بازدید 103687
دو هزار و چهارصد و هفتاد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

توئیت حجاریان درباره رد صلاحیت‌های شورای نگهبان / آیه‌ای که رییس مجمع تشخیص برای اعضای شورای نگهبان خواند / نماینده مجلس: کاندیدا‌هایی که قانون را قبول ندارند؛ غلط می‌کنند که قبول ندارند / انصراف دهندگان روغن ریخته را نذر امام زاده کردند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: فراکسیون انقلاب اسلامی گزینه ریاست مجلس را انتخاب کرد / فارس: رد صلاحیت‌ها نشانه آزادگی شورای نگهبان است / قبلا قطار انقلاب داشتیم و این قطار رفته رفته به اتوبوس، مینی‌بوس و دوچرخه تبدیل شده! و … رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۵۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶ 25 May 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اقدام جاویدنیا درباره اینستاگرام، خارج از حوزه اختیارات او بود

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی درباره اقدام جاویدنیا و فیلترینگ اینستاگرام گفت: در این حوزه اطلاع رسانی شده است و اقدام شخص مذکور خارج از حوزه وظایف و اختیارات اداری و قضایی ایشان بود و به همین دلیل، این اقدام که خارج از ضوابط بود، ملغی الاثر اعلام و به دادسرای انتظامی منعکس و اقداماتی انجام و نتایجی حاصل شده است.

اولین توییت زاکانی بعد از تایید صلاحیتش

علیرضا زاکانی بعد از تایید صلاحیت برای انتخابات ریاست جمهوری در توییتی با هشتگ دولت جوان حزب اللهی آیه «وَ قُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَ أَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَ اجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطاناً نَصِيراً» را منتشر کرد.

شرایط سلامتی علی اکبر محتشمی پور وخیم شد

علیرغم بهبود شرایط عمومی حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر محتشمی پور در چند روز گذشته، متأسفانه طی روز جاری با گسترش درگیری ریه با ویروس منحوس کرونا و نوسان شدید اکسیژن خون، لحظات حساسی در پیش روی خواهد بود.

واکنش ربیعی به ادعای نامه نگاری روحانی با رهبر معظم انقلاب درباره رد صلاحیت ها

علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود در خصوص توییت محمد مهاجری در رابطه با نامه حسن روحانی به مقام معظم رهبری پیرامون رد صلاحیت های کاندیداها توسط شورای نگهبان اظهار کرد: معمولا آقای رئیس جمهور، در موارد مهم نامه نگاری می کنند؛ من می پرسم و دقیق اطلاع رسانی می کنم. به گزارش «انتخاب»، محمد مهاجری،فعال رسانه ای امروز در توییتی نوشته بود: با اطلاع می گویم حسن روحانی رئیس جمهور در نامه ای به رهبرمعظم انقلاب از ایشان درخواست کرده که تغییراتی در لیست اعلام شده از سوی شورای نگهبان انجام گیرد. رئیس جمهور همچنین به وزیر کشور دستور داده فعلا از اعلام لیست شورای نگهبان خودداری کند. از سوی دیگر، فشار سیاسی برای اعلام اسامی به وزیر کشور به شدت افزایش یافته است. سخنگوی شورای نگهبان امروز تایید کرد که هفت نامزد تایید صلاحیت شده اند. او گفت که وزارت کشور باید این اسامی را اعلام کند. از شب گذشته، خبرگزاری فارس با اعلام ردصلاحیت لاریجانی و جهانگیری خبر داده بود که رئیسی، جلیلی، رضایی، قاضی زاده هاشمی، زاکانی، مهرعلیزاده و همتی تایید صلاحیت شده اند.

جواد امام: انصراف دهندگان اصولگرا روغن ریخته را نذر امام زاده کردند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: اگر این افراد نمی خواهند بمانند چرا ثبت نام کرده اند و حالا که ثبت نام کرده اند و وارد مرحله بررسی صلاحیت شده است از کجا با آنها تماس گرفته می شود و چطور در جریان قرار می گیرند و انصراف خود را اعلام می کنند؟ «جواد امام»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو‌ با برنا، در رابطه با انصراف های پشت سر هم اصولگرایان از انتخابات به نفع رییسی گفت: اینکه این افراد از کجا مطلع شده اند که تایید صلاحیت نمی شوند و امروز روغن ریخته را نذر امامزاده می کنند در درجه اول این خود بزرگترین ابهام است.

او‌افزود: اگر این افراد نمی خواهند بمانند، چرا ثبت نام کرده اند و حالا که ثبت نام کرده اند و وارد مرحله بررسی صلاحیت شده اند، از کجا با آنها تماس گرفته می شود و چطور در جریان قرار می گیرند و انصراف خود را اعلام می کنند؛ آن هم انصرافی جهت‌دار که مشخص است با برنامه ریزی طیفی، ثبت نام کرده اند و خروجی به نفر خاصی منتهی می شود؟! عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان در رابطه با تصمیمات اخیر این نهاد برای اجماع روی یک کاندیدا اظهار کرد: در نهاد اجماع ساز هیچ بحثی روی هیچ کاندیدا خاصی نشده و نسبت کاندیداها همان نسبت پیشنهادهای اولیه است و افراد هم برنامه داده اند و در جمع بندی، کاندیداها پذیرفته اند که بعد از تایید صلاحیت ها با نظرسنجی هر کدام که از اقبال بیشتری، برخوردار بودند در صحنه بمانند و به عنوان کاندیدا نهایی جبهه اصلاحات معرفی شوند و الباقی به نفع او کنار بروند و برای کاندیدا واحد تلاش کنند.او افزود: کاندیداهای جبهه همه برای من محترم هستند ولی ما بعد از صدور دود سفید از دودکش شورای نگهبان اعلام نظر می کنیم.

اولین واکنش ضرغامی پس از اعلام غیررسمی نتایج بررسی صلاحیت‌ها

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: با تشکر از دو سال تلاش شبانه‌روزی مشاوران و کارشناسان و تیم‌های اقتصادی‌ام، به تدریج طرح‌های آماده شده را برای مدیران آینده، ارائه خواهم کرد. عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در صفحه شخصی خود نوشت: بخش‌هایی از طرح مسکن، برنامه‌های بدون بودجه، اصلاح نظام بانکی، نظام مالیاتی، گمرک، تجارت خارجی و نظام یارانه‌ها در همینجا منتشر شده است. وی افزود: با تشکر از دو سال تلاش شبانه‌روزی مشاوران و کارشناسان و تیم‌های اقتصادی‌ام، به تدریج بقیه‌ی طرح‌های آماده شده را برای مدیران آینده، ارائه خواهم کرد. در حالی اسامی تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان دیشب در خبرگزاری فارس منتشر شد که نام عزت‌الله ضرغامی در میان احراز صلاحیت‌شدگان دیده نمی‌شود.

انتقاد تند نماینده مجلس به برخی از نامزدهای انتخاباتی

نیکبین نماینده مجلس ضمن انتقادی تند از نامزد‌های رد صلاحیت شده گفت: بعضی از دوستان و نامزد‌ها و کاندیدا‌های محترم وقتی رد میشوند میگویند ما قانون را قبول نداریم به تعبیر امام شما غلط میکنید قانون را قبول ندارید. قطار انقلاب در حال حرکت هست و به مقصد و مقصود خود می رسد قطعا با پیاده شدن شما هیچ صدمه‌ای به انقلاب نمی خورد؛ پس مواظب باشید خودتان از آن پیاده نشوید.

بیانیه علی لاریجانی در پی عدم احراز صلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری

علی لاریجانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری پیرامون اعلام نظر شورای نگهبان مبنی‌ بر عدم احراز صلاحیت ایشان در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه داد.

متن بیانیه علی لاریجانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملّت عزیز و عظیم‌الشأن ایران

در این دوره از انتخابات، بر حسب وظیفه اسلامی، ملّی و انقلابی و بر اساس تأکید رهبر معظّم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات و توصیه مراجع عظام تقلید و برخی صاحب‌نظران دانشگاهی و اقشار مختلف مردم، لازم دیدم برای خدمتگزاری به ملّت، به صحنه انتخابات وارد شوم. با حمایت شما عزیزان بخصوص نخبگان جامعه، برای رفع مشکلات پیش روی ملّت، عزمی راسخ داشتم؛ اما حال آنکه روند انتخابات اینگونه رقم زده شد، بنده وظیفه خویش را در پیشگاه الهی و ملّت عزیز انجام داده‌ام و راضی به رضای الهی هستم و از همه کسانیکه در این مدّت کوتاه، ابراز لطف فرمودند، سپاسگزارم و امیدوارم برای اعتلای ایران اسلامی، در انتخابات حضور یابید.

بنده خدا
علی لاریجانی
۱۴۰۰/۳/۴

رایزنی رییسی برای رقابتی کردن انتخابات

آیت‌الله رییسی از رایزنی با مقامات بلند پایه برای رقابتی کردن انتخابات ریاست‌‌جمهوری خبر داد.صفحه اینستاگرام سید ابراهیم رئیسی ویدئویی از واکنش وی نسبت به نتایج بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری منتشر کرد.وی در این ویدئو که در جمع برخی نخبگان دانشگاهی است، می‌گوید: «از زمانی که نتایج بررسی صلاحیت‌ها را شنیدم، در حال رایزنی هستم تا یک صحنه مشارکتی و رقابتی در انتخابات شکل بگیرد.»

برگزاری ۳ مناظره ۳ ساعته بین نامزد‌های انتخابات

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات از برنامه‌ریزی برای ۳ مناظره ۳ ساعته بین نامزدهای انتخابات خبر داد.سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات اظهار داشت: با توجه به تعیین تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده، ان‌شاءالله بنا بر پیش بینی که انجام داده‌ایم به صورت قطع سه مناظره زنده تلویزیونی بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواهیم داشت.وی افزود: جدول این مناظرات خدمت مردم و نامزدها اعلام خواهد شد.عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات تصریح کرد: هر یک از مناظره‌ها بین نامزدها حداقل سه ساعت خواهد بود، چنانچه نامزدها موارد خلاف قانون را بیان کنند، به نامزد دیگر فرصت و زمان دیگری را خواهیم داد که ممکن است این زمان از سه ساعت هم افزایش پیدا کند.

واکنش پزشکیان به عدم احراز صلاحیتش

دفتر اطلاع‌رسانی مسعود پزشکیان پس از عدم احراز صلاحیت او توسط شورای نگهبان اطلاعیه‌ای صادر کرد و گفت‌ که پزشکیان قصد اعتراض به تصمیم شورای نگهبان را ندارد.بعد از انتشار اسامی نهایی نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دفتر اطلاع رسانی مسعود پزشکیان یکی از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات اطلاعیه‌ای صادر کرد.متن این اطلاعیه به شرح زیر است؛

«چه مبارک سحری بود چه فرخنده شبی

ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم از تمام استان‌های کشور، شخصیت‌ها و احزاب که لطف و حمایت خود را از آقای دکتر پزشکیان اعلام کرده‌اند، اعلام می‌کنیم که ایشان قصد اعتراض به تصمیم شورای نگهبان را نداشته و هیچ گونه رایزنی جهت احراز صلاحیت خود نکرده و نخواهد کرد.»

کنایه کاندیدای ردصلاحیت شده به شورای نگهبان

حسن سبحانی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هفتم در توئیتی نسبت به رد صلاحیت خود در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد .حسن سبحانی در توئیتی نوشت: چهل سال است از موضع تکلیف، عینیت بخشی به ارزش‌های انقلاب اسلامی، که در قانون اساسی ما مندرج است را با وقوف، آزادگی، عاری از فرصت طلبی و صرف‌نظر از نتایج حاصله دنبال می‌کنم. این تکلیف‌مداری را پایانی نخواهد بود.حتی اگرساختار تحقق ارزش‌ها از قابلیت‌های لازم تهی شده باشد.

حیرت علی مطهری از رد صلاحیت لاریجانی

علی مطهری در صفحه توئیتر خود نوشت: از رد صلاحیت خودم با وجود آنکه می‌دانم دلیل قانع کننده‌ای ندارد می‌گذرم، اما از رد صلاحیت آقای لاریجانی که همیشه گوش به فرمان نظام بوده و تجربه گرانسنگی برای امروز جامعه ما داشت در حیرتم! استناد به مصوبه شورای عالی امنیت ملی درباره اقامت یا تحصیل اقوام درجه یک مقامات عالی در کشورهای دیگر، پذیرفته نیست زیرا شورا حق قانون‌گذاری ندارد، قانون‌گذار فقط مجلس است.

قول رستم قاسمی برای ایجاد انتخابات پرشور و به نفع مردم

یک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: تلاش خواهم کرد تا ان‌شاءالله این انتخابات، پرشور و به نفع اقتصاد و معیشت مردم رنج دیده عزیز به اتمام رسد.رستم قاسمی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:با این جمله آمدم (من ‎رستم قاسمی سرباز وطن) و حال که تکلیفِ ادامه راه از روی دوش این حقیر برداشته شد خدا را شاکرم و با همین جمله مثل گذشته به رسم سربازی، برای رهایی از وضع موجود تلاش خواهم کرد تا ان شاءالله این انتخابات، پرشور و به نفع اقتصاد و معیشت مردم رنج دیده عزیز به اتمام رسد.

بیانیه ی اسحاق جهانگیری: به خدا پناه می برم

اسحاق جهانگیری در بیانیه ای اعلام کرد که به خدا پناه می برم و عدم احراز صلاحیت بسیاری از شایستگان را تهدیدی جدی برای مشارکت همگانی و رقابت عادلانه گرایش ها و جریان های سیاسی بویژه اصلاح گرایان می دانم.

متن بیانیه اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:
به نام خدا
هموطنان عزیز
با اعلام اسامی نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، "عدم احراز صلاحیت " اینجانب نیز مشخص شد. به طور طبیعی مسئولیت این تصمیم و مبانی و معیارهای حقوقی و قانونی و نیز آثار سیاسی و اجتماعی مترتب بر آن متوجه شورا است، اما بار بزرگ مسئولیت در پیشگاه خداوند و تعهد در برابر شما هموطنان عزیز را از دوش من برداشت.
من به قصد گشایش در زندگی مردم، توسعه ایران و آغاز مرحله نوینی از اصلاحات وارد عرصه انتخابات شدم.
به رغم میل و مصلحت شخصی، با توکل به خداوند بزرگ از قبول مسئولیت شانه خالی نکردم و آبرو و تجربه ام را که متعلق به مردم است، تقدیم ملت کردم.

من به درخواست شخصیت های دلسوز اصلاح طلب، تشخیص " جبهه اصلاحات ایران" و اصرار بسیاری از جوانان و فعالان سیاسی و مدنی که دغدغه امروز و فردای ایران را دارند، با آگاهی از تنگناها و شرایط دشوار پیش رو برای دور کردن خطر مشارکت پایین و دفاع از صندوق رأی و حق مردم در پیشبرد دموکراسی و عدالت همه جانبه قدم در این راه نهادم. رأی و حقی که پایه جمهوریت نظام است و امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید داشته اند.

به خدا پناه می برم و عدم احراز صلاحیت بسیاری از شایستگان را تهدیدی جدی برای مشارکت همگانی و رقابت عادلانه گرایش ها و جریان های سیاسی بویژه اصلاح گرایان میدانم و امیدوارم که جمهوریت نظام، مشارکت موثر مردم در تعیین سرنوشت خود، منافع ملی و آینده ایران فدای مصالح آنی سیاسی نشود.
اکنون تکلیف از من ساقط است و پایان فعالیتهای انتخاباتی خود را اعلام می کنم و از اقشار مختلف مردم و نخبگان و فعالان سیاسی و آشنا به مسایل کشور به ویژه از همفکران و جوانان و شخصیت های دلسوز و احزاب و تشکل های سیاسی و صنفی که در این روزها برای کاستن از رنج مردم و کمک به ترسیم آینده ای بهتر و امید بخش برای ایران در همه جای کشور مشتاقانه و دلسوزانه به میدان آمدند و به اینجانب اعتماد و ابراز لطف داشته اند، کمال تشکر و قدردانی را دارم و عموم شهروندان را به مشارکت در انتخابات دعوت می کنم.

اسحاق جهانگیری
چهارم خرداد ۱۴۰۰

واکنش تند رئیس مجمع تشخیص مصلحت به رد صلاحیت‌های جنجالی

عضو شورای نگهبان و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در رشته توئیتی از رد صلاحیت‌های گسترده شورای نگهبان به شدت انتقاد کرد.صادق آملی لاریجانی نوشت: ‏از اولین حضور این‌جانب در شورای‌نگهبان در سال 1380، قریب به بیست سال می‌گذرد. در تمام این مدت، از شورای نگهبان دفاع کرده‌ام، حتی در سال‌هایی که در قوه قضاییه بودم؛ اما هیچ گاه تصمیمات شورا را تا این حد غیر قابل دفاع نیافته‌ام؛ چه در تأیید صلاحیت‌ها و چه در عدم احراز صلاحیت‌ها.‏سبب این نابسامانی‌ها تا حد زیادی، دخالت‌های فزاینده دستگاه‌های امنیتی از طریق گزارش‌های خلاف واقع، در تصمیم سازی برای شورای نگهبان است؛ به ویژه اگر عضو مسئولی که باید گزارش‌های محققانه به شورا ارائه کند خود، عامدانه چیزی بر آن بیفزاید! ‏چنان که از وزارت اطلاعات با قاطعیت تمام مطلبی نقل می‌کنند، حال آنکه با پرسش از معاونت مربوطه در وزارت اطلاعات به صراحت این مطلب تکذیب می‌شود.

گلایه بنده از سر دغدغه‌ای است برای حفظ شأن و اعتبار شورای نگهبان.این فقیر وقتی با چنین وضعیتی مواجه شدم و استدلال‌هایم را بی‌تأثیر یافتم، ‏این کلام حق متعال را بر همکاران عزیزم در شورا تلاوت کردم: «یا ایها الذین آمنوا اتقوا الله و لتنظر نفس ما قدمت لغد و اتقوا الله ان الله خبیر بما تعملون».در میانه این زمانه غریب و رفتارهای عجیب به خدا پناه می‌بریم و به محضر او عرضه می‌داریم: اعوذ بک مما استعاذ منه عبادک المخلصون.

قرعه کشی امشب مناظره‌های انتخابات ۱۴۰۰ لغو شد

برنامه قرعه‌کشی کاندیداها برای تعیین زمان تبلیغات تلویزیونی که قرار بود امشب انجام شود، لغو شد.باشگاه خبرنگاران جوان در کانال تلگرامی خود از لغو برنامه قرعه‌کشی کاندیداها برای تعیین زمان تبلیغات تلویزیونی خبر داد. این خبرگزاری نوشت: « برنامه قرعه‌کشی کاندیداها برای تعیین زمان تبلیغات تلویزیونی که قرار بود امشب انجام شود، لغو شد.»

قبلا قطار انقلاب داشتیم و این قطار رفته رفته به اتوبوس، مینی‌بوس و دوچرخه تبدیل شده!

سخنگوی مجمع ایثارگران، تصریح کرد: آقایان با این دست اقدامات، دلبستگان نظام را یک به یک از قطار انقلاب پیاده می‌کنند. البته در رهگذار انقلاب، قبلا قطار داشتیم، بعدتر به اتوبوس، مینی بوس و سواری بدل شد و احتمالا در آینده نزدیک آقایان با دوچرخه نظام را هدایت کنند.میرزایی‌نیکو در ادامه با اشاره به یکی از کاندیداهای تائید صلاحیت شده، منتسب به اصلاح‌طلبان نیز، یادآور شد: اصلاح‌طلبان از ابتدا، ۱۴ نفر را در نظر داشتند که از میان، ۱۱ نفر به ارائه برنامه‌های خود به جبهه اصلاحات ایران پرداختند. در این میان، هیچ گاه شاهد ارائه برنامه از سوی مهرعلیزاده نبودیم. بنابراین مهرعلیزاده، هیچ‌گاه در قالب معرفی کاندیداهای اصلاح‌طلب نبوده است.وی در پایان نیز خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان و جبهه اصلاحات ایران، حتما به اقدام شورای نگهبان در خصوص بررسی صلاحیت داوطلبان، موضع‌گیری روشنی خواهند داشت. اما من هم به عنوان سخنگوی حزب ایثارگران، اعلام می‌کنم که با این نحوه مهندسی و شکل چینش مناسبات انتخاباتی، قطع به یقین کشور به سمت تنگناها و مشکلات بسیار خطیری خواهد رفت. کاش که متولیان امور در این خصوص، قبلا فکر می‌کردند.

فارس: رد صلاحیت‌ها نشانه آزادگی شورای نگهبان است

خبرگزاری فارس با اشاره به رد صلاحیت علی لاریجانی، جهانگیری و پزشکیان نوشته است؛ چهره‌های نامداری در بین داوطلبان ریاست جمهوری حضور داشتند که عدم احراز صلاحیت آن‌ها برای بخشی از افکار عمومی قابل هضم نیست. گویی پذیرفته‌ایم که برخی افراد و اسامی از مصونیت برخوردارند و باید آنان را از پیش تأییدشده دانست!از ردصلاحیت جهانگیری و پزشکیان و این‌ها که بگذریم، آیا ردصلاحیت فردی چون علی لاریجانی به‌عنوان چهره‌ای که منتسب به نظام شناخته می‌شود و کم‌تر کسی تصور ردصلاحیت‌اش را داشت، نشانه آزادگی شورای نگهبان نیست؟ آیا نباید به این عملکرد افتخار کرد؟به گزارش دیده بان ایران؛ فارس نوشته است؛ اگر شورای نگهبان با در نظر گرفتن مصلحت‌های گوناگون از جمله ایجاد شور انتخاباتی و در نظر گرفتن وجهه برخی افراد و گروه‌های سیاسی نسبت به احراز صلاحیت آن‌ها اقدام کند، دست به اقدامی زده که معمولاً نسبت به آن مورد اتهام قرار می‌گیرد؛ یعنی مهندسی انتخابات!

دیدار عراقچی با معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا

معاون سیاسی وزارت امور خارجه و معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا پیش از نشست کمیسیون مشترک برجام با یکدیگر دیدار کردند.«سید عباس عراقچی» و «انریکه مورا» معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا پیش از نشست کمیسیون مشترک برجام با یکدیگر دیدار کردند.معاون سیاسی وزارت امور خارجه پیش از این دیدار با هیات روسیه دیدار کرده بود.دور پنجم مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ درباره چگونگی اجرای کامل و موثر برجام امروز (سه‌شنبه) در شهر وین پایتخت اتریش آغاز خواهد شد.سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و رییس هیات مذاکره‌کننده ایران صبح امروز برای شرکت در پنجمین دور مذاکرات برجام، تهران را به مقصد وین ترک کرده بود.

توئیت معنادار حجاریان درباره رد صلاحیت‌های جنجالی شورای نگهبان

سعید حجاریان در توئیتی نوشت: بیانیه اعلام مواضع ⁧شورای نگهبان⁩ آغاز عملیات اجرایی طرح انتصاب نخست‌وزیر در لفافه انتخابات ⁧ریاست‌ جمهوری ⁩است؛ امید آنکه نتیجه این عملیات انطباق مسئولیت‌ها و اختیارات باشد.

فراکسیون انقلاب اسلامی گزینه ریاست مجلس را انتخاب کرد

فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در جلسه امروز خود گزینه های خود برای انتخابات هیأت رییسه مجلس را انتخاب کرد.در جلسه عصر امروز فراکسیون انقلاب اسلامی برای بررسی انتخابات هیات رییسه مجلس قالیباف با کسب ٢٢۶ رای از ٢۴۶ رای تنها گزینه ریاست مجلس شد.همچنین عبدالرضا مصری با ۱۴۳ رای و علی نیکزاد با ۱۴۰ رای به عنوان دو گزینه نایب رئیسی مجلس از سوی این فراکسیون انتخاب شدند.حمیدرضا حاجی بابایی و امیرحسین قاضی زاده هاشمی نیز دو گزینه دیگر نایب رئیسی بودند که به ترتیب ۱۰۴ و ۸۶ رای آوردند.در ادامه سید محسن دهنوی با ۱۳۹ رای، کریمی فیروزجایی با ۱۱۹ رای، روح‌الله متفکر آزاد با ۱۰۶ رای، محمد رشیدی با ۹۸ رای، حسینعلی حاجی‌دلیگانی با ۸۵ رای و مجتبی یوسفی نماینده اهواز با ۷۶ رای به عنوان گزینه دبیری هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب انتخاب شدند.اعضای فراکسیون انقلاب در ادامه محسن پیرهادی را با ۱۲۶ رای، سید نظام‌الدین موسوی را با ۱۰۷ رای و محمدحسین فرهنگی را با ۸۸ به عنوان سه گزینه ناظری هیات رییسه انتخاب کردند.انتخابات هیأت رییسه مجلس فردا چهارشنبه برگزار می شود.

واکنش پزشکیان به عدم احراز صلاحیتش

دفتر اطلاع‌رسانی مسعود پزشکیان پس از عدم احراز صلاحیت او توسط شورای نگهبان اطلاعیه‌ای صادر کرد و گفت‌ که پزشکیان قصد اعتراض به تصمیم شورای نگهبان را ندارد.بعد از انتشار اسامی نهایی نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دفتر اطلاع رسانی مسعود پزشکیان یکی از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«چه مبارک سحری بود چه فرخنده شبی

ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم از تمام استان‌های کشور، شخصیت‌ها و احزاب که لطف و حمایت خود را از آقای دکتر پزشکیان اعلام کرده‌اند، اعلام می‌کنیم که ایشان قصد اعتراض به تصمیم شورای نگهبان را نداشته و هیچ گونه رایزنی جهت احراز صلاحیت خود نکرده و نخواهد کرد.»


مهرعلیزاده: اصلاحات زنده است تا ایران زنده است

محسن مهرعلیزاده، نامزد اصلاح طلب و تاییدصلاحیت‌شده ریاست‌جمهوری، در توییتی شعار اصلاحات داد و برای نامزدهای ردصلاحیت‌شده اصلاح‌طلبان هشتگ زد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۸۸
خدایا ما با کیا شدیم هشتاد میلیون؟؟؟
یه پراید دارم میخوام بفروشم دو ماه دیگه که ایران کویت میشه بنز بخرم کسی هست بخره؟
با تشکر از تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
حسن روحانی نقد خریداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
اول باید 40 درصد مالیاتش رو بدی با پول مونده شاید یه نصف پراید بتونی بخری
رییسی:از زمانی که [نتایج بررسی صلاحیت‌ها] را شنیدم، در حال رایزنی هستم تا یک صحنه مشارکتی و رقابتی در انتخابات شکل بگیرد.») یعنی شما دنبال صحنه ارایی هستی ؟!! البته شش ماهه که میگی کاندید نمی شم یهو فکرت عوض شد ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
خیلی ها از همون روزایی که ایشون کوهها و دشتها و وجب به وجب خاک عزیزتر از جانم ایران را برای پیداکردن کارخانه و کارگاههای تعطیل به همراه دوربین صدا و سیما میگشت،فهمیدند که قصد خدمت دارد و...
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
یعنی آقای رضایی رقابتی کردن انتخابات را ندارد!؟
ایشان در انتخابات قبلی ۴ میلیون رای اورد فراموش شده است!؟
در هر حال انتخابات را کسی جدی نخواهد گرفت ولی رقابت در همان تعداد کم شرکت کننده هم قوی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
تا کور شود هرآنکس که نتوان دید! لاری و اسحاقم گفتن قصد نداریم! اصلاً به کسی چه ربطی دارد دلش خواسته یهویی بیاد یا با برنامه! مردم ایران لیاتقشون حسن روحانیه که فقط ریششو رنگ کنه و الا فکر انتخاب نیستند! خلایق هرچه لایق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
ما کور بشیم یا نشیم بهر حال خوب تشخیص میدهیم چه کسانی برای قدرت له له میزنند
شما به چه حقی از قطار انقلاب حرف می زنی؟ انقلاب که شد تو اصلا به دنیا نیامده بودی. ماینده‌ با ۲۹۰۰۰ رای چه حرف ها می زنه.
جناب جهانگیری، شما بهتر است نسبت به عمل کرد 8 ساله خودتان و شرمندگی در برابر ملت بزرگ ایران توبه کنید و به خدا پناه ببرید نه به خاطر رد صلاحیت هم قطارهایتان. انصاف و وجدان هم خوب چیزی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
دقیقا شما که مطلعید بفرمایید با ذکر دقیق مصداق کدام مشکل را جهانگیری بوجود اورده اگر برجام از لحاظ شما مشکله یا تحریم ترامپ مشکل از دیدگاه شماست
بازگشت دوباره لیبرالها وآقای دکتر صادق زیبا کلام را به صحنه اول قدرت ایران صمیمانه تبریک میگویم .
روچه حسابی ؟
قبلا" که بارها در ادوار مختلف ، همه قدرت در دست برادران اصولگرای انقلابی بود و بعد از اتمام دوره وقتی کسی می پرسید که چرا وضعیت بهتر نشد وبدتر شده در جواب می گفتند این لیبرالها نگذاشتند ، امثال زیبا کلام نگذاشتند رو این حساب میگم !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
حسابت بدرد خودت میخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
منظورت از ادوار، همان یک دوره است که احمدی نژاد؟ همون دوره که کاندیدای اصولگراها لاریجانی بود؟ همون
دوره که به یه خانواده 160 دلار یارانه داد؟ بنده خدا الان حقوقت 160 دلاره! به مدد همین لیبرالها
آقای رئیسی بی خودی دنبال پادرمیانی برای افراد معلوم الحال نباشید.
یادتونه دور قبل هم از تتلو دلجویی کردین و تبعاتش تا بعد انتخابات ۹۶، دامنگیرتان بود...
من متعجبم از این رد صلاحیت شده گان ؟! همشون میگن بخاطر مردم امدیم الان هم که رد شدیم اعتراضی نداریم !!! اگر بخاطر مردمه چرا پافشاری نمی کنید چرا اعتراض نمی کنید ؟!! حداقل سه نفر از تایید شده ها هیچ رزومه ای ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
خخخخخ لابد جهانگیری برای مردم اومده بود و برنامه داشت! خخخخخخخخخخخ کدوم اعتراض وقتی پرونده خودشون و اطرافیانشونو می‌دونن!! اینا یقین داشتن رد می‌شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
خب پافشاری هم بکنه میگید: اگه برای مردمه برو کنار ! بالاخره چه کار کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
ظاهرا داشتن مدیر و مدبر بودن جهانگیری 4200 را در شورا بحث می کردن که یهو برق رفت! آدم اینقدر بدشانس؟؟؟
"قطار انقلاب در حال حرکت هست و به مقصد و مقصود خود میرسد قطعا با پیاده شدن شما هیچ صدمه ای به انقلاب نمیخورد پس مواظب باشید خودتان از آن پیاده نشوید."
برادر مطمئنی شما سوار قطاری؟
پاسخ ها
و ب ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
این قطار که مسیرش خیلی وقته مشخصه مسافر هم نداشته باشه به مقصدش میرسه، همین الان هم رسیده
نماینده ای به بی ادبی آقای نیک بین تا حالا ندیدم
پاسخ ها
اسدی-یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
این هم از دستپخت شورایه نگهبانه !!!!زمانی که امثال مطهری وصادقی و....رد صلاحیت بشوند بطورقطع ویقین نیک بین ها مرد میدان خواهند شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
قطاری که سرنشین ومسافر نداشته باشه رفتن او جز هزینه چیز دیگری نیست
خدا خودش کاندید بشه باز هم رای نمیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
آنها که رد صلاحیت شدند به خاطر این بود که در این هشت سال آن روی خودشان را نشان دادند
آنها باید پاسخگو باشند
مثل اینکه رأی دهندان به آنها باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
معلومه دیگه شما با خودش مشکل دارید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
آقای 14:01 فرضا مشکل داشته باشه به هرحال حق اظهار نظر داره شماها هرچی به طرف میگید و براش شمشیر می کشید اگه اون برگرده چیزی بگه زست مظلومیت می گیرید
من واقعا برای خبرگزاری تابناک متاسفم.
شما چرا از حق افرادی که بی حساب رد شده اند دفاع نمیکنید؟
آقای پزشکیان و آقای قاضی زاده هاشمی همه مدارکشون مثل هم هست با این تفاوت که آقای پزشکیان وزیر بهداشت هم بوده است چرا آقای پزشکیان که فرد متدین پاک دست عدلتخواه معتدل ارزشی میباشد عدم احراز زدن؟تازه همین حالا هم نماینده هستند؟
آقای ضرغامی هم ارزشی است هم فرهنگی هم منصوب مقام رهبری در صدا و سیما بودن سابقه ایشان بیشتر از آقای زاکانی است چرا ایشان عدم احراز زدن؟
آقای شریعتمداری 16 سال وزیر بوده اند.کاری ندارم به عملکرد متوسط ایشان.اما انسان پاکدستی هستن.مورد تایید رهبری هم هستند.ایشان سوابقش از آقای قاضی زاده و زاکانی بیشتر است.البته من آقای قاضی زاده را بیشتر قبول دارم اما دلیل این تبعیض شورای نگهبان باید مشخص باشد.
آقای شریعتمداری پزشکیان ضرغامی عملکرد بهتری نسبت به آقای همتی داشته اند.از لحاظ تدین و مدیریت و ارزشی بودن کمتر هم نیستن.علت انتخاب آقای همتی که حق ایشون هم هست که تایید شود نسبت به بقیه چیست؟
تازه آقای همتی در بانک مرکزی عملکرد خوبی هم نداشته.جز اینکه تبلیغات رسانه های اصولگرا و نمایندگان علیه بانک مرکزی همش دروغ باشه.این موضوع را چرا خبرگزاری شما پیگیری نمیکند؟
آقای لاریجانی اگر خودش یا پسرش مشکلی دارد چرا عضو شورای عالی امنیت ملی یا رئیس مجلس بودند؟
آقای جهانگیری از لحاظ مدیریت قوی تر از بسیاری از تایید شدگان فعلی است و قضیه برادرش هم ربطی به ایشان ندارد جز اینکه اگر ربطی دارد آیا نباید مسئولان قضایی و مجلس پاسخگو باشند ایشان در دولت چکار میکند؟
البته من قصد دفاع از ایشان ندارم و به امثال ایشان اعتقادی ندارم بلکه حرفم با دلایل رد کردن ایشان است؟چون ایشان همان جهانگیری 4 سال پیش است و چرا 4 سال پیش تایید شده و حالا رد؟
درباره آقای احمدی نژاد و تاج زاده و سعید محمد بهتره شورای نگهبان توضیح دهد چون در بین طرفدارانشون ایجاد شبهه میکند و نارضایتی درست میکند.البته من از قبل میدانستم این سه نفر با دلایل جداگانه تایید نمیشوند.
خبرگزاری تابناک لطفا نظرات کارشناسی هم منتشر کنید.درست نیست اجازه حرف حق را نمی دهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
آقای اصولگرای واقعی که راهنما به راست رزدی و به چپ پیچیدی
یکبار دیگه خودت عرایض خودت را بخوووون و وجدانت را قاضی کن راستی اون آقا دماد کی بود که برای پست گرفتن مدیر کلی براش پارتی بازی شسسد مدیون باشی که فکر کنی دامد پزشکیان را میگم
هنوز جای 50 هزار میلیارد توان ارز 4200 جهانگیر الدوله که رفت تو حلقوم ژن های خوب درد میکنه آقای اصولگرای واقعی واقعی واقعی
مگه تو‌انقلاب کردی که از قطار انقلاب حرف می زنی ....
این هم ادبیات آقای به ظاهر نماینده
قانون بد رو نباید قبول کرد
هرکی یک جو عرضه داشته باشد تا ابد انتخابات را تحریم خواهد کرد یعنی چی افراد اصلح را رد کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
امامی جون اصلح بنظر جنابعالی کیه تعریف کن تا ما هم یاد بگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
اصلاح؟
منظورت همونهایی هستن که تا دیروز می گفتی: اینها 40 سال توی مملکت سر کار بودن. چه گلی به سر ما زدن؟
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
شما تا الان نفهمیدید ازاین به بعد هم نمی فهمید و نیاز هم نیست بفهمید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
یعنی 8 سال مدیران اصلح بر صدر کار بودنو وضع ارزش پول ملی و بورس و خودرو و ... اینه؟؟؟ و شما قرار بود دوباره به این مدیران اصلح رای بدی؟؟؟ بنده رسما از اعضای شورای نگهبان بخاطر جلوگیری از این لطمه بزرگ تشکر می کنم.
آقای مهرعلیزاده باید سریعا برنامه های خودش را اعلام نماید.چرا که درصورت حضور حد اکثری مردم حتما رای لازم راخواهدآورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
چند چند تا حساب کردی داداچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
ایشان رئیس ورزش زورخانه ای بودند
حالا چطور برای نمایندگی مجلس تایید نشدند

ولی برای رئیس جمهوری تایید شدند ؟!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
همکار برادر محسن بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
ایشان نیاز به برنامه نداره. دهباشی ها کارشونو در قالب کردن امثال حسن روحانی به مردم خوب بلدن...
روحانی سال 96: اگر دست به برادرم بزنید، اعلام جنگ میکنم. صادق لاریجانی سال 1400: تصمیمات شورا در رد صلاحیت برادرم غیر قابل دفاع است.
امام علی (ع) 1400سال پیش: ای عقیل، آیا از حرارتی که بر دستت گذاشتم مینالی ولی من از آتش خشم خدا ننالم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
دقیقا بفرمایید روحانی کی و کجا این جمله را گفت،بنده نسبت به دروغگویی حساسیت دارم،در ضمن برای توجیه رفتار سیاسیتان،از حضرت علی علیه السلام که هیچگاه اخلاق را فدای سیاست نکردند،مایه نذار.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
داداش اون احمدی نژاد بود که گفت کابینه، خط قرمز منه. بنده خدا روحانی و جهانگیری که وقتی برادراشونو گرفتن انداختن زندون صداشون در نیومد. خب نیست آدم انقدر دروغ بگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
سخن درست بود ولی چون حوصله حدیث شنیدن ندارم بهت منفی دادم.
سعید محمد رد صلاحیت شه من رای میدم جلیلی و رئیسی هم رد بشن باز من رای میدم احمدی نژاد هم رد صلاحیت شه باز رای میدم برق و روزی چهل دفعه قطع کنن باز رای میدم سنگ از آسمون بباره من رای میدم
چون حاج قاسم اگه بود رای میداد چون رای من آتیش میزنه به جون لیبرال و سعود و یهود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
ظاهرا خوب نون آبی دارد این سیستم برات که اینجوری میگی دست من را هم بند کنی من هم رای میدم ده نفر دیکه را هم مجبور میکنم رای بدهند
محسن
| Belgium |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
عزیزم حالت خوب است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
باز هم شعار،اینهمه شعار دادید و میدید و خواهید داد،خسته نمیشید؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
حاج قاسم هم اگر بود رای نمیداد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
جملاتت نشون می ده چقدر متعصب هستی
اگر از سیاست چیزی می دونستی
ولش کن خودت باید بفهمی
اسدی-یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
ولی فکر کنم اگر ساندیس بدون نی بدهند رای ندی چون معلومه مثل خودم از اون ساندیس خورهای اصلی
گشایش در زندگی مردم.......جمع کن خودتو جهانگیری هشت سال چکار کردی که حالا مخوای بکنی
کشور ما نیاز به یک سردار دارد سردار با تجربه با سوابق و روزمه کاری موفق از دل سختی بیرون آمده و مدیر و مدبر و شجاع و صادق و متقی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
برو به رضایی رای بده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
کشور ما به مردمانی آگاه نیاز دارد
رییسی با هفت نفر رقابت می‌کند
با رئیسی
رئیسی
رییسی
رئیسی
رئیسی
رئیسی
رئیسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
خدا بهت شفا عنایت کنه خارج نشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
نام رئیسی خیلیا رو کور می‌کنه
آقای نیکبین نماینده مجلس شما بفرمایید مدرک دکترای خود را کجا گرفته اید ممنون میشوم ،ذهن باز و فارغ از هرگونه بی ادبی و آزادی در بیانم آرزوست
6 نفر از 12 عضو شورای نگهبان منتخب رئیس قوه قضائیه هستند. ...
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
بهتر است می گفتی معلوم است که بقیه را رد
صلاحیت می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
جان!!! یکم سواد خوبه. اولا معرفی رییس قوه اند و مجلس است که باید تایید کند که در بسیاری از موارد تایید نکرده. ثانیا از شش نفر چند تاشون پیشنهاد ایشون بوده و چند تاشون پیشنهاد قبلیا. کمی مطالعه بد نیست. فقط کمی
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
گفتم اما منتشر نکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
آخه احمق چه چیزی از رئیسی دارند که بخوان ردش کنند! اونی که داداشش اونجا بود نتونست با پارتی کاری کنه! چهار سال پیش که رئیسی تو قوه نبود. برای اون دنیات هم یه جایی بزار مردک
فقط آقای اسماعیلی
اقداماتی انجام و نتایجی حاصل شد!!!!!!
یه چیزهای گفتند یه چیزهایی شنیدن یه کاری کردیم یه کاری کردن
تا این حد شفافیت دیگه نداشتیم
اقای صادق لاریجانی خوب نیست به خاطر برادرتون به شورای نگهبان که خودتون عضو اون هستید حمله کنید. بهتر بود موضع گیری نمی کردید که شاعبه طرفداری پیش نیاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
بهتر بود چیزی رو که نمی تونی بنویسی به کار نمی بردی
حضرتت اصولگرا از طریق نماینده خبرگزاری فارس در شورای نگهبان خبردار شدند.
دوچرخه انقلاب تعبیر درستی نیست 80 میلیون ایرانی جان بر کف در خدمت انقلاب و نظام هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
یه صفر ناقابل را کم کنی شاید کمی درست گفته باشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
مرحوم مهدوی کنی نقل کردن که به آقا گفت با این وضعیت علی میمونه و حوضش؛ آقا فرمودند : "حوض علی دریاست."
یعنی هیچی این وسط مضحک تر از تفسیر خبرگذاری فارس نبود
رییسی خیلی باحاله!!!!! خودشو یکه تاز میدونه داره رایزنی میکنه تا فضا رقابتی بشه!!!!
بنازم شورای نگهبان.
کسانی که مدعی هستند ، با یکدست شدن دولت و مجلس ، مشکلات برطرف می گردد !!!!
ابا یادشان رفته ؟
که در دولت احمدی نژاد، مجالس هفتم و هشتم به ریاست حداد عادل و باهنر کاملا حامی او بودند
و سه قوه یکدست بودند
چه شد ؟
۷ قطعنامه تحریمی سنگین
و مفقود شدن ۷۰۰ میلیارد دلار
و سقوط ارزش پول
و ورشکستگی اقتصادی شروع شد
و در دنیا هم اعتبارمان آسیب کلی دید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
خوب ایندفعه هم تاریخ تکرار میشه ولی با نتایخ بد تری!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
میشه برگردیم به همون دوره که به اندازه حقوق الانمون بمون یارانه میدادن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
خب یه بار دیگه این کار را تکرار می کنیم تا تیر خلاص را بزنند
چند خواهش از دولت بعدی دارم
اولا اقتصاد مملکت از وابستگی و شرطی سازی نجات دهید تا با یه عطسه ترامپ و بایدن دچار بحران نشود
ثانیا اقتدار ایران عزیز رو در جهان بیشتر کن تا توانمند سازی اقتصادی و نظامی
ثالثا بی عدالتی در پرداختها و گسلهای طبقاتی مثل موریانه نظام رو از داخل تهی کرده حق مظلومان رو از غارتگران بگیرید با همکاری سایر قوا
رابعا بانیان نابودی سرمایه ملت تو بورس رو به ملت معرفی کن.
خامسا تبریک به جناب رییسی که خداوند مزد صبر و متانت او را داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
با رویه مرگ بر امریکا گفتن و فرستادن فرزندان با شناسنامه جعلی به امریکا امکان نداره خواست های تو اعمال شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
همانطوری که رفیقان شما در نییورک حفظ ابرو کردند وبرایشان گوجه وتخم مرغ پرت میکردند وسالن را در هنگام سخنرانی ووووووووووووو
تبریک به سید بزرگوار خراسانی ؟ جدت نگهدارت
به مولا فدایی داری
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
هنوز منتظر ضهور از شرقی!؟
گام دوم انقلاب ان شالله با اقتدار
با ابراهیم بت شکن
کلید وابستگی رو بشکن
قفل اسارت ملت رو از کدخدا بگیر
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
کلید ،هم مانند کرال تاریخی میشه!
برای اون دوستامون که ناراحت میشن و ما از ناراحتیشون خوشحال میشیم می نویسم
رای بی رای
به تعبیر امام شما غلط میکنید قانون را قبول ندارید
شان یک نماینده حداقلی بیشتر از این نیست .
اینکه شورای نگهبان چطوری گلچین کرد بماند...
همینکه جهانگیری و لاریجانی و دو سه نفر دیگه رد صلاحیت شدن جای تشکر داره....
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
وای بحالمان با این نو تفکرات!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
عزیز دل چرا دیگران برای تو تصمیم بگیرند تو خودت می تونستی توی انتخابات به اونها رای ندی.ساده تر نیست اینجوری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
وجدانا حضور مجدد بعضی ها در قامت نامزدی ریاست جمهوری با وجود تحقیر مردم در صف های مرغ و تخم مرغ و دلار و سکه و افتضاح بورس، توهین به ملت ایران بود.
امیدوارم دولت توئیت یا تزویر و ریا کامل حذف شه ، 8 سال بیچارمون کردن حالا جهانگیری فکر می کنه با یه پیام که رد صلاحیت شده می تونه لاپوشونی کنه هر انچه کرده و گذشته . ان چنون رونق اقتصادی .....................
امیدوارم دولت توئیت یا تزویر و ریا کامل حذف شه ، 8 سال بیچارمون کردن حالا جهانگیری فکر می کنه با یه پیام که رد صلاحیت شده می تونه لاپوشونی کنه هر انچه کرده و گذشته . ان چنون رونق اقتصادی .....................
خب دیگه واقعا دلیلی برای رای دادن نیست . رئیسی انتخاب میشود . تمام
عجب!!!
فردا هم میگن هر کی ناراحته از کشور بره
خودشون میمونن و دورهمی بر فرزندانشون ...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
کی بجنگد!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
در پاسخ به ناشناس که گفت کی بجنگد: قرار نیست کسی بجنگه. برد موشک هامون کفایت می کنه
تسلیم قانون باشید
قانونمندی خیلی چیزی خوبی هست و یکی از شاخصه های عدالت هست
کسی که جلوی قتنون وایسه عادل نیست حتی اگر قبلا ریاست یکی از قوا باشه
رای بی رای ..... من” رای ” نمی دهم.
هر بار در انتخابات شرکت کردیم من از آنها که دعوت به شرکت می کنند سوال می کنم چه فایده ای داشت اینبار رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
حسن روحانی نشون داد که یک فرد چقدر میتونه در عقب ماندگی یک کشور و ملت موثر باشه. من از این حق انتخابم برای انتخاب فرد بهتر نمیگذرم
هیچ یک از کاندیدها راهکاروبرنامه ندارند مگر مشتی شعار که سالهاست توسط مسئولین قبلی تکرار شده وبه آنها هم عمل نشده است پس رای بی رای ..... من” رای ” نمی دهم.
رای ندادن خود نوعی اظهار نظر و اعلام حضوراست منتها به اعتراض به شیوه مسالمت آميز
ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش
بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش

یه بار هم رای ندیم ببینیم کسی ککش میگزه؟، کسی دوزاریش میوفته، یا نه؟. به نظر من تو ۴۲ سال اخیر اغلب سلیقه ها فرصت داشتند که خودی نشون بدند. اما در به همون پاشنه چرخیده. چراش بماند ولی به نظر اصلاح اساسی لازمه. اساسی! شاید این بارکسی صدای رای ندادن رو بشنوه
نتیجه انتخابات از الان را من بهتون عرض می کنم
نفر اول: عدم شرکت در انتخابات
نفر دوم: آرا سفید!
نفر سوم آرا باطله و مخدوش!
یک عده پیرمرد پرحاشیه کاندید شده اند
چهل ساله که همینا رییس اند دیگه. رای دادن یا رای ندادن فرقی نمیکنه
والله به تمام مقدسات قسم من که همیشه رای می دادم این بار دیگه رای نمی دم هرچقدر هم بتونم تبلیغ می کنم اطرافیانم رای ندهند...برای اینکه به دنیا نشان دهیم ما این مسئولین بی کفایت را نمی خواهیم چه اصولگرا و چه اصلاح طلب
من با رای ندادن و عدم مشارکت در این انتخابات نشان می دهم که "رای ندادن " من هم تاثیر گذار است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
فقط خواهشا 4 سال دیگه شعار مملکت از دست رفت سر ندهید. الان که کاندیدای اصلاح طلب دارید دیگه چرا؟
شرکت در انتخابات یعنی آری به فقر و فلاکت و ناکارآمدی
به حول و قوه الهی این دوره به اتفاق همه هموطنان درد کشیده مان با عدم شرکت در انتخابات و ماندن در خانه ها به دنیا خواهیم گفت که ما .نه اصلاح طلب و نه اصول گرا را قبول نداریم
من نه ضد انقلابم و نه از طایفه سلطنت طلبان یا مجاهدین یا کمونیست ها یا ......
در همه دوره ها هم در انتخابات شرکت می کردم ولی ابن بار ملت ایران تصمیم خودش را گرفته است ...رای بی رای
دوستان و عزیزان هموطن این را بدانید اگر زورمان به مسئولین نمی رسد زورمان به خودمان که می رسد...رای بی رای
*به فضل خدا و به یاری ایمه اطهار .....رای بی رای
تحریم سراسری انتخابات نتیجه پشت کردن مسئولین به این مردم بی پناه و نجیب است
به‌نام خداوند سبحان، من زماني ناظر صندوق بودم ، چه شب‌ها كه بيدار ماندم تا حقي ضايع نشود، اما دريغ و صد دريغ كه با ما مردم همچون نردباني براي رسيدن به قدرت و ثروت برخورد كردند، از گذشته‌ام به خاطر مردم پشيمان نيستم ، اما امروز ديگر به‌خاطر همان مردم رأي دادن را شركت در بازي دولتمردان مي‌دانم .
رای ندادن خودش یک رای بزرگ است ..
" انتقاد تند نماینده مجلس به برخی از نامزدهای انتخاباتی " ایشان مجلس را با چاله میدان اشتباه گرفته اند.
به خاطر کودکانی که خم شده در سطل های زباله برای تکه نانی رای نمی دهم
به خاطر مادرانی که برای شیر کودکان خود درمانده اند رای نمی دهم
به خاطر کسانی که با شکم گرسنه خود و کودکانشان می خوابند رای نمی دهم
رای بی رای
به خاطر تفاوت زمین تا آسمان زندگی مردم عادی با مسئولین کشور هر نوع مسئول با هر ادعایی
و اینکه تجربه نشان داده که هر یک از روسای جمهور پیشین، فارغ از گرایش سیاسی یا حزبی خود، دقت کنید فارغ از گرایش سیاسی یا حزبی
در ایجاد وضع نابسامان کنونی نقش داشته اند. پس چگونه می توان مردم را به باز آزمودن آزموده ها فراخواند؟
عدم شرکت در انتخابات هم به خودی خود نوعی انتخاب است. من عدم مشارکت را انتخاب میکنم تا اگر هنوز رگه هایی از وجدان در مسئولین باقیست، بیدار شود.
آیا صرف خوشحال شدن یا خوشحال نشدن آمریکا از عدم حضور یا حضور در انتخابات دلیلی موجه است؟ خیر. خداوند در قرآن کریم می فرماید حق را بگویید گرچه به ضرر خود یا خانواده تان باشد.
کمی بیندیشیم واز خدا بترسیم،
همينكه نظرات ملت رو نشر نميديد گوياي همه چيزه
دیگه کامنت هم نمی زارم ... کور سوی امیدی اندک هم ناامید شد.
واقعا برنده شدن در این ماجرا آیا موجب اعتبار می شود آیا برنده دچار عذاب وجدان نمی شود آیا منفعت ملی دارد آیا رضای خدا در آنست
هر کسی که خودش یا زن و بچه هاش آمریکا تشریف دارند بفرمایند بروند آنجا داوطلب شوند.
به نظر شما
اگر ساعت 6 صبح پشت در حوزه رای گیری بروم
آیا تا عصر نوبت به من میرسد تا رای دهم؟
به نظر شما
اگر ساعت 6 صبح پشت در حوزه رای گیری بروم
آیا تا عصر نوبت به من میرسد تا رای دهم؟
اقا من واقعا گیج شدم
از یه طرف میگن رییس جمهور تدارک چی هست و هیچ اختیاری نداره
از یه طرف انواع و اقسام کنایه ها رو به شورای نگهبان(که کارش اصلا قابل دفاع نیست) میزنن برای اینکه نذاشتن تدارکچی بشن
خب الان برید خدا رو شکر کنید که نذاشت تدارکچی بشین دیگه
این هم تیر خلاص بر پیکر بیجان ملت
- کسانی که نامزد انتخابات شدند و به نفع آقای رییسی انصراف دادند در واقع هم بخاطر مشارک حداکثری در ثبت نام به میدان آمدند و هم برای حمایت از انتخاب آقای رییسی پیش قدم شدند. پس روغن ریخته نذر امام زاده بی معنی است.
- حجاریان مغز متفکر اصلاح طلبان چرا این حرفشو موقع تایید صلاحیت دو دوره ریاست جمهوری روحانی با این افتضاحات سیاسی و اقتصادی و.. نمیکنه؟؟
- قطار انقلاب پرشتاب به مسیر خود ادامه میدهد. این برخی مسئولین هستند که باید خود را با آرمانهای مقدس انقلاب منطبق کنند نه اینکه آرمانهای انقلاب منطبق با آنها شود.
- جناب جهانگیری اگر از همان روز اول به خدا پناه میبردید یا به نفع مردم فعالیت میکردید و درد مردم را میفهمیدید و علاج میکردید و یا تقوا پیشه کرده و کنار میکشیدید.
- آقای لاریجانی عدم تایید صلاحیت برادرتان مطابق با مصوبات شورای امنیت ملی است که برادرتان جزو اعضای آن است. ا
من طرفدار دکتر رضایی هستم اما اگر از ردصلاحیت ها دفاع نکند واز شورای نگهبان نخواهد که عادلانه رفتار کند بهش رای نمی دهم
نماینده بی ادب
نماینده کجایی شما اینقدر بی ادبی؟
اگر قرار بر آزادگی شورای نگهبان بود، باید کسانی که حتی یک روز سابقه اجرایی نداشتند رد می شدند.
جناب صادق آملی لاریجانی این آیه رو برای همه رد صلاحیت ها خوندی یا فقط برای علی آملی لاریجانی؟
با سلام واحترام
قبل از اعلام نتایج لیست انتخاباتی فضای مشارکت مردم سرد بود. بعد از اعلام دیگر کاملا سرد وبشدت کاهشی شد.
گلایه بنده از سر دغدغه‌ای است برای حفظ شأن و اعتبار شورای نگهبان.این فقیر وقتی با چنین وضعیتی مواجه شدم و استدلال‌هایم را بی‌تأثیر یافتم، ‏این کلام حق متعال را بر همکاران عزیزم در شورا تلاوت کردم: «یا ایها الذین آمنوا اتقوا الله و لتنظر نفس ما قدمت لغد و اتقوا الله ان الله خبیر بما تعملون».در میانه این زمانه غریب و رفتارهای عجیب به خدا پناه می‌بریم و به محضر او عرضه می‌داریم: اعوذ بک مما استعاذ منه عبادک المخلصون.
اگر برادرتان تائید صلاحیت میشد بازهم این آیه را میخواندی و در خصوص شورا اینگونه نظر میدادی؟
تنها جایی که بشود از شورای نگهبان تقدیر کرد فقط همینجاست که علی لاریجانی رو رد طلاحیت کرد دمشون گرم.
احسنت به حجاریان که حرف اصلی را زده
آقای رییسی با شعار «قانون مداری و مبارزه با فساد»، لطفا اون آقایی رو که رییس قوه ی قضاییه است و طبق قانون باید استفاء می داد تا نامزد ریاست جمهوری بشه و ولی استفاء نداده را اعمال قانون بفرمایید!!
اینکه یک نماینده ۲۰ درصدی خودش را با حضرت امام ره مقایسه میکند مصیبت است. شما چرا سخنان یک بی تربیت را می نویسید. تلاش کنید خشونت های کلامی از جامعه برود
اقدام جاویدنیا درباره اینستاگرام، خارج از حوزه اختیارات او بود
عزیزان اقلا یه سر سوزن ابتکار به خرج بدین و ترفندهای 96 رو مجددا بکار نگیرید. مردم هنوز یادشان نرفته. فکر نمیکنم دوباره یه عده بخاطر دیوارنکشیدن توی پیاده رو یا فیلتر نشدن اینستاگرام رای بدن. شکم گرسنه و بیکاری این چیزا حالیش نمیشه
رئیس جمهور همچنین به وزیر کشور دستور داده فعلا از اعلام لیست شورای نگهبان خودداری کند
حالا اصراری نیست اگه اعلام نمیکنه سخنگوی شورای نگهبان اعلام کنه
شورای نگهبان شاید بهترین کاری را که تا کنون از انجام ان پرهیز میکرده هم اکنون انجام داده است
با آرزوی موفقیت شورای نگهبان
عبدالله
این آقای زاکانی چرا از تویتر استفاده کرده مگه فیلتر نیست
بعد ایشان چرا به زبان فارسی تویت نمی کنه باید حتما بزبان عربی باشه ما نفهمیم چی در ذهنشونه
آقای نیک بین شما هم قطار را سوار شدید کاملا معمول خوشحالید فقط مواظب باشید نیفتید
برادر شورای نگهبان و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رد صلاحیت می شه
به نظرتون معنای مثبتی نداره؟؟
رفراندوم برگزار کنین
آماده حذف از قدرت باشید اصلاح طلبان با تاکتیک اشتباه هم خود هم مردم رو از صحنه حذف کردند با حمایت از روحانی عمر سیاسی شان به پایان رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
اشتباه بود اعتماد به این اصولگرای رنگ عوض کرده، اما اصلاحات با حاکمیت یکدست و پیامد آن، زنده خواهد شد : رئیس هر 3 قوه ، منتخب اقلیت اند
تا شماها زنده اید اصلاحات مرده است ،بدبخت خوشحالی فکر کردی تمام اصلاحات به تو رای میدن،...
کشور باید تحت نظارت یک فرد که همان مقام معظم رهبری است اداره شود این چند صدایی کشور را به ورطه نابودی کشانده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
از تک صدائی هم خیری ندیدیم
یک پیام به رد شدگان از حیث صلاحیت:
اولا که اگر صلاحیتان هم تایید میشد رای نداشتید
دوم اینکه اگر هم انتخاب می شدید کاری از دستتان بر نمی آمد فقط 8 سال دیگر زندگی مردم را به هدر می دادید مثل بقیه
سوم اینکه خدا را شکر کنید که بهانه خوبی پیدا شد که صلاحیتان را رد شد وگرنه در پیشگاه خداوند و مردم ایران حتما شرمنده می شدید
"قانون‌گذار فقط مجلس است."
از فرمایش آقای مطهری در حیرتم. یعنی ایشان که سابقه نمایندگی مجلس را دارد نمیداند؟ که هفده مرجع قانونگذاری در کشور وجود دارد که یکی از آنها مجلس است.
"قانون‌گذار فقط مجلس است."
از فرمایش آقای مطهری در حیرتم. یعنی ایشان که سابقه نمایندگی مجلس را دارد نمیداند؟ که هفده مرجع قانونگذاری در کشور وجود دارد که یکی از آنها مجلس است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
منظورش طبقمتن و نص صریح و غیر قابل تفسیر قانون اساسیه، نه طبق تفسیر شورای نگهبان از اون
آقای روحانی اگر عرضه داشت در این هشت سال ، حداقل یک لایحه برای اصلاح قانون شورای نگهبان به مجلس میداد و اصلاح قانونی شورای نگهبان را پیگیری میکرد.
ما هم از رفتار و عملکرد بعضی از شما مسئولین به خدا پناه می بریم. قرار بود هم چرخ اقتصاد بچرخد هم چرخ انرژی اتمی
واقعا رد صلاحیت علی لاریجانی عجیبه!!!
بی کفایت ترین مجلس بعد انقلاب همین محلس، مجلس حداقلی و ۱۵ درصدی بهتر ازین نمیشه.
شورای نگهبان کارش درست بوده وخواستن رای هاتیکه تیکه نشه اگر تمام کسانی که در دوره گذشته بروحانی رای دادن در انتخابات شرکت نکنند هما ن شانزده میلیونی که بآقای رئیسی رای دادن دوباره بایشان رای بدن رئیسی با حد اکثر رای برنده هست ولی اگر لاریجانی شرکت میکرد بازهم آقای رئیسی رای میآورد منتها رای ها یکمتری مکن میشد
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
شورای نگهبان جای مردم انتخاب کرد تا کرونا بیشتر نشه. مچکریم
خدا شما 5 تا اخوی را برای اسلام و مسلمین نگهدارد
من از همه اصلاح طلبان که خیلی با ادبانه از دور سیاست کنار گذاشته می شوند و چند صبائی کلا حذف خواهند شد معذرت می خواهم وهمچنین کسانی که دل خوشی داشتن که وضعیت کمی تغییر می کند متاسفم.چون دیگر بر همگان پوشیده نیست .ما رای نمی دهیم هر چند می دانیم گوش شنوائی وجود ندارد.
کاش این اقای نیکبین اول ادب یادمیگرفت و بعد نماینده میشد.
نگران نباشید اینم بازیه دوسه روز دیگه بادستور جهانگیری ولاریجانی یادوتا مثل اونا اعلام میشه تاجو ایجادبشه جوگیرنشید رای بی رای
عجب منطق قانع کننده ای غلط میکنند اینکه هم معنی خس خاشاک شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
تابی جون مردم الان را مقایسه کن با مردم 40 سال پیش که برای همین جمله زار زار میگریستند و این جمله را با .مفهومترین جمله می دانستند.
با عرض سلام
مجموعه ایی لایق وشایسته برای انتخابات توسط
شورای نگهبان انتخاب شدند و تمام کسانی که رد صلاحیت شدند
به دلایل قانونی بوده است ولیکن عده ایی شرافتشان در تهاجم به شوارای محترم نگهبان تعریف کرده اند.
حسن خمینی، نوه آیت‌الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی، با انتقاد از "اندیشه بسته و ناکارآمد" شورای نگهبان در روند تایید صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری گفت که اگر جای نامزدهای تایید شده بود، انصراف می‌داد چون "دولت برآمده از این انتخابات مهندسی شده که نتیجه اش پیشا پیش معلوم است توان حل هیچ مشکلی را ندارد."
با این حساب اون قاضی هم که حکم فیلترینگ تلگرام را داده باید تحت تعقیب قضایی قرار بگیرد و هم تلگرام رفع فیلتر شود
آقای نیک بین اول برو حرف زدن یاد بگیر بعد افاضه کلام فرمایش کن باشه؟
کشتی نظام خیلی سال است که تبدیل به قایق شده است و هر روز کوچکتر میشود. و صاحبان قایق بیخیال از موج های بزرگ آینده.....
هرچند احمدینژاد رئیس دولت خیلی بدی بود و خواهد بود ولی واقیعت را میگوید که نظام در مسیر فروپاشی حرکت میکند. یا انتخابات کاملا آزاد با رفراندوم در مورد اصلاح قانون اساسی برای حذف شورای نگهبان و رئیس جمهور بالاترین مقام نظام خواهد بود و یا اینکه فروپاشی غیره قابل اجتناب خواهد بود.
درود بر شورای نگهبان که واقعا نگهبان قانون است شما خودتان به همین قانون رای دادید حالا که نفع شما در خطر است قانون را بی خی خی واقعا حیف نونید
بابا یک تدارکاتچی میره و یکی دیگه جاشو میگیره این همه بحث نداره.
با سلام
واقعا مردم فراموشکاری هستیم
آقای لاریجانی در ۱۲ سال ریاست مجلس شورای اسلامی با اینکه برادرتون رییس قوه قضائیه بود و حامی رییس جمهور هم بودید چه گلی بر سر مردم زدید چقدر جلوی فساد تورم نقدینگی رانت گرانی ها رو گرفتید
جناب جهانگیری شما مردم رو خ ر گیر آوردید ۸سال معاون اول و نفر دوم دولت تدبیر بودید حالا یادتون اومد در زندگی مردم گشایش ایجاد کنید و اشک تمساح میریزی
و آقای احمدی نژاد ٨ سال رییس جمهور بودید
به جای پاسخگو بودن به عملکردتان شدید طلبکار و گارد اپوزسیون گرفتید
اگه شورای نگهبان شما رو تایید میکرد باید تعجب میکردیم
فرزندانتون رو به عنوان مسئولین رده اول نظام و خلاف قانون خارج کشور میفرستید
بهم بگید شما اومدید که سطح کشور در همه زمینه بالا ببرید و بعنوان مثال بجای اصلاح سیستم آموزشی بعد سالها مسئولیت حاضر نیستید بچه هاتون در داخل ادامه تحصیل بدن و حتی بزایند
متاسفم برا همتون
و تشکر دارم از شورای نگهبان که مستقلانه و بدون ملاحظات کارش رو انجام داد
انتخابات یا انتصاب؟؟؟؟!!!!!!!
قالیباف یک سال است وعده و وعید میده و حرافی میکنه و شعار میده و چیزهائیکه بهش مربوط نیست دخالت میکند و گفتار درمانی میکنه !!!!
مردم ایران واقعا بیچاره هستند و گره ای کور در زندگی و کارشان افتاده متاسفانه .‌.....
منظور آقای نیکبین از قطار انقلاب همون سفره انقلاب
آقای جهانگیری یکنفرهم قبل از شما به خدا پناه برده بود و دیری نگذشت که لقا الله پیوست
شاید در یک دنیای دیگه ای فوت کردیم و در این دنیا داریم تاوان پس میدیم....
بنده خدا علی لاریجانی
قطارانقلاب هنوز هست همقطاران شما به تابعیت إمریکا درآمدند خداوند طاغوتی راباپشه نیمه جان به درک فرستاد کرمی نیمه جان را برای عبرت دیگرطاغوتیان حفظ میکند
تصمیم بر اینه کشور بره به سمت تک صدایی و در آخر بی صدای و دیگه کلا نه حزبی باشه نه گروه سیاسیی فقط یه گروه مثل مجلسی ها و باقی دوستاشون میان پستها رو می گیرند و به دولت پشت پرده خدمت می کنند، مردم هم هستند که کشور پر باشه
من با رای ندادنم در انتخابات شرکت می کنم.
انتخاب من رای ندادن
خوب دقت کنید خودشون دارن چراغ میدن که رای ندهید....
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان