بازدید 10333

درخواست همرزم شهیدان متوسلیان و همت از مرزنشینان برای حمایت از محسن رضایی

محسن کاظمینی فعال سیاسی - فرهنگی و از پیشکسوتان دفاع مقدس وهمرزم ودوست نزدیک شهید متوسلیان وشهید همت، در نامه ای خطاب به هموطنان استانهای مرزی، خواستار رأی قاطع به محسن رضایی شد.
کد خبر: ۱۰۵۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ 16 June 2021

به گزارش تابناک، بیانیه محسن کاظمینی که سابقه خدمت طولانی مدت در استانهای مرزی بویژه کردستان و خوزستان را دارد، خطاب به هموطنان استانهای مرزی، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هموطنان عزیز مرزنشین.
جمعه ۲۸ خرداد روزی تاریخی و سرنوشت ساز است. نامزد اصلح در این انتخابات، دکتر محسن رضایی است و برنامه ای همه جانبه برای تقویت بنیه اقتصادی و معیشتی مرزنشینان غیور ما تدارک دیده است.

به عنوان خدمتگزاری کوچک که سالها افتخار خدمت در استان های مرزی را داشته ام، از همه شما دعوت می کنم که با رای قاطع خود به دکتر رضایی، این تحول بزرگ را محقّق نموده و وضعیت اسفبار و ملال آور اقتصادی و معیشتی مرزنشینان را پایان بخشید.

و من الله التوفیق
برادرتان - محسن کاظمینی
۲۶ خرداد ۱۴۰۰

گفتنی است محسن کاظمینی دو روز قبل، در اطلاعیه ای خطاب به ملت ایران، نوشته بود: با توجه به معیارهای انتخاب نامزد اصلح در بیانات مقام معظم رهبری، به ویژه شناخت امنیت ملی، داشتن عملکرد جهادی و انقلابی، شناخت جوانان و توانایی به کارگیری آنان، شناخت اقتصاد و داشتن راهکار برای حل مشکلات اقتصادی، اینجانب آقای دکتر محسن رضایی را به عنوان نامزد اصلح دانسته و با توجه به شناخت عمیقی که سالیان طولانی نسبت به توانایی هایی ایشان دارم، از عموم ملت ایران دعوت میکنم که با حضور پرشور در انتخابات به ایشان رای بدهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان