بازدید 9003

برخورد با مقصران حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به واژگونی اتوبوس خبرنگاران در استان آذربایجان غربی، اعلام کرد: اتوبوس حادثه‌دیده مرتبط با کارخانه سیمان منطقه بوده است، اما تا حصول نتیجه قطعی، پیگیر این حادثه و وضعیت آسیب‌دیدگان هستم.
کد خبر: ۱۰۵۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ 23 June 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عیسی کلانتری ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت دو خبرنگار جان‌باخته در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در حوالی شهر نقده اظهار کرد: هر دو خبرنگارِ جان‌باخته از خبرنگاران خوب و متخصص در این زمینه بودند که برای رسانه خود و محیط زیست مثمر ثمر بودند.

وی افزود: بر اساس پیگیری‌های صورت‌گرفته، این اتوبوس متعلق به کارخانه سیمان و پرسنل این کارخانه بوده است، اما اگر هر قصور و تخلفی در این زمینه صورت گرفته باشد با خاطیان برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: در حال حاضر در ارومیه هستم و به بیمارستانی رفتم که خبرنگاران در آنجا بستری هستند تا از نزدیک پیگیر وضعیت آن‌ها باشم.

بر اساس این گزارش، بر اساس این گزارش، عصر چهارشنبه (۲ تیر) در حادثه واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از دریاچه ارومیه عزیمت کرده بودند، تعدادی مصدوم شدند و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این حادثه جان باختند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان