بازدید 7669

لاپید: اسرائیل ظرف چند روز "وارد دوره جدید" شود

رئیس حزب "آینده‌ای هست" مامور تشکیل دولت رژیم صهیونیستی با اشاره به امکان به ثمر نشستن ماموریتش به رغم برخی مشکلات ابراز امیدواری کرد اسرائیل ظرف چند روز "وارد دوره جدید" شود.
کد خبر: ۱۰۵۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴ 31 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، یائیر لاپید، رئیس حزب آینده‌ای هست امروز، دوشنبه گفت: همچنان مشکلات هستند، اما با هم بر آن‌ها غلبه می‌کنیم دولت یکپارچه شامل راست‌گرا، میانه‌رو و چپ‌گرا را تشکیل خواهیم داد و دولت متحد برای همه شهروندان اسرائیلی خواهد بود.

او اضافه کرد: ظرف یک هفته امکان ورود دولت اسرائیل به عصر جدید وجود دارد. ناگهان وضعیت آرامتر خواهد شد. وزیران قادر به اقدام بدون تحریک خواهند بود و بدون تلاش برای نگران کردن ما در طول زمان. با تشکیل این دولت حرف اصلی همان مسؤولیت‌پذیری است تا نگوییم هر کسی که برخلاف ما فکر می‌کند خائنی است که باید کشته شود.

لاپید انتقادات شدید اللحن به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مطرح کرد و افزود: ضعف نتانیاهو اسرائیل را ضعیف‌تر می‌کند.

او در کنفرانس خبری اظهار کرد: اظهارات روز گذشته نتانیاهو خطرناک و غیرمسؤولانه از سوی کسی بود که از حد و مرزش فراتر رفته است. از این رو ما نیاز به تشکیل دولتی داریم که در حال حاضر تلاش می‌کنیم آن را تشکیل دهیم.

لاپید تاکید کرد: دولت دچار تنش و اختلاف هرگز عملکرد خوبی نخواهد داشت نه با ایرانی‌ها و نه در زمینه اقتصاد.

پیشتر لاپید تاکید کرده بود، پیشرفت گسترده‌ای در رایزنی‌های بین نمایندگان حزب یمینا و امید نو و احزاب میانه رو نظیر آینده‌ای هست و آبی سفید حاصل شده و ادامه خواهد یافت.

لاپید تصمیم دارد سه‌شنبه یا عصر امروز، دوشنبه ائتلاف دولتی را اعلام کند، در حالی‌که مهلت ماموریت او برای تشکیل دولت روز چهارشنبه پایان می‌یابد.

گدعون ساعر، رئیس حزب امید نو تاکید کرد: تاکنون روشن نیست آیا تلاش‌های دولت ثمربخش خواهد بود، اما متعهد به تلاش برای موفقیت آن هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل