بازدید 5862

معاون وزیر ورزش، کمک نوبخت به فوتبال را دروغ خواند!

کل مبلغ تخصیص یافته توسط سازمان برنامه و بودجه به فدراسیون فوتبال از محل سرجمع اعتبارات وزارت ورزش و جوانان بوده و کمک جداگانه‌ای در کار نبوده است. مبلغ مذکور نیز ۲۰ میلیارد تومان بوده
کد خبر: ۱۰۵۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴ 28 May 2021

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان خبر اختصاص کمک ۵۲ میلیارد تومانی از سوی سازمان برنامه و بودجه به فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، درپی انتشار خبری مبنی بر اختصاص کمک ۵۲ میلیارد تومانی سازمان برنامه و بودجه و عدم پرداخت این کمک از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان این موضوع را رد کرد.

مهدی علی‌نژاد در این بار گفت: کل مبلغ تخصیص یافته توسط سازمان برنامه و بودجه به فدراسیون فوتبال از محل سرجمع اعتبارات وزارت ورزش و جوانان بوده و کمک جداگانه‌ای در کار نبوده است. مبلغ مذکور نیز ۲۰ میلیارد تومان بوده که از این میزان تاکنون ۱۰ میلیارد تومان از طرف خزانه داری کل کشور به وزارت ورزش و جوانان پرداخت شده که بلافاصله نیز به حساب فدراسیون فوتبال واریز شد و هر زمان مابقی پرداخت نیز توسط خزانه کل کشور به این وزارت پرداخت شود، به حساب فدراسیون پرداخت واریز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اساسا فدراسیون فوتبال به وزارت ورزش و جوانان بدهی‌ بابت شستا ندارد که این وزارت بخواهد پولی را بابت این منظور برداشت کند.

علی‌نژاد در پایان از رسانه‌ها گروهی خواست در این برهه حساس از هر خبر غیر واقعی که آرامش تیم ملی فوتبال را به هم می‌ریزد، خودداری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر