بازدید 8678
اختلاف با رئیس فدراسیون موجب شد

استعفای سرمربی تیم ملی کاراته در آستانه المپیک!

با توجه به اختلافات شدید میان کادر فنی تیم ملی کاراته با آشوری، مشخص نیست چرا رییس فدراسیون کاراته که خود وظیفه جلوگیری از ورود حاشیه به تیم ملی را دارد، تا پایان المپیک برای صدور حکم صبر نکرد
کد خبر: ۱۰۵۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 21 June 2021

تصمیمات عجیب رییس فدراسیون کاراته باعث غیبت سید شهرام هروی، سرمربی موفق تیم ملی کاراته در تمرینات تیم ملی و اعلام استعفای او شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، به نظر می‌رسد پس از انتصاب محسن آشوری به عنوان سرپرست نایب رییسی فدراسیون کاراته از سوی سید حسن طباطبایی رییس این فدراسیون، کاراته ایران در آستانه المپیک وارد حواشی جدی شده است.

استعفای سرمربی تیم ملی کاراته در آستانه المپیک!
پس از اما و اگرهای زیاد در ماههای گذشته مبنی بر بازگشت محسن آشوری به فدراسیون کاراته، سید حسن طباطبایی سرانجام در فاصله نزدیک تا المپیک در تصمیمی غیر ضروری حکم به نایب رییسی وی داد.

به نوشته ایسنا؛با توجه به اختلافات شدید میان کادر فنی تیم ملی کاراته با آشوری، مشخص نیست چرا رییس فدراسیون کاراته که خود وظیفه جلوگیری از ورود حاشیه به تیم ملی را دارد، تا پایان المپیک صبر نکرد و در حالی که کاراته باید در آرامش خود را مهیای حضور در این میدان بزرگ کند، دست به انتصاب اخیر زد.

به دنبال این اتفاقات، سید شهرام هروی، سرمربی موفق تیم ملی کاراته که پس از سال‌ها تلاش تیمش را مهیای حضور در المپیک می‌کرد، از حضور در تمرینات تیم ملی خودداری کرد و در جلسه ستاد بازی‌های المپیک با سرپرستان و سرمربیان تیم‌های ملی نیز حاضر نشد.

شنیده ها حاکی است وی به‌دلیل اتفاقات اخیر و بروز برخی اختلافات، استعفای خود از سرمربیگری تیم ملی را اعلام کرده و بواسطه حاشیه سازی‌های اخیر قصدی برای حضور در تمرینات ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر