بازدید 4254

انهدام باند فروش اسلحه‌ در فضای مجازی

کد خبر: ۱۰۵۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹ 08 June 2021

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروش سلاح و تجهیزات نظامی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ذوالقدری در حاشیه دستگیری این افراد گفت: ماموران پایگاه هفتم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان اقدام به رصد فضای مجازی کرده و در این راستا با یک صفحه که اقدام به تبلیغ فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی کرده بود، روبه رو شدند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات بعدی مشخص شد که این افراد به صورت باندی فعالیت دارند، گفت: با اقدامات انجام شده و کسب مجوز از مقام قضایی هویت اعضای این باند و مخفیگاه آنان در حوالی بزرگراه خلیج فارس مورد شناسایی قرار گرفت و درپی آن ماموران در عملیاتی به این محل رفته و چهار نفر را دستگیر کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه این افراد گفت: در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهمان دو قبضه سلاح جنگی، فشنگ، ادوات و تجهیزات نظامی و مقادیری موادمخدر نیز کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از چهار متهم دستگیر شده، گفت: این افراد در جریان اعترافات خود اقرار کردند که این سلاح‌ها را از یکی از استان جنوبی کشور تهیه کرده‌اند و تلاش برای دستگیری این افراد نیز با هماهنگی استان مربوطه در حال انجام است.

به گفته ذوالقدری، هر چهار متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار