بازدید 6768
۲

خشم برانکو و عمان از داور ضعیف بازی قطر

کد خبر: ۱۰۵۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۶ 09 June 2021

کم پیش می آید که برانکو ایوانکوویچ به داوری شدیدا معترض شود و اگر این اتفاق رخ دهد، قطعا به معنی برخی اشتباهات عجیب از سوی قاضی میدان است.

خشم برانکو و عمان از  داور ضعیف بازی قطر

به گزارش تابناک ورزشی،  حالا در بازی حساس تیم ملی عمان و قطر ، داور گل تساوی دقیقه ۸۹ شاگردان برانکو را مردود اعلام کرد تا مرد کروات کنفدراسیون فوتبال آسیا را سرزنش کند.

فدراسیون فوتبال عمان اعلام کرد که از عملکرد ضعیف تیم داوری در دیدار برابر قطر به AFC و فیفا شکایت کرده است. به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال عمان در یکی از بازی های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با یک گل برابر قطر شکست خورد که این باخت را حاصل اشتباه داور می‌داند.

تک گل قطر در دقیقه ۴۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این در حالی بود که شاگردان برانکو در دقیقه ۸۹ گل تساوی را به ثمر رساندند اما کمک داور پرچم زد و گل را مردود کرد که این مساله عمانی ها را خشمگین کرده است.

فدراسیون فوتبال عمان اعلام کرد که شکایت رسمی خود را از عملکرد ضعیف داوری به AFC و فیفا ارسال کرده است و منتظر پاسخ آن می ماند. برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان هم بعد از بازی به داوری اعتراض و به AFC طعنه زد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تابناک لنگی خودتو ناراحت نکن البته درست می گویی برانکو در ایران از داوریها سود می برد و اعتراضی نداشت آخه اونجا اینجا نیست
آقای برانکو ایوانکوویچ باید بدونی اینجا پرسپولیس نیس که باحمایت دولت ووزیرورزش جوانان فدراسیون فوتبال بتونی نتیجه بگیری اینجا انتخابی جام جهانی بهونه نیارلطفا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی