بازدید 50709

دعایی کتاب مهاجرانی را به رئیسی هدیه داد

امروز در پایان نشست خبری سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب، سید محمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات یه کتاب به او هدیه داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ 21 June 2021

 

به گزارش همشهری آنلاین، نخستین نشست خبری سید ابراهیم رئیسی امروز با حضور خبرنگاران برگزار شد. در این نشست برخی از مدیران رسانه ها از جمله سید محمود دعایی مدیر موسسه اطلاعات نیز حضور داشتند. دعایی در پایان نشست، بسته ای را به سید ابراهیم رئیسی اهدا کرد که به گفته خبرنگار اطلاعات، این بسته حاوی یک جلد از تازه ترین کتاب سید عطاءالله مهاجرانی به نام «نقد تحریف مدرن امام خمینی» بوده است.

این کتاب پاسخ به شبهاتی است که درباره نقش امام خمینی(ره) در رابطه با شروع جنگ ایران و عراق مطرح می شود و بر اساس اسناد و مدارک و اظهارات شخصیت‌های عراقی و همینطور ایرانی پاسخ های مستدل به این شبهات داده شده است.

سید عطالله مهاجرانی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در این کتاب با توجه به اسناد به کلی سری دولت عراق، اظهارات ژنرال ها و مقامات سیاسی و حزبی دولت عراق و چهره های مطرح ایرانی از زوایای مختلف ریشه ها و دلایل و علل آغاز جنگ هشت ساله را بررسی می‌کند و به این دو پرسش پاسخ داده است که: چرا عراق جنگ علیه ایران را آغاز کرد؟ چرا تحریف درباره جنگ انجام شده است؟

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار