بازدید 56636
نگرانی جدی از اعمال نفوذ عربستان و امارات در قرعه‌کشی مرحله نهایی

تغییر سیدبندی فوتبال آسیا اقدام مافیایی فیفا و AFC؟

کد خبر: ۱۰۵۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 19 June 2021

فدراسیون جهانی فوتبال در تاریخ ۲۷ می میلادی (۶ خردادماه) اعلام کرد رده بندی جدید را تا دوازدهم آگوست میلادی (۲۱ مردادماه) اعلام نمی‌کند.

اقدام عجیب فیفا در حمایت از عربستان و امارات/ «رنکینگ» خلق‌الساعه

بنابراین تیم‌های راه یافته به دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر انتظار داشتند قرعه کشی این بازی‌ها بر اساس جایگاه آنها در رده بندی مربوط به ماه می میلادی انجام شود که طبق آن تیم‌های ایران و ژاپن به عنوان صدرنشین‌های دو گروه در مرحله نهایی بودند.

همچنین استرالیا و کره جنوبی نیز در سید B حضور داشتند و عربستان سعودی و عراق نیز در سید C حضور داشتند. امارات و چین نیز در گلدان چهارم قرار گرفتند و عمان همراه سوریه در سید E و ویتنام و لبنان در گلدان F قرار بگیرند.

این موضوع سبب می‌شد احتمال قرار گرفتن تیم‌های عربستان و امارات که خواهان میزبانی بازی‌ها نیز هستند در یک گروه وجود داشته باشد.

اقدام عجیب فیفا در حمایت از عربستان و امارات/ «رنکینگ» خلق‌الساعه

دو تیمی که حق پخش تلویزیونی را از طریق شبکه‌های ملی خود از AFC نیز خریداری کرده‌اند تا یکی از حامیان مالی کنفدراسیون آسیا لقب بگیرند.

با این حال فیفا در اقدامی غیر منتظره تصمیم به اعلام فوری و اضطراری رده بندی تیم‌های ملی آسیا در رنکینگ خود گرفت که طی آن جایگاه عراق و امارات تغییر ناگهانی داشت که احتمال برخورد امارات با عربستان در مرحله نهایی به صفر برسد.

قرار گرفتن امارات و عربستان در یک گلدان در حالی اتفاق می‌افتد که این دو کشور با توجه به درخواست خود مبنی بر میزبانی متمرکز بازی‌های دور نهایی، شانس خود برای صعود به جام جهانی را افزایش دهند.

جابجایی سید بندی بازی‌ها در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا به دو تیم امارات و عربستان کمک کرد تا با خیال راحت پروژه مربوط به متمرکز شدن این دیدارها در کشورهای خود را دنبال کنند چرا که دو تیم قطعاً با همدیگر بازی ندارند و بدون دردسر می‌توانند این بازی‌ها را میزبانی کنند.

باید دید فیفا که قبلا اعلام کرده بود تصمیمی برای ایجاد تغییر در رنکینگ خود ندارد چرا به صورت ناگهانی چنین اقدامی را مد نظر قرار داده است تا آینده تیم‌ها در رسیدن به جام جهانی قطر تحت تأثیر قرار بگیرد.

 

تغییر سیدبندی فوتبال آسیا اقدام مافیایی فیفا و AFC؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
توهم توطئه کشته ما را ... خوب این دو کشور توانسته آند کرونا را در کشورشان مدیریت کنند، واکسن بزنند و ... در کنارش هم قرارداد برای پخش تلویزیونی ببندند یعنی پول دارند و همچنین شرایط و امکانات عالی هتلینگ و خطوط هوایی و زمین های برگزاری و ... را دارند... خوب حالا فیفا باید چکار بکنه... ما حتی وی آی از نداریم، زمین نداریم، بانک نداریم، نمی‌توانیم میزبان زنان خارجی باشیم، هتل نداریم، خطوط هوایی امن نداریم و ... حالا ما جای فیفا... باید چکار کنیم؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
درسته اینها رو نداریم ولی عوضش امنیت داریم
تقلب در همه جا وجود دارد.در ایران تقلب میکنن به هیچ کس هم پاسخ نمیدن.اونها هم حق تقلب دارند یعنی فقط شما حق تقلب دارید؟ به نظر من کم کم داریم به قانون جنگل میرسیم.انسانیت داره خداحافظی میکنه و ارزش های غیر انسانی رشد.نفرین بر تقلب
پولشو دارن. زورشو دارن. ادمشو برای حرف زدن هم دارن.
شما هم دارید بسم الله
چون اینا فقط دوتا چیز میفهمن. پول و قدرت
نه انصاف و حق
بازی های نهایی باید در یک کشور بی طرف برگزار شود و نه در کشوری که خودش تیم در مرحله نهایی دارد بعید است این اتفاق روی بدهد تازه اگر بازی ها متمرکز باشد.قطر و مالزی بهترین گزینه هستند.
چرا ناراحتید ؟! اینجا سوگلی شما سرخابی پایتخته ، انجا ام سوگلی بازار شده دیگه! نکن میکنند ، همینه ! اینجا ماه و خورشید و فلک را بکار میگیرید که طرخابی ها پیشتاز باشند ! انجا هم باید پس بدهید..
همینه که هست پول دارن و برای کشورو مردم خودشان هزینه می کنند.
اونا فقط نفت دارن با این حال هر کاری دلشون میخواد میکنن ما که نفتمون بیشتر گازمون بیشتره تمام ذخایر معادن داریم توی دنیا تو سری خور شدیم فقط مسولان بزرگوار داخل کشور قدرت دارن. حق تمام ورزشکاران مون توی دنیا خورده میشه داخل کشور هم که جای خود.
اصلا این چیزا مهم نیست که ایران حتی با تقلب afc به ژاپن و استرالیا و عربستان و کره جنوبی هم بخوره باز ایران می‌بره همیشه ایران برنده است و به جام جهانی میرسه
نتیجه لابی پولی و سیاست که وارد ورزش شده همینه ، یا با ما یا با هیچکس ، همانطور که ایران را از میزبانی رفت و برگشت مقدماتی ناجوانمردانه محروم کردند ، حالا هم کاری می کنند تا عرعرستان و شیوخ امارات نوکر صهیونیست‌ها میزبان باشند و حداکثر بهره را ببرند
چون ایران مسئولینی‌ بی عرضه دارد‌وسلطانی فر فقط‌ به فکر تیم لنگ هست ....
آقا جان دارندگی و برازندگی عربها پول دارن همه کار میکنن البته ما هم پول داریم ولی برای این کارها هزینه نمی کنیم ، پول ایران بیشتر صرف ، رفاه و راحتی مردم میشه خرج مردم میشه تا تویه صف مرغ قرار نگیرن آخه چرا ما یاد گرفتیم کاری که از دست خودمون بر نمیاد اگه کسی انجام داد خرابش کنیم ، بابا این عربها فقط یک نفت رو دارن با هاش رفاه و شادی و برتری رو برای ملت شون میخوان گناه که نکردند ، شما هم میتوانید بفرما اگه شما هم مردم و جوانها براتون مهم هستند بسم الله
پول دارن ، هتل دارن ، هواپیما دارن ، امکانات دارن ، زور دارن ، به قول شما تو بچه های بالا آدم دارن ، هر کاری بتونن میکنن ، پ ن پ میان سراغ ما
خخخ.
به نظرم بازیها، بهتر است در یک کشور اروپایی مثل اتریش انجام شود
یکماه برای بازیهای که میزبانیو دادن به بحرینهای بی وجدان خوابو خوراک نداشتم حالاهم باید تنو بدنمون بلرزه که دورنهایی چی میشه... بخداخسته شدیم خسته بابا بخدا چهارتا موشک بفرستین توی این کشورهای عربی.. تاحساب کار بیاد دستشون... ازقدیم میگه دیگی که برای ما نمیجوشه همون سرسگ توش بجوشه بهتره موشکی که استفاده نمیشه همون نباشه بهتره بخدا
باید ایران میزبان باشه، نه ورزشگاه داره، نه ارتباطات بانکی که کشورها پول واریز کنند، نه اجازه ورود تماشاگران زن، نه امکانات وی آی آر، نه واکسن زدن مردم وای که چقدر فقط به دنبال نق زدن هستیم عجب رویی دارن مسئولان، باهمه دنیا دشمنی می کنیم قبول نداریم ازهمه هم ایراد می گیریم، خجالت هم چیز خوبی هست
ایران که امکانات ندارد باید حداقل تمرکز کند که بازی‌ها در کشوری مثل قطر برگذار شود، شما در هر ارگان حکومتی که تشریف ببرید اگه پول و پارتی نداشته باشی لنگی، اونجا هم همینطور ولی با شرافت بیشتری انجام می‌شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها