بازدید 13100
۳

مرغ مغازه‌ها دو ساعته تمام می‌شود!

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان با اشاره به اینکه هنوز سامانه رهتاب در توزیع مرغ موفق نبوده است، گفت: پیش از این، یک مغازه‌دار صد کیلو مرغ را از صبح تا شب به صورت خُرد خُرد می‌فروخت، اما اکنون همین میزان را دو ساعته می‌فروشد و تمام می‌کند.
کد خبر: ۱۰۵۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 02 June 2021

به گزارش «تابناک»، محمدعلی فروغی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت بازار مرغ در اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت مرغ در سطح عرضه در حاشیه نرخ مصوب ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان است.

وی گفت: اگرچه کشتار مرغ در اصفهان کمتر نشده، اما همواره با کمبود مرغ در بازار روبرو هستیم، چراکه میزان تقاضای مردم برای خرید بالا است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان افزود: با توجه به اینکه قیمت مرغ نسبت به سایر محصولات گوشتی و پروتئینی مناسب و ارزان‌تر است، همچنان مردم تقاضایی بالایی برای خرید دارند.

وی درباره اینکه آیا قیمت مرغ رو به افزایش خواهد رفت یا خیر؟ توضیح داد: این بستگی به سیاست‌های متولیان امر دارد که بتوانند نهاده‌های تولید مرغ را تامین کنند، اما پیش‌بینی می‌شود تا اواخر شهریور ماه بازار مرغ به همین صورت مدیریت و هدایت شود.

فروغی درباره ثبت نام مرغ فروشی‌ها در سامانه رهتاب، اظهار کرد: به غیر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای همچون رفاه و کوثر، مرغ فروشی‌ها باید در سامانه رهتاب ثبت نام کنند.

وی افزود: روزانه حدود ۱۰۰ مرغ فروش اصفهانی برای ثبت نام در سامانه رهتاب در اتحادیه حضور می یابند که موجب ازدحام بالایی شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان ابراز امیدواری کرد سامانه رهتاب بتواند در توزیع مرغ موفق عمل کند، اگرچه هنوز موفق عمل نکرده است.

وی افزود: با وجودی که مغازه ها شلوغ نیست، اما هر مرغ فروشی، مرغ را با نرخ ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان تنها در مدت یک یا دو ساعت می‌فروشد.

فروغی با اشاره به اینکه مغازه‌های مرغ فروشی سهمیه مشخصی از مرغ را برای توزیع می‌آورند، گفت: پیش از این، یک مغازه دار یکصد کیلو مرغ را از صبح تا شب خرد خرد می فروخت، اما اکنون همین یکصد کیلو مرغ را طی دو ساعت می فروشد و تمام می کند، چرا که مردم با توجه به خرید مرغ با کارت ملی حتی اگر نیاز نداشته باشد، هنوز خریدهای هیجانی می‌کنند.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان، مرغ ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومانی که در سامانه رهتاب ثبت شده، با کارت ملی به مردم عرضه می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
اینطوری که پیش میریم یه روزی میاد که صد کیلو نون خشک یک ساعته تموم میشه از صدقه سر خدمات بی شائبه مسئولین خدمتگزار کشور .
نه درست میشه عجله نکنید
اگر با فرض اینکه گوشت مرغ با قیمت دولتی به مغازه ها ،توزیع شود مطمئنا مغازه دار قبل از اینکه به مغازه بیاورد، آن را با قیمت آزاد جایی دیگر می فروشد!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست