بازدید 59079
دو هزار و چهارصد و نود و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

جلیلی از همتی گاف گرفت / حضور پر رنگ مردم در انتخابات، عرصه را بر دشمنان تنگ می کند / علم‌الهدی: هر کس ۱۰ نفر که رأی نمی‌دهند را پای صندوق بیاورد / روایت باهنر از بسته پستی منافقین برای محتشمی‌پور

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ادعای واشنگتن پست درباره تجهیز ایران به ماهواره پیشرفته روسی / واعظی: تخریب دولت بدعتی نامبارک در سپهر سیاسی کشور است / کنایه‌های تند عباس عبدی به اظهارات جلیلی درباره تحریم‌ها و … رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۵۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ 11 June 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

امام‌جمعه موقت اصفهان: در شرایط کنونی، رای ندادن در انتخابات «گناه کبیره» است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: در این دورانی که دشمن از همه ابزار خود جهت ترویج مردم به رای ندادن استفاده می‌کند، عمل نکردن به فتوای رهبر معظم انقلاب مصداق گناه کبیره است. حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: حضور در انتخابات پیش روی، بالاترین اهمیت را برای کشور دارد. باید فتوای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات عملی شود و در شرایط کنونی عمل نکردن به آن، گناه کبیره محسوب می‌شود. وی افزود: مردم با رای خود باید پشتیبانی خود را از رئیس جمهور آینده نشان دهند. متاسفانه دشمن می‌خواهد از گلایه‌ها و مشکلات مردم سوءاستفاده کند. آنها می‌خواهند نظام جمهوری اسلامی را مقصر نشان دهند. مردم نباید با رای ندادن، دشمن را به اهداف خود برسانند و خون شهیدان را زیر پا بگذارند.

تازه‌ترین برآورد ایسپا: میزان مشارکت در انتخابات تاکنون ۴۱ درصد است

بنا بر اعلام مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، شهریور ۱۳۹۹ تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در مجموع ۱۰ موج نظرسنجی انتخاباتی با جامعه آماری افراد بالای ۱۸ سال کل کشور اجرا شد (هشت موج به شیوه مصاحبه تلفنی با اندازه نمونه تقریبی ۱۵۰۰ نفر و دو موج به شیوه مصاحبه حضوری در میادین و معابر با اندازه نمونه ۵۱۲۰ نفر). بنا بر آخرین برآورد ایسپا از مشارکت شهروندان در انتخابات ریاست جمهوری بعد از برگزاری دومین مناظره ۴۱ درصد محاسبه شده است. از کل پاسخگویان پرسیده شد: «روز سه شنبه دومین مناظره بین نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد. آیا شما این مناظره را دیدید؟»  نتایج نشان می‌دهد ۳۷ درصد از پاسخگویان مناظره دوم را تماشا کردند و در مقابل ۶۳ درصد به این سوال پاسخ منفی داده‌اند.

ادعای ماکرون علیه برنامه هسته‌ای و موشکی ایران

رئیس‌جمهور فرانسه در کنفرانسی خبری مدعی شد برنامه هسته‌ای و موشکی ایران همچنان تهدید محسوب می‌شوند.به نوشته حساب توییتری انگلیسی روزنامه الشرق الاوسط، ماکرون مدعی شد: «برنامه هسته‌ای ایران همچنان یک تهدید محسوب می‌شود. برنامه ساخت موشک بالستیک توسط ایران نیز تهدیدی برای منطقه است».رئیس جمهور فرانسه روز گذشته نیز در کنفرانسی ویدئویی گفت، جایگزینی برای راه‌حل مذاکره شده برای مسائل هسته‌ای ایران وجود ندارد.او در ادامه مدعی شد: «ایران باید شواهد مسئولیت‌پذیری خود در منطقه را نشان دهد.» وی افزود، فرانسه از سال ۲۰۱۸ پیشنهاد تکمیل برجام با به حساب آوردن موضوعاتی که وی آنها را فعالیت‌های مربوط به موشک‌های بالستیک ایران و بی‌ثبات‌سازی منطقه‌ای خواند را مطرح کرده است.ماکرون همچنین در نشست خبری پنجشنبه شب اعلام کرد: «زمان آن رسیده که تحولی عمیق در حضور نظامی ما در منطقه ساحل ایجاد شود.»

«اسماعیل هنیه» به ایران می‌آید

روزنامه لبنانی «الاخبار»، امروز (جمعه)، به نقل از منابع آگاه خبر داد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)‌ که هم‌اکنون در قاهره به سر می‌برد، به ایران و لبنان سفر خواهد کرد. الاخبار در این خصوص نوشت که رئیس دفتر سیاسی حماس قصد دارد به برخی از کشورهای منطقه سفر کند و هماهنگی‌ها برای سفر به لبنان و ایران را آغاز کرده است.بر اساس این گزارش، اسماعیل هنیه با مقامات دو کشور یادشده و همچنین سران گروه‌های مقاومت فلسطین و رهبری جنبش حزب‌الله لبنان دیدار خواهد کرد.این روزنامه لبنانی احتمال داد که رئیس دفتر سیاسی حماس در ایران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، حسن روحانی رئیس‌‌جمهور و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و همچنین با برخی دیگر از مقامات بلندپایه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر افراد دیدار کند.

انتقاد بانوی اصلاح‌طلب از مناظره‌ها: بیش از این هم نمی‌شد انتظار داشت

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ما راهی به جز صندوق رأی و هیچ راهی به جز پیروزی و به جلو پیش رفتن نداریم و نمی‌توانیم در گذشته بمانیم و باید به سمت جلو حرکت کنیم.زهرا نژادبهرام در گفت‌وگو با ایلنا، در ارزیابی دو مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری و تاثیر آن بر میزان مشارکت گفت: به نظر می‌رسد با تصمیمی که شورای نگهبان در مورد بررسی صلاحیت‌ها گرفت بیش از این هم نمی‌شد از مناظرات انتظار داشت. ما آنقدر مناظره های متفاوت را در دوازده دوره قبلی ریاست جمهوری حداقل از آن زمان که شکل مناظره‌ای به خودش گرفته بود دیده بودیم که این دو مناظره هیچ شباهتی به آن‌ها نداشت.وی ادامه داد: گاهی اوقات ما به خاطر ترس از گزیده شدن، ریسمان سیاه و سفید را هم خطر می‌دانیم؛ در نتیجه به خاطر بی‌احترامی‌هایی که دردوره‌های قبل صورت گرفته و رفتارهای نابجای برخی کاندیداها احساس می‌کنیم باید تا آنجا که ممکن است این فضا را محدود کنیم تا چنین اتفاقاتی نیفتد، در حالی که برگزار کردن مناظرات به این شکل نه تنها تمایل مخاطب را به شنیدن و دنبال کردن از دست می‌دهد بلکه حتی ممکن است در مشارکت آن‌ها در انتخابات هم تاثیر منفی داشته باشد؛ یعنی کسانی که طراحی کردند به نظرم از نقطه نظر نگرانی‌های احتمالی که می‌توانست به وجود بیاید، مناظرات را بسیار محدود کردند.

سید محمد خاتمی مستقلا اظهار نظر نمی‌کند

محمدرضا خباز استاندار سابق سمنان در دولت روحانی و فعال سیاسی اصلاح طلب هم درباره راهبرد اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برای حمایت از محسن مهرعلیزاده یا عبدالناصر همتی گفت: اصلا خبری از حمایت جبهه اصلاحات از مهر علیزاده یا همتی نیست. در اینکه جبهه کارگزاران اعلام کرده از همتی حمایت می‌کند، باید به این نکته توجه کرد که حزب کارگزاران یک حزب از بدنه اصلاح طلبی است و البته کلیه حزب کارگزاران هم از همتی حمایت نکرده‌اند، بلکه فقط دبیرکل حزب کارگزاران از همتی حمایت کرده است.خباز ادامه داد: بر اساس آنچه من اطلاع دارم، خاتمی تصمیم حمایت از این دو نامزد را بر عهده جبهه اصلاح طلبان گذاشته است و خودش ورود نخواهد کرد.

روایت باهنر از بسته پستی منافقین برای محتشمی‌پور

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در خصوص مرحوم محتشمی پور، گفت: ایشان جزو اولین قربانیان تروریست ها بودند که صهیونیست ها و منافقین در پوشش ارسال یک بسته پستی باعث شدند در یک انفجار دست ایشان جانباز شد و چشمشان آسیب دید اما در همه حال با امام، انقلاب و نهضت همراه بودند.

علم‌الهدی: هرکس ۱۰ نفر که رأی نمی‌دهند را پای صندوق بیاورد

امام‌جمعه مشهد بابیان اینکه دشمنان می‌دانند که اگر انتخابات با مشارکت کم رقم بخورد، تمام ایران ضرر می‌کنند، شما عزیزان باید جهاد و سعی کنید، کسانی که راضی به رأی دادن نبودند را آماده رأی دادن کنید، گفت: شهدا هستی خود را در این راه داده‌اند و اکنون دشمن می‌خواهد با کاهش مشارکت نظام ما را مساله‌دار کند و شما باید مردم را توجیه کنید و فعالیت مجاهدانه انجام دهید؛ هرکدام از شما ۱۰ نفر را که رأی نمی‌دهند را پای صندوق رأی بیاورید.

حضور پر رنگ مردم در انتخابات، عرصه را بر دشمنان تنگ می کند

جمعی از نخبگان، فعالان و تشکل‌های اجتماعی با حضور در ستاد انتخاباتی اعرافی با وی دیدار و دغدغه های خود را بیان کردند.اعرافی گفت: روحانیت باید فدایی ملت باشد، همه ما تلاش و کار می‌کنیم تا فدایی ملت باشیم. ذات روحانیت توامان با فداکاری، جهاد و عشق خدمت در همه ابعاد به مردم است.

عضو شورای نگهبان نخبگان و فعالان اجتماعی را توصیه به مطالعه کتاب «به رنگ صدر» کرد و ادامه داد: این کتاب توسط همسر شهید سید محمد باقر صدر و خواهر امام موسی صدر به رشته تحریر درآمده است. صدر نابغه ای است که از ۱۵ سالگی مجتهد مطلق بوده و در ۲۲ و ۲۳ سالگی کتاب‌های فلسفه وی دنیا را تکان داد. کسی که کتاب «به رنگ صدر» را بخواند متوجه می شود که روحانیت یعنی چه! صدر فضای درون گرای نجف را تغییر داد و برای انقلاب جانفشانی کرد. اگر وی اکنون می بود فضای حال را دگرگون می‌کرد، لذا این اصل هویتی ماست و باید احیا شود.

اعرافی افزود: فرصتی که انقلاب اسلامی برای آبادانی، شکوه و اقتدار به وجود آورد به سادگی قابل تکرار نیست، در حال حاضر مفت سنگرها را از دست می دهیم. همه ما باید از این سرمایه بزرگ صیانت کنیم و خطاهای نقطه ای را از میان برداریم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: باید به فکر میلیون ها جوان باشیم تا بتوانیم جریان انقلاب را در درون آن‌ها نافذ کنیم، رویکرد ما باید جهادی و بن بست شکن باشد، زیرا با رویکرد جهادی می توان صحنه را تغییر داد.

جلیلی از همتی گاف گرفت

جلیلی در توئیتی کنایه آمیز جواب اشتباه و طعنه همتی را داد.

 

جلیلی از همتی گاف گرفت / حضور پر رنگ مردم در انتخابات عرصه را بر دشمنان تنگ می کند / علم‌الهدی: هرکس ۱۰ نفر که رأی نمی‌دهند را پای صندوق بیاورد / روایت باهنر از بسته پستی منافقین برای محتشمی‌پور

کنایه های تند عباس عبدی به اظهارات جلیلی درباره تحریم ها

عباس عبدی از چهره های سیاسی اصلاح طلب در توییتی خطاب به سعید جلیلی که گفته بود تحریم‌ها در برنامه‌های من تاثیری ندارد، نوشت: این یعنی برنامه‌های ایشان از مهمترین متغیر اقتصادی که حجم صادرات و واردات و قیمت ارز و... را تعیین می‌کند مستقل است.او اضافه کرد: این مثل برنامه‌ریزی برای کشاورزی، مستقل از شرایط آب و هوایی است. اصلا برنامه نیست. اتلاف منابع است.

ایران حق رأی خود در سازمان ملل را مجدداً به دست آورد

یک سخنگوی سازمان ملل متحد تصریح کرد، ایران حق رأی خود در مجمع عمومی این سازمان را که به دلیل عدم پرداخت بدهی تعلیق شده بود مجدداً به دست آورده است.خبرنگار رویترز گزارش داده ایران بعد از کمک آمریکا به تسهیل انتقال وجوه بلوکه‌شده در کره جنوبی، حداقل مبلغ مورد نیاز برای برخورداری از حق رأی (حدود ۱۶ میلیون دلار) را پرداخت کرده است.سخنگوی سازمان ملل گفت: «جمهوری اسلامی ایران پرداخت‌های لازم برای کاستن از بدهی‌های معوقه‌اش را انجام داده است.»«مجید تخت روانچی»، نماینده ایران در سازمان ملل متحد این خبر را تأیید کرد. او در توییتر نوشت: «تحریم‌های غیرقانونی آمریکا مردم ما را فقط از دارو محروم نکرده است؛ این تحریم‌ها موجب شده‌اند ما توانایی پرداخت بدهی‌های معوقه خود به سازمان ملل را هم نداشته باشیم.»وی در ادامه اضافه کرد: «بعد از شش ماه فعالیت در این خصوص، سازمان ملل امروز اعلام کرد این وجوه را دریافت کرده است. تمامی تحریم‌های غیرانسانی باید همین الان رفع شوند.»«محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه ایران هفته پیش نامه‌ای درباره معلق شدن حق رأی ایران به «آنتونیو گوترش»، دبیر کل سازمان ملل نوشته بود.

واعظی: تخریب دولت بدعتی نامبارک در سپهر سیاسی کشور است

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری اظهار کرد: ‏این حجم از تخریب و تخطئه نسبت به دولتی که -به پشتیبانی ملت- در برابر دشوارترین بحران‌های تاریخ پس از انقلاب ایستادگی کرد، اگرچه در عزم و اراده دولتمردان تاثیری ندارد اما حتما بدعتی نامبارک در سپهر سیاسی کشور است؛ بدعتی که روزی دامن بدعت‌گذاران را هم خواهد گرفت.محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:«انتخابات تجلی مردم‌سالاری و تبلور اراده مردم در حکمرانی است. زیبنده نیست نامزدهای انتخابات آن را تبدیل به فستیوال سیاه‌نمایی و القای ناکارآمدی نظام تبدیل کنند. مردم مشکلات ناشی از جنگ اقتصادی و همه‌گیری کرونا را می‌دانند، چهار سال اول مسئولیت این دولت را نیز به خوبی یادشان هست.‏نامزدهای انتخابات به جای تخریب دولت و سیاه‌نمایی علیه همه دستاوردهای کشور،‌ شایسته است که برنامه‌ها و دیدگاه‌های واقعی خود را -درباره موضوعاتی همچون ‎برجام، فضای مجازی، زنان، ‎اقوام، ‎اقلیت‌ها و ...- با صداقت به مردم بگویند.‏این حجم از تخریب و تخطئه نسبت به دولتی که -به پشتیبانی ملت- در برابر دشوارترین بحران‌های تاریخ پس از انقلاب ایستادگی کرد، اگرچه در عزم و اراده دولتمردان تاثیری ندارد اما حتما بدعتی نامبارک در سپهر سیاسی کشور است. بدعتی که روزی دامن بدعت‌گذاران را هم خواهد گرفت.»

ادعای واشنگتن پست درباره تجهیز ایران به ماهواره پیشرفته روسی

روزنامه واشنگتن پست به نقل از مقامات آمریکا و خاورمیانه مدعی شد که ایران قرار است یک ماهواره از روسیه دریافت کند که توان ایران را برای گردآوری اطلاعات از اهداف مختلف به طور چشم‌گیری افزایش خواهد داد و می‌تواند برای اسراییل و آمریکا دردسر ساز باشد.این روزنامه در گزارشی نوشت: طبق اظهارات مقامات فعلی آمریکا و برخی مقامات در خاورمیانه، روسیه در حال آماده‌ شدن برای ارائه نوع پیشرفتی از سامانه ماهواره‌ای به ایران است که برای جمع آوری داده با اهداف بالقوه نظامی در خاورمیانه و فراتر از آن، توان بی‌سابقه‌ای به تهران خواهد داد.واشنگتن پست ادامه داد: به گفته این مقامات، برنامه مذکور، یک ماهواره Kanopus-V ساخت روسیه به ایران خواهد داد که مجهز به دوربین‌هایی با دقت بسیار بالاست و این امکان را به ایران می‌دهد که مداوم تاسیسات مختلف از پالایشگاه‌های نفتی خلیج فارس و پایگاه‌های نظامی اسراییل گرفته تا پادگان‌های عراقی که نظامیان آمریکایی را در خود جایی داده را رصد کند و به گردآوری اطلاعات با دقت بالا بپردازد. آن‌ها همچنین گفتند که پرتاب این ماهواره ممکن است ظرف چند ماه انجام شود

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۰
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۱۵۳
عبدالناصر همتی: پول کثیف در ستادهای نامزدها در حال گردش است. منشاء حجم عظیم بنر و پوستر و سفر میلیاردی با اجاره هواپیمای اختصاصی همین پول‌هاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
این مقدار تبلیغات که عادیه و همیشه هم بوده.
اندازه ی یه دونه وام دونه درشت که همتی به نور چشمی ها داده می شه؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
اقای همتی شما از پول های تمیزی که باید صرف اصلاح امرو بانکی و ارزی می شد حرف بزنید. با آن چه کردید؟
ناشناس
| Pakistan |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
عجب گافی داده همتی...راستی از هزاران
میلیارد وام به 31 نفر چه خبر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
اقای همتی کافر همه را به کیش خود پندارد
ساعت ده تا ۳ صبح تردد ممنوع است جالبه شورای نگهبان انتخابات را تا ساعت دوازده شب تصویب کرده یا کرونا بی کرونا قانون بی قانون حالا کی دوازده شب میره رای بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
فکر کنم منظور شما وزارت کشور است
رای ندادن یعنی کافر،دشمن،گناه کبیره.هر کدومتون یه چیزی میگین.چرا نمیخواین بفهمید که درد و ناراحتی مردم چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
درد مردم اینه که ماهواره می گه رأی بدید رأی می دن
می گه رأی ندید رأی نمی دن
می گه به فلانی رأی بدید رأی می دن
بعدش هم که گندش در میاد چوبش رو به چشم سران فرو می کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
ناامیدی گناه کبیره است
بزرگتر از اون «روحانی» گناه کبیره است که هشت ساله داریم تاوانش رو پس می دیم
ناشناس
| Pakistan |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
برای اسلام و برای ایران رای می دهم...به امید روزهای بهتر...ناامیدی بزرگترین گناه است.
علم‌الهدی: هرکس ۱۰ نفر که رأی نمی‌دهند را پای صندوق بیاورد!!!
یعنی ایشون معتقدن که به ازای هر 1 نفر که بخواد رای بده 10 نفر نمیخوان رای بدن ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
همچین مفهومی نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
پس حرف همتی معناش چی بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
لایک داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
براوو
آقای علم الهی مگر مجلس انقلابی که با حداقل مشارکت مردم شکل گرفته مشکلی پیش آمد نگران ریاست جمهوری هم نباشید آنهم با حداقلی شکل می گیرد واب از آب تکان نمی خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
مطمئنی مشکلی پیش نیومد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
رئیسی اگر رأی نداشته باشد نمی تواند با فساد مبارزه کند.
این خاصیت بازی است.
تا بخواهد به یک نفر دست بزند سر و صدا بلند می شود
آقای علم الهی مگر مجلس انقلابی که با حداقل مشارکت مردم شکل گرفته مشکلی پیش آمد نگران ریاست جمهوری هم نباشید آنهم با حداقلی شکل می گیرد واب از آب تکان نمی خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
اگر هر 10 نفر بتونن یک نفر را قانع کنند که به این شکل انتخابات رأی ندهد، فقط همون یک میلیون نفر که سر سفره هستند رأی خواهند داد
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
هر نفر ۱۰ نفر را به پای صندوق بکشاند!

حد اقل یک آمار واقعی از شرکت مردم در انتخابات!

در صد!۱۰
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
خوبه از همین حالا آقای علم الهدی نرخ مشارکت رو اعلام کردن.یک به ده ، که میشه همون ده درصد
خطاب به امام جمعه محترم اصفهان حاج آقا مردم خودشون یکپا مرجع تقلید هستند دیگه به این حرف ها گوش نمی‌کنند . در ضمن به هیچ وجه گناه کبیره نیست.
تابناک،اگر برای خبری قرار نیست نظرات منتشر بشه به وقت ملت احترام بزار و نظرات رو ببند.
عامو کجاش گاف بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
اونی که تو عکسه رهبر کره شمالی نیست
رییس حزب کمونیست چینه
همتی سفیر ایران در چین بوده و فرق یه رهبر چینی به کره شمالی رو نمیدونه
سوتی اینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
بیخیال
خود همتی عذر خواهی کرد و این پست رو حذف کرد
شما میگی کجاش گاف بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
عکس مربوط به چین هست ولی همتی گفته کره شمالیه.
ناشناس
| Italy |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
اینکه همتی عاقل تر از بقیشون هست شکی نیست
ولی بفرض حتی اگه بخواد کاری هم کنه نمیزارن !

رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
آقای همتی اشتباها تصویر مائو رهبر چین را به جای کیم ایل سونگ رهبر کره شمالی گذاشته. آقای همتی سفیر ایران در چین بودند و قاعدتا باید رهبر چین را می شناختند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
عامو جان شما راحت باش
شما یا تعریف گاف را نمیدانید یا شعور و عقل برای مخاطب قایل نیستید
چه گافی ؟؟؟؟ چه ربطی به نتوانستن داشت ؟؟؟؟ جلیلی یه چیزی یاد می گیره دیگه همه جا باربط و بی ربط از اون استفاده می کنه ....
کسی متوجه گاف گیری جلیلی شد ؟
یعنی حالا جلیلی از همتی گاف گرفته؟! و ما نمیدونستیم.
معنی حرف علم الهدی این است که به ازای هر یک نفر که رای میدهد 10 نفر رای نمی دهند معنی دیگری دارد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
احسنت
این گناه کبیره چی چی هست ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
گناه کبیره همان کسی است که 8 سال فلاکت برای ما به ارمغان آورده...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
گناه کبیره یه کاریه که یه عده می کنن، بعد دودش به چشم بقیه هم میره
اقای جلیلی عجب گاف وحشتناکی گرفتی!!!!!!
سفیر سابق ایران در چین هنوز بزرگترین رهبر دهه های اخیر اون کشورو نمیشناسه!!! ، بعد توقع رای هم داره!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
پروپاگانی بوده
اقای ماکرون باید از ریاکاری دست بردارد و پاسخگوی اجاره دادن سوپراتانداردهای پیشرفته به صدام جنایتکار باشد. ضعف دستگاه دیپلماسی سبب بستانکاری آنها شده و گرنه باید در جایگاه متهم پاسخگوی جنایات صدام در بمباران مدارس. بیمارستانها و .... هم باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
ماکرون علط کرده به اون چه ربطی داره
سالهاست مسئولین در برابر مردم بدلیل کوتاهی گسترده گناه کبیره می کنن یکبار هم ما گناه کبیره کنیم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
مردم که کلاً معصوم!
مسئولین هم کلا از فضا آمده اند
باز یه عده می خوان کامنت بزنن: آقای علم الهدی! سیاست را با دین قاطی نکن!
نمی دانم چرا عده ای فکر می کنند خدا پای صندوق رأی نیست!
با همین طرز فکر ماها رو بدبخت گردید دیگه
رای بی رای .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
برای ایرانی اباد و ایمن حتما رای میدهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
مگه مجری تلویزیونی؟
خوبه آقای علم الهدی خودش هم میدونه نسبت کسایی که رای نمیدن به کسایی که رای میدن 10 به یک هستش
خدایا خودت ظهور کن دیگه خخخخخ
گناه کبیره؟؟؟؟؟
باش تا رای بدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
یکی داشت از لب جوب اب میخورد ؛ بهش گفتند نخور میکروب داره ، گفت میکروب چیه ؛ گفتند بابا هیچی تو ابتو بخور . توهم برو کار خودتو بکن تو را چکار به اینکارها بی بی سی را خوب ببین
اهار نظر اقای علم الهدی که هر کسی ده نفر را برای رای بیاورد را من تبلیغاتی می دانم. خود ایشان هم بخوبی می دانند اگر این اتفاق بیافتاد و همه رای دهند. کار. اقای رییسی به هم می پیچد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
آقای علم الهدی هیچ!
شهدایی که برای این کشور خون دادند چه توقعی دارند؟
شهدا اگر بودند به چه کسی رأی می دادند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
مردم دیگر گول حرکات نمایشی را نمی خورند
اگر رأی بدهند به رئیسی رأی می دهند که سابقه ی خوبی داره و بین مردم بوده
حاج آقا علم الهدی! من موتور سیکلت دارم و فقط می تونم ۲ نفر رو با خودم بیارم ، همین قبوله؟ شما راضی می شین چون اگه شما از ما ناراضی باشید قطعا می ریم جهنم
رای دادن و ندادن مردم ارتباطی به دین مردم ندارد ائمه جمعه در روزهای سخت مردم هم نظر میدادند ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
همه چیز به دین ربط داره
ائمه ی جمعه هم فریاد می زدند و کسی نمی شنید
مثل اینکه در این سالها رهبری هم بارها فریاد زد و مسئولین کار خودشان را کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
بله که نظر میدادن. دستور پخت اشکنه که یادتونه
چرا باید به جایی برسیم که مردم نسبت به رایی که میدن ، بی تفاوت باشن
با حرف زدن کار درست نمیشه
مشارکت در انتخابات امسال در حدود ۹۹/۹ درصد خواهد بود یعنی نزدیک صد درصد.
مشکل مردم ما انتخاب شدن یا نشدن این افراد نیست بلکه مشکل ، حضور این افراد در پست های مهم کشور هست که حتی با انتخاب نشدن هم ادامه خواهد داشت و همین اظهار نظرات نشان می دهد چقدر تعطیل هستند.
بر اساس سخن آقای علم‌الهدی میشه نتیجه گرفت که فقط ۱۰٪ مردم رای خواهند داد، چون اینطور که میفرمایند هر یک نفری که قراره رای بده، دور و برش ۱۰ نفر وجود دارد که رای نمی دهد
حاج اقا اشتباه گرفتی! اون چیزی که گناه کبیره است دروغ است دروغ!
هیچ کس نمیتونه فقط یه نفر میتونه اونم جلیلی :)
آقای علم الهدی می دانید چند ساعت در صف مرغ ایستادن یعنی چه؟ بعید می دانم چون شما بدون زحمت و بدون هر گونه رنج و هزینه ای همه چیز برایتان فراهم شده است و حق هم دارید توصیه کنید رای بدهیم تا سفره شما رنگین تر شود و مردم بدبخت تر اما اگر از خواب بیدار شوید مردم فهمیده اند که راه اصلاح کشور و شرایط نکون بختی که برایمان درست کرده اید از صندوق های رای نمی گذرد.

رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
آقای علم الهدی همین زخم زبانهایی که این چند سال از امثال جناب عالی شنید کمه براش؟؟
اون بیچاره هم داره حرص می زنه وضعیت هشت سال قبل تکرار نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
مطمئنا تو هم تو صف مرغ نیستی فقط داری اداش را در میاری ؛ بدبخت مستضعف مثل تو نیستند به یک چیزهایی معتقدند که تو نیستی
سیاستمداران بد توسط مردمان خوبی که رای نمی دهند انتخاب می شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
شما سیاستمدار خوب رو نشون ما بده. انتخاب بین بد و بدتر انتخاب نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
البته دور قبل توسط مردم بدی که رأی دادند انتخاب شدند
این خصوصیت انتخابات است هیچ کس نمی تواتد رای ندهد
آنکس که رای نمیدهد هم در حقیقت دارد رای میدهد
سکوت میکند در برابر رای دیگران
که این به زبان انتخابات یعنی تایید رای دیگران
پس
بدتدین نوع رای دادن، رای ندادن است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
در مورد انتخابات موافقم. اما در مورد واقعه 28 خرداد نه
کسانی که باعث این گناه کبیره مردم شدن چه گناهی دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
آن کسان اهل مریخ نیستند
دولتی های فعلی هستند.
اما چون مردم به او رأی داده اند نمی خواهند قبول کنند که اشتباه کرده اند
گناه کبیره وضعیت موجودی است که مسئولان برای ایران ومردم بوجود اورده اند
قطعا توصیه های افرادی همچون حسن عباسی و شریعتمداری کیهان و علم الهدی اووووو مشابه آنها

برای دعوت مردم به شرکت در انتخابات
حتما نتیجه عکس دارد !!!!!
البته شاید خودشان می دانند و هدفی دارند !!!!؟؟؟
«اسماعیل هنیه» به ایران می‌آید
اصلا وقت خوبی را انتخاب نکرده
فقط ده نفر لازمه که منو بیارن پای صندوق
من که نفهمیدم گاف آقای همتی چه بوده که جلیلی متوجه شده است ،
اگر واقعا آقای همتی اصلاح طلب واقعی باشد و اعلام نماید میخواهد لایحه برای اصلاح شورای نگهبان و ثبات پول کشور ارائه دهد احتیاجی نیست هر نفر ده نفر را سر صندوق بیاورد بله خود مردم سر صندوق رای می آیند!
حدودا ۴۰ در صد مردم در انتخابات شرکت می کنند!
هر نفر ۱۰ نفری را که رای نمیخواهند بدهند به پای صندوق رای ببرند ،حال چگونه!؟
در صورت موفقیت ۴۰ ضربدر ۱۰ ، ۴۰۰ در صد در انتخابات شرکت می کنند !!
خودمانیم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
جالبه که ا این چرندیاتو منتشر میکنه اما اگه نظری با گرایشات سیاسیش کمترین مخالفتی داشته باشه حتی اگه منطقی باشه سانسور میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
محاسبات آماری شما اشتباه است. اول باید ببینید او چهل درصد اعلام شده چند نفر هست.
گافش کجا بود؟
چرا کسی از دانشگاه آزاد حرفی نمی زند ؟
دانشگاه آزاد به هیچ مرجعی پاسخگو نیست ، کارمندان و اساتید آن از نظر حقوق مشکل دارند چند سالی است افزایش حقوق معقول و متعارف نداشته اند ، آیا این قشری که در این مکان فعالیت می کنند از مردم این سرزمین نیستند ؟
آیا کسی نباید پاسخگوی مطالبات اینها یاشد؟ همه افرادی که پست و مقامی در این مملکت دارند خودشان دانشجوی این دانشگاه بودند و حقوق چندین برابر کارمندان این نهاد. دریافت می نمایند . از نامزدهای انتخابات تقاضا داریم به این موضوع بپردازند
علم‌الهدی: هرکس ۱۰ نفر که رأی نمی‌دهند را پای صندوق بیاورد
جناب الم‌الهدا من هر تعداد بتوانم بیاورم میگویم به دکتر محسن رضایی رای بدهند چون بقیه فقط حرف میزنند و برای مردم قدمی بر نخواهند داشت تمام
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
حتما رای میدهیم
آقای علم الهدی!باش تا خبرت کنیم
همه ما به کشور ایمان داریم ولی اینکه شما هر چیزی را با نام دین تفسیر می کنید واقعا قابل هضم نیست .
رضایی لاید تماشاچی هست!
البته آقای جلیلی توجه داشته باشند که خود چین از سیاستهای مائویی دست کشید اما کره شمالی همچنان آن سیاستها را ادامه می دهد.
چه عجب آقای علم الهدی فحش نداد مثل اینکه به رای 10 نفر نیاز شد
به امام جمعه اصفهان و مشهد عرض میکنیم که رای بی رای
به امام جمعه اصفهان و مشهد عرض میکنیم که رای بی رای
رای دادن یا ندادن چه ارتباطی به خون شهدا داره؟ چرا از این بزرگواران سوء استفاده میکنید؟ بعد تو قرن بیست و یکم میاید فتوا میدید؟ آخه کی به حرف شما توجه میکنه که چه کاری گناه کبیره است. بس کنید بابا بس کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
ربطش اینکه مدافعین وطن حرص می زنن که دار و دسته ی اشرافیت رأی نیاره؛ بعد می رن و شهید می شن؛ بعد مردم روی خون اونها پا می ذارن و می رن به کسایی رأی می دن که شعار بی ناموسی می دن
اینکه علم الهدی گفته هرکس 10نفر را که رای نمی دهند پای صندوق رای بیاورد بزرگترین اعتراف است به مایوس شدن و دلسرد شدن مردم و به نوعی نسبت مشارکت بسیار پائین ( 10درصدی) را اذعان نموده است.
اگر به سبب انتخاب مردم، مسئولی سر کار بیاید که به مردم و کشور ضرر برساند، آیا بازهم خواهند گفت شرکت درانتخابات واجب است؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
مردم و کشور برای این ها مهم نیست به خودشون ضرر نزنه کافیه
چرا همه موقع انتخابات به فکر این می افتند که مردمی که می توانند رای دهند مهم هستند ؟ چرا هیچکدام از اینها در غیر زمانهای انتخابات پیدایشان نیست ؟ چرا علیه اعمالی که مردم را دلسرد میکند هیچ اقدامی انجام نمی دهند ؟ چرا همیشه مردم باید با تمامی مشکلات پای نظام باشند امام جمعه اصفهان میگوید شما با رای خودتان پشتیبان رئیس جمهور اینده باشید . این کار را تا به حال 12 دوره انجام داده ایم چی عایدمان شد ؟ حالا البته این بار هم شرکت میکنیم ببینیم این دفعه چی می شود !!! به امید خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
موقع انتخابات قطعاً زمان مهمیه
من خودم وقتای دیگه کاری به کار بقیه ندارم، ولی این موقع اشتباه مردم دودش توی چشم من می ره
اینا که گاف نیست . گاف اینه که رییسی میگه قراره سالی ۱ میلیون خونه بسازه و ۲ میلیون خودرو تولید کنه. تابناک! این‌ اعداد رو تو حافظه مبارک نگه دارید روزی لازم خواهد شد.
درود
یک سوال از امامان جمعه.....آیا خوردن پول مردم در بورس در بانکها.....تورم 50درصدی...کوچک شدن سفره مردم....رانت...اختلاس...سفره خالی فقرا...بی کاری جوانان...اینها همه گناه کبیره نیست
فقط رای ندادن گناه کبیره است....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
گناه کبیره روی کار آوردن کسانی است که همه ی این کارها که تو گفتی را انجام می دهند!
حتما میام تا مرغ را گرونتر کنید
بله رای دادن به کلاس ششم ابتدایی احتمالد معادل جهاد در حد تیم ملی است. این داستان ها به درد دوران غارنشینی می خورد.
فعلا که با هر بار شرکت در انتخابات عرصه بر مردم تنگ شده تا دشمن‌...رای بی رای حاجی.
احمدی نژاد به خواب عمه ام امده گفته در رای گیری شرکت نکنید
گناه کبیره؟؟؟؟؟؟؟
۱۰ نفر که رای نمیدهند را پای صندوق بیاورند؟؟؟؟؟

این سخنان نشان میده که مردمی که رای نمیدهند اکثریت هستند، باید دید چرا رای نمیدهند و دلیل رای ندادن خیلیا چیه
گناه کبیره؟؟؟؟؟؟؟
۱۰ نفر که رای نمیدهند را پای صندوق بیاورند؟؟؟؟؟

این سخنان نشان میده که مردمی که رای نمیدهند اکثریت هستند، باید دید چرا رای نمیدهند و دلیل رای ندادن خیلیا چیه
مفهوم جمله آقای علم الهدی اینه که به ازای هر یک نفری که رای میدهد، ده نفر وجود دارد که رای نمی دهد

یعنی از نظر ریاضی, یک یازدهم نفرات حائز شرایط رای، در انتخابات مشارکت خواهند کرد ( یعنی حدود ۹ درصد)

خدا را شکر که مسئولین هم از میزان مشارکت کاملاً مطلعند
اگر اشخاصی مثل آقایان اعلم الهدی و امام جمعه محترم اصفهان و ... کمتر در مورد گناه بودن عدم شرکت در انتخابات و موارد مشابه اظهار نظر کنند شاید عموم مردم تصمیم دیگری بگیرند. این اظهار نظرها مردم را از صندوق رای دور می کند.
گناه کبیره
چند نکته :
- اصلاح طلبان از همتی ومهرعلیزاده خمایت نمی کنند :به نظر بنده این خودنوعی حمایت پوششی است چون عملکرد آنان در این 8سال باعث شده که حمایت انان از یک کاندیدا موجب کاهش رای انان گردد نه افزایش ان .البته انها این دولت راهم اصلاح طلب نمی دانند
- اقای همتی می فرمایند سیاستمداران می بایست بینش اقتصادی داشته باشند بنده نیز با حرف ایشان موافقم اما ایشان فکرنمی کنند یک رئیس جمهور باید بینش سیاسی نیز داشته باشد .ایشان به دلیل سمت ومدرکشان مسلما از مطلع ترین افراد در خصوص وضعیت اقتصادی کشور هستند اما با توجه به نظر اتشان مشخص است فاقد بینش سیاسی لازم برای اداره کشور هستند به ظور نمونه از ملاقات با بایدن صحبت کرده اند سئوال بنده از ایشان این است اگر آقای بایدن حاضر به ازادسازی کلیه دلارهای بلوکه شده شود و نیز با دریافت وام ما هم موافقت کند ایشان به عنوان یک اقتصاد دان حاضر به دادن چه امتیازی به ایشان هستند ؟نگاه امریکا به ما ایرانیها مانند نگاه ژنرال کاستر قاتل سرخ پوستان امریکا است که می گفت سرخ پوست خوب سرخ پوست مرده است .نحوه برخورد انها را با کشورهای به اصطلاح دوست و درواقع نوکران حلقه به گوششان در اطراف مان ببینیم .
-جناب اقای واعظی تخریب دولت بدعتی در تاریخ ما نیست کافی است انتخابات دوایر قبل را مرور کنید البته حرفتان درست است و تخریب کار درستی نیست کافی است تنها عملکرد دولت به صورت صحیح در معرض قضاوت عموم قرار گیرد .
-رای دادن به نظر بنده قبل از این که یک وظیفه میهنی و یا دینی باشد یک حق است با بررسی تاریخ گدشته دیگر کشورها و حتی تاریخ معاصر کشور عزیزمان می بینیم چه خونها ریخته شده تا مردم بتوانند حق رای داشته باشند همین حالا کشورهای بسیاری در دنیا و اطراف ماهستند که هنوز به این حق نرسیده اند .در مسیر زندگی همیشه سر راهمان دوراهی هایی وجود دارد که باید انتخاب کنیم بین خوب وخوب تر یا بد وبدتر و حتی یک اختلاف سلیقه .اگر انتخاب مان ما را به نتیجه دلخواه نرساند لااقل وقتی به گذشته بر می گردیم به خودمان می گوییم که انتخاب خودم بود وکسی برای من تصمیم نگرفت .این درست است که اگر رد صلاحیتها کمتر بود قدرت انتخاب بیشتری داشتیم اما واقعاچند درصد کسانی که رد صلاحیت شده اند می توانستند نامزد انتخابی بهتری باشند به طور مثال اقای احمدی نژاد که خود طبق قانون اساسی 8 سال توانست رئیس جمهور این مملکت باشد واعلام می کند که اگر رد صلاحیت شوم در انتخابات شرکت نمی کنم گزینه مناسبی است این صحبت خود نقض قانون اساسی است و به نطر بنده همین یک دلیل برای رد صلاحیتشان کافی است اگر هریک از اخاد جامعه چنین تفکری داشته باشند که قانونی درست است که من را تایید کند ایا می توان قانون را بر ان کشور حاکم کرد .ایشان در زمان مسئولیتشان نیز عملکرد مشابهی داشتند از خط قرمز کشیدن برای برخورد با اطرافیانشان بگیرید تا اصرارشان به حمایت از افراد خاظی دیگر .البته اگر بخواهیم انصاف رارعایت کنیم ایشان خدمات بزرگی نیز انجام دادند یکی از مهمترین انها شکستن حلقه مدیریتی بسته در سطح کلان کشور بود که بین یک تعداد خاص می چرخید امامتاسفانه به دلیل خود رای بودن بیش از حد و عدم توجه به نظر دلسوزان و کارشناسان برایند وحاصل جمع عملکرد ایشان پس از 8 سال به نظر بنده منفی بود و باعث دلسردی مردم و بازگشت انان به سوی همان مدیران پیر قبلی شد نمونه ان وزیر صنعت که با سن بالا وعضویت در هیئت مدیره بیش از ده شرکت سکان صنعت مملکت را برعهده گرفت ودیدم که عاقبت ایشان و دخترشان چه شد .
-اگرمیخواهید راه درست راه پیدا کنید طبق گفته امام به سخنان دشمنان تان مراجعه کنید در حال حاضر کلیه سایتها و شبکه های معاند برعدم شرکت در انتخابات تاکید دارند عزیران شرکت ما در انتخابات مستقل از هر نتیجه تاکید مجدد بر حمایت مان از کشور مان است اگر ذهن جستجوگری دارید نه به شبکه های معاند بلکه به مقالات خبرگزاریهای معتبر جهانی مراجعه کنید ونظرات کارشناسان سیاسی ونظامی ومقامات دیگر کشورها را مطالعه کنید تا به قوتها و ضعف هایمان پی ببریم طبق گزارشات همین سایتها بیشترین مشکل کشورمان در زمینه اقتصادی ناشی از سوء مدیریتهای داخلی است و تاثیر تحریمها که در بالاترین خد 30درصد بوده که گذشت زمان تاثیر ان را کاهش می دهد زیرا کشور ناچار به پیدا کردن روشهایی برای دور زدن انها است که موجب کم اثر شدن انها میگردد اگر امریکا وکشورها ی اروپایی در بازگشت به برجام تعجیل دارند یکی از دلایل مهم ان همان خالی شدن دستشان برای برخود با ایران است در بعدنظامی طبق اعلام فرمانده امریکایی ژنرال مکنزی امریکا پس از جنگ کره تا به امروز دست برتر را در نیروی هوایی داشته که با حضور پهپادهای ایرانی این مزیت را ازدست داده است و.....
سخن اخر انتخاب هرکدام از نامزدهامانند یک هندوانه سربسته است وممکن است در عمل و یا در ادامه راه عملکرد فرد منتخب چرخش چندین درجه داشته باشد پس سعی کنیم کسی را انتخاب کنیم که قبلا عملکرد قابل قبولی داشته است رای بالا کشور مان را در بازیهای سیاسی منطقه بیمه می کند .نتیجه انتخاب یک دولت ضعیف دودی است که به چشم همه مان خواهد رفت .
آقای همتی از توییتت معلوم شد آخر سوادی !!! فقط وقت کردی جغرافیای دوره ابتدایی رو بخونی بد نیست
منظور علم الهدی این است که به ازای هر یک نفر رای دهنده 10 نفر رای نمی دهند
یعنی این همه در حق مردم اجحاف کردید که میگوید هر نفر 10 نفر را راضی کند که رای بدهند یعنی اگه 10 نفر 1 نفر را راضی کند که رای ندهد کلان انتخابات تعطیل میشود
تو این چهل سال مرتب پای صندوق رفتیم و کلی ثواب کردیم و بعدش کباب شدیم حالا یه دفعه گناه کنیم ببینیم چی پیش میاد
یعنی آقای علم الهدی فکر میکنن فقط 1 نفر از 11 نفر می خوان رای بدن که هر یک نفر 10 نفر رو همراه کنه؟
اقای امام جمعه مشهد شما که همه افرادی که مردم تا حدی قبول داشتن را رد صلاحیت کردید چند نفر که فقط 1 دیدگاه دارند که مورد نظر مردم نیست را تایید کردید خوب مردم اینها را قبول ندارند چکار کنند رای ندهند که میگویی گناه کبیره است رای بدهید به شعور خودمان و کشور خیانت کرده ایم ‍پس من راه اول را پیش میگیرم
یادش بخیر در زمان جنگ وقتی داوطلب برای رفتن به میدان مین لازم بود بچه ها با جان و دل میامدن الان متاسفانه افرادی در قدرت قرار گرفته اند که صلاحیت ندارند و از جنس مردم نیستند درد مردم را نمی بینند و فقط فکر رسیدن به قدرت هستند . برای مثال مردم گرسنه که در سطل زباله دنبال روزی هستند را نمیبینند ولی رویای ماشین شاستی بلند و خط ویزه برای تردود و حق مسکن و فرستادن اقازاده ها به شیطان بزرگ را در سر میپرورانند و همیشه مردم را به ترس از خداد وا میدارند . اقای مسول کسانی که شما تایید کردید مورد نظر مردم نیست حالا شما مردمی که رای نمیدهند متهم به کناه کبیره میکنی
واعظی: تخریب دولت بدعتی نامبارک در سپهر سیاسی کشور است
راست می گه جد هفتم من بود که تا میتوانستدولت احمدی نژادرا تخریب می کردم نهروحانی وتیمش
جبهه عدالت دوووست اصول گرا و پایداری با وجود چهره‌های شاخص که همه می شناسن سر تا پا قابل گاف گیری است بهتره به خودتون بپردازید دست از سر مردم بردارید تمام قدرت دست شما!!!
آقای ماکرون امنیت منطقا را شما و همدستان شما مثل انگلیس و آلمان و آمریکا و حقوق بده های شماها مثل عربستان و آپارات است که به دستور برادران اسرائیلی اشان منطقه مارا به کودک کشی و نا امنی و بوجود آوردن تروریستی هایی مثل القاعده و داعش خونخوار هستند. آیا شما نمی خواهد دست از تهمت های بیجا علیه جمهوری اسلامی به دلیل دشمنی دیرینه اتان بردارید؟ آیا شما فکر می کنید رول پلیس بد شما در مذاکرات ۵+۱ را فراموش کرده ایم! که مرتب سنگ در مذاکرات می انداختید! ما هرگز فراموش نمی کنیم که چگونه شما صدام حسین را برای کشتن ملت ما پشتیبانی می کردید و با تمام قوا سلاح های پوسیده خودرا علیه ملت انقلابی ایران برای او می فرستادید! مشکل بزرگ شما این است که ملت شهید پرور ما دست شما و همه ی دولت های استثمارگر را از نفوذ در کشورمان بریده است!
ما که رای نمیدهیم میتوانیم در انتخابات شرکت کنیم و باعث انصراف 10 نفر از کسانی شویم که دوست دارند رای بدهند
اقای رییسی ممنوع الانتقاد شدن؟ عجب!
رای بی رای
اگر انتخابات با مشارکت کم رقم بخورد، تمام ایران ضرر می‌کنند... حاجی علم! نیست وقتی مشارکت خیلی زیاد بود ما کلی سود کردیم!
مردم توی صف مرغ کردن توی دوران کرونا ، افزایش شدید قیمت مرغ ، گوشت ، میوه ، برنج ، روغن و ..... این ها گناه کبیره است .
چطور به خاطر خون شهدا و گناه شرکت نکردن در انتخابات همیشه پای صندوق رای کشیده میشه ولی موقع افزایش قیمت ها کسی یقشو پاره نمی کنه و حرفی نمیزنه
آقای امام جمعه اگر رای ندادن گناه کبیره هست پس سپردن زندگی مردم به انشااله و ماشااله و معجزه پس چی هست؟
آقای علم الهدی شهدا تمام هستی خودشان را فدای مردم کردند شما چکار کردید برای مردم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
مگه سوء استفاده کار کمی است
آقای علم الهدی شهدا تمام هستی خودشان را فدای مردم کردند شما چکار کردید برای مردم؟
همتی با چه تجربه ای میخاد ریس جمهور بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
با همون تجربه ای که بقیه دارن
جلیلی خودش یه دنیا گافست
یک بخش اختصاص دهید به سئوال از همتی به شرح زیر:
- در خصوص نداشتن مقاله مرز دانش در ده ساله گذشته به عنوان مدعی استادی در دانشگاه تهران!!
- در مورد اچ-ایندکس "تقریباً هیچ" او بعنوان مدعی علم روز و استادی!!
باید از دولت آقای روحانی تشکر کنیم چون به مردم قدرت تحمل را ثابت کرد که میشود در مدت هشت سال مرغ و گوشت دلار و مسکن رو چهار برابر و یا بیشتر کرد ودر همین زمان که همه چیز چند برابر شده ارزش سهامی رو که به سفارش جناب آقای روحانی جای سرمایه گزاری بود رو از هشت هزار تومان در هر سهم به زیر صد تومان رساند
(سهام بانک دی )البته تقریبا تمامی سهامها همین وضعیت را دارند .و مدیران در دولت حقوق های نجومی بگیرند و باز برای بالاتر بردن قیمتها نامزد فرستاد تو انتخابات و.......
تو رو خدا ،، دیگه قبح و اهمیت گناه کبیره رو از بین نبرید ،،، ضمنا :
با رای کمتر ،، که افراد مورد نظر بعضیها ،، راحت تر انتخاب میشن::)))
با رای ندادن عرصه را برای دشمنان مردم ایران که حاکمان فعلی هستند تنگ خواهیم کرد. برای رضای خدا هم که شده رای نخواهیم داد.
کل دولت با آن کليد کذايي و رنگ بنفش و وزير اقتصاد همتي و سلبريتي هاي درپيتي و تَکرار کنندگان و راي دهندگان اصلاح طلبش گاف اندر گاف هستند. من از طرف آقاي روحاني و همتي از مردم عزيز عذرخواهي مي کنم.
خود شخص آقای علم الهدی اگر استعفا دهند یا قول دهند که دیگر در چند دهه بعدی در دفاع از انقلاب حرفی نزدند، ده ها هزار نفر خود شخصا امیدوارتر شده و به آغوش انقلاب باز خواهند گشت و رای خواهند داد. آیا ایشان این فداکاری را قبول می کنند، وقتی از هستی دادن توسط شهدا سخن به میان می آورند خود آماده چنین فداکاری هستند؟
خطاب به آقای جلیلی:
1. تفکر جنابعالی متاسفانه در هنگامی که شما مسئول برنامه گفتمان هسته ای بودید و آثار آن بر مردم هویدا شد. چیزی جز ویرانی به بار نیارود.
2. باید بپذیرید که شما دانش کافی برای مدیریت یک سیستم پیچیده در کشور کشورداری را ندارید. حتی آگاهی کافی ار تاریخ کشور ندارید.
3. ذهن شما به دلیل آلوده بودن به مسایل ایدئولوژیک نگاهی یک سویه به مسایل دارد و همه چیز را از عینک نگاه خودتان می بینید. بدین خاطر مهارت بهره گیری از دانش دیگران را همانند آقای احمدی نژاد ندارید.
4. مدیریت را هنری است چند بعدی, با زور زدن و زور گفتن تغییری در یک سیستم روی نمی دهد. باید فکر و اندیشه در کنار دیگر میل و کشش درونی نیروهای کاری وجود داشته باشد. این امکان پذیر نیست؛ مگر در کنار دانش فنی یک مدیر؛ شخصیت کاریزماتیک وی. چون این شخصیت کاریزماتیک را ندارید؛ فرمان بری سیستمی هرگز برای کار شما روی نخواهد داشت.
5. صداقت گفتاری و کرداری فرد است. شما هرگز با مردم رو راست نبوده اید؛ بلکه فقط فکر می کنید که چون اصول گرا و پایداری هستید و این جناج پای بند به اصول هسند؛ دیگران خارج از این حیطه شایستگی و لیاقت کار را ندارد. لذا تفکر جانبدارانه و جناحی کسانی مانند شما بسیار آسیب زا و ریسک ساز است.
6. با خواندن درس علوم سیاسی به روشی که شما در یک دانشگاه سیاست زده خوانده اید؛ نمی توانید خارج از این حوزه فکر کنید.
7. شناخت شما از مردم و زندگی خارج در سطح همان دانشگاه محل تحصیل تان است. بدین خاطر کاستی در دیدن دور نمای تصمیم شما, قطغا سبب نقص در تصمیم سازی تان خواهد شد.
8. لطف کنید کشور و مردم را به سان موش آزمایشگاهی نبینید و شما نیز همانند گذشتگان به آزمایش تئوری های ناقص خود ویرانی بر این ویرانه نیفزایید. نداشتن دانش اقتصاد, مدیرت و درک درست علوم گوناگون دست آوری جز آسیب به کشور نخواهد داشت.
آنهاییکه رای نمی‌دهند مثل کسایی هستند که خودشان را به خواب زدند، هیچوقت بیدار نمیشوند،اذیتشان نکنید ،
رای بی رای
با سلام . روحانی مردم ایران تشکر می کنند که دلار 3 هزار تومانی را 25 هزار تومان کردید
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱۰۲


آقای رضایی این جوری می خوای به مردم خدمت کنی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
حتما رای میدهیم
عبدالناصر همتی: پول کثیف در ستادهای نامزدها در حال گردش است. منشاء حجم عظیم بنر و پوستر و سفر میلیاردی با اجاره هواپیمای اختصاصی همین پول‌هاست.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی