بازدید 59115
دو هزار و چهارصد و نود و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

کنایه جالب مجری تلویزیون به گلایه روحانی به مناظرات / انتقاد محمدرضا عارف از کاندیداها / واکنش برادر و دختر شهید سلیمانی به لیست شورای شهر تهران

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: دستگیری یکی از سرپل‌های اصلی گروهک سلطنت‌طلب / وزیر دفاع آمریکا: مهار ایران در خاورمیانه را ادامه می‌دهیم و … رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۵۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰ 10 June 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

کاندیداها به جای ارائه راهکار، بالای منبر می‌روند

محمدرضا خباز از سیاستمداران اصلاح طلب دلیل سرد بودن مناظرات برگزار شده را را رفع تکلیف طراحان سوال دانست و درباره حمله کاندیداها به دولت گفت:« انگار از واجبات است که همه به دولت حمله کنند، گویی هیچکدام تا به الآن در ایران زندگی نکرده و تاکنون هیچ مسئولیتی نداشتند. هر کدام از نامزدها مسئولیتی داشته و اگر فردی درباره مسئولیت‌های آنان نیز موشکافی کند، مشکلات دستگاه تحت نظر آن‌ها را به مراتب بیشتر از مشکلات دولت خواهد دید.» وی همچنین گفت: متاسفانه، اکنون دیواری از دیوار دولت کوتاه‌تر نیست. نامزدها در ابتدا به دولت حمله کرده و سپس جای ارائه راهکار، صحبت‌های خودشان را مطرح یا برای مثال، دیپلماسی اقتصادی را معنا می‌کردند. ما که از کاندیداها معنا کردن نمی‌خواهیم و این جا هم کلاس درس نیست. مردم راهکار می‌خواهند. برای مثال، مجری درباره تشویق و آماده کردن جوانان به ازدواج سوال می کند، آقای کاندیدا، اندر فضائل ازدواج می‌گوید. این جا که برای منبری دعوت نکرده‌اند، بلکه به مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری دعوت شده‌اید. مثلا باید بگویند که برای ذوب شدن یخ ازدواج، فلان برنامه را دارم. بارها گفته شده است که آقایان کاندیدا اگر پیشنهادی هم می‌دهند منابع خود را هم معرفی کنند. مثلا شما می‌گویید که وضع اقتصاد و تورم خراب است، این‌ها صحبت‌های مردم عادی است. تفاوت شما با مردم عادی چیست که سه ساعت از برنامه تلویزیون به شما اختصاص یافته است؟ شما باید راهکار همراه با منطق و استدلال علمی ارائه کنید اما نامزدها یا به دولت حمله می‌کردند، یا همان سوال را لغت به لغت معنا می‌کردند و یا خارج از موضوع صحبت می کردند.

واکنش برادر شهید سردار سلیمانی درباره کاندیداتوری نرجس سلیمانی

سهراب سلیمانی برادر شهید حاج قاسم سلیمانی نسبت به کاندیداتوری نرجس سلیمانی در انتخابات شورای شهر واکنش نشان داد. سهراب سلیمانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عزیز برادر این کار را با روح مطهرت کسانی کردند که خود را برادر شما می پنداشتند ولی غافل از اینکه که شما با خدا معامله کردی و عزیز مردمت شدی. انشاالله خداوند حافظ آبرویت خواهد. برادر شهید و غریب از روح بلند و مطهرت عذر می خواهم تلاش کردم اما موفق نشدم.

دستور روحانی به وزیر کشور برای برخورد با کاندیداهایی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند

جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا روز پنج شنبه در حضور رییس جمهور برگزار شد و در این جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی و کمیته های بهداشت و درمان، امنیتی – اجتماعی و تبلیغات و اطلاع‌رسانی گزارشی از وضعیت روند بیماری و اقدامات انجام شده در زمینه تامین واکسن و عملیات واکسیناسیون و همچنین اجرای پروتکل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌های لازم در این زمینه به ویژه در تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخابات 1400 ارائه کردند. رئیس جمهور پس از این گزارش به قرارگاه عملیاتی دستور داد با توجه به استقرار این قرارگاه در وزارت کشور و برعهده داشتن مسئولیت اجرای انتخابات از سوی وزیر کشور، با جدیت و قاطعیت هر چه تمام‌تر نسبت به ارائه هشدارها و اخطارهای لازم اقدام فوری را انجام داده و با نامزدهای متخلف در این خصوص برخورد قاطع و جدی صورت گیرد و اقدامات انجام شده به مردم اطلاع‌رسانی شود.

انتقاد فرزند شهید سلیمانی از کاندیداتوری خواهرش

فاطمه سلیمانی فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی در پستی اینستاگرامی نوشت: «صفحه ام رنگ خون است خون مظلوم شهید بابا جانم ما شرمنده شماییم شما به ما همیشه یاد دادید که هیچ وقت دنبال صندلی نباشیم چون صندلی خودت میدان جنگ بود. تمام عمرم سعی کردم حتی از اسمم هم استفاده نکنم چون صوت صدایت همیشه در گوشم نواخته میشد که اگر حتی از اسم استفاده کردید ما رو نمی بخشید هر کس در این راه وارد شود نه فقط شرمنده ی شما بلکه به گفته ی خودتان شرمنده و مغضوب نبی مکرم اسلام و شهدای این راه خواهد شد.»

انتقاد محمدرضا عارف از کاندیداها: وعده‌تان یک‌ساله عملی نشد، استعفا بدهید

٢۴ ساعت پس از پایان دومین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم، هنوز موج انتقادها به آنچه بعدازظهر روز سه‌شنبه با حضور ۷ کاندیدای انتخابات و مجری صداوسیما روبه‌روی چشمان مخاطبان رقم خورد، فروکش نکرده است.در این ساعاتی که از آن رویارویی انتخاباتی می‌گذرد، بحث از نفس انجام این مناظره و چند و چون برگزاری آن، اگر نگوییم بیش از خود انتخابات، باید اعتراف کنیم که ‌نسبت به همان اندازه مورد توجه افکار عمومی بوده است.البته پس از مناظره نخست نیز با انتقادهایی گسترده روبه‌رو شد. انتقادهایی که شاید اوج آن، انتقادی بود که از زبان محمدرضا عارف مطرح شد. او که پس از مناظره اول در این رابطه با ایسنا به گفت‌وگو نشسته بود، آنچه بیش از هر چیز در مناظرات اخیر، اذهان را به خود مشغول کرده، «سقوط اخلاق سیاسی» عنوان کرده است./ روزنامه اعتماد

شرکت ما در ‎انتخابات کمک به امام زمان (عج) است

‏ محسن اراکی عضو خبرگان رهبری:امروز شرکت ما در انتخابات به معنای اعلان یاری امام زمان (عج) است؛ باید زمان بگذرد و مشخص شود که ما وفادار هستیم یا نیستیم؛ آیا سختی ها، گرسنگی ها، تحریم ها و ... ما را از اماممان جدا می کند یا نه؛ همه باید مرد میدان بوده و با پایداری و ماندن در صحنه، به‏ پیروزی نهایی برسیم.حضور در انتخابات و دادن رأی به شخصی که اصلح می دانیم، لبیک به ندای هل من ناصر ینصرنی سیدالشهداست./حوزه نیوز

حجم اسکناس و سکه در دست مردم اعلام شد

طبق آخرین اعلام بانک مرکزی، تا پایان اسفندماه سال گذشته، معادل ۷۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از انواع اسکناس و سکه‌ها در اختیار مردم است.تا پایان اسفندماه سال گذشته، حدود ۸۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اسکناس و مسکوک در گردش بوده که این رقم در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۱۳.۶ درصد رشد دارد./خبرآنلاین

کنایه جالب مجری برنامه ثریا به گلایه روحانی به مناظرات

مجری برنامه تلویزیونی ثریا بیان کرد: چیزی که عوض دارد گله ندارد.مقصودی گفت: امروز رئیس جمهور با عصبانیت از بی اخلاقی در مناظرات گلایه تند کردند اما این همان روشی بود که خود ایشان در انتخابات پیروز شدند!حتی در مناظرات دولت دوم خودشان هم از کلید واژه دولت قبل استفاده می‌کردند، شاید این کار خدا بوده که ما این روزها را هم ببینیم!

«طرح ایران بدون فقیر» رضایی چیست؟

یک نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در طرح ایران بدون فقیر، با بازگرداندن منابع کشور به خود مردم کاری می‌کنیم که کسی با شکم گرسنه سر بر بالین نگذارد.محسن رضایی در صفحه حساب شخصی توئیتر نوشت:من رییس جمهوری سنجاقی و دفترچه‌ای نخواهم بود که چند نفر به من طرح‌های اقتصادی و کاغذ سخنرانی بدهند و همان‌ها را بدون فهم تکرار کنم. با برنامه‌ای دقیق آمده‌ام و بر هر تصمیم اقتصادی دولت به دقت نظارت خواهم کرد،ما به جای آنکه برای مردم دست تکان دهیم، دست آنها را خواهیم گرفت.در طرح ایران بدون فقیر، با بازگرداندن منابع کشور به خود مردم کاری می‌کنیم که کسی با شکم گرسنه سر بر بالین نگذارد؛ کسی به نان شب محتاج نباشد و مادری در برابر فرزندانش شرمنده نشود.

پاسخ عضو شورای نگهبان به یک شایعه جنجالی

عضو فقهای شورای نگهبان در خصوص عدم احراز صلاحیت‌ها در انتخابات ریاست جمهوری گفت:مسیر قانونی طی شده است و مدارک به صورت مستند موجود است و جای اعمال سلیقه به آن معنا وجود ندارد. بشر در هر جایی که باشد، ممکن است درصدی اعمال سلیقه داشته باشد اما مبنا، مبنای قانونی مشخصی است.یت‌الله علیرضا اعرافی در حاشیه نشست کارآموزان وکالت استان تهران در خصوص شایعاتی مبنی بر جایگزینی وی بر ریاست قوه قضاییه گفت: این اخبار را به کلی تکذیب می‌کنم.وی در خصوص عدم احراز صلاحیت‌ داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگبان نیز گفت: معیار رد صلاحیت‌ها قانون است؛ از چهار یا پنج مرجع رسمی کشور اطلاعات به شورای نکهبان می‌رسد و کارشناسان این اطلاعات را تحلیل می‌کنند و در شورای نگهبان مباحثات مفصلی بر سر آن انجام می‌شود.آیت‌الله اعرافی ادامه داد: البته همیشه به این صورت نیست که یک تک مدرک ملاک قرار بگیرد. مجموعه مدارک و اسناد و گزارشات واصله مد نظر قرار می‌گیرد و براساس رأی اکثریت تصمیم اتخاذ می‌شود.

وزیر دفاع آمریکا: مهار ایران در خاورمیانه را ادامه می‌دهیم

وزیر دفاع آمریکا روز پنجشنبه در جلسه‌ای در مجلس سنا گفت کشورش سیاست مهار ایران در خاورمیانه (غرب آسیا) را ادامه خواهد داد.«لوید آستین» در جلسه‌ای روز پنجشنبه در کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا تصریح کرد در بودجه سال مالی ۲۰۲۲ پنتاگون منابعی برای مقابله با توانمندی‌های موشکی ایران اختصاص داده شده است.در این جلسه که برای بررسی بودجه پنتاگون در سال مالی ۲۰۲۲ در حال برگزاری است گفت تمرکز بودجه بر مسائل فضایی، پدافند موشکی و سنسورهای پیشرفته‌تر متمرکز خواهد بود.لوید آستین در ادامه تصریح کرد این پیشنهاد بودجه به مقابله با توانمندی‌های روزافزون کشورهایی مانند کره شمالی و ایران در زمینه موشک‌های بالیستیک کمک خواهد کرد.

دستگیری یکی از سرپل‌های اصلی گروهک سلطنت‌طلب

سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه کربلا در مازندران یکی از سرپل های اصلی گروهک سلطنت طلب مستقر در خارج از کشور را دستگیر کردند.در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، پاسداران گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف سازمان اطلاعات سپاه کربلا مازندران، در عملیاتی غافلگیرانه یکی از مزدوران و سَرپُل‌های اصلی مرتبط با گروهک سلطنت طلب مستقر در خارج از کشور را دستگیر کردند.در این عملیات پس از یک دوره اِشراف اطلاعاتی تخصصی مشخص شد، این فرد و مرتبطان وی با گذراندن آموزش‌های لازم و عضوگیری در فضای مجازی و حقیقی علاوه بر تشکیل و حمایت از پویش‌هایی با هدف کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات، به ایجاد نارضایتی‌ها دامن زده و مانند فتنه سال ۸۸ با ایجاد فرصت‌های احتمالی فضای سیاسی و امنیتی جامعه را مُلتهب کنند.همچنین سربازان گمنام اطلاعات سپاه کربلا در عملیاتی دیگر یک ابربدهکار بانکی که دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به شبکه بانکی بدهکار بود و از پرداخت آن امتناع می‌کرد را دستگیر کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸۹
فرزند شهید سلیمانی بهتر است وارد سیاست کثیف نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
اگه هم دوست داره بشه، بشه،فقط،لطفا در سخنرانی ها و مصاحبه هایش نخواهد که بگوید پدرم چنین گفت و چنان خواست و چنان نظری داشت و چه وچه وچه،سیاست پدر و مادر ندارد،در ضمن باید پوست کلفت هم بشه برای شنیدن انتقاد و گاهی هم فحش و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
رای بی رای
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
دست به چه کارهایی نزدیدن تا روحانی رییس جمهور شود حالا رای بی رای.
حاج آقا! فکر کنم شما به امام زمان کمک کنید کافی باشه! چقدر بعضی از ماها اعتماد به نفس داریم.
پاسخ ها
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
آنچه جوان در اینه می بیند پیر در خشت خام.
عضو فقیه شورای نگهبان درباره رد صلاحیت های ریاست جمهوری: مسیر قانونی طی شده است و مدارک به صورت مستند موجود است.
درست است مدارک موجود است اما آیا کسی امکان دسترسی به این مدارک را دارد که بخواهد با بررسی، صحت آرای را بررسی و تأیید یا رد کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
نخیر. چونوقانون اجازه نداده عل تعدم احراز صلاحیتها اعلام بشه. خوبه خود کاندیداها شفاف باشن با مردم و علتش رو به مردم بگن
اابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
با سلام طبق گفته ی سخن گوی شورای نگهبان : قانون حکمی را برای اعلام دلایل عدم احراز صلاحیت شدگان در نظر نگرفته : ینی وقتی کاندیدا خودش اجازه بدهد و دلایل رد صلاحیتش را مطالبه کند منعی ندارد و این نگفتن دلایل عدم احراز منع دارد طبق این فرمایش که سخنگو گفتن اینو همه می دونن خب من میخوام بدونم چرا رد صلاحیت شدم قانون هم هیچگونه حکمی در نظر نگرفته نه منع و نه اعلام دلایل یعنی لازم نبوده قاعدتا حالا اگه یکی خواست بدونه چرا رد شده و درخواست داد اعلام کنند آقایون می فرمایند حکمی نداریم همین اینو همه می دونن منم فهمیدم یعنی چی ولی فقهای عالی رتبه شورا ی نگهبان نمی دونن ولی می دونن خوب هم می دونن مهندسایی هستن واسه خودشان وگرنه این چیزی نیست که نصه صریح قانونی بخواد می دونیم که دلشون نخواسته
آقای محسن مقصودی مجری برنامه ثریا آماده می شوند که بزودی لباس مجری گیری را از تن برگرفته و لباس مدیریت یکی از شبکه ها رابر تن کنند. ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
مگه دروغ گفته؟
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
واقعا کاش میشد ایشون مدیر شبکه بشن ..سواد و معلوماتش از رییس جمهور بیشتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
شما اصلاح طلبها باید زد تو برجکتون یعنی ضدحال اساسی . 8 ساله پدره پدره پدره پدره صاحب مردمو درآوردین از رو هم نمیرین
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
اگر مدیر شود خدا نکند مدیری نشود بگه کی بود کی بود من نبودم.
متاسفانه در شورای ۱۰۰۰ درصدی اصولگرای شما فقط و فقط و فقط اعمال سلایق شخصی مد نظر است آن هم برای جناح رقیب شما که خیلی از شما و دوستانتان قدرتمند تر و پرطرفدارتر هستند. فاعتبروا یا اولی الابصار. فقط توجه کنید تو این یکسال کرونایی چه کسانی از دنیا رفتند.وای بر ما اگر آخرت خود را برای دنیای دیگران نابود کنیم.
اکثر کامنتهارو که تابناک عزیز ممیزی میکند .
ولی والاغیرتا" این چند جمله باربط وبی ربط من رو منتشر کنید
۱_ من صدایم به آقای همتی نمیرسه اگه شما به ایشان دسترسی دارید از طرف من بگویید که روی نه نفر حساب کنه !
۲_ درود بر ابو حامد امام محمد غزالی
۳_گور به گور بشی کارتر
۴_ مرگ بر فرانسه .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
اندکی توضیح دهید کارترلعنتی چه کرده که گوربه گورشود ودرهمین زمینه فرانسه بی حیا چه کرده؟ ودرضمن درودبر محمدغزالی رحمت الله علیه که چه کرده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
حقتون همینه دیگه امثال همتی
امسال که مشکل کم آبی هم هست عده ای سرمایه دار با قیمت بالا زمینهای آبی را اجاره کرده اند به جای اقلام ضروری گندم و جو و ذرت اقدام به کشت غیر ضرور گشنیز و پیاز و ... کرده اند. دامپینگ کشاورزی در راه است گویا سرمایه اش از ناحیه کشورهای عربی تامین شده است نمونه بارز اراضی استان همدان است جهاد کشاورزی هم غافل مانده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
کاش فقط اجاره میکردند. امسال خیلی ها در استانهایی که احتمالا با مشکل کم ابی مواجه میشن زمینهای زیر کشت برنج و محصولاتی که اب بیشتری لازم دارند رو خریدند به امید اینکه به بهانه کم ابی و جلوگیری از کشت توسط مراجع، این زمینها رو تغییر کاربری بدند و تبدیل به زمینی برای ساخت ویلا کنند. نمونه اش در اطراف قزوین هست. کافیه یکی از مسيولین یک بررسی ساده انجام بده. امیدوارم این اتفاق نیوفته و زمینهای کشاورزی بیشتر از این تبدیل به ویلا نشوند.
واقعا مقایسه دولت احمدی نژاد و روحانی ظلم و بی انصافیه . احمدی نژاد دولت رو با میلیاردهادلار ذخیره ارزی تحویل گرفت و بیش از 800 میلیارددلار نفت فروخت .تمام ارکان مملکت هم باهاش همسو و هم نظر بودند . ولی با چندین قطعنامه تحریمی و قراردادن کشور ذیل منشور 7 سازمان ملل و خزانه خالی تحویل روحانی داد .روحانی بااین شرایط کشور رو تحویل گرفت و جانوری مثل ترامپ و معضل کرونا و کارشکنی های داخلی هم به مشکلات اضافه کنید ..... از روحانی حمایت نمی کنم اشکالات فراوون داره ولی مقایسه اش با احمدی نژاد واقعا بی انصافیه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
متوسط قیمت نفت احمدی نژاد و روحانی اونقدری تفاوت نداره.
بماند که رئیس جمهور حتی می تونه توی قیمت نفت تأثیرگذار باشه
و بماند که احمدی نژاد هم الآن هیچ طرفدار سینه چاکی نداره
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
چهار سال دیگه مردم به حرفت میرسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
ناشناس 14:42 عزیز دلم اصلا احمدی نژاد باعث شد اون همه درآمدنفتی داشته باشیم ولی نتیجه اش چی شد ؟؟؟ خوب درایت و مدیریت اینها همینه که 800 میلیارد دلار هم به دردشون نمی خوره و مشکلی از مردم حل نمی شه . اصلا کسی
هست بپرسه این پولها چی شد ؟؟؟؟
یعنی برادر و دختر حاج قاسم از کاندید شدن نرجس سلیمانی ناراضی هستن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
الان کی بود کی بود، من نبودم ... دستم بود و ..... شروع می شود
باز به ما رسید و
کرونا خطرناک شد!!!
رئیسی بیاد به شهر ما با افتخار میرم به استقبالش.

از نماز عید فطر شهرمون که شلوغ تر نمیشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
به یاری خدا رای بی رای
جالبه روحانی کلا به محاق رفته
من که داره فراموشم میشه رئیس جمهوری به این نام دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
یه نوک پا برو بازار ، بعد از دیدن 100 برابر شدن قیمتها در این 8 سال از عمق جان یادت میاد که رییس جمهورت روحانیه
حاج قاسم دختری بنام فاطمه نداره!
یه زینب داره یه نرجس!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
در بالا هم یک کامنت گذاشتم که الان کی بود کی بود من نبودم ... دستم بود و .... شروع میشود
این هم یک نمونه اش
"امروز شرکت ما در انتخابات به معنای اعلان یاری امام زمان (عج) است"
تا اونجایی که میدونیم زمینه ظهور اما زمان موقعی است که فساد و تباهی در زمین عالم گیر شود. چرا اینقدر برای پست و مقامتان از حضرت مایه میگذارید؟
هر کاندیدایی که تبعیض در حقوق ها رو بگیره شک نکید رای خواهد اورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
رای بی رای
جناب اعرافی بس کنید دیگه جبران جفا رو ! اینطوری که شما جبران می کنید، جبران جبرانتون سخت تره از جبران خود جفا و تازه دائم الجبران باید بشید! مگر با ترک چنین جبرانی. شما همون جفا بکنید ! مرسی
جالبه روحانی این اواخر زبونش باز شده ؟؟‌
انتقاد دختر شهید سلیمانی به خواهرش به نظر من توهین به شعور ملت است اینکه هر کسی می تواند در انتخابات کاندیدا شود مردم با شعور ایران باید رای دهند همه مردم شعور دارند و به اسم رای نمی دهند بلکه به توانایی و تفکر و دیدگاه نماینده رای خواهند داد !!!!
اگر انتقادی هم دارد نباید اینطور رسانه ای نماید و به شعور ملت ایران که بسیار فهمیده هستند توهین شود !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
کلا رای بی رای
انتقاد دختر شهید سلیمانی به خواهرش به نظر من توهین به شعور ملت است اینکه هر کسی می تواند در انتخابات کاندیدا شود مردم با شعور ایران باید رای دهند همه مردم شعور دارند و به اسم رای نمی دهند بلکه به توانایی و تفکر و دیدگاه نماینده رای خواهند داد !!!!
اگر انتقادی هم دارد نباید اینطور رسانه ای نماید و به شعور ملت ایران که بسیار فهمیده هستند توهین شود !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
پس مردم با سواد و دانای تهران رضازاده دبیر خادم ساعی
رو به خاطر تخصص انتخاب کردن
چند جمله حرف حساب با دوستانی که قصد رای دادن به آقای رئیسی را دارند ؛
۱_ به نظرم تنها دلیل مغالطه آمیز که شما ناخودآگاه قصد رای دادن به ایشان را دارید این است که در دوره گذشته رقیب آقای روحانی بود وبا توجه به اینکه آقای روحانی به زعم شما عملکرد منفی دارند لذا تصور میکنید که اگر آقای رئیسی بودند موفق عمل می کردند ، قسمت مغالطه آمیزش اینجاست که هیچ دلیل منطقی وجود ندارد که اگر آقای روحانی ناموفق بود پس حتما آقای رئیسی موفق می شدند ! از کجا معلوم لذا عنایت داشته باشید که در امر مهمی چون تعیین رئیس جمهور نمیشود تابع احساسات ولج ولج بازی وامثالهم بود باید به برنامه کاندیداهاتوجه کرد .
۲_ به نظرم تنها کاندیدایی که برنامه دارد آقای رضایی هستند.
۳_ تصور می کنم خود آقای رئیسی هم واقعا بصورت جدی به رئیس جمهور شدن فکر نمی کند ! وبیشتر در فکر این است که ناکامی دور گذشته را جبران نماید !
۴_ متاسفانه عده کثیری نیروی ابن الوقت با توجه به پیروزی قریب الوقوع آقای رئیسی در ستادهای منتسب به ایشان دیده می شوند که از هم اکنون میشود سهم خواهی را در نیت آنها تشخیص داد .
۵_ دوستان عزیز تبلیغات وبنرهای بزرگ و قضاوتهای ناخود آگاه گذشته را فراموش کنید وبه سوابق اجرایی افراد نگاه کنید به نظرم عملکرد اجرایی آقای محسن رضایی با آقای رئیسی اصلا قابل مقایسه نیست
نکته پایانی به یکی از دوستان گفتم فارق از تبلیغات من به آقای رئیسی موقعی ایمان می آورم که فقط وتنها فقط تکلیف یک قلم بحث اختلاف بر سر نقل وانتقال خودرو راکه یک طرف موضوع مستقیما به ایشان مربوط می شود به نفع مردم به پایان برساند . آیا رساندند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
حرف ناحساب!
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
اولا کی گفته که آقای رئیسی از روی لج و لج بازی آمده او برای خدمت آمده با همان نیتی که هشت سال پیش آمده
بود اما خباثتهای بعضی ها اجازه نداد
دوما برنامه داشتن برای مملکت خیلی کار سختی نیست کافیه از تعدادی طراح مجرب مشورت بگیری .حالا هرکسی که میخواد باشه مهم اینه که این برنامه رو عمل کنی و انقلابی عمل کنی و پشتکار داشته باشی نه مثل این دولت
پشت میز بشینی و آرد بدی
چهارما آقای رئیسی فرمودند که سهم‌خواهی در کار نیست و اعضای تبلیغات انتخاباتش صرفا از اعضای کابینه نباشن
پنجما آقای رئیسی در عمل ثابت کرده که کننده کارهست و حرف و شعار نمیده
ششما مشکل مملکت فقط نقل و انتقال خودرو نیست
هفتما به نظر من باید به پیشینه و عملگرایی افراد در سوابق کاریشون دقت کنیم و رای بدهیم
یا علی مدد
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
اولا کی گفته که آقای رئیسی از روی لج و لج بازی آمده او برای خدمت آمده با همان نیتی که هشت سال پیش آمده
بود اما خباثتهای بعضی ها اجازه نداد
آقای سید
دقیقا خباثت های بعضی هایعنی همون ۲۴ میلیون ایرانی خبیثی که به روحانی رای دادند
خجالت بکشید بابا بسه بخدا این مردم خبیث نیستند وقتی به ریسی رای نمی دهند یعنی اکثریت مردم خبیث هستند
چقدر توهین فحش و ناسزا
..........شرکت در انتخابات چه ربطی به اقا امام زمان دارد؟چرا برای هر کاری پای دین وامامان را وسط میکشید؟سر جدتون دست از سر دین بردارید وبه هر چیزی ربطش ندهید .......بزارید یه ذره اعتقاد مردم باقی بمانه .....
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
عزیز دلم دقیقا انتخابات ما ربط به امام زمان و ائمه داره. ما پای انقلاب و حفظ این کشور خون دادیم و داریم هر روزه خون جوون هامون رو میدیم این خون دادن هم فقط به
خاطره حفظ وطن نبوده وبخاطر اعتقادات و ائمه هم بوده . چرا که اعتقاد داریم امام زمانی هست و از نظرها غائله اما هست و نظاره گره ماست و این مملکت هم خارج از این کره خاکی و اختیارات امام زمان نیست و در ذیل آن قرار داره .این حرفی که شما می‌فرمائید اعتقادات مردم حفظ بشه باید اون دسته از مسئولینی که لباس دین بر تن دارن و خیانت میکنن باید جواب بدن و الا سیاست عین دیانت ماست و در کنار هم قرار دارن. موفق باشید.
یاعلی مدد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
اينم مياد انشالله ميبينيم كه نمي تونه كاري كنه ، شب درازه ... چون اين خانه از پاي بس ويران است
ه گزارش اقتصادنیوز، محسن مهر علیزاده درباره حواشی به وجود آمده درباره مدرک تحصیلی خود در توئیتی نوشت: اظهارنظر درباره تحصیلات نامزد خاص به دردشان آورده است، می‌گویند من دکترا ندارم!؟ ابتدایی تا دیپلم را در مراغه، لیسانس و فوق را در دانشگاه تبریز و دکترای مدیریت مالی را از دانشگاه تهران گرفتم.دکترای دیگر را هم در تیلبرگ خواندم(هنوز دفاع نکردم).شما دیپلمتان را ارائه کنید
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
آقای مهرعلیزاده مدرک مهم نیست تو عمل چی دارید
بروید و مدرک تحصیلی رهبران جهان و مطالعه کنید ببینید چندتاشون دکترا داشتن و اقتصاد دان بودن... گرچه که شما خودتان دکتراتون ثابت نشده
یاعلی مدد
جون هرکه دوست دارید و می پرسدید ارمعلولین به خاطر چند برگه رای الکی خرج نکنید به پیغمبر به مولا علی گناه دارند بابا به قرآن پسرم فلج صذرصده چند سال هم پرونده داره ولی کمک خیلی کمی می کنند امسال شده ماهانه 350 هزار تومان(یه قلم داروش 2200000 تومان )قرار بود به این نوع افراد حقوق پایه کار بدند قانونش که با هزار مکافات تصویب شده پس چی شده تابناک عزیز از اینجاشو چاپ نکون ولی به یا داشته باش مردونه اگه کسی که رئیس جمهور شد برا معلولین کاری کرد اگه زنده بودم کاری می کنم چهار سال بعدی هم بشه (می دونم سوژه درست میکنند بهم می خندید ولی به خاطر بسپارید) حتی سال اول رسیدگی کرد برناموم میگم
چرا جناب همتی با خودرو شخصی وارد مناظرات نمی شود و از خودرو تشریفات استفاده می کند؟
آیا عوام فریبی دلیل آنست؟
لطفا خمیر مایه انتخابات را زیاد نکنید
کمک به امام زمان
وقتی اجناس روز به روز گران می شد کمک به کی بود؟
وقتی دلار دقیقه به دقیقه گران می شد کمک به کی بود؟
وقتی نرخ بیکاری، مسکن، خودرو نجومی رفت بالا کمک به کی بود؟
سربازان گمنام بنظرم مسولین بی کفایت رو جمع کنن بخدا این مملکت گل و بلبل میشه‌ اونجا خارج نشینا از بی تدبیری و بی لیاقتی که سر یه عده رو گول میزنن. مسولین اگر وعده پوچ ندن اگه یه قدم برای مردم بردارن ایران اباد میشد نه اینکه به این روز بیوفته
فقر نتیجه تورم و چاپ پول بدون پشتوانه است
چاپ پول بدون پشتوانه نتیج تحریم و مشکلات روابط خارجیه
کشورهای قدرتمند هم اعلام کردند که ایرانو بخاطر تصمیم های کلی هسته ای توسعه منطقه ای اعلام کردن
که این تصمیم ها ورای قدرت رییس جمهوره
پس با تغییر رییس جمهور و وزیر اقتصاد چیزی تغییر نمیکنه
فقر نتیجه تورم و چاپ پول بدون پشتوانه است
چاپ پول بدون پشتوانه نتیج تحریم و مشکلات روابط خارجیه
کشورهای قدرتمند هم اعلام کردند که ایرانو بخاطر تصمیم های کلی هسته ای توسعه منطقه ای اعلام کردن
که این تصمیم ها ورای قدرت رییس جمهوره
پس با تغییر رییس جمهور و وزیر اقتصاد چیزی تغییر نمیکنه
بعضی از بزرگان با داشتن امکانات و بودجه های فراوان و متنوع در سایه خنک نشسته
و از مقام و امکانات و زندگی عالی خود و خانواده و اطرافیان و آغا زاده های ژن خوب شان که واکسن عالی هم زده اند ، نشسته اند
و مردم را به مقاومت انقلابی بیشتر در مقابل تحریم و فقر و بیکاری و گرانی و کرونا و ناکار امدی و فساد افسار گسیخته تشویق میکنند
و برای اثبات ادعای خودشان نیز از ائمه اطهار علیهم السلام و یاری امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف مایه گذاشته و هزینه می کنند !!!!!!
وقتی فاصله و اختلاف طبقاتی و زندگی مسولان با اکثریت بالای ۹۰ درصد مردم، اینقدر زیاد شده باشد
دیگر اینگونه نصایح و عبارت ها و تمثیل ها ، نتیجه کاملا معکوس و مخرب بازی میکند و بهتر است تا سکوت کنند !!!!
رای بی رای
قابل تفکر نیست که بعد از سالها صحبت از رفع خط فقر و بسته غذایی و لزوم مشارکت و.... میشود!!!!؟؟؟
برنامه ثریا تاحالا تخریب گر دولت بوده فقط
خانم سلیمانی مگر شما کی هستی که میفرمایی من سال ها از اسمم استفاده نکردم . اگر منظورتون سوءاستفادس که لطف کردی به وظیفه انسانیت عمل کردی!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
عامو منظورش بوده خواهرم نباید استفاده کنی
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
داشت دلم برات تنگ می شد...
اگر مدارک رد صلاحیت بطور مستند وجود دارد خوب به کاندیدای رد شده اعلام کنید تا بداند. نگران چه هستید!؟ از چه می ترسید؟
اینطور که می گوئید مدارک رد صلاحیت بطور مستند وجود دارد، خوب مدارک رو به کاندیدا ارائه کنید. مدارک برای خود افراد هم محرمانه است؟؟؟!!!
مجری تلویزیون فقط مجری برنامه ای است که به او می دهند. اجازه ندارد که نظر شخصی خود را در برنامه رسانه ملی که متعلق به عموم است ، اعلام کند. لذا به نظر می رسد تعرض مجری به رئیس جمهور صرفنظر از عملکرد درست یا نادرست آقای روحانی ،قابل تنبیه و مجازات است تا این گونه برخوردها در تلویزیون به عرف تبدیل نشود.
رای بی رای
دو مطلب،اول تشکر از شورای محترم نگهبان که تکلیف مردم را با رد صلاحیت افراد مسئله دار،روشن کرد،دوم رأی بنده به حضرت آیت الله دکتر حاج آقا سید ابراهیم رئیسی ،رئیس محترم قوه ی قضائیه و کاندید مستقل ریاست جمهوری.
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
ببخشید شما با ایشان تصبتی دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
ایشون مستقل از اکتریت مردم و خواسته هاشون هستند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
بلاتکلیفی و نیاز به قیم و ولی خودتو به بقیه مردم که صغیر نیستند،تسری نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
حضرت، دکتر، حاجی، رئیس و ... تا حالا شده خدا را اینطوری صدا کنی؟
رای بی رای کلا.
دولت خراب تخريب نمى خواهد.
سلام آقای روحانی خود کرده را تدبیر نیست در انتخابات 92 آنقدر بر طبل رسوایی دولت احمدی نژاد کوبیدی تا بصورت بیرحمانه پیروز شدی اینکار تو ایده ای شد برای نامزدها تا هرچه توان دارند بر دولت و عملکرد شما ناجوانمردانه بتازند
به نام خدا
با سلام پدر معلول صدرصد
فکر نمی کردم چاپ کنی چون چند روز پیش مطلبی را نوشتم و از یه خیر درخواست وام برای خرید کامپیوتر رندرینگ کردم که چاپ نکردید به خاطر درمان پسرم وتهیه داروهای نایاب تمامی لوازم کارم را(قبل ازگرانی دلار) فروختم و با گرانی دلار دیگه نتونستم لوازم کار تهیه کنم الان هم با یه لپ تاپ امرار معاش می کنم که تو کار کم میاره (با بیش از 30 سال سابقه گرافیک کامپیوتر) به هر حال ممنون که چاپ کردی اما اینارو گفتم که چرا نوشتم اگه هر که رئیس جمهور بشه واز معلولین دفاع وحق وحقوق واقعی را به آنها برگرداند کاری میکنم که دوره بعدی هم رئیس جمهور بشه چون با شیوه تبلیغات انحصاری بنده قبلا کارههای بزرگ و باور نکردنی انجام شده (اسناد موجود است) با یک عکس میشه کلی پیام رسوند ولی سبک وطرح عکس مهمه
در ضمن این مطالب نه برای چاپه نه درخواست وامه برای تشکز از چاب مطلب قبلی است.
امیدوارم که محسن رضایی پیروز انتخابات بشه چون برنامه هاش منطقی و کامل تر از بقیه کاندیداها است اگر گفته های دوره های قبلی ایشان را کنار هم گذاشت متوجه میشویدکه تمامی پیش بینی های آقای رضایی درست بوده است مردانه درگیر پسرم بودم وگرنه بصورت افتخاری تیزرهای نامبر وان براشون درست میکردم که فرصت نشد درآینده تعدادی عکس براتون میفرستم که بیننده های تابناک لذت ببرنند با تشکر
از فضل پدر تو را چه حاصل؟
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
اصلا متوجه موضع شدی شاعر کپی کار برگ
جالب است بیشتر کسانی که از بی‌خاصیتی مناظرات میگویند اصلاحات‌چی‌ها هستند چون نماینده‌هاشون به جای ارائه برنامه‌ی واقعی، به دنبال تخریب‌های تکراری و نخ‌نما بودند و در منظر عمومی مردم بسیار بد ظاهر شدند...
خانم سلیمانی اخلاقی و درستش این هست کسی از اسم و نشان و امکانات دیگران برای رسیدن به هدفش استفاده نکند اگر بقیه هم اینکار کردند کار بسیار اشتباهی کردند
امام زمان نیازی به شما ندارد مطمئن باش
روحانی که گند زد به کشور ولی مجری تلویزیون کیه که بخواهد نظر بدهد ...
چرا خانواده سردار به سواستفاده از نام پدرشان در انتخابات ریاست جمهوری اعتراض نمی کنند؟/
همین که مجری ثریا که قاعدتا باید در رسانه ملی بی طرف باشد
در زد و خورد های انتخاباتی به نفع یک سری کاندیدا ها وارد میشود جای تامل دارد
در طرح ایران بدون فقیر، با بازگرداندن منابع کشور به خود مردم کاری می‌کنیم که کسی با شکم گرسنه سر بر بالین نگذارد؛ کسی به نان شب محتاج نباشد و مادری در برابر فرزندانش شرمنده نشود
این صرفا با استفاده از وزرای و مدیران شایسته و تحصیل‌کرده و نه آنهایی که امتحان پس داده هستند میسر میشود، به امید روزی‌ که اصلا نیاز به صحبت در مورد امنیت غذایی نباشد و همه در امنیت باشند.
رای ندادن
عدم مشارکت نیست
معنی بسیار ساده اش اینه که....
ما هم مثل شورای محترم نگهبان
نتونستیم صلاحیت این ۷ کاندید را احراز کنیم
و مثل رئیس جمهورمون صبح شنبه می‌فهمیم که جمعه رای گیری بوده است
و در ضمن در کاری که تخصص نداریم دخالت نمیکنیم...
ائمه جمعه: رای ندادن در انتخابات گناه کبیره است. // من موندم همین انتخابات در بسیاری از کشورها انجام میشه ولی وقتی به کشور ما می رسه انتخابات رو می چسبونن به امام زمان و دینداری و غیره. انگار که اولین باره مردم دارند رای می دن. ضمنا شرکت در انتخابات یا عدم شرکت حق مردمه. چرا مسئولین محترم نظام ، مردم رو از این دنیا و اون دنیا می ترسونن. با مردم رو راست باشند، دروغ نگن، عدالت رو رعایت کنن، یک تریبون به مردم بدن تا حرف آنها هم شنیده بشه . اونوقت می بینین مردم چطور از انتخابات حمایت می کنن. روش انتخابات در بلاروس و روسیه نباید ملاک عمل یک کشور مسلمان قرار بگیره. وگرنه موجب دور شدن مردم از دین و دینداری میشه. همینطور که شده ولی ائمه محترم جماعات و مسئولین عالی رتبه کتمان می کنند. خدا بر همه اعمال ما ناظره . پس لطفا کمی بترسید.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی