بازدید 5193

فرمانده ارشد رژیم اسرائیل: احتمالا با غزه درگیر شویم

"آویو کوخاوی" رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب گفت: یک احتمال وجود دارد که رویارویی نظامی با نوار غزه "به زودی" آغاز شود.
کد خبر: ۱۰۵۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲ 24 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از شبکه تلویزیونی رسمی صهیونیستی (کان)، کوخاوی این سخنان را در دیدار با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در واشنگتن گفته است.

کان همچنین اعلام کرد که کوخاوی با سالیوان از شکست میانجی‌گری گفته است که اخیرا برای رسیدن به راه‌حل طولانی مدت با جنبش مقاومت اسلامی حماس انجام گرفته است.

کوخاوی یکشنبه گذشته در یک دیدار رسمی که شش روز به طول انجامید به واشنگتن رفت، دیداری که در آن موضوع هسته‌ای ایران و شرایط در غزه از مهم‌ترین محورهای آن بود.

پیش از این نیز "بنی گانتس" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با "تور وینسلند" هماهنگ کننده ویژه روند صلح در خاورمیانه دیدار و گفت وگو کرد.

روزنامه یدیعوت آحارانوت در این باره نوشت که گانتس و ویسلند در این دیدار در مورد اوضاع امنیتی در نوار غزه و ضرورت تثبیت آتش‌بس و بازگرداندن نظامیان اسیر و مفقود اسرائیلی از غزه گفت وگو کردند.

به دنبال حملات "وحشیانه" رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی، درگیری نظامی میان ارتش اشغالگر و گروه‌های مقاومت در غزه آغاز شد که ۱۲ روز به طول انجامید و با آتش بس، با واسطه مصر ، سحرگاه ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) به پایان رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر