بازدید 7785

انتقاد تد کروز از رویکرد بایدن در قبال ایران و حماس

یک سناتور جمهوری خواه با انتقاد از عملکرد رئیس‌جمهور کشورش در رابطه با رژیم صهیونیستی مدعی شد که جو بایدن در برابر حماس و ایران از خود ضعف نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۵۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ 02 June 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، تد کروز، سناتور جمهوری خواه آمریکا از ایالت تگزاس در اظهاراتی غیر واقع بینانه و درحالی که آمریکا همچون همیشه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده است از عملکرد جو بایدن، رئیس جمهور کشورش درقبال اسرائیل انتقاد کرد و آن را ضعیف دانست.

وی که به سرزمین های اشغالی سفر کرده است، در گفت وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس مدعی شد: هرچه قدر جو بایدن بیشتر در برابر حماس یا حزب‌الله یا ایران ضعف نشان دهد، شما بیشتر شاهد تشدید حملات تروریستی خواهید بود. کوتاه آمدن در مقابل تروریست‌ها، موجب برقراری صلح نمی شود.

تد کروز در جریان این سفر از قسمت های مختلف سیستم دفاعی هوایی رژیم صهیونیستی، موسوم به گنبد آهنین ازجمله در شهر اَشکِلون که تنها هشت مایل با نوار غزه فاصله دارد، بازدید کرده است. این شهر در جریان درگیری های اخیر میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان دچار آسیب های جدی و خرابی شده است.

 این سناتور جمهوری خواه در حالی مدعی عملکرد ضعیف رئیس جمهور آمریکا در حمایت از رژیم غاصب صهیونستی شده است که واشنگتن در حملات اخیر صهیونیست ها به نوار غزه کاملا سکوت کرده بود و حتی از حق مورد ادعای این رژیم برای دفاع از خود، پشتیبانی کرد.

رژیم صهیونیستی به تازگی در جریان حملات هوایی خود به بخش هایی از نوار غزه جان ده ها فلسطینی غیرنظامی و بی گناه، شامل زنان و کودکان را گرفت اما جامعه بین الملل تاکنون نیز هیچ اقدامی برای جلوگیری از جنایات این رژیم انجام نداده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان