بازدید 9450

حمایت یدالله شمایلی از دکتر محسن رضایی

پیشکسوت جهادگر دفاع مقدس از دکتر محسن رضایی و برنامه‌های اقتصادی او در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حمایت کرد.
کد خبر: ۱۰۵۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸ 13 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از rezaee.ir، حاج یدالله شمایلی چهره شناخته شده جهادگران دفاع مقدس در یادداشتی، محسن رضایی را نامزد اصلح و فرمانده پرافتخار مدیریت جهادی نامید.

متن کامل اطلاعیه یدالله شمایلی خطاب به سنگرسازان بی سنگر به این شرح است:

«بسمه تعالی

با سلام خدمت سنگرسازان بی‌سنگر جهادسازندگی، شما یاران دوران دفاع مقدس.

برای ما که هیچ‌گاه در فرازونشیب انقلاب اسلامی ملت را تنها نگذاشته و با عشق آن‌ها را همراهی می‌کردیم، در این شرایط سخت و دشوار انتخابات ریاست جمهوری احساس رسالتی داریم که لازم است با تدبیر از این گذرگاه عبور نماییم.

به‌راستی رئیس جمهوری که بتواند کشتی این کشور را با این همه توشه‌های پر از پیام شهدایی که در برابر چشمان ما پرواز کردند، از بحران در پیش‌رو به ساحل نجات برساند، باید چه مشخصه‌ای داشته باشد؟ در حالی خود زخم خورده نابهنجاری‌های ناشی از عملکرد بعضی از مسئولین هستیم، تکلیف چیست؟ به برنامه و عملکرد کدام‌یک از این منتخبین شورای نگهبان اعتماد کنیم که همانند انتخابات قبل ضربه نخوریم؟

به یاد دارم وقتی در سوسنگرد خودمان را برای عملیات آزادسازی بستان آماده می‌کردیم، با آقامحسن، این فرمانده جوان کل سپاه و شهید صیاد شیرازی در قرارگاه تاکتیکی کربلا آشنا شدم.

ما در آن زمان به اعتبار رهبری امام‌خمینی (ره) به این دو فرمانده جوان اعتماد کردیم، با ایجاد فضایی صمیمی و یک‌رنگی در بین بچه‌های جنگ، منجر به تحولی عظیم در جبهه‌ها شد. لیاقت و استعداد جوانان گمنام در "میدان" توسط فرمانده کل سپاه شناسایی شد و ایشان با همین افراد سازمان رزم سپاه را تشکیل داد و با آن‌ها در پست فرماندهان قرارگاه، لشکر، تیپ و گردان در سلسله عملیات طریق‌القدس، فتح‌المبین و بیت‌المقدس به پیروزی‌هایی رسیدند که حضرت امام از آن‌ها به عنوان فتح‌الفتوح یاد کردند. این وحدت بین آقامحسن و فرماندهان ادامه یافت و توانستیم وارد عملیات خیبر، والفجر ۸، کربلای ۵، والفجر ۱۰ و نیز۵۲ عملیات کوچک و بزرگ در جنوب و غرب کشور شویم.

اینجانب در این دوران دفاع مقدس در کنار شهدایی، چون طرحچی، ناجیان و رضوی، در مجموعه مهندسی جنگ جهادسازندگی خدمت کرده و شاهد تدبیر و جسارت این فرماندهان زیر نظر سردار محسن رضایی بودم که تصمیمات و فرماندهی بی‌بدیل این بزرگوار حلقه وصل فرماندهان به‌حساب می‌آمد.

اگر نبود فرماندهی توأم با مشورت ایشان با فرماندهان قرارگاه‌ها، لشکر‌ها و حتی تیپ‌ها، هرگز قادر به تصمیمات بزرگی، چون انجام عملیات والفجر۸ نبود و شاید مشخص نبود سرنوشت جنگی که تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب با صدام همکاری می‌کردند تا ما را به زانو درآورند، به کجا می‌انجامید.

تجربه ۱۶ سال فرماندهی ایشان در مهم‌ترین دوران سپاه و سازماندهی این ارگان نظامی جوان با استفاده از ظرفیت و تخصص جوانان گمنام و حضور فعال در مسئولیت کلیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام، منجر به تسلط وی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و نظامی کشور گردید؛ بنابراین ورود ایشان به مدیریت کلان و ملی کشور با کوله‌باری از تجربه به همراه با اندوخته علمی می‌باشد.

از جمله شایستگی‌های این خدمت‌گذار به نظام مقدس جمهوری اسلامی، پرورش شخصیت‌های برجسته‌ای، چون شهیدان حاج‌قاسم سلیمانی، باقری، بقایی، باکری، علی هاشمی، زین‌الدین، شوشتری، خرازی، کاظمی، همت، شفیع‌زاده، شمایلی، همدانی در سپاه و جهادگرانی، چون شهیدان طرحچی، ناجیان، ساجدی، رضوی، حجتی، پرویزی، فارسی، پورشریفی، عظیمی و صد‌ها فرمانده در طول دفاع مقدس بود.

آیا پرونده درخشان این فرمانده پرافتخار، دلیلی بر اصلح بودنش نسبت به سایر نامزد‌ها نمی‌باشد؟

انتخاب آقای دکتر محسن رضایی، فرصتی است که یک‌بار دیگر عرصه کار با فرهنگ جهادی فراهم گردد تا همچنان با مرام و روش فرماندهی برقلب‌ها، امید را در زندگی این ملت شهیدپرور جاری سازیم.

اگر ایران مستحق سربلندی در منطقه است، پس نیازمند رئیس جمهوری بالنده، پویا و با برنامه هستیم که متناسب با نیاز این مملکت و مردم غیورش چرخ اقتصاد را با محوریت ملت به گردش درآورد.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل