بازدید 7958
با اقدام اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران صورت گرفت:

آغاز ساخت دومین پروژه «طرح ملی مسکن اقساطی»

ساخت ۸۸ واحد مسکونی در غرب تهران با حضور و تعامل دو تعاونی در تهران آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ 08 June 2021
آغاز ساخت دومین پروژه «طرح ملی مسکن اقساطی»
 
به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران، سال گذشته و در پی رشد چند برابری قیمت مسکن، مدیرعامل این اتحادیه دکتر خشایار باقرپور در گفت‌وگو با رسانه‌ها بارها اعلام کرد بخش تعاون و سرمایه‌گذار بخش خصوصی می‌توانند مشکل مسکن را حل کنند و دولت تنها به نقش نظارتی و تأمین زمین بپردازد. این اتحادیه با ارائه طرح مسکن اقساطی در سال جاری و هم‌زمان با تعیین شعار سال؛ «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» اقدام به اثبات کارآمدی طرح ارائه‌شده کرده و با حمایت از تعاونی‌های عضو خود نخستین گام برای حل مشکل مسکن هم‌وطنان عزیز را برداشت.
در طرح ارائه شده توسط اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران، بخش خصوصی و تعاون با همکاری یکدیگر اقدام به شناسایی و معرفی پروژه‌های تجاری و مسکونی کرده و بعد از رفع موانع پیش روی اجرای پروژه، در مدت‌زمان برنامه‌ریزی‌شده واحدهای مسکونی را باقیمت تمام‌شده در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد. هدف از اجرای طرح مذکور که با همکاری یکی از بانک‌ها در سطح کشور صورت می‌پذیرد کاهش قیمت مسکن در بازار واقعی مسکن و جبران بخش عمده‌ای از تقاضای انباشته طی ۸ سال اخیر است.
در این راستا تعاونی انبوه‌سازی ستایش مسکن ایرانیان (سما) به‌عنوان یکی از اعضای این اتحادیه ساخت و تکمیل مجتمع مسکونی ۸۸ واحدی «فوتبال سما» را بر عهده گرفت.
در این قرارداد، ابوذر شهپری، به‌عنوان مدیرعامل و آرش فرهادی به‌عنوان ریاست هیئت‌مدیره تعاونی مسکن کارکنان کانون مربیان فوتبال ایران و اعضای هیئت مدیره تعاونی انبوه‌سازی ستایش مسکن ایرانیان (سما) موافقت کردند که در تمامی مراحل اجرای این پروژه، اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران به نمایندگی خشایار باقرپور به‌عنوان مدیرعامل اتحادیه و حمیدرضا جوادی، رئیس هیئت‌مدیره به‌عنوان ناظر و حامی اصلی حضور داشته باشند.
از این رو اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران به‌عنوان ناظر و تأمین‌کننده مالی، از ابتدای عملیات ساخت تا زمان بهره‌برداری و تحویل به خریداران بر اجرای دقیق مفاد قرارداد نظارت خواهد داشت.
 
آغاز ساخت دومین پروژه «طرح ملی مسکن اقساطی»
 
گفتنی است اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران در سال ۱۳۹۶ آغاز به کارکرده است. این اتحادیه متشکل از تعاونی‌های چندمنظوره و فعال در حوزه‌های انبوه‌سازی، ساخت و اجرای انواع ابنیه با کاربردهای مختلف مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، فرهنگی و خدماتی بوده و در حوزه‌هایی همچون توسعه شبکه‌های راه‌سازی، سدسازی و پل‌سازی نیز فعالیت دارند.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار