بازدید 11876
۷

رئیسی :کارت اعتباری معیشت برای نیمی از مردم

نامزد سیزدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری وعده داد که از آبان ۱۴۰۰ برای خانوارهای ۵ دهک اول کارت اعتباری معیشت صادر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰ 17 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی افزود: به ازای هر یک از اعضای خانوار در سه دهک اول ۲۰۰ هزار تومان و دو دهک بعدی ۱۵۰ هزار تومان اعتبار ماهیانه تخصیص می‌یابد.

وی در ادامه گفت: اعتبار معیشت، قرض الحسنه با کارمزد ۲% است و بازپرداخت آن زمانی است که خانوار درآمد کافی برای پرداخت اقساط را داشته باشد. این اعتبار برای خانوارهایی که توانایی بازپرداخت اقساط را نداشته باشند، بلاعوض خواهد بود.

رئیسی خاطر نشان کرد: همه با کارت های نقدی بانکی کار کرده‌ایم، با کارت نقدی شما می‌توانید به اندازه موجودی حساب بانکی خود خرید کنید. با کارت اعتباری شما بدون داشتن پول به اندازه‌ای که اعتبار دارید، خرید کرده و پولش را بعدا پرداخت می‌کنید.

وی یادآور شد: تا کنون کارت های اعتباری در ایران در سطح بسیار محدودی صادر شده‌اند، با این طرح ۵۰ درصد از خانوارها صاحب کارت اعتباری می‌شوند.

رئیسی افزود: از آذر ماه امسال، مدیریت زنجیره تامین کالاهای اساسی نیز اجرایی شده و نیازهای مردم با اطمینان و قیمت مناسب تامین خواهد شد.

وی گفت: با یارانه‌هایی که هم کنون خانوارها دریافت می‌کنند، کارت اعتباری که امکان خرید را فراهم می‌کند و مدیریت زنجیره تامین کالاهای اساسی که قیمت و موجودی کالا در بازار را کنترل می‌کند، «حداقل معیشت برای همه ایرانیان» فراهم خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۷
به جای تبلیغ یارانه دنبال راهی برای کاهش قیمت ها باشید
دروغ های بزرگ برای اقشار کم درآمد
آقای رئیسی و دیگر کاندیداها اعتقاد به آخرت ندارید؟
بسیار ناراحت کننده است که اولا 50سال پیش هیچکس خودش را مستضعف نشان نمی داد. همه با اندک چیزی که داشتند با احترام و سر بلندی زندگی می کردند. الان چند سال است گدا پروری شده. بیش از نیمی از جمعیت کشور دست دراز می کنند. چه فرهنگی داشتیم. تعداد زیادی از افراد خیریه دارند. بهزیستی و کمیته امداد هست .
شخصیت ها له شده. در گذشته مردم ترحم را بد می دانستند ولی چه بر سرانها امده. چگونه ارزشها را عوض کردند.
ثانیا خود مسولین متوجه هستند که چه بر سر مردم اوردند با وعده هدیه انها را دلشاد و همراه می کنند.
خدایا مهدی رابرسان. خدایا مهدی رابرسان. یا فاطمه به کی شکایت کنیمپ؟ یا فاطمه با کی دردل کنیم؟
چرا سیستم همتون صدقه دادنه؟ چرا روابط بین‌الملل رو درست نمیکنین؟ چرا سیاستهای غلط خودتون رو اصلاح نمیکنین؟
وااااااااااااااای نفری دویست هزار تومان. موندم باهاش چکار کنم برم سفر اروپا یا هر ماه دو تا خانه بخرم. تازه باید پسش هم بدیم خخخخخخخخخخ. دم روحانی گرم که حداقل پس نمیگرفت خخخخخخخخخخ. ولی از همه جالبتر اینکه نمیگه در صورت پیروزی این طرح رو اجرا میکنم بلکه میگه ازآذر ماه اجرا خواهدشد. یعنی از مهندسی انتخابات اونقدر مطمئنه که پیروزی خودش رو مسجل میدونه
به جاي گدا پروري مملكت را سامان دهيد .چرا مسئولين همش وعده پرداخت كمك معيشت و... ميدهند .اين امور در مملكت باعث فساد و انحراف كشور خواهد شد.
گداسازي رسمي مردم کشور چه شعارهاي تاسف باري. از کوزه همان تراود که در اوست. مناسفم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر