزود: حوالی ساعت 3 بامداد روز ۲۹ خرداد یک فقره حادثه رانندگی در سه راه شریعتی مقابل کلینیک شهید چوبکار به پلیس گزارش شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس راهور پس از حضور در صحنه حادثه مشاهده کردند که آقایی ۴۲ ساله و همسر ۳۵ ساله اش بر اثر سانحه رانندگی به علت شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پیکان با این زوج جوان برخورد کرده و پس از زیر گرفتن آن ها از صحنه حادثه متواری شده است.

وی افزود: با متواری شدن راننده پیکان تلاش ماموران برای دستگیری وی آغاز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند با انجام اقدامات اطلاعاتی وی را در کرمانشاه دستگیر کنند.

سرهنگ آمویی در پایان با بیان این که راننده دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شده است، ادامه داد: حوادث رانندگی اجتناب‌ناپذیر است و به جای فرار باید به مصدومان حادثه کمک و تلاش کنیم جانشان را نجات دهیم.

او یادآور شد: در این حادثه نیز راننده متواری اگر به جای فرار مصدومان را به مراکز درمانی منتقل می‌کرد، احتمال نجات جان آن ها وجود داشت و خانواده های زیادی داغدار نمی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست