بازدید 8121

تشییع پیکر آیت‌الله علم‌الهدایی بروجردی در حرم رضوی

پیکر آیت‌الله حاج سید مجتبی علم‌الهدیی بروجردی از شاگردان آیت‌الله‌العظمی بروجردی امروز در مشهد تشییع و در بارگاه منور امام رضا (ع) آرام گرفت.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳ 14 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از مشهد، پیکر آیت‌الله حاج سید مجتبی علم‌الهدیی بروجردی از شاگردان آیت‌الله‌العظمی بروجردی امروز در مشهد تشییع و در رواق دارالحجه مرقد مطهر حضرت ثامن‌الحجج علی ابن موسی‌الرضا (ع) آرام گرفت.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام‌جمعه مشهد بر پیکر این عالم ربانی در حرم مطهر امام هشتم علیه‌السلام نماز خواند.

آیت‌الله علم‌الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی، محمدمهدی برادران مدیر عالی حرم مطهر رضوی، جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی، روحانیون، علماء، طلاب حوزه علمیه و اقشار مردم از شرکت‌کنندگان در این مراسم بودند.

این فقیه بزرگوار عمر بابرکت خود را در مسیر احیای علوم قرآن و اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و تربیت طلاب صرف کرد و آثار گران بهایی از خود به یادگار گذاشت.

مرحوم آیت‌الله علم‌الهدایی بروجردی بیش از نیم‌قرن به تربیت و پرورش طلاب در حوزه مشهد مقدس و نیز امام جماعتی مسجد المهدی (عج) واقع در خیابان خسروی این شهر اهتمام داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر