بازدید 9105
۱

اسلامی هم راه آخوندی را رفت/ استقراض مجدد هما از سازمان بنادر

در حالی که در آذر ۹۶ ایران ایر به دستور آخوندی برای پرداخت حقوق بازنشستگان از سازمان بنادر استقراض کرده بود، برای بار دوم به دستور اسلامی باز هم از بنادر و شرکت فرودگاه ها استقراض کرد.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ 04 June 2021

در حالی که در آذر ۹۶ ایران ایر به دستور آخوندی برای پرداخت حقوق بازنشستگان از سازمان بنادر استقراض کرده بود، برای بار دوم به دستور اسلامی باز هم از بنادر و شرکت فرودگاه ها استقراض کرد.

به گزارش مهر، بر اساس آنچه ایران ایر اعلام کرده، صبح امروز در جلسه‌ای با حضور نعمت الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و علیرضا برخور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، دستور محمود اسلامی وزیر راه و شهرسازی مبنی بر استقراض ایران از سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای پرداخت حقوق بازنشستگان هما، اعلام شد.

بر اساس آنچه از سوی ایران منتشر شده، دو نهاد تابعه وزارت راه، علاوه بر آنکه حقوق بازنشستگان را تأمین می‌کنند، بخشی از مابه التفاوت حقوق شاغلان ایران ایر را هم تأمین خواهد کرد.

پیش از این نیز اسلامی در نامه‌ای به امیر برخور مدیرعامل هما، به شدت از عقب افتادن حقوق فروردین ماه بازنشستگان ایران ایر انتقاد کرده بود؛ با این حال برای حقوق معوقه اردیبهشت بازنشستگان هما نیز راهکار اسلامی، همان راهکاری است که عباس آخوندی در آذر ۹۶ برای جبران کمبود منابع مالی هما در زمان مدیرعاملی فرزانه شرفبافی ارائه کرده بود.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس، آذر ۹۶ در مراسم الحاق دو فروند ای تی آر جدید به ناوگان هما، از استقراض ایران ایر از سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد و گفت: استقراض هما از دیگر نهادهای تابعه وزارت راه، در شأن ایرلاین حامل پرچم نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اقایانماینده محترم‌و‌وزیر‌محورم‌راه‌این چه جادهای که افتتاح‌کرده‌اید خودتان رانندگی‌ کرده اید یا اینکه جاده بدون‌ایمنی برای ‌مردم‌افتتاحکردهاید که بگویید‌ما کار‌ کرده ایم و پروژه‌افتتاح‌کردهایم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر