بازدید 9473

اسرائیل، لبنان را تهدید کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعیانه ضمن تعیین شرط برای بازسازی نوار غزه، لبنان را تهدید کرد، در صورتی که حزب‌الله به حمله به اسرائیل بیندیشد، همان سرنوشت غزه را پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ 27 May 2021


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنرانی که در مراسم یادبود کشته‌های الجلیل داشت، لبنان را تهدید کرده و مدعی شد: در صورتی که حزب‌الله به حمله به اسرائیل بیندیشد، همان سرنوشت نوار غزه را خواهد داشت، در صورتی که جنگ از شمال آغاز شود، لبنان به لرزه در خواهد آمد، همانگونه که در عملیات "نگهبان دیوارها" (حملات ۱۱ روزه اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه) ثابت کردیم، خانه‌هایی که در آنها اسلحه و "تروریست‌ها" وجود داشته باشند، در صورت لزوم، تخریب و منهدم خواهند شد.

بنابر گزارش روزنامه الیوم، گانتس در ادامه دولت لبنان را مسئول هر گونه حمله‌ای از داخل خاک این کشور دانست و مدعی شد: ارتش اسرائیل همواره برای حفاظت از اسرائیلی‌ها در هر زمانی و هر میدان و جبهه‌ای آماده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره شرایط نوار غزه نیز مدعی شد: به تلاش‌ ادامه خواهیم داد تا به توافق صلحی که به نفع همه باشد، دست یابیم، تا زمانی که به شهروندان اسرائیلی آسیب برسد، غزه بازسازی نخواهد شد.

او در ادامه ادعاهایش گفت: اسرائیل به دنبال جنگ نیست و صلح را ترجیح می‌دهد و از عبادت آزاد (پیروان) تمامی ادیان حمایت خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هیچ‌گونه نقضی در مورد امنیت بیت المقدس و یا حاکمیت اسرائیل صورت گیرد!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان